Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jumping Jack

En die tip werd wel degelijk geapprecieerd Maro! Het is alleen geen uitgave die ik wil doen, noch heb ik er de plaats voor  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

... ik ga het bij jou t.z.t. wel zelf ervaren ;). Wie weet in de toekomst in huize Xander ook als upgrade. En ik heb er de ballen verstand van, maar lees i.c.m. met een netfilter vaak afname dynamiek (?).


Citaat van: Maro op juli 18, 2015, 09:46:27
Tja dat is het probleem, als je op een bepaald niveau bent aangekomen moet je flink betalen voor kleinere verschillen. Maar ik zie vaker upgrades voorbij komen in bronnen en versterkers die duurder zijn. Ik was iig zeer aangenaam verrast terwijl ik dacht dat het niet beter meer kon. Tuurlijk speakers upgraden geeft altijd meer winst maar als ik 1500E bijleg op mijn Ushers dan ga ik geen upgrade vinden. iedereen moet per slot van rekening zelf bepalen wat te doen. Was slechts een tip van me.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robiwan

En JJ hoe bevalt de Musicline Netzleiste stekkerdoos?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Jumping Jack

Goed, lekker compact (belangrijk want het ding ligt in een kast, achter een schuif) en goede klemkracht. Ik heb alles aangesloten zoals jij had geadviseerd mbv een spanningzoeker. En het klinkt zeker goed. Beter, misschien wel maar dat vind ik moeilijk te zeggen (+ nog niet zo intens kunnen luisteren).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op juli 19, 2015, 12:57:48
Goed, lekker compact (belangrijk want het ding ligt in een kast, achter een schuif) en goede klemkracht. Ik heb alles aangesloten zoals jij had geadviseerd mbv een spanningzoeker. En het klinkt zeker goed. Beter, misschien wel maar dat vind ik moeilijk te zeggen (+ nog niet zo intens kunnen luisteren).

de spullen moeten ook weer even opwarmen en stabiliseren! Ik ervaar wat meer PRAT met deze stekkerdoos dan met andere en zoals gezegd geen omkijken meer naar.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Jumping Jack

Wegens het steeds verder uitdijen van mijn collectie jazz-vinyl, moeten er weer een aantal platen het veld ruimen... Ik probeer vandaag nog een verkooptopic aan te maken.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op augustus  2, 2015, 10:48:04
Wegens het steeds verder uitdijen van mijn collectie jazz-vinyl, moeten er weer een aantal platen het veld ruimen... Ik probeer vandaag nog een verkooptopic aan te maken.

is dat van dat zenuwachtige getoeter jazz?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Jumping Jack

 ;D. Er gaan geen jazz-platen in de verkoop, enkel wat pop en rock. Maar ik hou idd wel van wat zenuwachtig getoeter  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Robiwan

Citaat van: Jumping Jack op augustus  2, 2015, 11:09:38
;D. Er gaan geen jazz-platen in de verkoop, enkel wat pop en rock. Maar ik hou idd wel van wat zenuwachtig getoeter  ;).

zal met PMC dan helemaal zenuwachtig klinken :D ;)
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Naim CD5si | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Rega P2+Carbon mm | Neat Motive SX2

Jumping Jack

Grote upgrade...

In de vorm van een Ikea Hårte bureaulampje bij de draaitafel! Een droom die eindelijk uitkomt, deze gaat nooit meer weg  :inlove:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

een beetje (mooi) licht in de duisternis wordt te vaak onderschat, leuke upgrade zo te zien ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Jumping Jack

 ;D ik dacht, ik post ook nog eens een spectaculaire aanwinst. Het is gewoon erg handig bij het draaien van plaatjes en het is visueel niet al te aanwezig.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#2064
Citaat van: Jumping Jack op augustus 23, 2015, 22:10:34
;D ik dacht, ik post ook nog eens een spectaculaire aanwinst. Het is gewoon erg handig bij het draaien van plaatjes en het is visueel niet al te aanwezig.

Jaja, gaat nooit meer weg, waar lees ik dat vaker op het forum....

Volgende week zal d'r wel weer een lampje hangen dat 2 x zo duur was als deze.  Iets met nog weer beter licht, kleurtemperatuur matched beter met de ruimte en nog meer van dat oeverloze gel*l :D

Geweldige parodie op het topic van MAZ :D.   :worship:

Humor Nick :laugh:

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

eddy135

Citaat van: twani op augustus 23, 2015, 22:47:44
Jaja, gaat nooit meer weg, waar lees ik dat vaker op het forum....

Volgende week zal d'r wel weer een lampje hangen dat 2 x zo duur was als deze.  Iets met nog weer beter licht, kleurtemperatuur matched beter met de ruimte en nog meer van dat oeverloze gel*l :D

We gaan natuurlijk eerst een anders snoer en een betere voeding proberen!
O ja, en koppelen/ontkoppelen kan je ook nog met experimenteren... :tounge2:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Bas Akkerman

Citaat van: eddy135 op augustus 24, 2015, 01:11:38
We gaan natuurlijk eerst een anders snoer en een betere voeding proberen!
O ja, en koppelen/ontkoppelen kan je ook nog met experimenteren... :tounge2:
Ik begreep dat een magnetische ontkoppeling goed werkt en ook zou ik nog kijken naar een ander type ledlichtje. Oh, en de kleur van dat lampje is natuurlijk helemaal verkeerd. Ga je het nog schuren?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Heeft de lichtfrequentie geen invloed op het tonale beeld ? ;) Meer zwart in de weergave lijkt me nu redelijk uitgesloten  :devil:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Citaat van: Mitch-- op augustus 24, 2015, 07:22:32
Heeft de lichtfrequentie geen invloed op het tonale beeld ? ;) Meer zwart in de weergave lijkt me nu redelijk uitgesloten  :devil:
Daar heb je de bijgeleverde afstandsbediening voor. Helaas werkt die wel via blu tooth, daar hebben ze dan weer niet over nagedacht. Maar er zijn converters te koop, dus ook dat kan opgelost worden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Het is een zwarte, maar ik ben nu aan het twijfelen over de kleur.gelukkig is deze nog een demo, de roze staat in bestelling (de vraag daarnaar is veel groter dan het aanbod en het lakken gebeurt in een holebi-commune net boven de poolcirkel met alleen natuurlijke pigmenten dus dat duurt wel even).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op augustus 24, 2015, 07:43:13
Het is een zwarte, maar ik ben nu aan het twijfelen over de kleur.gelukkig is deze nog een demo, de roze staat in bestelling (de vraag daarnaar is veel groter dan het aanbod en het lakken gebeurt in een holebi-commune net boven de poolcirkel met alleen natuurlijke pigmenten dus dat duurt wel even).


Whoeaaaa :laugh:   je hebt vast een hele goede relatie met deze lampjesfabrikant dat jíj dat allemaal zomaar voor elkaar krijgt :D

Graphtuner

feest!
tijd voor een nieuwe luisterafspraak!!  :alien:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

remco320

Maar uhm? Moet ie niet eerst 387 inspelen voor je de daadwerkelijke functies op waarde kunt schatten?

Bas Akkerman

Wat een hoop volgers van Frank en maz' showcase zeg! :P
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten