A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: YamahaRXV op juni 28, 2012, 21:28:53
Precies Henk ;)
Ik ga toch een klein beetje Nick achterna ;)
Verder ben ik zeker nog wel content met de M6i - Burson dac combi.
Denk eerlijk gezegd wel dat de M2 nog wel even op een hoger niveau speelt.......,alle waarde naar z,n geld zeggen we dan maar ;D
Wat is de reden om over te stappen van de Burson DAC naar de NAD als je zo tevreden met de laatste bent? Nu komt het op mij een beetje over als upgraden om het upgraden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Het antwoord hier op is in een eerdere reply al aangeven ;)

Citaat:

''Mocht het deze versterker worden (vind hem nog een beetje prijzig) dan heb ik geen stand alone dac meer nodig 
Vriendin ook weer blij dat er allerlei ''kastjes'' van verschillende grootte en kleuren weg zijn ''

Ook al zou het een upgrade zijn om te kunnen/moeten upgraden dan vind ik (maar dat is een persoonlijke mening en niet aan de orde) dat ik niemand uitleg of verantwoording verschuldigd ben, tenzij ik iedereen om een financiele bijdrage zou vragen om een evt. nieuwe aankoop te kunnen realiseren  ;)

Misschien een wat radicale uitspraak, maar zo denk ik er persoonlijk wel over ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Ok, helder. Was ook allerminst de bedoeling om je tot verantwoording te roepen natuurlijk. Ik vond het alleen opmerkelijk na je positieve ervaringen met de Burson. Maar ik begrijp je overwegingen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Jan zit in een zeer boeiende Audiofiele fase, spectaculair om te volgen en aangezien ik in bepaalde opzichten best wel wat van Jan z`n  dynamische leef en denkstijl weg heb, kan ik `m voor een flink gedeelte best wel volgen.
Namelijk in sommige zaken en op sommige momenten zeer óver en dóórdacht, op andere momenten weer snel en impulsief maar altijd boeiend en bruisend. Tja Jan, "dat soort" mensen ken ik maar al te goed ;D

Jumping Jack

Ik ben net zo. En Bas is helemaal anders, vandaar wss zijn verbazing...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 29, 2012, 17:10:52
Jan zit in een zeer boeiende Audiofiele fase, spectaculair om te volgen en aangezien ik in bepaalde opzichten best wel wat van Jan z`n  dynamische leef en denkstijl weg heb, kan ik `m voor een flink gedeelte best wel volgen.
Namelijk in sommige zaken en op sommige momenten zeer óver en dóórdacht, op andere momenten weer snel en impulsief maar altijd boeiend en bruisend. Tja Jan, "dat soort" mensen ken ik maar al te goed ;D

Theo kent mij inmiddels al aardig ;) Soms lijkt het misschien dat ik impulsief handel, maar op het moment dat ik hier op het forum iets van mijn mogelijke plannen of wijzigingen plaats dan zijn er al vele dagen of weken aan vooraf gegaan met de nodige vergaarde informatie, enerzijds verkregen door veel te lezen, anderzijds door de verkregen informatie te ''verifiëren'' bij audiodealers en/of gebruikers van het betreffende component.
Daarna volgt altijd een fase van testen voor het daadwerkelijk aanschaffen. (goede!! audiozaken begrijpen dit en bieden dan ook deze mogelijkheid)
Verder moet de kosten/baten verhouding stroken met mijn persoonlijke voorgenomen standpunten of principes.

