Call of Duty: Modern Warfare 3

Gestart door Beertender, mei 15, 2011, 15:52:45

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

Zelfde ervaring hier, SP speelde ik altijd omdat ik vond dat het "moest" maar vond altijd de MP eigenlijk meer de moeite waard, maar deze is inderdaad letterlijk een ZEER goede actie film met jou in de hoofdrol en het lijkt elk level beter te worden, eerste level was al intens maar de onderzeeboot was nog beter, gisteren een level in een drop gespeeld met een voor mij ideale combinatie van snipper attachments en machine geweer, wow zat gewoon nog helemaal na te shaken :D

ERG intens. Normaal ben ik blij als ik een uurtje of 2 per maand kan spelen, ben sinds de SP nu elke dag aan het proberen er even een half uurtje tussen door te proppen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martijnst1990

Uurtje of 6-7 dacht ik. Zal eerder aan de kant van de 6 zitten.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Joris1971

Wat ik minder vind in de MP is dat alle soorten levels bij elkaar komen.
Dus als je net begint op level 1 dan kun je in een room komen met mensen die al Level 48 zijn of meer, miz een oneerlijke strijd.
Ze hadden beter rooms kunne  maken met Levels 1 t/ 10 bij elkaar, volgende stap 11 t/m 20 etc.

XanaduNL

Hoe meer groepen je maakt, hoe langer het kan duren voor de game vol is.
Daarnaast is een hoger level niet (veel) sterker, maar heeft gewoon meer opties.
95% komt nogsteeds neer op wie het snelst reageerd en best kan richten. :)

Martijnst1990

Net begonnen met de singleplayer op Veteran maar heb nu al het gevoel dat ik hem niet uit ga spelen op Veteran, word me denk ik toch te lastig :P Eerste 2 missies heb ik in ieder geval gehaald.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

Op Veteran zit ik iets meer dan op 8 uur. Die heb ik afgelopen week op deze stand uitgespeeld.
Daarna ben ik begonnen met de missende achievements in de singleplayer. Moet er nog 3. incl. de intels.
Maar of ik die ook meepik, geen idee.

Veteran is idd. lastig. Ik heb heel wat frustrerende momenten gehad, waardoor ik soms tig keer een stukje overnieuw moest beginnen.
Want vaak is het; one shot, one kill. Dus een verdwaalde kogel, en je bent het haasje. Maar het is gelukt, in een toch aardige snelle tijd.  ;)

Martijnst1990

Citaat van: SillentWolf op november 20, 2011, 23:44:44
Op Veteran zit ik iets meer dan op 8 uur. Die heb ik afgelopen week op deze stand uitgespeeld.
Daarna ben ik begonnen met de missende achievements in de singleplayer. Moet er nog 3. incl. de intels.
Maar of ik die ook meepik, geen idee.

Veteran is idd. lastig. Ik heb heel wat frustrerende momenten gehad, waardoor ik soms tig keer een stukje overnieuw moest beginnen.
Want vaak is het; one shot, one kill. Dus een verdwaalde kogel, en je bent het haasje. Maar het is gelukt, in een toch aardige snelle tijd.  ;)
Die frustratie merk ik nu al, kun je nagaan ;) Ik ga het in ieder geval proberen, anders is hij ook altijd nog makkelijker te zetten. Ik ben al niet zo'n shooter speler, dus het is een hele uitdaging voor mij :D

Dedicated HT

Zefanja

Citaat van: Erik op november 14, 2011, 12:42:22
Hoelang is de SP hier?

Had de single player in 4 uur een 3 kwartier klaar.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Ronin79

CiteerIk ben al niet zo'n shooter speler, dus het is een hele uitdaging voor mij

Dan wens ik je heel veel Succes  ;)

CiteerHad de single player in 4 uur een 3 kwartier klaar.

Maar niet op Veteran, neem ik aan.

Gisteren bezig gegaan met het behalen van de achievements in MW3 Spec-Ops (xbox 360).
Die 48 sterren ga ik niet halen (speel dat Solo).

Bij Spec-Ops Survival had ik zelf wat achievements gehaald, alleen nog niet van; 10 en 15 waves in elke map halen.
Dus dat ben ik met mijn jongere broer en forum member: TealCrowd aan het doen.
Niet dat wave 10 halen zo moeilijk is, maar we proberen in elke map zo hoog mogeljk te eindigen met de waves.

De 1000 punten voor de game zal ik niet gaan halen (ivm die 48 sterren halen, en 48 intel .. waar ik geen zin in heb), maar 900 Achievement punten moet er in zitten  ;)

Martijnst1990

Heb nu de eerste 5 missies voltooid op Veteran, word me nu al aardig lastig gemaakt :P Word het nog veel moeilijker of blijft het niveau ongeveer gelijk?

Dedicated HT

Zefanja

Citaat van: Martijn90 op november 21, 2011, 12:33:27
Heb nu de eerste 5 missies voltooid op Veteran, word me nu al aardig lastig gemaakt :P Word het nog veel moeilijker of blijft het niveau ongeveer gelijk?

De actie word intenser dus ook moeilijker.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Citaat van: Zefanja op november 21, 2011, 12:39:32
De actie word intenser dus ook moeilijker.
Dan heb ik er een hard hoofd in of het me gaat lukken :P Maar ik ga proberen door te zetten, tot het moment dat mijn controller of iets anders bijna sneuvelt ;)

Dedicated HT

Zefanja

Citaat van: Martijn90 op november 21, 2011, 12:42:47
Dan heb ik er een hard hoofd in of het me gaat lukken :P Maar ik ga proberen door te zetten, tot het moment dat mijn controller of iets anders bijna sneuvelt ;)

Hahah, ik speel hem op de pc. Speelt een stuk prettiger vind ik.

