A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus  7, 2012, 14:03:28
Mijn zoon is 10 jaar oud, die kun je tenminste een draai om z`n oren verkopen als ie zoiets doet, dat is voor oa. Jack niet echt een optie ;D

Mag het bij 6 jaar oud ook Theo......?  ;D
Er zijn van die momenten  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op augustus  7, 2012, 19:56:52
Mag het bij 6 jaar oud ook Theo......?  ;D
Er zijn van die momenten  :angel:
Zachtjes misschien? ;D  Jan heb jij eigenlijk nog andere componenten "ingeplugt" in je SU? Ik doel hierbij op TV decoder en dat soort zaken.....
Vraag  dit eigenlijk omdat bij de Clic juist het DAC gedeelte, indien separaat gebruikt, zich enigzins onderscheidt van de Clic als "streamer All in one" gebruik.
Er zijn zelfs reviews waar men het Solo DAC geluid gedeelte hoger aanslaat als het stream totaal geluid. Mij stoort het overigens niet dat de Clic igv. volledig streamen wat meer "lazy" klinkt daar dit zoals inmiddels bekend echt wel mijn ding is..
Ahhhehh, wat was de vraag ook alweer....Oh ja klinkt jouw SU stand allone als DAC ook anders dan gestreamed?

Deleted Member 2

In het Duitse blad Audio staat een test van de Naim uniti2 als Komplettanlage ohne Boxen (110 punten).

twani

Citaat van: Onder013 op augustus  7, 2012, 22:01:41
In het Duitse blad Audio staat een test van de Naim uniti2 als Komplettanlage ohne Boxen (110 punten).
Die ga ik dan even halen, THX Henk.....

Deleted Member 2

ik kan hem je ook "bezorgen" hoor. Laat maar even weten

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus  7, 2012, 21:22:13
Zachtjes misschien? ;D  Jan heb jij eigenlijk nog andere componenten "ingeplugt" in je SU? Ik doel hierbij op TV decoder en dat soort zaken.....
Vraag  dit eigenlijk omdat bij de Clic juist het DAC gedeelte, indien separaat gebruikt, zich enigzins onderscheidt van de Clic als "streamer All in one" gebruik.
Er zijn zelfs reviews waar men het Solo DAC geluid gedeelte hoger aanslaat als het stream totaal geluid. Mij stoort het overigens niet dat de Clic igv. volledig streamen wat meer "lazy" klinkt daar dit zoals inmiddels bekend echt wel mijn ding is..
Ahhhehh, wat was de vraag ook alweer....Oh ja klinkt jouw SU stand allone als DAC ook anders dan gestreamed?

Eerlijk gezegd moet ik je het antwoord hier op nog schuldig blijven Theo  ???
Mijn HD tuner is wel gekoppeld aan de dac van de SU (via toslink) maar ik heb nog niet echt de moeite genomen om te luisteren hoe dit klinkt.....
De meeste tijd sinds de komst van de SU heb ik besteed aan het testen van wat speakerkabels, het stroomvoorzieningsverhaal en het positioneren van de PMC,s.
Met de set-up qua bovenstaande items ben ik nu klaar en dit is nu een afgesloten verhaal.  Het hele ''plaatje'' klopt nu, en is naar volle tevredenheid  :pompom:
In het verleden had ik ook de HD tuner aan de M1 Clic gekoppeld en luisterde op deze manier vaak naar muziekzenders op tv zoals MTV HD etc.
Wat jij ook al aangaf is dat de M1 Clic idd. als dac een wat meer pittigere (meer dynamisch) sound liet horen dan als streamer en dac ineen.
Op dit vlak vond ik hem zeer fijn klinken.

Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe de dac in de SU gaat klinken met een externe bron er aan gekoppeld.
Ik ben van plan om binnenkort de laptop er aan te koppelen en ook o.a. eens wat van Spotify te gaan luisteren.
Heb wel het probleem dat ik geen coax of toslink connectie heb op mijn Asus laptop en wil of een MF V-Link gaan aanschaffen hiervoor, of deze:
http://www.hi-stands.eu/shop/index.php?item=m2tech---hiface-two--rca&action=article&group_id=10000247&aid=23355&lang=NL

Als streamer-dac combi vind ik de SU een topapparaat; de interface met mijn Q-Nap nas is supersnel, het menu overzichtelijk en logisch opgezet en klankmatig is het helemaal mijn ding.
Wat ik al wel geprobeerd heb is mijn iPhone met FLAC en iTunes bestanden via de usb aansluiting aan de voorzijde van de SU te koppelen.
Dit is ook een leuke en interessante optie; de SU neemt de regie qua besturing en menuweergave compleet over en bovendien was ik verrast door de geluidskwaliteit  8)
Verder kan ik nog genoeg experimenteren met externe bronnen want dig. ingangen heeft de SU genoeg  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op augustus  8, 2012, 00:09:24
Eerlijk gezegd moet ik je het antwoord hier op nog schuldig blijven Theo  ???
Mijn HD tuner is wel gekoppeld aan de dac van de SU (via toslink) maar ik heb nog niet echt de moeite genomen om te luisteren hoe dit klinkt.....
De meeste tijd sinds de komst van de SU heb ik besteed aan het testen van wat speakerkabels, het stroomvoorzieningsverhaal en het positioneren van de PMC,s.
Met de set-up qua bovenstaande items ben ik nu klaar en dit is nu een afgesloten verhaal.  Het hele ''plaatje'' klopt nu, en is naar volle tevredenheid  :pompom:
In het verleden had ik ook de HD tuner aan de M1 Clic gekoppeld en luisterde op deze manier vaak naar muziekzenders op tv zoals MTV HD etc.
Wat jij ook al aangaf is dat de M1 Clic idd. als dac een wat meer pittigere (meer dynamisch) sound liet horen dan als streamer en dac ineen.
Op dit vlak vond ik hem zeer fijn klinken.

Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd hoe de dac in de SU gaat klinken met een externe bron er aan gekoppeld.
Ik ben van plan om binnenkort de laptop er aan te koppelen en ook o.a. eens wat van Spotify te gaan luisteren.
Heb wel het probleem dat ik geen coax of toslink connectie heb op mijn Asus laptop en wil of een MF V-Link gaan aanschaffen hiervoor, of deze:
http://www.hi-stands.eu/shop/index.php?item=m2tech---hiface-two--rca&action=article&group_id=10000247&aid=23355&lang=NL

Als streamer-dac combi vind ik de SU een topapparaat; de interface met mijn Q-Nap nas is supersnel, het menu overzichtelijk en logisch opgezet en klankmatig is het helemaal mijn ding.
Wat ik al wel geprobeerd heb is mijn iPhone met FLAC en iTunes bestanden via de usb aansluiting aan de voorzijde van de SU te koppelen.

Niet via USB uit dan Jan? dat is toch the way to go?

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus  8, 2012, 12:47:35
Niet via USB uit dan Jan? dat is toch the way to go?

Via USB uit vanaf de laptop is uiteraard geen probleem, maar ik betwijfel of de USB aansluiting op de voorzijde van de SU hiervoor geschikt is ?
Naim vermeldt namelijk dat de SU 5 dig. ingangen heeft (aan de achterzijde), en deze zijn coax/BNC/optisch...... :angel:
Vandaar mijn mogelijke keus om vanuit laptop USB naar coax dig. in naar de SU dac te gaan.

