Android tablet topic

Gestart door Kwabbernoot, juni 21, 2011, 17:39:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

skank1

Citaat van: EJ op februari 27, 2012, 15:41:35
Het is al lang geleden aangekondigd hoor. :) Don't panic.

We gaan zien wie gelijk heeft ;-)
noem dan wel es een reden waarom tab 2 er dan is? Wat us het verschil dan nog? Design? Das gn reden..

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

svmnb

#476
Een dag na de ICS update deed mijn EEpad Transformer ineens vanzelf een reboot en bevroor ook direct. Dit overigens terwijl hij niet in gebruik was.
Na een harde reset heb ik het niet meer gezien.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Kwabbernoot

Dat lees je inderdaad wel meer. Ik heb er zelf gelukkig (nog) geen problemen mee. Voor mij eigenlijk alleen nog maar positieve veranderingen. De batterij gaat bij mij nu ook veel langer mee. Ik zal die Chrome Beta ook eens checken.

Groeten...

blueray

Gisteren ontdekt dat mijn asus transformer (1e versie) kan worden bediend met een ps3 controller :coffee:  Kan nu dus gamen op mijn tablet met een ps3 controller, dwz, games die voor een gamepad geschikt zijn. Had hem er niet voor gekocht, maar toch wel grappig. Ook nog gekeken naar onlive games en desktop, dat werkt dus ook op de tablet, oa dirt3, virtua tennis. Veelzijdig apparaat.
Revel m105/adi rme 2 dac/ncore iom amp/Nuc i3 Roon server

T_I

Heeft iemand ervaring met de Yarvik tablets die o.a. bij mycom te verkrijgen zijn? We zoeken iets 'simpels' voor mn vrouw nu ze binnenkort voor een operatie het ziekenuis in moet. We willen niet meteen 500,= uitgeven, dus asus, samsung e.d. valt af. Budget is max 150,= en de Yarvic TAB424 ziet er goed uit. Ook de polaroid's die bij de Kijkshop staan zijn leuke opties, al mag je daar natuurlijk niet aanzitten om te kijken of ie bevalt.

De TAB424 lijkt leuk vanwege de prijs (149) en android 4 die er op staat. De leverbaarheid is echter een uitdaging merken we.

Doel:

- mail lezen bij hotmail via wifi
- webbrowsen
- evt ebooks lezen.

Zowel firefox als een ebook reader heb ik al  buiten android market om geïnstalleerd op m'n zakelijke android foon, dus het niet nodig hebben van een google account is een pluspunt voor de goedkopere tablets. (of in elk geval voor het doel is de toegang tot android market geen plusput van de duurdere)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

T_I

Even een monoloog... we hebben de TAB464 besteld. Ik ben benieuwd wanneer men die kan leveren, want als m'n vrouw snel geholpen kan worden hebben we 'm ook snel nodig.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Thesqualer

Sinds vorige week in het bezit van galaxy tab 10.1 16gb wifi. (GT-P7510)
En ben er echt super tevreden mee, werkt erg soepel en doet wat hij moet doen.
Leuk voor naast mijn galaxy s2.

Nou zou ik graag mbv de hdmi adapter muziek luisteren (spotify).
Weet iemand of dit werkt?
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

T_I

We hebben een TAB450 gebruikt gekocht. Doet het best aardig, maar er zijn problemen die ik ook op het Yarvik forum langs zie komen. Ik begin te twijfelen of ik de 464 nu niet moet afbestellen, al zie ik op het zelfde forum dat iemand die zowel de 450 als de 460 heeft wel tevreden is met de 460.

Zijn er mensen die ervaringen met de 460 hebben? Vooral het niet werken van Firefox en Age of Wind op de 450 vind ik wel erg jammer. (verder doet ie het goed genoeg)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Hanky Panky

Citaat van: T_I op maart 20, 2012, 11:58:47
We hebben een TAB450 gebruikt gekocht. Doet het best aardig, maar er zijn problemen die ik ook op het Yarvik forum langs zie komen. Ik begin te twijfelen of ik de 464 nu niet moet afbestellen, al zie ik op het zelfde forum dat iemand die zowel de 450 als de 460 heeft wel tevreden is met de 460.

Zijn er mensen die ervaringen met de 460 hebben? Vooral het niet werken van Firefox en Age of Wind op de 450 vind ik wel erg jammer. (verder doet ie het goed genoeg)

Hoe kan dat nu met Android als besturingssysteem? Dat is toch universeel of heb je nog 2.1 of 1.6 als OS-versie ?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jasjenl

 
Citaat van: Hanky Panky op maart 20, 2012, 13:30:39
Hoe kan dat nu met Android als besturingssysteem? Dat is toch universeel of heb je nog 2.1 of 1.6 als OS-versie ?
De grote verscheidenheid aan apparaten is juist het probleem bij Android. Daarom komt het wel vaker voor dat een app wel op het ene Android apparaat maar niet op het andere werkt, zelfs al hebben ze in principe dezelfde Android versie. Elke fabrikant is zelf verantwoordelijk voor het uitbrengen van firmwares voor zijn Android devices en daar gaat het dan ook vaak mis..
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

T_I

Citaat van: Hanky Panky op maart 20, 2012, 13:30:39Hoe kan dat nu met Android als besturingssysteem? Dat is toch universeel of heb je nog 2.1 of 1.6 als OS-versie ?

De 450 heeft 2.3.3, de 464 gaat 4.0 krijgen. Deze is juist daarom besteld. (2.3.3 is wel wat gedateerd voor een tablet)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

riwi

Ik lees dat sommigen hier al de ics4.0 update hebben voor de Asus TF101.

Kwam die via de OTA of hebben jullie die handmatig erop gezet? Ik heb nog niks aangeboden zien worden bij mij en hij draait nog lustig voort op 3.2.6 oid.

Of moet ik er iets voor doen (anders dan de "check updates" knop) ?

Hanky Panky

#487
Citaat van: riwi op maart 20, 2012, 14:37:39
Ik lees dat sommigen hier al de ics4.0 update hebben voor de Asus TF101.

Kwam die via de OTA of hebben jullie die handmatig erop gezet? Ik heb nog niks aangeboden zien worden bij mij en hij draait nog lustig voort op 3.2.6 oid.

Of moet ik er iets voor doen (anders dan de "check updates" knop) ?

Check, ICS kwam via de OTA-methode voor mijn EEEpad.

Inmiddels 48 uur terug ook nog een FW update OTA geïnstalleerd
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

riwi

Citaat van: Hanky Panky op maart 20, 2012, 15:03:11
Check, ICS kwam via de OTA-methode voor mijn EEEpad.

Inmiddels 48 uur terug ook nog een FW update OTA geïnstalleerd

Ik heb nog niks voorbij zien komen. Ik wacht nog wel even.

Hanky Panky

Wel apart dat het zo lang duurt. Mijn eerste bericht over ICS stamt van 27 feb. Dat is 3 weken geleden  :blink:

Al een reboot geprobeerd? Of staat er in je instellingen iets verkeerd?
Bij mij kwam er een melding rechtsonderin het homescreen, net zoals bij email, Wordfeud etc. Daarna ging hij downloaden en upgraden.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

jasjenl

Citaat van: riwi op maart 20, 2012, 15:22:31
Ik heb nog niks voorbij zien komen. Ik wacht nog wel even.
Wat voor versie heb je? Want ik heb wel gelezen dat ie voor bijv. de Belgische versies pas later is uitgebracht. Ik heb inmiddels ook al de tweede ICS binnengekregen afgelopen weekend, die zou veel van de problemen die de eerste ICS update had moeten oplossen. Deels lijkt dat zo, maar deels ook niet. Ik heb al op dezelfde dag dat ik de tweede update kreeg een reboot gehad en problemen dat het geluid het niet meer deed, inmiddels draait de tablet al wel 42 uur zonder gecrasht te zijn, iets wat met de vorige ICS versie bij mij onmogelijk was geworden...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Hanky Panky

Citaat van: jasjenl op maart 20, 2012, 16:01:05
Wat voor versie heb je? Want ik heb wel gelezen dat ie voor bijv. de Belgische versies pas later is uitgebracht. Ik heb inmiddels ook al de tweede ICS binnengekregen afgelopen weekend, die zou veel van de problemen die de eerste ICS update had moeten oplossen. Deels lijkt dat zo, maar deels ook niet. Ik heb al op dezelfde dag dat ik de tweede update kreeg een reboot gehad en problemen dat het geluid het niet meer deed, inmiddels draait de tablet al wel 42 uur zonder gecrasht te zijn, iets wat met de vorige ICS versie bij mij onmogelijk was geworden...

Ik heb 1 spontane reboot gehad sinds ICS. De problemen die jij noemt daar had ik geen last van.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

EJ

Citaat van: T_I op maart 20, 2012, 14:20:33
De 450 heeft 2.3.3, de 464 gaat 4.0 krijgen. Deze is juist daarom besteld. (2.3.3 is wel wat gedateerd voor een tablet)

2.x was ook niet voor tablets maar voor smartphones gemaakt. Is dus niet 'wat gedateerd' maar eigenlijk een heel verkeerde versie. ;)

jasjenl

Nou, zoals ik hierboven gemeld had was mijn Asus TF al 42 uur niet meer spontaan gereboot, maar blijkbaar was dat wel de limiet, want ik zie nu dat ie 3 kwartier geleden weer herstart is en nu doet het geluid het dus weer niet meer. Mijn god wat zal ik blij zijn als ik van deze bagger af ben...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

riwi

Citaat van: jasjenl op maart 20, 2012, 16:01:05
Wat voor versie heb je? Want ik heb wel gelezen dat ie voor bijv. de Belgische versies pas later is uitgebracht. Ik heb inmiddels ook al de tweede ICS binnengekregen afgelopen weekend, die zou veel van de problemen die de eerste ICS update had moeten oplossen. Deels lijkt dat zo, maar deels ook niet. Ik heb al op dezelfde dag dat ik de tweede update kreeg een reboot gehad en problemen dat het geluid het niet meer deed, inmiddels draait de tablet al wel 42 uur zonder gecrasht te zijn, iets wat met de vorige ICS versie bij mij onmogelijk was geworden...

ik heb een nederlandse eee pad volgens mij. via cdromland.nl in de winkel gekocht.
versie?

ik check nu net de update en hij zegt nu dat er wat is.
ga ik zo proberen... riskant want ik zit in een hotel nu en het mijn lifeline met het internet :)

jasjenl

Citaat van: riwi op maart 20, 2012, 21:52:12
ik heb een nederlandse eee pad volgens mij. via cdromland.nl in de winkel gekocht.
versie?

ik check nu net de update en hij zegt nu dat er wat is.
ga ik zo proberen... riskant want ik zit in een hotel nu en het mijn lifeline met het internet :)
Succes dan...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

riwi

hotel wifi is erg traag, maar hij 2 grote updates aan het binnenhalen nu :)

riwi

Citaat van: riwi op maart 20, 2012, 22:07:42
hotel wifi is erg traag, maar hij 2 grote updates aan het binnenhalen nu :)

't is gelukt :)
Android 4.0.3 nu
Effe spelen :)

Thesqualer

Citaat van: Thesqualer op maart 19, 2012, 19:46:23
Sinds vorige week in het bezit van galaxy tab 10.1 16gb wifi. (GT-P7510)
En ben er echt super tevreden mee, werkt erg soepel en doet wat hij moet doen.
Leuk voor naast mijn galaxy s2.

Nou zou ik graag mbv de hdmi adapter muziek luisteren (spotify).
Weet iemand of dit werkt?
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Bluesound Node 2i LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

T_I

Ik heb zojuist m'n Yarvik TAB464 afbesteld. Het testen met de 450 was zeer verhelderend, helemaal toen ik gisteren, met 5.6 GB vrije ruimte, geen ruimte meer had om apps te installeren. Het apparaat doet het best wel netjes, maar de keuzes die zijn gemaakt zijn niet de mijne. Ik spaar wel door voor een ander merk, als we niet voor een netbook gaan.

Met de 450 ga ik lekker klooien, waarschijnlijk zelfs zelf een custom rom bakken. (want de standaard is niet echt handig en support kan je vergeten bij Yarvik) Deze tablet kan sneller en dat gaat me ook lukken. (or the tablet dies trying :D)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje