A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  4, 2012, 00:24:38
Beste forum vrienden,

Na een ban van 2 dagen te hebben uitgezeten, bij wijze van afkoeling zo is mij geleerd, heb ik besloten mijn rol op het forum een andere invulling te gaan geven. Ik heb de mods gevraagd mijn Showcase topic te verwijderen, niet omdat ik boos ben, wél omdat ik het structureel niet eens ben met de wijze waarop sommige iets pittigere discussies worden "dichtgezet" door de (nieuwe) richtlijnen tav. het modereren op het forum. Wil overigens pertinent niet zeggen dat ik daarin gelijk heb, wil al helemaal niet verkondigen dat mijn zienswijze de juiste is, neemt niet weg dat ik het wél zo zie en je moet jezelf niet verloochenen denk ik dan maar.
Inmiddels heb ik begrepen dat men géén onderdelen van het forum "weggooit", het zij zo, zelf zal ik in ieder geval mijn topic niet actief meer aanvullen.
Ook schijnen er meerdere klachten over mij te zijn binnengekomen bij de mods (althans zoveel verteld men mij) tav. mijn gedrag en houding op het forum. Jammer, echter eens te meer een reden om iets meer vanaf de zijlijn te opereren.
Natuurlijk blijf ik aktief lid, dit voor die paar vrienden die ik nog wel denk te hebben hier :D

Groetjes,
Theo

Theo, triest om te moeten horen dat je meer vanaf de zijlijn hier op het forum te vinden zal zijn  :(
Eerlijk gezegd kan ik niet begrijpen dat er meerdere mensen zouden zijn geweest die hebben geklaagd over jouw opmerkingen en je houding; een houding die imo altijd erg coulant en vergevingsgezind is.
Ook de flinke dosis humor die je altijd gebruikt in je reply,s kan ik altijd zeer waarderen  ;)
Eerlijk gezegd heb ik gemist welke reactie van jou aanleiding is geweest voor de afkoelperiode van twee dagen, maar ik denk dat het te maken had met een reactie van WdW ?
Het is jammer (heb het volgens mij al meer gezegd) dat er mensen op het forum zijn die bewust lopen te stoken en te triggeren. Op het moment dat er daadwerkelijk respons volgt op hun acties zijn ze ineens beledigd of in de rol van slachtoffer gekropen  :-X
Op actie volgt reactie zeg ik dan maar.
Het is zo,n geval dan gewoon triest dat je dan "teruggefloten" wordt terwijl de veroorzaker lekker verder gaat met z,n "acties".
Nogmaals, ik vind het erg jammer dat er van Twani straks minder bijdrages aan het forum worden geleverd, maar ik hoop wel dat ik mij mag scharen onder je kleine ? clubje vrienden hier  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Ah,dus mijn reports to mod hebben wel degelijk effect gehad  >:D.

;)

Kop op Theo, je moet daar niet zo zwaar aan tillen. Jouw bijdragen worden hier door meerdere mensen zeer geapprecieerd!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

clockwork

Citaat van: YamahaRXV op oktober  4, 2012, 08:32:13

Het is jammer (heb het volgens mij al meer gezegd) dat er mensen op het forum zijn die bewust lopen te stoken en te triggeren. Op het moment dat er daadwerkelijk respons volgt op hun acties zijn ze ineens beledigd of in de rol van slachtoffer gekropen  :-X
Op actie volgt reactie zeg ik dan maar.
Het is zo,n geval dan gewoon triest dat je dan "teruggefloten" wordt terwijl de veroorzaker lekker verder gaat met z,n "acties".

Uitstekend onder woorden gebracht. Ik denk dat veel forum leden dit precies zo voelen.  :clapping:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Deleted Member 2

Theo, ik ken en waardeer je door je humor en relativeringsvermogen. Als je die eigenschappen nou gewoon in zet om de mores van dit forum leefbaar te maken? Met terug trekken is er nog nooit een strijd gewonnen; wel met stille diplomatie.

En anders begin je toch gewoon je eigen forum....... ;D Of een bestaand slapend forum wakker maken 8).

Ik gok er op dat je het nog voor elkaar krijgt ook.

