Yadis

Gestart door skank1, juni 5, 2011, 21:22:35

Vorige topic - Volgende topic

NielsLu

Even een kickje in dit topic...

Ik heb sinds kort een Dune Smart HD D1 en gebruik nu ook Yadis. Ik heb enkele vragen over Yadis maar ben het nog niet echt tegen gekomen in dit topic (al heb ik nog niet alles gelezen):

Ik heb op mijn NAS een map "films" met daarin een aantal submappen:

- Gezien -> daarin 2 mapjes: dvd's en HD-films
- HD-films -> daarin alle films die wij nog niet gezien hebben
- Muziek dvd's -> daarin alle muziek-dvd's/muziek-hd's
- Serie's -> daarin alle mappen met serie's

Ik heb op dit moment de map "HD-films" en "Serie's" in Yadis toegevoegd, deze films en serie's worden dan ook netjes in Yadis weergegeven.

Je kunt in Yadis een selectie maken waaronder je je films en/of serie's wilt koppelen: "Films" en "TV shows". Kun je hier in Yadis meer selectie's aan toevoegen, zoals bijv. muziekdvd's?

En is het ook mogelijk om een selectie te maken van films die je reeds gezien hebt? Meestal verplaats ik de film die ik gezien heb naar de map gezien, maar als je dit in Yadis zou kunnen aangeven, dan zou dat niet meer nodig zijn.

Ik hoop dat jullie me wat duidelijkheid kunnen geven over bovenstaande...

Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

frankp

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42044010

Een template met een "watched" functie.

NielsLu

Dankje, ik ze me er even in gaan verdiepen, het lijkt best veel werk eigenlijk  ::)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Marantz CD 52  *  Apple TV 4K  *  Tannoy Revolution XT8F  *  Tannoy Revolution Signature DC6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears)  *  Tannoy Arena (Atmos height)  *  diy tv meubel / SVS SB 3000 Clone met SVS Sledge STA1000D amp

Martinus

Citaat van: frankp op april 10, 2014, 07:31:16
Ik denk dat je hier wel wat aan hebt.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42044010

Een template met een "watched" functie.

nice find :)
............

NielsLu

Tip:

Met het programma ViMediaManager (OS X) kun je eenvoudig al je films in een keer laten hernoemen en alle coverarts enz laten downloaden. Met de juiste bestandsnamen herkent Yadis de films veel beter (scheelt een hoop werk van handmatig zoeken als de bestandsnamen onduidelijk zijn door aparte omschrijvingen en karakters)

Dit programma kan overigens ook goed gebruikt worden voor XBMC En YAMJ.

Pirrewiet

Sorry, oud draadje maar ben op zoek naar een download link voor Yadis!

Vroeger gebruikt en wil het heel graag weer installeren maar kan het nergens meer vinden, iemand een idee? (mpcclub is opgeven oid...)

james_bond

Citaat van: Pirrewiet op december 13, 2015, 08:22:49
Sorry, oud draadje maar ben op zoek naar een download link voor Yadis!

Vroeger gebruikt en wil het heel graag weer installeren maar kan het nergens meer vinden, iemand een idee? (mpcclub is opgeven oid...)

Vond deze link op het avsforum

http://www.mediafire.com/?8f0ybl14ckub6po

HT: Epson EH-TW9300, Epson EH-TW3200, DENON AVR-X6700H, Onkyo HT-S9405THX, 2 paar Translator Heliodoor, Translator Center 12, Dune Solo 4K,Apple TV 4K, Projecta Tensioned Elpro RF Electrol 122inch (zichtmaat 270 cm x 152 cm), Zyxel NAS540.

Pirrewiet

Bedankt!

Werkt nog steeds prima.