Battlefield 3 - Topic

Gestart door Kingpin, juni 9, 2011, 13:36:28

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Ik kan redelijk vliegen, tenminste ik hou de helikopter lang in de lucht :D

Post!

EINDELIJK, De Lutser Clan goes Battlefield.
DVD binnen, vanavond als goed is direct even proberen en dan Lutser.nl even goed ranken ;) :P

Ronin79

Ik kan redelijk vliegen, tenminste ik hou de helikopter lang in de lucht

Met BF op de consoles ben ik daar niet zo'n held in, maar met een tank des te meer.
Alleen wil ik er wel bij zeggen; als ik BF speel op de PC, gaat het prima.
Vooral met de vorige BF2 .. heerlijk onder en door die olie pijpen doorscheren met een heli en straaljager.
Of met een heli, de loodsen in vliegen. Dat waren nog eens leuke tijden.  ;D

RonG

Citaat van: SillentWolf op november  9, 2011, 14:31:05
Ik kan redelijk vliegen, tenminste ik hou de helikopter lang in de lucht

Met BF op de consoles ben ik daar niet zo'n held in, maar met een tank des te meer.
Alleen wil ik er wel bij zeggen; als ik BF speel op de PC, gaat het prima.
Vooral met de vorige BF2 .. heerlijk onder en door die olie pijpen doorscheren met een heli en straaljager.
Of met een heli, de loodsen in vliegen. Dat waren nog eens leuke tijden.  ;D

Link werkt niet  ;),

ik vlieg niet zoveel en het probleem is dat ik nog zonder flares zit. Dus ik wordt redelijk vaak uit de lucht geknalt.

Xstream

Net BF3 MP geprobeerd. Zeker een stuk leuker dan de SP. Al moet ik nog wel behoorlijk wennen. Ik blijf 't toch wat houterig vinden, wat op zich wel logisch is met zo'n bepakking bij je, maar 't speelt zo a-relaxed.
Ook heb ik nogal wat moeite met 't overzicht m.b.t. maps. Heb Conquest gespeeld. Leuk, maar als je dan niet weet hoe zo'n map in elkaar steekt (minimap is me ook nog niet echt duidelijk) dan zwem je een beetje. Al ging 't qua kills/deaths verhouding nog wel goed, maar ik heb geen idee wat ik aan 't doen ben. Hoewel het oorlogsgevoel er wel inzit, mis ik toch een beetje de COD way geloof ik. Ook de COD uitbreiding met grotere maps kon je me niet zo bekoren, evenals Flashpoint of BF2. Misschien is 't mijn ding gewoon niet :) Ik ga nu MW3 maar 's proberen, als ik die aan de praat krijg. Krijg elke keer error bij opstarten. 
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Jumping Jack

Gisteren eindelijk de sp uitgespeeld op hard, zonder aim-assist. Sommige stukken x-aantal keren moeten herproberen wegens gewoon onmogelijk! Een echt leuke ervaring was het dan ook niet. De mp schopt wel kont natuurlijk  :headbanging:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mysticblac

ben nu al tijdje bf3 aan het spelen moet zeggen de multiplayer is super toch is ik het sniperen uit bf bc2 in bf3 is sniperen echt erg moeilijk en 1 shot kills zitten er bijna niet tussen. jammer
Nu skyrim aan het spelen bf is nu stof aan het happen wat is skyrim goed !!!
Like lambs to the slaughter

Xstream

Snipen is lastig idd. MP is erg leuk. Alleen ik wordt echt schijtziek van gebruik Origin icm battlelog website. Game crashed ook zo nu en dan, of disconnected, of game wordt niet gelanceerd, dan weer lag, elke keer wel wat. Werkt voor geen meter zo.
Begint op een punt te komen dat ik denk, ja, ik heb wel wat beters te doen dan dit gezeik.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MovieMax

Ja de game crashst regelmatig. Alle overbodige proggies en services uitgezet en de display settings naar beneden gezet om geheugen te sparen. Desondanks komen crashes en vastlopers vaak voor.

MP gameplay blijft lastig. De hud is overvol met troep, als iemand chat komt er een enorm blauw veld rechts in het midden. Er is geen voip, terwijl ik dat juist heel leuk vind bij BF2. Gameplay gaat gaandeweg beter na de nodige unlocks, zoals scopes. De IR scope is wel erg oneerlijk zolang je het ding zelf niet hebt.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

RonG

Citaat van: MovieMax op november 14, 2011, 02:24:31
De IR scope is wel erg oneerlijk zolang je het ding zelf niet hebt.

Klopt, ik heb eens een gun opgeraapt met een IR scope, dat maakt het leven in BF3 wel wat eenvoudiger :D

Xstream

Ben inmiddels ook weer wat verder. Begin ook meer en meer te wennen aan de gameplay en 't wordt steeds leuker en verslavender. Game is gister maar 1x gecrashed, dus dat is te overzien. Werking Origin / Battlelog vind ik nog steeds geen succes formule.
Het tactische deel is erg leuk en als dat allemaal goed loopt in je team erg kicke :) Ik ga het meer en meer waarderen in ieder geval.

Enige is dat soms iedereen met bazooka's rond loopt en als een gun min of meer gebruikt. Niet echt een realistische weergave imo.
Ook moet ik duidelijk m'n sniper set upgraden, want er zitten van die snuiters aan de rand van een map in de bergen, die haal ik niet eens met de standaard snipe gun, en zijn dus schijtirritant :)

Vliegen nog niet echt aan gewaagd. Ben 1x in Copter gestapt en crashte vrij snel. Met de straaljager vloog ik de map uit zonder op tijd door te hebben hoe ik kon keren en ontplofte dus :P Is vooral even wennen aan de controls :) Komt wel een keer ... :D Over de grond met een tank of jeep gaat me beter af.
Heb voorgaande BF's niet echt gespeeld, dus wellicht heb ik een achterstand.

Wat ik nog wel mis, game vrienden. In de tijd van COD1 vooral nog fanatiek in een clan gespeeld (Dutch Gamerz). Maar dat is allemaal beetje uit elkaar gegroeid.
Misschien wel leuk om hier een paar Game vrienden te maken :) Zijn er mensen geintresseerd?

Post!

Zow, ook een paar potjes gespeeld, maar idd lastig :)
Gewoon doorraggen komt vanzelf wel!

En LTSR is online.
Toch wel de LUTSER clan van BF3, bezoek ons op www.ltsr.nl ;)
Uiteraard word de site uiteraard nog wel veel uitgebreider, maar het begin is er!

Kingpin

Citaat van: Post! op november 16, 2011, 14:10:15
Zow, ook een paar potjes gespeeld, maar idd lastig :)
Gewoon doorraggen komt vanzelf wel!

En LTSR is online.
Toch wel de LUTSER clan van BF3, bezoek ons op www.ltsr.nl ;)
Uiteraard word de site uiteraard nog wel veel uitgebreider, maar het begin is er!
Idd nog een hele prille opzet, de looks zijn er nu nog uitbreiden, nice.

Voor wie zich wil aanmelden om mee te doen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241038153003/
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

RonG

Citaat van: Kingpin op november 16, 2011, 14:29:51
Idd nog een hele prille opzet, de looks zijn er nu nog uitbreiden, nice.

Voor wie zich wil aanmelden om mee te doen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241038153003/

Heb me eens aangemeld, naam is "migeye"

Post!

Citaat van: RonG op november 16, 2011, 15:10:30

cool, admin van het platoon zit uiteraard in Duitsland deze week.
Maar mss is een aanmelding op het forum : http://forums.ltsr.nl ook wat ?  :P

Post!

Citaat van: Xstream op november 14, 2011, 10:21:22
Wat ik nog wel mis, game vrienden. In de tijd van COD1 vooral nog fanatiek in een clan gespeeld (Dutch Gamerz). Maar dat is allemaal beetje uit elkaar gegroeid.
Misschien wel leuk om hier een paar Game vrienden te maken :) Zijn er mensen geintresseerd?

Zie ltsr.nl
Just for fun playing :)

RonG

Citaat van: Post! op november 16, 2011, 16:16:18
cool, admin van het platoon zit uiteraard in Duitsland deze week.
Maar mss is een aanmelding op het forum : http://forums.ltsr.nl ook wat ?  :P

Heb me aangemeld, wacht alleen nog op de verificatie mail ;)

Post!

Citaat van: RonG op november 17, 2011, 12:29:16
Heb me aangemeld, wacht alleen nog op de verificatie mail ;)

Tis al gefixed (account verificatie) ;)
Hoe meer leden hoe beter :P (aangezien ik er nog niet veel van bak en dus de clan omlaag haal :P )

RonG

Citaat van: Post! op november 17, 2011, 12:35:14
Tis al gefixed (account verificatie) ;)
Hoe meer leden hoe beter :P (aangezien ik er nog niet veel van bak en dus de clan omlaag haal :P )

Geen zorgen, ik ben ook geen ace ;D

Mysticblac

Iemand die bf3 speelt op de xbox 360 ? Join mijn platoon ?
:clapping:
platoon name : Nederland
Tag              : NLD
Like lambs to the slaughter

aMUSEd

Nog een aardige tip voor de mensen die bovengemiddeld vaak een WTF-momentje beleven:
http://uk.ign.com/wikis/battlefield-3/Online_Latency_/_Lag

MovieMax

ik heb eindelijk de IR scope voor de HK416. Mijn kill score verdubbelde opeens.  :clapping:

Nu weet ik waarom ik altijd werd neergeknald van een kilometer afstand zonder dat ik de tegenstander ook maar zag.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

Kingpin

Citaat van: RonG op november 16, 2011, 15:10:30
Gisteravond nog ff samen gespeeld .. ging lekker he  :D
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

RonG

Citaat van: Kingpin op november 26, 2011, 20:58:43
Gisteravond nog ff samen gespeeld .. ging lekker he  :D

Haha, ja idd, sniperfest, voor jullie dan. Ik snipe bijna nooit :)

aMUSEd

Ik ben niet echt happy met de patch op de PS3 versie.
Bepaalde wapens zijn afgezwakt. IR-scope is bv nauwelijks nog nuttig.
Daarbij wordt ik sinds de patch vaak met 1-2 schoten omgelegd (regelmatig door dezelfde spelers) waarbij ik de tegenstander er al zeker op meer heb getrakteerd.
Ik heb niet de indruk dat er lag optreedt.. wat kan het anders zijn? Het komt te veel voor dat het allemaal headshots zouden kunnen zijn.

Back to Karkand-pack is overigens wel weer een feest van herkenning alhoewel ik Gulf of Oman erg anders vind.