Misschien leest Garmt mee en kan hij er wat meer over vertellen  ;)
Ik heb mij er jammergenoeg nog niet voldoende in verdiept  :o
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op augustus  8, 2012, 13:32:12
Via USB uit vanaf de laptop is uiteraard geen probleem, maar ik betwijfel of de USB aansluiting op de voorzijde van de SU hiervoor geschikt is ?
Naim vermeldt namelijk dat de SU 5 dig. ingangen heeft (aan de achterzijde), en deze zijn coax/BNC/optisch...... :angel:
Vandaar mijn mogelijke keus om vanuit laptop USB naar coax dig. in naar de SU dac te gaan.

Misschien leest Garmt mee en kan hij er wat meer over vertellen  ;)
Ik heb mij er jammergenoeg nog niet voldoende in verdiept  :o
Dat gaat je vanzelf nog gebeuren Jan want oa. Spotify (en bij mij Jriver) vanaf de laptop is erg leuk, daarover is nog heeeel veel te lezen, interessant ook!

YamahaRXV

@Theo   De T.T. is gisterenmorgen afgegeven aan de voordeur, waarvoor nog hartelijke dank  :clapping:
Inmiddels ''ingeplugd'', dus we zullen eens aandachtig gaan luisteren naar de evt. invloed van deze tweak  ;D
De kleur is in ieder geval goed.... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op augustus 12, 2012, 12:57:35
@Theo   De T.T. is gisterenmorgen afgegeven aan de voordeur, waarvoor nog hartelijke dank  :clapping:
Inmiddels ''ingeplugd'', dus we zullen eens aandachtig gaan luisteren naar de evt. invloed van deze tweak  ;D
De kleur is in ieder geval goed.... ;)
Ik begreep van Bas dat je nogal in de weer bent met Furutech en Iego, welke Furutech netkabel gebruik je Jan? En heb je de verschillende Furutechkabels ook kunnen vergelijken?
Als het goed is veroorzaakt hè lichtje in elk geval geen dynamiekverlies omdat er geen filtering plaatsvindt........
De kleur is toeval Jan, misschien wel een stille hind om me aan groene lampjes te laten wennen :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 12, 2012, 18:41:42
Ik begreep van Bas dat je nogal in de weer bent met Furutech en Iego, welke Furutech netkabel gebruik je Jan? En heb je de verschillende Furutechkabels ook kunnen vergelijken?
Als het goed is veroorzaakt hè lichtje in elk geval geen dynamiekverlies omdat er geen filtering plaatsvindt........
De kleur is toeval Jan, misschien wel een stille hind om me aan groene lampjes te laten wennen :D

Hey, wat weet Bas allemaal van mijn ''testperikelen'' ?  ;D  Ik denk dat Bas onlangs iemand heeft gesproken waar ik vorige week nog even mee over dit onderwerp heb zitten converseren  ;) ;D
De kabel waar ik druk mee aan het testen ben geweest (en gekocht heb ;)) is de Furutech FP-Alpha 3.   Deze dus: http://www.furutechwebshop.nl/furutech-fp-alpha-3-netkabel.html#   (ik heb de kabel niet hier vandaan trouwens  ;))
Met de verschillende merken connectoren zijn ook soms nog grote hoorbare verschillen waarneembaar ;) De Furutech connectoren zijn zeer mooi (en prijzig), maar ik heb toch de keuze gemaakt voor de Iego Gold iec en schuko connectoren. Prijstechnisch interessanter, en klankmatig absoluut niet de mindere van bv. de Furutech FI-E35G. De Iego vind ik persoonlijk wat verfijnder, maar ook dynamischer en sneller klinken dan de Furutech.
Al met al vind ik deze combi een geslaagde voor de Naim; de tonale klanksignatuur van de SU blijft (gelukkig) behouden, maar er is simpelweg meer verfijning in detail en plaatsing. Met name de rust en controle die bij hoge tot zeer hoge volumes waarneembaar is stijgt in mijn beleving ruim boven de standaardkabel uit  :worship:
Ik heb trouwens de voorzichtige verwachting dat er nog iemand voor deze netkabel gaat  ;) ;D