Tja, zo zit ik eenmaal in mekaar....... Ik kan persoonlijk dan ook slecht tegen mensen die maar besluiteloos blijven en maar eeuwig twijfels en angsten blijven houden over een evt. aankoop die een miskoop zou kunnen zijn :angel:
Het klinkt misschien cliché, maar het leven is te kort om alleen maar wensen en verlangens vooruit te blijven schuiven die het leven nog enigzins aangenaam kunnen maken. Hier ga je steeds meer over denken als je steeds maar familieleden en goede collega,s op jonge leeftijd ziet ''wegvallen'' door ziektes die vandaag de dag helaas steeds meer aan de orde zijn :(

Mensen zoals bv. Nick kan ik alleen maar waarderen door hun manier van handelen; een fase van oriënteren en voorkeur bepalen, dan de fase van het gericht testen/beluisteren van de op persoonlijke voorkeur bepaalde keus en dan bij gebleken tevredenheid of voldoening resoluut de fase van aankoop inzetten, uiteraard met inachtneming van het te besteden budget ;)
Je kan dan volledig naar jezelf toe zeggen dat je heb vertrouwd op je gevoel, ogen, en niet geheel onbelangrijk: je eigen oren.....

Zo, nou weer genoeg serieus geleuter geuit  ;D

 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op juni 29, 2012, 20:48:21

Tja, zo zit ik eenmaal in mekaar....... Ik kan persoonlijk dan ook slecht tegen mensen die maar besluiteloos blijven en maar eeuwig twijfels en angsten blijven houden over een evt. aankoop die een miskoop zou kunnen zijn :angel:
Het klinkt misschien cliché, maar het leven is te kort om alleen maar wensen en verlangens vooruit te blijven schuiven die het leven nog enigzins aangenaam kunnen maken. Hier ga je steeds meer over denken als je steeds maar familieleden en goede collega,s op jonge leeftijd ziet ''wegvallen'' door ziektes die vandaag de dag helaas steeds meer aan de orde zijn :(




Mmm, dit is bijna eng, ik zou het woord voor woord (maar dan ook echt letterlijk) zélf zó opgeschreven kunnen hebben.

Bas is inderdaad heel anders, maar aangezien ik door de jaren heen geleerd heb dat je eigen ideologie nooit die van een ander hoeft te zijn begrijp ik ook hem heel goed, waarschijnlijk vind hij ons een stelletje impulsieve dwazen ;D

Bas wanneer kom je bij deze dwaas nu een keer luisteren?

Jumping Jack

 :withstupid:

Ik vind het heel knap hoe Bas te werk gaat, maar zou het zelf niet op die manier (kunnen) doen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: twani op juni 29, 2012, 21:49:08
Mmm, dit is bijna eng, ik zou het woord voor woord (maar dan ook echt letterlijk) zélf zó opgeschreven kunnen hebben.


Een vorm van ''telepathie'' misschien..... ;) ;D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Het ging me niet eens zozeer om de ogenschijnlijke impulsieve wijze waarop Jan de NAD overweegt, als wel dat hij zo enthousiast over de Burson was. Iedereen moet het helemaal op zijn eigen manier doen, ik geloof echt dat er geen beste manier is. De langzame manier heeft evengoed zijn voor-en nadelen als de impulsieve. Het was dus nogmaals echt geen oordeel over jouw handelswijze, alleen interesse in je overweging t.o.v. je enthousiasme over de Burson.

Naast dat het inderdaad in mijn karakter ligt om uitgebreid te analyseren, moet ik ook een hele set samenstellen. Dat kost nu eenmaal meer tijd dan een enkel nieuw onderdeel. Maar dat is al genoeg besproken in mijn eigen topic.

Theo, ik had je volgens mij een pm gestuurd met de vraag wanneer je zou kunnen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Oei gemist Bas :blush:  zaterdags overigens werkt Theootje altijd :D

Deleted Member 2


YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op juli  1, 2012, 11:28:52
Theo,
zie je er al een gat in?

