A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op april  4, 2012, 15:38:45
In mijn beroep als autoverkoper noem je dit soort aktiviteiten "Netwerken" :D

Daar heb ik linkedin voor Theo ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april  4, 2012, 23:56:08
Bedankt Henk ;) Het inspelen.....?  Te lang naar mijn zin ;D
De indicatie die mij gegeven werd is min. 75 tot 100 uur :crazy:

Zal morgen (bij daglicht) even wat plaatjes schieten en hier plaatsen in Theo z,n topic :P ;D

als het fijne foto's zijn mag dat wel van Theo (verwacht ik) ;D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april  5, 2012, 00:03:07
als het fijne foto's zijn mag dat wel van Theo (verwacht ik) ;D

Ik denk dat hij wel daar mee instem....................op voorwaarde dat ik ook foto,s van m,n vriendin gaat plaatsen  :o ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april  5, 2012, 00:17:46
Ik denk dat hij wel daar mee instem....................op voorwaarde dat ik ook foto,s van m,n vriendin gaat plaatsen  :o ;D

Ik durfde het bijna niet tevragen ;D

twani

Van harte Jan!  Volgens mij heeft "phonosophie" een goede Zobel adaptor in het programma ......

Foto`s Jan!!

YamahaRXV

Citaat van: twani op april  5, 2012, 10:17:48
Van harte Jan!  Volgens mij heeft "phonosophie" een goede Zobel adaptor in het programma ......

Foto`s Jan!!

Thanks Theo ;)

Vooruit, een foto van mijn twee nieuwe vriendinnen :inlove: ;D ;D


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Jumping Jack

Heel mooi! Ik hoop alleen dat je geen kindjes hebt rondlopen want je gaat je suf poetsen om alle handjes weg te krijgen  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op april  5, 2012, 21:13:42
Heel mooi! Ik hoop alleen dat je geen kindjes hebt rondlopen want je gaat je suf poetsen om alle handjes weg te krijgen  ;)

en als ze met die kleine handjes dan ook nog bij die laag units kunnen..... :o

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op april  5, 2012, 21:13:42
Heel mooi! Ik hoop alleen dat je geen kindjes hebt rondlopen want je gaat je suf poetsen om alle handjes weg te krijgen  ;)

Thanks ;)  Heb hier een 5 jarige kopie van mijzelf rondlopen die ooit mijn (vorige) geliefde Pioneer Plasma heeft bekrast met plastic kabelgoten...... :crazy:
Sinds het moment dat hij zijn vader nog nooit zo kwaad had gezien blijft hij op eerbiedige afstand van mijn apparatuur ;) ;D :worship:

Ben wel blij dat mister PMC Peter Thomas mij een mooie microvezel stofdoek erbij heeft gegeven, want je ziet wel gauw stof op dat mooie zwart ???
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32



:inlove:   fraaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii !

Maar wat is dat voor een zwart vlak/ding links-onder voor de tv? Ik zie het ff niet goed ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Citaat van: Dynky op april  5, 2012, 21:57:21
ik denk de linker  ;) :D

Ik eigenlijk ook, ik benoemde hem vanuit het verkeerde standpunt (ofzoiets  :angel:)...
De speakers zien er heel wat hedendaagser en waf-vriendelijker uit dan mijn fb's!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Heel, heel, heel erg mooi!  Enne Jan.. jij valt op donker he? ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op april  5, 2012, 23:02:32
Heel, heel, heel erg mooi!  Enne Jan.. jij valt op donker he? ;D

Thanks ;)

Yep, zwarte audiocomponenten,zwarte speakers, zwart audiomeubel,zwarte tv, zwarte auto,zwart..........geld verdienen ;) en last but not least een ''getinte'' vriendin ;D
(niet te verwarren met zwart :P)

Gelukkig zie ik het leven nog niet donker in :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Staat mooi zo! Noem me gek, maar ik vind ook je kastdeur erg mooi. Met die gefreesde ronde hoeken.  :wub:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Misschien heb ik erover heen gelezen maar welke speakerkabels gebruik je nú dan, aangezien de 1302`s op de markt staan Jan?

YamahaRXV

Citaat van: twani op april  6, 2012, 09:52:17
Misschien heb ik erover heen gelezen maar welke speakerkabels gebruik je nú dan, aangezien de 1302`s op de markt staan Jan?

De Inakustiks staan nog te koop maar zijn (mondeling akkoord ;)) verkocht.
Ik krijg binnenkort een setje Harmonic Technology Pro 11+ op visite om te testen.
Deze Harmonics heb ik een tijdje geleden horen spelen tijdens een luistersessie bij een PMC dealer en zaten tussen de PMC 23, s een een MF M6i/M6 cd combi.
Dit klonk in mijn beleving zeer goed en dus wil ik wel eens proberen hoe dit in mijn thuissituatie gaat klinken ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Henk en jan! Zijn jullie al weggezonken in de fraaie klanken van de PMCEES? :pompom:  Nog even over het langdurige inspelen van de dames Jan, waarvoor je (terecht) tot wel 100uur noemde....Over het algemeen is de ergste kou naar een uur of 5 a 10 wel uit de lucht dacht ik toch?
Veel plezier jullie daar! ;)

Gr
Theo.

YamahaRXV

Hi Theo, nee we hebben ''elders'' zitten luisteren naar andere sets ;)
Ik durf Henk nog niet te laten luisteren naar (nog) niet volledig ingespeelde luidsprekers  ;) ;D
Het inspeelproces gaat in etappes; ''out of the box'' een enigzins slank en kil klankbeeld, na zo,n 14 uur spelen al een sterk verbeterd klankbeeld en nu gaan we de laatste fase in  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Jan, heb je deze gezien in de marktsectie bekabeling: 8TC all clear + zes jumpers + twaalf rhodium klembananas  (Read 89 times)

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april  6, 2012, 23:47:25
Jan, heb je deze gezien in de marktsectie bekabeling: 8TC all clear + zes jumpers + twaalf rhodium klembananas  (Read 89 times)

Had hem ook al op marktplaats zien staan Henk ;)  Grote vraag is, hoe klinkt zoiets tussen de M6i en de PMC,s...... :angel:

En nog wat energie kunnen vinden om e.e.a. aan te sluiten...... ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april  6, 2012, 23:56:32
Had hem ook al op marktplaats zien staan Henk ;)  Grote vraag is, hoe klinkt zoiets tussen de M6i en de PMC,s...... :angel:

En nog wat energie kunnen vinden om e.e.a. aan te sluiten...... ;) ;D

Je bedoelt dat je moe bent na het sjouwen van een fraaie cd-speler? ???