A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

twani

`T is inmiddels ook goed te zien in m`n gezicht ;D  Nee hoor zonder dollen, ik heb echt mooi werk ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 28, 2012, 22:08:15
Jij weet wat lekker is Jan, dat wist ik al ;) Alleen die kleur van die vrouwen hé, dat worden we nooit eens en gezien onze gelijkluidende smaak met veel dingen is dat maar goed ook, voorkomt problemen bij een eventuele M&G

  :clapping: ;) Je moet het niet allemaal te donker inzien hoor Theo.........v.w.b. mijn voorkeur voor dames  ;)
Die M&G moet er zeker nog wel een keer komen, en je hoeft denk ik ook niet bang te zijn dat er ''problemen'' ontstaan tijdens zo,n M&G, tenzij je vrouw de looks heeft van Nicole Scherzinger, Salma Hayek, Eva Longoria, Kim Kardashian, Penelope Cruz, Eva Mendez  :wub:

Zo, nu weet je ook meteen wat mijn smaak is  :pompom:  Ik weet zeker dat er minimaal wel één naam uit het rijtje bij jou in de smaak valt, of moet het echt blond zijn ?  :blink:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op september 28, 2012, 23:37:59
  :clapping: ;) Je moet het niet allemaal te donker inzien hoor Theo.........v.w.b. mijn voorkeur voor dames  ;)
Die M&G moet er zeker nog wel een keer komen, en je hoeft denk ik ook niet bang te zijn dat er ''problemen'' ontstaan tijdens zo,n M&G, tenzij je vrouw de looks heeft van Nicole Scherzinger, Salma Hayek, Eva Longoria, Kim Kardashian, Penelope Cruz, Eva Mendez  :wub:

Zo, nu weet je ook meteen wat mijn smaak is  :pompom:  Ik weet zeker dat er minimaal wel één naam uit het rijtje bij jou in de smaak valt, of moet het echt blond zijn ?  :blink:
Je noemt hier een rijtje dames die bij mij zelfs in het "groen metallic" nog door de "keuring" zouden komen ;D

twani


Jumping Jack

Hoeveel lelijker dan zo'n kef muon kan een speaker eigenlijk worden  :crazy:.

En die lb1i signature is volgens mij te duur geprijsd...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 29, 2012, 21:08:12
@Jan.  Check deze link naar de PMCees, speciaal voor jou ;) 

http://www.highender.nl/pages/22112/Occasions_Demo_s_te_koop_.html

Doe mij dan maar de PMC IB2I,s Theo,  :worship:
Mooie monitors, maar zeer prijzig  :o

Heb nog beloofd om straks op x-fi nog even een babbeltje te gaan maken bij StageAcoustics (PMC importeur)  ;)
Eens kijken wat ze meegenomen hebben en wat er gecombineerd staat te spelen.
Mijn 24,s staan er zeker, en ik ben benieuwd waar ze mee gecombineerd worden.....  Ik denk met een Cary buizenversterker  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op september 30, 2012, 09:41:17
Doe mij dan maar de PMC IB2I,s Theo,  :worship:
Mooie monitors, maar zeer prijzig  :o

Heb nog beloofd om straks op x-fi nog even een babbeltje te gaan maken bij StageAcoustics (PMC importeur)  ;)
Eens kijken wat ze meegenomen hebben en wat er gecombineerd staat te spelen.
Mijn 24,s staan er zeker, en ik ben benieuwd waar ze mee gecombineerd worden.....  Ik denk met een Cary buizenversterker  :angel:
Misschien kun je dat gesigneerde schildje aan de achterzijde ook lós kopen bij ze ;D

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op september 30, 2012, 00:04:06
Hoeveel lelijker dan zo'n kef muon kan een speaker eigenlijk worden  :crazy:.

Die horen bij Wubbo Ockels in de huiskamer te staan  :crazy: ;D
Inderdaad foeilelijk.... :-X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 30, 2012, 10:08:57
Misschien kun je dat gesigneerde schildje aan de achterzijde ook lós kopen bij ze ;D

Als dat zou kunnen zou ik dat zeker doen Theo  ;)
Ik ben gek op dat soort ''hebbedingetjes''  :pompom:  Vooral met de handtekening van die dikke slonzige, maar markante Peter Thomas er op !  Peace man  :wub:

Zo ben ik ook lang op zoek geweest naar een Musical Fidelity neon verlichting wandplaat  ;)
Had ik er eindelijk één gevonden op internet, bleek tie net 10 min. daarvoor verkocht te zijn...... :-X
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

En nu twee zondag luilakken aansporen om aan te gaan kleden  >:(
De beemer staat al te trappelen om ''de sporen'' te krijgen en vol gas naar Veldhoven gedirigeerd te worden  :pompom:

Ondanks grieperig te voelen en hoofdpijn te hebben (nee, geen kater ;)) heb ik er zin aan  :pompom:

Later !!
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op september 30, 2012, 10:25:07
En nu twee zondag luilakken aansporen om aan te gaan kleden  >:(
De beemer staat al te trappelen om ''de sporen'' te krijgen en vol gas naar Veldhoven gedirigeerd te worden  :pompom:

Ondanks grieperig te voelen en hoofdpijn te hebben (nee, geen kater ;)) heb ik er zin aan  :pompom:

Later !!
Ik heb die bordjes nog een tijdje verkocht Jan ;) 3 van de 4 gezinsleden hetzelfde gevoel, grieperig en ellendig :( Monique loopt op dit moment de halve marathon, aanmoedigen dus maar zo direct :clapping: :pompom:

twani

Charley Wong Goes  "Highend" ;D

http://m.youtube.com/watch?v=grrTvm-c5i8

Let vooral op het moment dat Charly z'n driver "straf" geeft

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  1, 2012, 11:24:33
Charley Wong Goes  "Highend" ;D

http://m.youtube.com/watch?v=grrTvm-c5i8

Let vooral op het moment dat Charly z'n driver "straf" geeft

8) ;D ;D

En op blote voeten......high-end "ten voeten" uit  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Number nine is being found Jan ;D  Heeft het iets te maken met de Ay...................?
Ik stuur het kapot gelezen exemplaar naar je toe ;)

Gr.
Theo.

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  1, 2012, 12:56:08
Number nine is being found Jan ;D  Heeft het iets te maken met de Ay...................?
Ik stuur het kapot gelezen exemplaar naar je toe ;)

Gr.
Theo.

Super !

Nee Theo, het heeft te maken met iets waar ik op dit moment nieuwsgierig naar ben en mij al meerdere keren zeer positief verrast heeft (klankmatig) ;)
Het is geen Ayre of Ayon, maar het merk/type waar het om gaat is (als het goed is) te vinden op blz. 193 van uitgave 9 / 2009  :angel:

Alvast zeer vriendelijk bedankt voor je tijd en moeite  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op oktober  1, 2012, 16:54:45
Super !

Nee Theo, het heeft te maken met iets waar ik op dit moment nieuwsgierig naar ben en mij al meerdere keren zeer positief verrast heeft (klankmatig) ;)
Het is geen Ayre of Ayon, maar het merk/type waar het om gaat is (als het goed is) te vinden op blz. 193 van uitgave 9 / 2009  :angel:

Alvast zeer vriendelijk bedankt voor je tijd en moeite  :clapping:
Jan, mijn exemplaar gaat maar tot blz. 146,  gaat dit wel goed dan? Anders even pm'en

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober  1, 2012, 19:20:10
Jan, mijn exemplaar gaat maar tot blz. 146,  gaat dit wel goed dan? Anders even pm'en


Dat kan goed kloppen Theo, ik zag net dat ik een "tikfout" heb gemaakt..... :huh2:
Het moet pagina 139 zijn  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Beste forum vrienden,

Na een ban van 2 dagen te hebben uitgezeten, bij wijze van afkoeling zo is mij geleerd, heb ik besloten mijn rol op het forum een andere invulling te gaan geven. Ik heb de mods gevraagd mijn Showcase topic te verwijderen, niet omdat ik boos ben, wél omdat ik het structureel niet eens ben met de wijze waarop sommige iets pittigere discussies worden "dichtgezet" door de (nieuwe) richtlijnen tav. het modereren op het forum. Wil overigens pertinent niet zeggen dat ik daarin gelijk heb, wil al helemaal niet verkondigen dat mijn zienswijze de juiste is, neemt niet weg dat ik het wél zo zie en je moet jezelf niet verloochenen denk ik dan maar.
Inmiddels heb ik begrepen dat men géén onderdelen van het forum "weggooit", het zij zo, zelf zal ik in ieder geval mijn topic niet actief meer aanvullen.
Ook schijnen er meerdere klachten over mij te zijn binnengekomen bij de mods (althans zoveel verteld men mij) tav. mijn gedrag en houding op het forum. Jammer, echter eens te meer een reden om iets meer vanaf de zijlijn te opereren.
Natuurlijk blijf ik aktief lid, dit voor die paar vrienden die ik nog wel denk te hebben hier :D

Groetjes,
Theo

MVG

 :nopompom:

Ik ben pas sinds korte tijd met je in contact via dit forum. Ik weet ook niet wat er is gezegd mbt de ban.
Ik waardeer je posts in ieder geval en zit zéér met je op 1 lijn qua humor. Wat je ook doet hier, ik volg je wel  ;D Dus je kunt me best beschouwen als 1 van die paar vrienden hier  ;) Succes!

twani

Ik was zeker van plan om jou op de voet te volgen, je bent nog niet van ons "af" ;D Jouw enthousiastme werkt aanstekelijk, zulke mensen hebben we nodig in de wereld :clapping:

Dank je wel vriend! :pompom:

Gr.
Theo.

tompj

#1997
Ik weet natuurlijk niet wat er precies aan de hand is, maar ik heb me nog nooit aan je gestoord en heb je bijdragen altijd als waardevol, leuk en constructief ervaren en vooral ook als positief.

Lekker in de buurt blijven zou ik zeggen Twani en laat je ajb regelmatig horen!
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Bas Akkerman

#1998
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet waarom jij een ban hebt gekregen Theo. Ik denk dat het te maken heeft met de discussie in mijn stereo-showcase, maar ik vond jouw reactie geen reden tot een ban. Laat duidelijk zijn dat ik geen report to mod heb gebruikt en ook niet snel zal gebruiken, zeker niet naar jou toe.
Ik hoop dat je je keuze nog overdenkt en met je aanstekelijke enthousiasme dit en andere topics blijft vullen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

S@m

Maak je niet druk Twani, die eer valt ons allemaal wel eens te beurt. Mods zijn ook gewone mensen met hun dagelijkse perikelen en stemmingen net als wij  ;)

Ik ben ervan overtuigd dat je over enkele dagen gewoon weer vrolijk verder post. Been there, done that...