Former member 78

Citaat van: twani op oktober  4, 2012, 00:24:38
Beste forum vrienden,

Na een ban van 2 dagen te hebben uitgezeten, bij wijze van afkoeling zo is mij geleerd, heb ik besloten mijn rol op het forum een andere invulling te gaan geven. Ik heb de mods gevraagd mijn Showcase topic te verwijderen, niet omdat ik boos ben, wél omdat ik het structureel niet eens ben met de wijze waarop sommige iets pittigere discussies worden "dichtgezet" door de (nieuwe) richtlijnen tav. het modereren op het forum. Wil overigens pertinent niet zeggen dat ik daarin gelijk heb, wil al helemaal niet verkondigen dat mijn zienswijze de juiste is, neemt niet weg dat ik het wél zo zie en je moet jezelf niet verloochenen denk ik dan maar.
Inmiddels heb ik begrepen dat men géén onderdelen van het forum "weggooit", het zij zo, zelf zal ik in ieder geval mijn topic niet actief meer aanvullen.
Ook schijnen er meerdere klachten over mij te zijn binnengekomen bij de mods (althans zoveel verteld men mij) tav. mijn gedrag en houding op het forum. Jammer, echter eens te meer een reden om iets meer vanaf de zijlijn te opereren.
Natuurlijk blijf ik aktief lid, dit voor die paar vrienden die ik nog wel denk te hebben hier :D

Groetjes,
Theo

Lekker belangrijk, die 2 dagen.
Heb 'm ook een keer gehad, en ook die reden viel mee.

Dus gewoon doorgaan als-of-er-niks is gebeurd ;)
En, natuurlijk gewoon je zelf blijven, kuddedieren zijn er voldoende namelijk.

twani

#2005
Vrienden ;D, deze reakties doen mij erg goed, ik ben best iemand die aan zichzelf gaat twijfelen als "men" roept dat er meerdere klachten over je zijn binnengekomen, dat vind niemand leuk om te horen denk ik....

Het grappige is dat diegene die in het desbetreffende topic er openlijk voor uit kwam dat hij zat te "jennen" er nog mee wegkomt ook, hij sprak deze woorden letterlijk uit zelfs :blink:

Nou, ja ik laat het even een paar daagjes betijen en we zien dan wel weer even.

Overigens heb ik zo wel een mooie manier gevonden om eens te peilen wat nu eigenlijk mijn vrienden zijn :D

Groetjes,
Theo.

Deleted Member 2

Zo stiekem weg toch maar weer een bakkie koffie gehaald uit de "gesloten koffiecorner". :coffee:

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

frank2

Theo ik weet precies wat je bedoelt. Dat jennen kwam in mijn topic erg vaak voor omdat ik er een nogal uitgesproken mening op na hou. Nu schrijf alles gewoon wat gematigder, meer in de trant van heb een kabel of apparaat gekocht hij doet dit en dit goed.
Het is helaas waar dat de jenners e.d. er vaak mee weg komen, maar gelukkig is het een klein groepje, gewoon negeren die jongens, zijn waarschijnlijk hun luiers net ontgroeid.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

MVG

Citaat van: twani op oktober  4, 2012, 07:26:35
Ik was zeker van plan om jou op de voet te volgen, je bent nog niet van ons "af" ;D Jouw enthousiastme werkt aanstekelijk, zulke mensen hebben we nodig in de wereld :clapping:

Dank je wel vriend! :pompom:

Gr.
Theo.

Jij ook bedankt voor het grote compliment, als ik t zo mag zien dan, in je reply!

En het zal allemaal wel goedkomen hoor *pakt de roosvicee*  ;D

Citaat van: clockwork op oktober  4, 2012, 09:43:53
Uitstekend onder woorden gebracht. Ik denk dat veel forum leden dit precies zo voelen.  :clapping:



+1! Ik lees al wel even mee zo hier en daar en dit valt me ook wel eens op ja.

Voor de rest veel groeten, en veel plezier gewenst!

twani

Citaat van: Onder013 op oktober  4, 2012, 10:24:25
Zo stiekem weg toch maar weer een bakkie koffie gehaald uit de "gesloten koffiecorner". :coffee:
Die kofiie is 2!!!! dagen oud Henk :P

Pinohelmond

Blijven posten! Vind je opmerkingen en reacties altijd juist erg goed gekozen en verwoord.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  4, 2012, 20:13:17
ijsTHEE is anders best lekker hoor! :P

liever oude koffie dan verse thee (en als die dan ook nog koud is: brrrrrr)

