A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan Theo, lijkt meer op een actie voor Jan of mezelf  ;D! Ik ben heel benieuwd wat het Leben jou gaat brengen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Ik hoop dat de Leben niet tegen gaat vallen. Aan de andere kant vind Theo het misschien ook wel deel van het audioplezier om van apparatuur te wisselen. :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tompj

Citaat van: twani op november 26, 2012, 18:23:31
Ivm een ( even in het hoofd weggeblokte :D) vergeten cursus die ik vandaag had heb ik het ophalen van de Leben naar morgenochtend verplaatst...
Vanavond de M6i netjes in z'n fabrieksverpakking opbergen, tja hij gaat echt weg.......
Ik ben echt benieuwd naar je bevindingen morgen!
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: Jumping Jack op november 26, 2012, 18:29:17
Nooit gedacht dat het zo snel zou gaan Theo, lijkt meer op een actie voor Jan of mezelf  ;D! Ik ben heel benieuwd wat het Leben jou gaat brengen...
Geloof me, wij hebben alle drie dezelfde streken ;D

twani

Citaat van: Xander32 op november 26, 2012, 19:11:38
Heb je de MF ingeruild dan?
Jazeker, dat ging best gemakkelijk eigenlijk ;) Er zijn dus nog best bedrijven die je apparatuur graag inruilen :clapping:

twani

Citaat van: Bas Akkerman op november 26, 2012, 19:12:02
Ik hoop dat de Leben niet tegen gaat vallen. Aan de andere kant vind Theo het misschien ook wel deel van het audioplezier om van apparatuur te wisselen. :bigsmile:
Mijn speakers staan toch al weer bijna een jaar hoor :D

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Als je ziet zou je eerder denken aan een jaar of veertig  >:D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz


twani

Citaat van: Jumping Jack op november 26, 2012, 20:46:54
Als je ziet zou je eerder denken aan een jaar of veertig  >:D
:laugh: :laugh: Ze kunnen in ieder geval niet meer worden ingehaald door de tijd, dat is al lang geleden gebeurd namelijk :D
Ach, ik word zélf ook al een beetje "vintage" :smile:

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

tompj

Citaat van: twani op november 26, 2012, 20:55:38
Ach, ik word zélf ook al een beetje "vintage" :smile:
Ik vind jou echter een stuk minder hoekig, maar afwerking van de Harbeths daarentegen is dan weer... ;D
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 26, 2012, 20:24:22
Geloof me, wij hebben alle drie dezelfde streken ;D

Huh, ik ben mij van geen kwaad bewust hoor..... :withstupid: :P :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

Citaat van: twani op november 26, 2012, 20:26:48
Mijn speakers staan toch al weer bijna een jaar hoor :D

Die van mij ook.......  bijna  :nowink:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op november 26, 2012, 21:00:05
Ik vind jou echter een stuk minder hoekig, maar afwerking van de Harbeths daarentegen is dan weer... ;D
Met al dat trainen van mij, word ik al aardig hoekig. Zo strak als een Harbeth ben ik dan nog niet, maar ik heb wél een Baspoort! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

tompj

Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

advr

Citaat van: twani op november 26, 2012, 18:23:31
Ivm een ( even in het hoofd weggeblokte :D) vergeten cursus die ik vandaag had heb ik het ophalen van de Leben naar morgenochtend verplaatst...
Vanavond de M6i netjes in z'n fabrieksverpakking opbergen, tja hij gaat echt weg.......

Je krijgt er een heel Leben voor terug :xmas:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Bij mij in het topic mag erg veel maar over Bas' zijn poort wil ik verder echt niets weten, teveel info zeg maar :P

twani

Citaat van: Bas Akkerman op november 26, 2012, 21:06:18
Met al dat trainen van mij, word ik al aardig hoekig. Zo strak als een Harbeth ben ik dan nog niet, maar ik heb wél een Baspoort! ;D
Ik word juist erg rond van al die jaren trainen......dat is overigens de bedoeling ook....

frank2

Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren.  Je mag morgen langs komen als je zin / tijd hebt, ik lees het morgen wel
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

Dank je wel Frank! Ik waardeer je gastvrijheid enorm echter de tijdsdruk zal ook morgen weer de beperkende factor zijn, moet om 12.45 uur al weer terug in Haarlem zijn om mijn dochter op te halen van school.....

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op november 26, 2012, 21:24:24
Zonder poortruis mag ik hopen...?  ;) :D
Ja, en anders stop ik er gewoon een sok in. Sorry Theo, zal me van nu af aan beheersen... :angel:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten