A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Dank jullie wel "gasten", had ik even nodig......

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 31, 2012, 21:43:53
Dank jullie wel "gasten", had ik even nodig......

Goed te zien dat je weer ''on line'' ben op het HT forum, kan ik in ieder geval ervaringen met je delen v.w.b. de M6i en M1 Clic  ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani


twani

De beloofde foto`s ....

twani

Nog een paar........

twani


twani


Joris1971


peterrr

Mis nog een foto' van het linker onderschroefje..... En ( ingestraald) Stekkerblok

Just kidding.      ;D

Mooie foto's mooie set.

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Joris1971

Nu alleen nog die uitgedroogde palmbomen achter je set weghalen  ;D :tongue2:

AbZ

En daar staat toch weer een mooie set!  Vergeleken met de von S is het wat meer bescheiden maar deze speakers zijn ook nog niet echt klein te noemen.  Als ik je overwegingen en voorlopige ervaringen zo lees dan lijkt het me ook weer een uitstekende keus.

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  1, 2012, 11:10:05
Graag............... ;D

M6i is besteld en hoop hem morgen binnen te krijgen zodat we weer wat aan te sluiten en vooral te luisteren hebben.... :tongue2: :D

BTW, mooie foto,s weer van je set! :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Joris1971 op februari  1, 2012, 17:16:43
Nu alleen nog die uitgedroogde palmbomen achter je set weghalen  ;D :tongue2:
Vergeten water te geven ;D

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  1, 2012, 18:27:45
M6i is besteld en hoop hem morgen binnen te krijgen zodat we weer wat aan te sluiten en vooral te luisteren hebben.... :tongue2: :D

BTW, mooie foto,s weer van je set! :headbanging:
Maak ook een showcase Jan en laat ons meegenieten (en commentaar geven natuurlijk :D) we willen graag méékijken......

R

Ik vind ze qua stijl niet zo in je huis passen, het is heel hard metaal. maar goed, toch wel indrukwekkend!


twani

Citaat van: R op februari  1, 2012, 21:00:58
Ik vind ze qua stijl niet zo in je huis passen, het is heel hard metaal. maar goed, toch wel indrukwekkend!
Je bedoelt de stands denk toch? Absoluut een compromis, het liefst had ik ze op "romeinse zuiltjes" oid gehad, uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat dat wel heel ver van de gangbare Harbeth stands afstaat......

Groet,
Theo


R


twani

Ik zie in je profiel dat jij met de OTA 4708 draait, ook nog even aan gedacht want solid core, iets wat de ene helft van m`n huidige Atlas kabels ook zijn....
Hoe zou jij die omschrijven?

Alex Groningen

 :inlove:

Prachtig.

Ongeveer een jaar geleden heb ik ook een aantal Harbeth luidsprekers mogen beluisteren bij een audiozaak in Friesland.
Toen ik ze hoorde was ik gelijk om, vond het werkelijk een prachtige sound. Ik was er toen samen met een andere forum lid en die kon gelijk aan m'n gezicht zien dat ik er enorm van genoot. De vraag kwam dan ook al snel, wanneer staan ze bij jou in de woonkamer? Voor mij was er één minpuntje, de jaren 70 look.
Maar nu ik ze zo zie staan bij jouw in de woonkamer op prachtige stands begint de twijfel bij mij weer eens flink toe te slaan. Op de één of andere manier laat de sound van Harbeth me dus nog steeds niet los.

Kingpin

Citaat van: Alex Groningen op februari  2, 2012, 07:34:53
Toen ik ze hoorde was ik gelijk om, vond het werkelijk een prachtige sound. Ik was er toen samen met een andere forum lid en die kon gelijk aan m'n gezicht zien dat ik er enorm van genoot.
Wel heel anders dan de Ushers!
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Citaat van: Alex Groningen op februari  2, 2012, 07:34:53
:inlove:

Prachtig.

Ongeveer een jaar geleden heb ik ook een aantal Harbeth luidsprekers mogen beluisteren bij een audiozaak in Friesland.
Toen ik ze hoorde was ik gelijk om, vond het werkelijk een prachtige sound. Ik was er toen samen met een andere forum lid en die kon gelijk aan m'n gezicht zien dat ik er enorm van genoot. De vraag kwam dan ook al snel, wanneer staan ze bij jou in de woonkamer? Voor mij was er één minpuntje, de jaren 70 look.
Maar nu ik ze zo zie staan bij jouw in de woonkamer op prachtige stands begint de twijfel bij mij weer eens flink toe te slaan. Op de één of andere manier laat de sound van Harbeth me dus nog steeds niet los.
Alex, kom luisteren! bij mij zelfs aangesloten op je favoriete merk elektronica. De looks zijn in het "echhie" indrukwekkend door oa. de fabelachtige en fijnzinnige afwerking, bijna een natuurlijk product en zonder optische Gimmicks.
Vooral oude opnames worden met zoveel ambiance en sfeer weergegeven dat je jezelf bijna weer terug in de tijd waant, zeer byzonder.
Ik word, zoals velen onder ons, zeer snel verleid technisch te gaan luisteren, zeer irritant en vermoeiend, absoluut een vorm van onrust is dat. Met de Harbeth`s is dat echt over! Nogmaals wil ik je van harte uitnodigen, je bent immer welkom!
En Alex, die stands zijn van zeer hoogwaardige kwaliteit, verkrijgbaar in zwart en zilver, in diverse hoogtes en zijn NIET duur! 

erik s.

<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

garmtz

Citaat van: erik s. op februari  2, 2012, 10:22:54
de stands komen van W & M...  :devil:
wel ff vullen.

Vullen is leuk, maar vul ze niet top de nok toe... Net genoeg tot de pilaren hun 'ring' kwijt zijn. En liefst ook de speakers met Blu-tak op de hoekjes van de stand vastzetten en niet 'kaal' op de stands.

Maar gave foto's twani! Die horen thuis op het Harbeth forum... ;) Dik tapijt voor de set zou het geluid denk ik overigens wel ten goede komen...