Yadis

Gestart door skank1, juni 5, 2011, 21:22:35

Vorige topic - Volgende topic

H B

Citaat van: skank1 op juni  5, 2012, 10:43:19
Hoe hebben jullie de pacific genoemd?
ik heb de serie nu staan
elke bluray disc heeft een mapnaam
disc 1
disc 2
...
onder \the pacific
elke disc heeft 2 afleveringen

hoe orden en noem ik nu alles zodat yadis correct scraped? het lukt me precies niet goed

Het moeten sowieso iso's zijn anders gaat het niet werken, zijn het iso's dan zal de benaming per disc er als volgt uit moeten zien "The Pacific -S01E01-02.iso" voor disc 1 en "The Pacific -S01E03-04.iso" voor disc 2 etc. etc.
En als het geen iso's zijn houdt het op YaDIS leest namelijk geen mappen in mappen er word dan geen video gevonden.

skank1

Ben ze dan maar aan het omzetten :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

rho

Ik nummer discs als s03-E01E04 voor een DVD of BD waar dan b.v. de eerste 4 afleveringen van seizoen 3 op staan. Op zich maakt het niet veel uit want hij start gewoon de disc op en niet aflevering per aflevering.
Maar hij kan zo wel de juiste fan-art, hoesje, etc. vinden.

Aeron

Weet iemand hoe ik aan het " Glass Revised" template voor Yadis de uitzenddatum van series kan toevoegen? Als dit überhaupt mogelijk is uiteraard.
Ook zou ik graag het imdb cijfer bij de films willen hebben.

WilcoD

Beste mensen,

Graag zou ik hier een vraag stellen m.b.t. Yadis 2.2

Het zit zo, mijn beginscherm van Yadis heeft nu 3 onderdelen "Films - TV Shows - Music"

Nu staan er onder het kopje Music enkele muziek dvd's en muziek bluray's echter zie ik deze dus ook onder het kopje Films maar dat is niet de bedoeling.

Hoe krijg ik dit goed?

Alvast bedankt voor je reactie.

Mvg, Wilco

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

frankp

Zitten een paar leuke opties tussen!
Ben benieuwd.

skank1

Er is trouwens ook eindelijk een gratis prog beschikbaar voor muziek a la musicnizer (los v yadis)

DVDGuy

Citaat van: skank1 op oktober  4, 2012, 17:03:06
Er is trouwens ook eindelijk een gratis prog beschikbaar voor muziek a la musicnizer (los v yadis)

Heb je een linkje?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

rho

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

skank1

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

skank1

Graag gedaan :) Veel plezier ermee , kan je helaas niet verder helpen want ik heb geen dune meer :)

rho

Jammer, want ik heb er wat probleempjes mee.
Maar ik moet er nog eens wat meer tijd in steken want ik heb de indruk dat het toch een heel leuke applicatie is.

19william85

Niet echt het goede topic aangezien het meer met Windows 7 te maken heeft, maar mss heeft iemand een idee. Ik heb Yadis op een andere laptop geïnstalleerd (Windows 7) en Yadis ziet er ineens heel vreemd uit. Ook de moviesheets worden in elkaar gedrukt als ik deze genereer.

Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

Onkyo TX-NR809 - Boston A25 & A225C - JBL - Dune Smart D1 - LG42LH3300

19william85

Opgelost!
Onkyo TX-NR809 - Boston A25 & A225C - JBL - Dune Smart D1 - LG42LH3300

rho

Vreemd, ik heb de mijne ook in Win7 draaien en heb daar geen last van. Maar ik heb het wel ooit gezien in een ander programma. (geen idee meer welk dat was)

Ik heb ook nog een vraagje: Als ik 2 keer dezelfde film heb, maar dan in een andere versie, hoe los ik dat op in Yadis? Gewoon 2 keer dezelfde info downloaden?

rho

Om m'n eigen vraag te beantwoorden: Gewoon 2 folders met in elk 1 versie van de film aanmaken en lekker laten verwerken door Yadis. Geen enkel probleem. Ik vreesde even dat ie in de war zou geraken als ie 2x na elkaar dezelfde film-info moest scrapen.

Mills

Ik heb 2 series in Yadis staan die telkens terugkomen na exporteren naar de Dune. De series staan niet meer op mijn NAS en ook niet in Yadis op mijn PC. Heb ze al gedelete in Yadis op de Dune maar ze blijven terugkomen.
Iemand een idee?

Oeffel

Citaat van: Mills op oktober 23, 2012, 14:51:20
Ik heb 2 series in Yadis staan die telkens terugkomen na exporteren naar de Dune. De series staan niet meer op mijn NAS en ook niet in Yadis op mijn PC. Heb ze al gedelete in Yadis op de Dune maar ze blijven terugkomen.
Iemand een idee?

Heb je de series gewist in het mapje Yadis op de Dune?
Ik wis de serie eerst op de NAS, dan in het Yadis mapje van de NAS. Mapje 00 vd NAS zijn de films, 01 zijn de series.  Moet het uit de blote bol doen, maar in het mapje van de series (01 dus) staat nog een mapje met een getal met opgesomd alle series die op je de NAS hebt staan geimporteerd in Yadis. Daar moet je de series ook deleten anders blijft Yadis ze 'zien'.
Zal de reply nog wel modifyen als ik nu zit te liegen  ;)

Mills

Citaat van: Oeffel op oktober 26, 2012, 13:47:07
Heb je de series gewist in het mapje Yadis op de Dune?
Ik wis de serie eerst op de NAS, dan in het Yadis mapje van de NAS. Mapje 00 vd NAS zijn de films, 01 zijn de series.  Moet het uit de blote bol doen, maar in het mapje van de series (01 dus) staat nog een mapje met een getal met opgesomd alle series die op je de NAS hebt staan geimporteerd in Yadis. Daar moet je de series ook deleten anders blijft Yadis ze 'zien'.
Zal de reply nog wel modifyen als ik nu zit te liegen  ;)

Ja daar ook gewist. Maar elke keer na het exporteren staan ze er terug op.

Buy Bird

:threadclosed:

Ik heb sinds kort een Dune D1 in combinatie met Yadis 2.1.3
Werkt allemaal prima, maar ik kan geen eigen hoesjes selecteren bij een film op de MovieWall.
Wie weet hoe ik een hoesje bij een film kan zetten, die lokaal op mijn laptop staat ?

bluecupra

Zodra je bij fanart of hoes met de rechter muisknop op de afbeeldingen klikt kun je kiezen voor:

-Afbeelding toevoegen (kan nu browsen op je laptop / netwerk)
-Zoek een afbeelding op Google

ronzuid

Hallo,

gekke vraag, ik heb mijn film's mijn QNAP NAS staan en speel ze af via de Dune D1.
In de Dune D1 zit geen harde schijf, nu heb ik er eentje over en wil die in de D1 zetten en daar ook film's opzetten, Kan YaDis deze films dan ook zien of pakt YaDis maar 1 locatie?

Alvast bedankt.

skank1

Citaat van: ronzuid op november 11, 2012, 14:35:38
Hallo,

gekke vraag, ik heb mijn film's mijn QNAP NAS staan en speel ze af via de Dune D1.
In de Dune D1 zit geen harde schijf, nu heb ik er eentje over en wil die in de D1 zetten en daar ook film's opzetten, Kan YaDis deze films dan ook zien of pakt YaDis maar 1 locatie?

Alvast bedankt.

Ikdacht dat je verschillende locaties kon toevoegen