8)

Theo heeft veel overeenkomsten met mijn persoontje  ;)  Ik ga er daarom vanuit dat hij tot diep in de avond, misschien nacht bezig is geweest om de klus te klaren  :pompom:
Ik zeg: kom maar op met die foto,s  ;) Als je ze maar niet op het Facebook account van je vrouw tussen de vakantiefoto,s plaatst  ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Nou, dat zal ik jullie eens vertellen vrienden ......  Gisteren inderdaad aan het boren geweest helaas met een belabberd resultaat, Theo is definitief géén metaalbewerker :devil:
Ik heb de boorstandaard van "de zaak" gebruikt welke verre van stabiel is, jullie raden het al, het zit er niet mooi in, ik was gisteren dan ook woedend ;D en was geheel en al niet in de stemming voor "fotookes"
Vandaag al weer beter in de stemming en zelfs nieuwe plannen gemaakt voor "hoe nu verder" met het blok.
Ik ga een nieuwe bovenplaat maken, van een mooie houtsoort dit maal. Deze zal ik een aantal malen blank lakken en polijsten voor een mooie diepglans.
Met houtbewerking ben ik een stuk beter, en ach een mal blok werd het toch al :D
@Jan: je was toch op weg naar een NAD M2 machine als ik het goed begreep?
Heb in een Stereo van 2010 een test van het ding gelezen, revolutionaire techniek welke de typische Klasse D tekortkomingen (gevoeligheid impedantie dipjes) op brilliante wijze elimineert zo las ik.
Heeft de ingebouwde DAC van deze machtige machine de door jou zo geliefde Burson klank Jan?

Deleted Member 2

En dat na al die goed raad ;D. Helaas Theo, maar je hebt al weer plannen gemaakt voor een reddingsoperatie. Heel goed. Is het aluminium exemplaar helemaal niet te redden? Kan je niet maskeren met een plaatje alu er overheen?
Als je inderdaad hout gebruikt kan je het aan de binnenkant bekleden met alutape. Dat is aan de lijmkant ook prima geleidend.

Groet,

Henk

YamahaRXV

Hmmm, het is verdacht stil hier...... geen foto,s van een geprepareerd stekkerblok, zelfs geen (tussen)stand van zaken  :o
Je heb toch niet in je vingers gezaagd Theo  ;) ;D

Omdat Theo en ik blijkbaar redelijk vaak overeenkomsten vertonen heb ik ook maar even wat mods uitgevoerd aan mijn self made stekkerblok.
Het viel mij laatste tijd op dat met name het hoog en mid wat minder uitbundiger klonken dan vanaf het begin dat het stekkerblok aangesloten was.
Gedurende het inspeelproces werd kwam dit steeds meer naar voren. Rust en controle is fijn, zolang het maar niet ten koste van detailweergave gaat >:(
Eerst had ik het idee dat het door de Mennekes outlets kwam, maar vandaag heb ik de gehele bedrading er uit gesloopt en vervangen door dikkere stranded wire bekabeling van Belden. Met Belden kabels heb ik eigenlijk een haat-liefde verhouding; bij de meeste componenten geeft de Belden te veel transparantie en haalt het mid-laag en het ritmische weg.
In het geval van mijn stekkerblok heeft de Belden eigenlijk onverwacht juist weer veel goed gedaan, het stereobeeld is weer zoals het hoort en ook is er veel meer detail en levendigheid hoorbaar.
Ook heb ik bij wijze van experiment de interne bekabeling zoveel mogelijk gevlochten; dit werkt zeer effectief tegen interferentie.
Ik bijf mij nog steeds verbazen over de soms grote hoorbare verschillen die verkregen kunnen worden door wat met bekabeling te experimenteren :o

Hier nog wat foto,s van het Jan 1 stekkerblok in vol ornaat :pompom:







Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Onder013 op juli  1, 2012, 22:53:01
En dat na al die goed raad ;D. Helaas Theo, maar je hebt al weer plannen gemaakt voor een reddingsoperatie. Heel goed. Is het aluminium exemplaar helemaal niet te redden? Kan je niet maskeren met een plaatje alu er overheen?
Als je inderdaad hout gebruikt kan je het aan de binnenkant bekleden met alutape. Dat is aan de lijmkant ook prima geleidend.

Groet,

Henk
Redden? Henk,ik durf het resultaat niet eens te laten zien :D  Nee, ik ben mezelf ditmaal eens lekker tégengekomen, altijd goed voor de mens, een beetje tegenslag. Kom je weer sterker uit en zal straks nog trotser zijn op het "AluWood" blok.
Waarschijnlijk zal ik er straks met droge ogen bij vermelden dat de houten bovenzijde zo bedoeld is, om de microfonie  te dempen :D

YamahaRXV

Hmmm, heel apart, ik denk ik ga eens fanatiek wat posten en wat blijkt Theo is in de tussentijd ook een post aan het plaatsen..... :huh2:

@Theo, zonde man dat het mislukt is met de het zagen van de gaten  :-X
Ik kan je teleurstelling goed begrijpen.

Is het geen idee om de bovenplaat er uit te halen en er een nieuwe aluminium plaat in te maken ?
Waarschijnlijk heb jij niet de middelen om dit te doen, maar ik wel ;)

Mocht je dit zien zitten dan wil ik dit gerust voor je proberen ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli  1, 2012, 23:03:02
Hmmm, het is verdacht stil hier...... geen foto,s van een geprepareerd stekkerblok, zelfs geen (tussen)stand van zaken  :o
Je heb toch niet in je vingers gezaagd Theo  ;) ;D

Omdat Theo en ik blijkbaar redelijk vaak overeenkomsten vertonen heb ik ook maar even wat mods uitgevoerd aan mijn self made stekkerblok.
Het viel mij laatste tijd op dat met name het hoog en mid wat minder uitbundiger klonken dan vanaf het begin dat het stekkerblok aangesloten was.
Gedurende het inspeelproces werd kwam dit steeds meer naar voren. Rust en controle is fijn, zolang het maar niet ten koste van detailweergave gaat >:(
Eerst had ik het idee dat het door de Mennekes outlets kwam, maar vandaag heb ik de gehele bedrading er uit gesloopt en vervangen door dikkere stranded wire bekabeling van Belden. Met Belden kabels heb ik eigenlijk een haat-liefde verhouding; bij de meeste componenten geeft de Belden te veel transparantie en haalt het mid-laag en het ritmische weg.
In het geval van mijn stekkerblok heeft de Belden eigenlijk onverwacht juist weer veel goed gedaan, het stereobeeld is weer zoals het hoort en ook is er veel meer detail en levendigheid hoorbaar.
Ook heb ik bij wijze van experiment de interne bekabeling zoveel mogelijk gevlochten; dit werkt zeer effectief tegen interferentie.
Ik bijf mij nog steeds verbazen over de soms grote hoorbare verschillen die verkregen kunnen worden door wat met bekabeling te experimenteren :o

Hier nog wat foto,s van het Jan 1 stekkerblok in vol ornaat :pompom:







Het is dat ik zag dat onze posts elkaar kruisten anders had ik serieus gedacht dat je me zat te kleineren Jan ;D
Na mijn escapades gisteren kan ik slechts op nederige wijze lovende woorden neerpennen, geniaal Jan!  Jammer dat je nog even zit te pielen met de klank

Deleted Member 2

Citaat van: twani op juli  1, 2012, 23:11:23
Het is dat ik zag dat onze posts elkaar kruisten anders had ik serieus gedacht dat je me zat te kleineren Jan ;D
Na mijn escapades gisteren kan ik slechts op nederige wijze lovende woorden neerpennen, geniaal Jan!  Jammer dat je nog even zit te pielen met de klank

Laat ik dat nou ook gedacht hebben! Maar direct daarna bedacht ik dat jan dat zeker niet zou doen ;D

Theo: Je weet nooit waar het allemaal goed voor is geweest of zal zijn. elk nadeel heb z'n voordeel (JC)

Deleted Member 2

Jan, Ziet er fantastisch uit. Heb je ingespeelde kabel gebruikt die eerder naar de meterkast ging. Als het nieuwe is moet je bedacht zijn op inspelen (ook van de outlets).


YamahaRXV

@Theo en Henk, jullie weten dat ik zo niet in mekaar zit, sterker nog ik baalde er eigenlijk van dat onze posts elkaar kruisten :'(

@Henk, de interne bedrading is idd. een stuk van de (ingespeelde) bekabeling die ik hier had liggen vanaf de audio groep naar het (oude) stekkerblok.
Achteraf gezien ben ik eigenlijk afgeweken van mijn eerste installatie methode van de interne bekabeling van het stekkerblok.
Een collega (hoofd technische dienst) had stranded wire installatie draad van Lapp op rollen in voorraad  liggen in de gewenste kleuren en hij heeft mij eigenlijk over weten te halen om de interne bekabeling van het stekkerblok met deze bekabeling uit te voeren omdat deze gelijkwaardig zou zijn aan de Lapp Olflex CY-110 die hier ligt vanaf de audiogroep naar het stekkerblok.
Enige dagen geleden heb ik de specs van beide kabels vergeleken en daar bleek toch aardig wat verschil in te zitten  :-X  Koper=koper gaat zoals bekend niet helemaal op......
Dit verhaal zat mij totaal niet lekker en heb mij dan ook doen besluiten de gehele bedrading radicaal te verwijderen en te vervangen.
Het was even werk, maar het is het zeker waard geweest.

@Theo, interessant te horen dat van die test van de NAD M2 (even inscannen en mailen mag atijd hoor ;))
Dat de M2 een zeer goed presterende versterker is, was mij al bekend. Als je de bladen en de reviews op het net leest dan zijn het bijna alleen maar positieve dingen die je leest over de M2. (zie ook de review van hifi.nl)
Gisteren had ik een medewerker van de zaak waar Henk zijn nieuwe Michell heeft besteld aan de lijn en deze is ook lyrisch over de M2 ;)
Het is alleen jammer dat NAD niet echt de naam heeft een ''high end'' merk te zijn; het merk kampt m.i. nog steeds met (onterechte) vooroordelen.
Ik heb zeker nog interesse in de M2, maar zal hem zeker eerst uitgebreid willen beluisteren hier ;)
Ook moet eerst de M6i verkocht worden voor een reële prijs anders begin ik er sowieso niet aan.
Ik heb wel contact met iemand die zeer geïnteresseerd is maar eerst zijn eigen Krell 300i versterker wil verkopen.
Verder ben ik nog steeds zeer happy met de performance van de Burson dac, ondanks het feit dat ik de M2 wel ziet zitten ;)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Geef via PM maar adres Jan, stuur ik het Nad 2 nummer wel naar je op, dat leest ff wat "serieuzer" weg.
;)
Nog even over het imago van Nad: ze hebben wat jaren terug een kwalitatief nogal dubieuze periode achter de rug welke nogal breed is uitgemeten in de media, dat komt ook niet echt "HighEndig" over op klanten.
Vooral de eerdere surround machines zijn "klerelijers"  Om het tij te keren geven ze volgens mij vanaf die periode dan ook 5 jaar garantie op hun apparatuur........

Super dat aanbod Jan, ik ga eerst aan het hout en als dat niet naar het zin is klop ik voorzichtig bij jou aan de deur......

Theo. 

YamahaRXV

@Theo, alvast bedankt voor je moeite en ik zal straks een poging doen om mijn best mogelijke beheersing van (steenkool)duits er op los te laten  ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Hij is de deur uit Jan, jouw kennende is steenkolen Duits ruim voldoende om de test te kunnen lezen.
In de "testspiegel" (vertaling: ranglijst van geteste apparatuur :D) kun je overigens precies zien wát wánneer is getest, dus als je nog iets tegenkomt waarvan je de test wil lezen hoor ik je wel,
de meeste nummers heb ik beschikbaar ;)