Ronin79

Op sommige momenten gaat er een GVD uit je mond komen. Maar met een beetje doorzetten, en wat schuilen achter objecten .. moet het te doen zijn.
Vooral is het irritant op het moment dat je achter een mounted gun op een auto moet staan. Je staat dan letterlijk open en bloot voor de vijand die van alle kanten lijken te komen.
Je moet ze zo snel mogelijk omver schieten, anders ben je straks kogels aan het koppen. Let ook vooral op de zijkanten (op de daken), want die wil je nog wel eens
door de acties over het hoofd zien. Heel veel succes ermee.  ;)

Martijnst1990

Citaat van: SillentWolf op november 21, 2011, 12:57:10
Op sommige momenten gaat er een GVD uit je mond komen. Maar met een beetje doorzetten, en wat schuilen achter objecten .. moet het te doen zijn.
Vooral is het irritant op het moment dat je achter een mounted gun op een auto moet staan. Je staat dan letterlijk open en bloot voor de vijand die van alle kanten lijken te komen.
Je moet ze zo snel mogelijk omver schieten, anders ben je straks kogels aan het koppen. Let ook vooral op de zijkanten (op de daken), want die wil je nog wel eens
Dat was inderdaad een momentje van meerdere GVD's ;) Vond dat hele stukje wel lastig, komen van alle kanten en zijn redelijk moeilijk te zien vond ik. Maar het is gelukt, nu de volgende 10 missies en we zijn klaar :P

Dedicated HT

Raphie

Citaat van: SillentWolf op november 21, 2011, 12:57:10
daar was ik gisteren ook, nu de package missie in de UK die ernaa komt
JBL PRX Power!

Ronin79

Dan zijn jullie al een aardig eindje op weg.

Er is ook een secret Achievement in MW3;

Spoiler

In een van de laatste levels, waar je de president moet beschermen ..
komen 4 mannen door de deur heen (met een flashbang), als die zijn uitgeschakeld, zorg er dan voor dat je de MP5 van de vloer oppakt.
Vervolgens kom je in een volgende ruimte van het vliegtuig, waar de tijd vertraagd, door turbulentie of wat dan ook.
Je moet voorsat je de grond raakt, de 5 bewakers die door de lucht vliegen uitschakelen. Lukt je dit, dan krijg je de achievement.
Lukt dit niet, dan kun je het checkpoint opnieuw laden. het zal waarschijnlijk niet in een keer lukken, maar uiteindelijk weet je precies waar de
5 bewakers rondvliegen, je hebt echter maar een paar seconden de tijd.

Succes ermee.  ;)

Martijnst1990

Citaat van: SillentWolf op november 21, 2011, 14:48:31

komen 4 mannen door de deur heen (met een flashbang), als die zijn uitgeschakeld, zorg er dan voor dat je de MP5 van de vloer oppakt.
Vervolgens kom je in een volgende ruimte van het vliegtuig, waar de tijd vertraagd, door turbulentie of wat dan ook.
Je moet voorsat je de grond raakt, de 5 bewakers die door de lucht vliegen uitschakelen. Lukt je dit, dan krijg je de achievement.
Lukt dit niet, dan kun je het checkpoint opnieuw laden. het zal waarschijnlijk niet in een keer lukken, maar uiteindelijk weet je precies waar de

Succes ermee.  ;)
Heb al zo'n missie gehad, maar dat was redelijk aan het begin, komt er nog zo'n missie dan? Ben nu bij missie 8.

Dedicated HT

Ronin79

Als het goed is komt er nog zo'n missie.

Ik meen mij ook 2 missies te herinneren.
Alleen het lijkt zich aan beide kanten van de tafel af te spelen, uit een andere gezichtspunt.
Dit keer ben jij de bodyguard van de president. De andere keer moest je er een gevangen nemen.

Martijnst1990

Citaat van: SillentWolf op november 21, 2011, 15:09:20
Als het goed is komt er nog zo'n missie.

Ik meen mij ook 2 missies te herinneren.
Alleen het lijkt zich aan beide kanten van de tafel af te spelen, uit een andere gezichtspunt.
Dit keer ben jij de bodyguard van de president. De andere keer moest je er een gevangen nemen.
Als bodyguard heb ik die missie al gehad, dus dan komt die ander nog denk ik. Ben inmiddels bij missie 11 beland en het is toch nog best te doen op Veteran. Af en toe een beetje vloeken helpt ook wel moet ik zeggen ;)

Dedicated HT

Zefanja

Citaat van: Martijn90 op november 21, 2011, 16:49:20
Als bodyguard heb ik die missie al gehad, dus dan komt die ander nog denk ik. Ben inmiddels bij missie 11 beland en het is toch nog best te doen op Veteran. Af en toe een beetje vloeken helpt ook wel moet ik zeggen ;)

Die missie dat je aan de andere kant staat is volgens mij in de spec ops onder missies.
Vrij lastige missie trouwens.

Ronin79

idd. je hebt gelijk.  ;)

Als je in de game zelf de 5 man uitschakelt die door de lucht vliegen (in't vliegtuig), speel je die secret achievement vrij.
Deze zal direct in beeld moeten komen als het je gelukt is. Als een computer gestuurd poppetje dat doet, telt dat niet.

AnubisNefer

Citaat van: SillentWolf op november 21, 2011, 14:48:31

Succes ermee.  ;)

Idd een leuke  :D Maar misschien voor de mensen die nog niet aan de campaign zijn begonnen toch in een spoiler zetten?
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Ronin79

Kunnen we doen.

It's done  ;)

Alleen er is 2x een citaat van gemaakt.
Valt niet op  ;D