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op oktober  4, 2012, 20:52:59
liever oude koffie dan verse thee (en als die dan ook nog koud is: brrrrrr)
Haha, precies andersom dus. Overigens liever een Michell Gyro SE Orbe-upgrade dan helemaal geen platenspeler... :dry: Ja, ooit komt er een platenspeler.
Sorry Theo, voor dit "wapengekletter". :P Ok, je mag slaan, of me koffie serveren. :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op oktober  4, 2012, 21:08:12
Haha, precies andersom dus. Overigens liever een Michell Gyro SE Orbe-upgrade dan helemaal geen platenspeler... :dry: Ja, ooit komt er een platenspeler.
Sorry Theo, voor dit "wapengekletter". :P Ok, je mag slaan, of me koffie serveren. :devil:
Koffie dan maar? :coffee:

MVG

Graag!  :coffee: Mocht iemand nog een likeurtje erbij willen, dan weten jullie waar je vanuit de koffiecorner naartoe kunt  ;) :laugh:

Let wel: echter zonder enig gekletter, anders zou ik nog security aan de deur van mijn bruine café moeten zetten  :P

Martin!!!

mainly British stuff

Martin!!!

mainly British stuff

Perfectionist

#2019
Zo nu weer OT verder, reacties en discussie nav admin optreden graag alleen per PB. Daarnaast is hier info gebruikt uit PB's en ook dat is niet toegestaan, die berichten zijn dan ook verwijderd.

En wat betreft de andere partij, die is ook wel degelijk per PB benaderd, alleen werden daar geen forumregels overtreden.

Het is soms balanceren met een interventie, en het enige dat wij hebben gedaan is een waarschuwing plaatsen in het andere topic, echt niet gericht op Twani, maar op iedereen. Als deze waarschuwing vervolgens in het belachelijke wordt getrokken, tja.
Een beter forum begint bij jezelf.

Bas Akkerman

Citaat van: twani op oktober  4, 2012, 21:23:58
Koffie dan maar? :coffee:
Extra sterk graag!

Citaat van: MVG op oktober  4, 2012, 21:28:22
Graag!  :coffee: Mocht iemand nog een likeurtje erbij willen, dan weten jullie waar je vanuit de koffiecorner naartoe kunt  ;) :laugh:

Let wel: echter zonder enig gekletter, anders zou ik nog security aan de deur van mijn bruine café moeten zetten  :P
Als jij je wc boven hebt en ik dus niet op tijd ben, zal dat het enige gekletter zijn, ben ik bang. :blush:

Citaat van: Perfectionist op oktober  4, 2012, 21:34:55
Zo nu weer OT verder, reacties en discussie nav admin optreden graag alleen per PB.


Sorry Perfectionis. Ik was in een melige bui, maar zal het niet meer doen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Perfectionist

#2021
Citaat van: Bas Akkerman op oktober  4, 2012, 21:38:33
Extra sterk graag!
Als jij je wc boven hebt en ik dus niet op tijd ben, zal dat het enige gekletter zijn, ben ik bang. :blush:
Sorry Perfectionis. Ik was in een melige bui, maar zal het niet meer doen.

Humor is prima en meer dan dat. Alleen een hele discussie nav een admin optreden is hier niet toegestaan zo simpel ligt het, dan zijn de forumregels.

Verder is dit een erg leuk showcasetopic met veel traffic, Twani een leuke poster en zeer gewaardeerd forumlid (een afkoelperiode is NOOIT persoonlijk bedoeld, je kijkt naar een overtreding). Het spreekt voor hem hoe er hier gereageerd wordt en wellicht had ik dat krediet mee moeten wegen, dus was een waarschuwing alleen meer op zijn plaats geweest.

Dat gezegd hebbende graag weer nu on topic.
Een beter forum begint bij jezelf.

twani

Citaat van: MVG op oktober  4, 2012, 21:28:22
Graag!  :coffee: Mocht iemand nog een likeurtje erbij willen, dan weten jullie waar je vanuit de koffiecorner naartoe kunt  ;) :laugh:

Let wel: echter zonder enig gekletter, anders zou ik nog security aan de deur van mijn bruine café moeten zetten  :P
Ik drink totaal niet maar zou bijna een zware borrel nemen, ik weet namelijk van vroeger nog wel heel goed hoe dat moet ;D.

twani

En perfectionist, een prima afsluiter van een voor ons beide rumoerige fase. Ik snap je nu (eindelijk ;D) vol gas weer door :)

Gr.
Theo.

Deleted Member 2

Citaat van: twani op oktober  4, 2012, 22:34:03
En perfectionist, een prima afsluiter van een voor ons beide rumoerige fase. Ik snap je nu (eindelijk ;D) vol gas weer door :)

Gr.
Theo.

Kan je topic titel wel weer aangepast worden ;D : de koffie corner was even dicht.......