Met ''het lichtje'' had ik hier een grappige situatie; mijn vriendin zag het cadeautje en gaf aan dat we een identiek exemplaar in de kamer van onze zoon hadden. Ik ben eens gaan zoeken en wat vond ik in een lade: een zelfde exemplaar  :angel:
Er zitten nu zelfs twee Naim groene lichtjes in de stekkerdoos  :pompom:   In de trend van de overtreffende trap zullen we maar zeggen..... ;D 

Die groene lampjes wennen trouwens gauw Theo, en ze zijn een lust voor het oog (en het gehoor..... O0)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

 8) alvast bedankt voor je uitgebreide mail Jan! Ik ga mij er morgen eens verder in verdiepen, nu de auto maar eens wassen na de vliegen-genocide van vandaag...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op augustus 12, 2012, 20:14:08
8) alvast bedankt voor je uitgebreide mail Jan! Ik ga mij er morgen eens verder in verdiepen, nu de auto maar eens wassen na de vliegen-genocide van vandaag...

Graag gedaan Nick  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik ga proberen dinsdag as een luisterafspraak bij bb&g te maken voor een sessie met een Superuniti enerzijds, met een UniQute anderzijds. Hier lees ik namelijk ook veel goeds over, volgens sommigen zelfs ( vanwege z'n 5i roots?) sterker in het bezit van de typische Naim sound.
Uiteraard allebei op Harbeth......


YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 12, 2012, 22:49:21
Ik ga proberen dinsdag as een luisterafspraak bij bb&g te maken voor een sessie met een Superuniti enerzijds, met een UniQute anderzijds. Hier lees ik namelijk ook veel goeds over, volgens sommigen zelfs ( vanwege z'n 5i roots?) sterker in het bezit van de typische Naim sound.
Uiteraard allebei op Harbeth......


Aha, nu snap ik die opmerking over die stille hint met de groene lampjes helemaal  ;)  :pompom:
Maar interessant te horen Theo, ik ben erg benieuwd wat je er van gaat vinden.
Dinsdag is alleen geen ''normale'' openingsdag bij BB&G, maar waarschijnlijk maken ze voor jou een uitzondering..... ;D

De UnitiQute wordt zeker goed gereviewed: http://www.hifi-advice.com/Naim-UnitiQute-review.html  ;)
Ben heel benieuwd of de UnitiQute genoeg ''ballen'' heeft om jouw Harbeth,s strak aan te sturen.
Zelf ben ik er al een tijdje achter dat je totaal niet naar het opgegeven vermogen moet kijken bij Naim; het is ''een gegeven'',meer niet ;)
Waarschijnlijk sta je straks versteld van de strakke en krachtige aansturing van deze kleine, maar fijne Naim.

Ach, mocht het tegenvallen dan weet ik zeker dat grote broer Superuniti je niet teleur gaat stellen  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik dacht dat maandag hun dag "dicht" was :o  Ik ben inderdaad heel erg nieuwsgierig naar de verschillen tussen de SU en de Qute......Ik heb met de SHL5 natuurlijk wel een erg makkelijk aan te sturen luidspreker......
Vwb de Furutech.....ik zie me deze nog niet vanuit de meterkast naar de set leggen :D (20m) ;)

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 12, 2012, 23:21:46
Vwb de Furutech.....ik zie me deze nog niet vanuit de meterkast naar de set leggen :D (20m) ;)

Dat moet je zeker niet doen Theo  ;)  Bij mij is de Furutech puur als netkabel vanaf het stekkerblok naar de Superuniti aanwezig.
Dit laatste stuk kabel (met connectors) heeft het meeste invloed op het tonale klankbeeld. De Lapp die jij en ik vanaf de meterkast naar het stekkerblok hebben lopen volstaat meer dan prima. Believe me  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Jan :pompom: volgens mij wordt er in de marktsectie onder het kopje bronnen, precies aangeboden wat jij zoekt voor je computer set-up ;)

twani

Jan, in de test die ik je heb gestuurd wordt specifiek gesproken over max 1 lampje ;)

Deleted Member 2

Een paar dagen er tussen uit en bij thuiskomst steekt er een prachtig lampje uit de brievenbus! Dat is leuk binnenkomen. Nu nog even een rustig moment creeren om de nieuwe aanwinst aan de tand te voelen.
Theo zeer bedankt voor deze surprise. Of het groene licht ook mij bevalt laat ik hier zeker weten.

Groet,

Henk

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 13, 2012, 09:51:22
Jan :pompom: volgens mij wordt er in de marktsectie onder het kopje bronnen, precies aangeboden wat jij zoekt voor je computer set-up ;)

Inmiddels gezien (bedankt nog voor de tip ;)), maar naar mijn zin een te hoog ''kastjes en kabeltjes knutsel'' gehalte  ;

Ik heb trouwens de verwachting dat op korte termijn Air Play middels een firmware update beschikbaar wordt voor o.a. de Uniti 2 en de Superuniti  ;)
De Spotify app is al geïnstalleerd op de iPad 3 en dat werkt al goed. Het mooie zou zijn als ik via Airplay en de iPad muziek kan streamen (wireless) naar de SU.
Apple tv (hoogglans zwart  :headbanging:) of Airport Express aanschaffen en deze digitaal aansluiten op de dac van de SU zou ook nog een leuke optie zijn  :pompom:
Met name Apple tv geeft wel wat leuke mogelijkheden; de audio out via toslink naar de dac en de HDMI out naar mijn plasma zodat ik ook nog beeldmateriaal kan streamen naar mijn plasma. Ben alleen wel benieuwd hoe de geluidskwaliteit zal zijn.... :angel:
Afgelopen weekend heb ik nog mijn HD Tuner en Blu Ray speler beluisterd op de dac en dat klonk zeer lekker moet ik zeggen :P
De dac in de SU doet het dus goed.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Vooral het Tv geluid knapt erg op is mijn ervaring, gisteren nog even wat artiesten op de afsluiting van de OS geluisterd via de Clic, was best een happening nog zo alles bij elkaar gisteravond.
Jan gebruik je adereindhulzen voordat je ze in de Iego's schroeft?

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 13, 2012, 20:17:58
Vooral het Tv geluid knapt erg op is mijn ervaring, gisteren nog even wat artiesten op de afsluiting van de OS geluisterd via de Clic, was best een happening nog zo alles bij elkaar gisteravond.
Jan gebruik je adereindhulzen voordat je ze in de Iego's schroeft?

:o Nee geen adereindhulzen Theo. Het klemmechanisme in de Iego,s is identiek aan die van de duurdere Furutech,s en is speciaal ontworpen voor ''bare'' montage ;)
Als je mij even je mail adres PM dan heb ik nog wat interessant ''leesvoer'' voor je over (net) bekabeling etc. en bepaalde toepassingen. (mits je het interessant vindt natuurlijk  ;))

Heb J.J. dit ook nog beloofd  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: twani op augustus 13, 2012, 20:17:58
Vooral het Tv geluid knapt erg op is mijn ervaring, gisteren nog even wat artiesten op de afsluiting van de OS geluisterd via de Clic, was best een happening nog zo alles bij elkaar gisteravond.
Jan gebruik je adereindhulzen voordat je ze in de Iego's schroeft?

Ik ben Jan niet, maar adereindhulzen vormen een extra (ongewenste) overgang. Een huls kan echter ook voordelen hebben als het niet mogelijk of erg lastig is om de aders bij elkaar te houden als deze vastgezet worden. Als je de huls toepast is een wurgtang/krimptang eigenlijk een must om de huls om de aders vast te zetten. Als ik me goed herinner is een huls bij de Iego's niet nodig.

Succes en groet,

Henk