FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

FeaR1986

Prijs van de gereserveerde NAS kan ik niet meer zien, maar grote kans dat het rond de 500-600 euro ligt inderdaad.
Nieuwsserver die ik gebruik is Eweka. Al sluit ik die per paar maanden af, ben er niet heel erg tevreden meer over.

Maar als de NAS toch verkocht is lig ik er niet wakker van...
Panasonic Viera TX-P65VT50 besteld en twee keer Focal Chorus 816W in Satin Black. Bij iEar in Tilburg. Die waren wel 400 euro duurder op het totaal, maar alles is nieuw in doos. Bij de Hobo was de TV een showmodel van 9 maanden oud en de speakers waren showmodel van een weekje of wat oud. Voor die paar honderd euro ga ik liever voor nieuw. Donderdagavond naar Tilburg om de koop overeen te komen en verzenden te regelen. En cups zodat de speakers niet door het laminaat prikken.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

LuPo

Mooie aankopen! Die Panasonic ga je veel plezier aan beleven. :pompom:

En het is besteld dacht ik. :P

Madhouse

Geweldige aankoop, ik ben erg benieuwd naar het geheel straks! ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

FeaR1986

Je hebt helemaal gelijk. Last van dikke vingers. Komt vast door de opwinding  :P
Verkoper van de QNAP 469 heeft gemeld dat de reservering terug is gedraaid, eens zien of we toch een prijs kunnen overeenkomen...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

StefaanD

Citaat van: Raymond187 op mei 14, 2013, 16:15:19
Helaas zijn de HDDs die erbij komen ongeschikt voor RAID, maar heb ff geen 400e voor andere HDDs dus heb ze nu in JBOD staan.

Hoezo kan je deze niet in RAID zetten ?

Enne FeaR gefeliciteerd  :thumbs-up:

FeaR1986

Citaat van: Raymond187 op mei 14, 2013, 16:15:19
Die 569 pro heeft een nog betere CPU  :thumbs-up: vraagt zeker 600e ?

Nope, geen 600 euro. Hij vraagt een bedrag waarvoor ik hem zeker wel wil hebben. Vier 3TB-schijven bestellen en een 2 GB-SO-DIMM en we kunnen gaan! Nu eerst de financiële zaken nog regelen en ontvangen.

Citaat van: StefaanD op mei 14, 2013, 20:00:29
Hoezo kan je deze niet in RAID zetten ?

Grote kans dat het een specifieke serie is van Western Digital, die heb ik ook en die kunnen inderdaad niet in RAID. Dingen lopen dan vast als ze op stand-by/sleep gaan. Niet handig en zeker ook niet iets wat je verwacht.

Bedankt voor de positieve reacties op mijn "aanwinsten". Kan niet wachten om donderdag naar iEar te gaan om de koop vast te leggen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Citaat van: FeaR1986 op mei 14, 2013, 22:32:10
Nope, geen 600 euro. Hij vraagt een bedrag waarvoor ik hem zeker wel wil hebben. Vier 3TB-schijven bestellen en een 2 GB-SO-DIMM en we kunnen gaan! Nu eerst de financiële zaken nog regelen en ontvangen.

Zo, de koop is rond. Ik heb 430 euro inclusief verzekerd verzenden moeten betalen. Niet gek lijkt me voor een compleet nieuw product.

Al met al een duur dagje geweest vandaag. Het volgende is allemaal besteld en komt mijn kant op:
Echte foto's volgen zodra ik de producten echt binnen heb  :smile:

QNAP T-469 Pro


Panasonic Viera TX-P65VT50


Focal Chorus 816W - Satin Black
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Maro

 :worship:   Jij bent ook goed bezig zeg... Op naar de Integra 80.3 ehhh Marantz AV-8801.. :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Rha007

Sodeknetters, wat een geweldige aanwinsten weer  :clapping:
Citaat van: FeaR1986 op mei 14, 2013, 17:54:54
Panasonic Viera TX-P65VT50 besteld en twee keer Focal Chorus 816W in Satin Black. Bij iEar in Tilburg. Die waren wel 400 euro duurder op het totaal, maar alles is nieuw in doos. Bij de Hobo was de TV een showmodel van 9 maanden oud en de speakers waren showmodel van een weekje of wat oud. Voor die paar honderd euro ga ik liever voor nieuw. Donderdagavond naar Tilburg om de koop overeen te komen en verzenden te regelen. En cups zodat de speakers niet door het laminaat prikken.

Je hebt helemaal gelijk om voor die €400 voor nieuw te gaan, ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. €400 is nog wel heel veel geld, maar op zo'n totaal bedrag zou het mij ook niks meer uitmaken.
Zitten er bij de 816w niet standaard van die rubberen dopjes bij, voor onder de spikes?
Dit was bij mijn 826w's iig wel het geval.
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Raymond187

Citaat van: StefaanD op mei 14, 2013, 20:00:29
Hoezo kan je deze niet in RAID zetten ?

Ze kunnen wel in RAID, maar daar zijn ze ongeschikt voor zijn ze zo stuk. Het zijn de WD green EARS. Als ik weer centen hebt voor de NAS dan koop ik 4 * 3TB WD RED HDDs om in RAID5 te gebruiken.

Citaat van: FeaR1986 op mei 14, 2013, 23:16:54
Zo, de koop is rond. Ik heb 430 euro inclusief verzekerd verzenden moeten betalen. Niet gek lijkt me voor een compleet nieuw product.

Al met al een duur dagje geweest vandaag. Het volgende is allemaal besteld en komt mijn kant op:
Echte foto's volgen zodra ik de producten echt binnen heb  :smile:

QNAP T-469 Pro


Panasonic Viera TX-P65VT50


Focal Chorus 816W - Satin Black

:worship: brute aankopen.

Veel plezier ermee....al denk ik niet dat het een probleem zal zijn :D

Die NAS gaat je zeker bevallen. Streamen, UNRAR en downloaden tegelijk no problemos. En voor €430 is ook een bargain. Vaag dat de vorige hem niet wilde voor die prijs. Normaal staan ze zelfs 2e hands voor 600e te koop.

En die TV  :wub:

De speakers ken ik niet, maar zullen vast top zijn.

Denon Focal

Ik heb net een Synology 413j gekocht en daar heb ik 4 4tb schijven ingezet van Seagate (hebben HD divisie van Samsung gekocht) werken als een zonnetje. Wilde eerst ook de WD Red maar die is er nog niet als 4 tb. Zou deze schijven ook overwegen, hebben ook goede reviews. En 16tb is beter dan 9tb, zeker in raid5 waar er toch 25% afgaat.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Raymond187

Die Seagates zijn ook goed. 1 van de reden dat ik de RED kies boven de seagates vanwege de 5 jaar garantie. Of is dat veranderd?

FeaR1986

Citaat van: Maro op mei 14, 2013, 23:43:33
:worship:   Jij bent ook goed bezig zeg... Op naar de Integra 80.3 ehhh Marantz AV-8801.. :D

Pre/pro wordt echt niet meer dit jaar, of hooguit met Kerst. Ben nu wel een beetje door het geld heen wat ik uit wilde/kon geven voor dit soort leuke dingen  :angel:

Citaat van: Rha007 op mei 15, 2013, 07:37:18
Sodeknetters, wat een geweldige aanwinsten weer  :clapping:Je hebt helemaal gelijk om voor die €400 voor nieuw te gaan, ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. €400 is nog wel heel veel geld, maar op zo'n totaal bedrag zou het mij ook niks meer uitmaken.
Zitten er bij de 816w niet standaard van die rubberen dopjes bij, voor onder de spikes?
Dit was bij mijn 826w's iig wel het geval.

Die dopjes zitten er inderdaad bij. Alleen waren ze bij mijn 826W zo kapot, speakers zijn gewoon te zwaar voor een paar van die plastic dingetjes. Plus dat ik van die cups altijd wel chique vind staan. Stephan van de Hobo gaf me ook groot gelijk als ik het nieuw ging kopen. Hij vond het jammer dat hij me niet de nieuwe producten aan kon bieden, inkoop lag de 65VT50 al tegen 2900 euro voor hen. Ze weten ook niet of ze de xT60-reeks gaan voeren, Panasonic is niet stabiel genoeg met de prijzen voor hen. Elk jaar belooft Panasonic de prijzen relatief hoog en stabiel te houden om de status als het ware hoog te houden. Maar elk jaar is het weer niets en kan je - zoals nu - de topmodellen krijgen voor best mooie prijzen.

Citaat van: Raymond187 op mei 15, 2013, 07:52:53
:worship: brute aankopen.

Veel plezier ermee....al denk ik niet dat het een probleem zal zijn :D

Die NAS gaat je zeker bevallen. Streamen, UNRAR en downloaden tegelijk no problemos. En voor €430 is ook een bargain. Vaag dat de vorige hem niet wilde voor die prijs. Normaal staan ze zelfs 2e hands voor 600e te koop.

En die TV  :wub:

De speakers ken ik niet, maar zullen vast top zijn.

Mja, de NAS stond niet op de planning maar voor dat soort bedragen hoef ik dan nooit lang na te denken. Kan niet wachten tot alles binnen is en mijn oom het TV-meubel af heeft. Kan ik de TV ophangen en de speakers plaatsen. Hoop alleen dat mijn pa fit genoeg is om de banaanpluggen en spades aan de kabels te solderen. Gelukkig kan ik wel met de NAS aan de slag als ik de schijven binnen heb  :bigsmile:

Citaat van: Denon Focal op mei 15, 2013, 08:06:45
Ik heb net een Synology 413j gekocht en daar heb ik 4 4tb schijven ingezet van Seagate (hebben HD divisie van Samsung gekocht) werken als een zonnetje. Wilde eerst ook de WD Red maar die is er nog niet als 4 tb. Zou deze schijven ook overwegen, hebben ook goede reviews. En 16tb is beter dan 9tb, zeker in raid5 waar er toch 25% afgaat.

Dacht dat ik een keer een 4TB RED had gezien in de PriceWatch van Tweakers voor 311 euro de stuk. Oftewel veel te veel geld voor die TB meer. Ik zit nu ook wat te twijfelen tussen 3TB Western Digital RED-schijven of gewone 4TB schijven. De RED is natuurlijk wel voor NAS en heeft een betere levensduur, maar met RAID 5 heb je al een soort van veiligheid ingebouwd. De schijven die jij noemt staan ook op de QVL van QNAP. Aan de andere kant heb ik al die TB's niet nodig. Nog niet....  :P
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

StefaanD

Citaat van: Raymond187 op mei 15, 2013, 07:52:53
Ze kunnen wel in RAID, maar daar zijn ze ongeschikt voor zijn ze zo stuk. Het zijn de WD green EARS. Als ik weer centen hebt voor de NAS dan koop ik 4 * 3TB WD RED HDDs om in RAID5 te gebruiken.
De speakers ken ik niet, maar zullen vast top zijn.

Ah ja dat kan zijn. Weet dat er problemen geweest zijn met WD schijven in RAID configuratie maar geen idee of dat de EARS waren of niet. Kon in ieder geval opgelost worden met een firmware update op de schijven dacht ik.

De onofficiële QNAP wiki geeft in ieder geval niet meteen problemen aan met EARS.
De lijst van QNAP zelf heeft wel een nota.

Note5 (WD Green & Seagate Green)
These hard disk drives have passed QNAP lab's initial verification of compatibility. However, because many users have reported unstable experience with these hard disk drives, we do not recommend using these hard disk drives with QNAP products. WD10EADS-00P8B0 and WD15EADS-00P8B0 are not suggested because of slow performance and stability issues.


Op de site van Synology worden de EARS dan weer wel netjes ondersteund, maar hier ook wel met een nota.

To use this hard drive, we suggest that you reinstall the system with DSM 2.2-0965 or onward first, then reformat the HDD to adopt the WD Advanced Format Technology.
Before installing this hard drive on DS107, DS107e, DS108j, and DS109j, upgrade DSM to 2.2-0942 version and onward with 1TB or smaller capacity hard drive.
The batch number, 00S8B1, 00MVWB0, for this particular hard drive has passed the hard drive compatibility test.



Als je je data ergens buiten de NAS kan veiligstellen zou ik het gewoon eens proberen.


Citaat van: Raymond187 op mei 15, 2013, 07:52:53
De speakers ken ik niet, maar zullen vast top zijn.

Shame on you  >:D  ;D

Citaat van: Raymond187 op mei 15, 2013, 08:16:26
Die Seagates zijn ook goed. 1 van de reden dat ik de RED kies boven de seagates vanwege de 5 jaar garantie. Of is dat veranderd?

Is niet veranderd maar is altijd 3 jaar geweest ipv de meer gebruikelijke 2 jaar. 5 jaar garantie is voor de server-grade schijven van WD. Garantieduur van de verschillende WD schijven kan je hier vinden. Andere fabrikanten zul ook wel een soortgelijke garantie geven voor schijven.

Heb zelf ook voor RED's gekozen, maar heb het wel bij 2 TB gehouden ipv 3 TB anders werd het qua prijs toch een beetje te gortig  ;) 4 TB was er toen nog niet voor zover ik me nog kan herinneren.

N1v3K

Ik zou 3 TB Red's pakken voor je NAS  :)
Heb ze zelf ook  ;D Nee, serieus. Ze zijn niet voor niks speciaal voor de NAS gemaakt. Draaien stabieler, rustiger en energiezuiniger. Daarnaast heb je er een extra jaar garantie op t.o.v. andere schijven (3 i.p.v. 2 jaar geloof ik). En als er iets met je schijf of je NAS is, zal het door de fabrikant ook beter ondersteund worden, omdat deze schijf veelal ook door ze wordt voorgeschreven. Heb je dus nooit gezeik van "ja, je hebt de verkeerde schijven erin gezet".  ;)

EDIT: ow ja.. en nog proficiat met je aankopen natuurlijk  8)

Pjotr27

Welke Nas had jij eerst? Een Qnap 219 maar met wat voor processor en geheugen erin?
Ik zit te overwegen er een aan te schaffen maar ga er wel high res muziek ( tot 192 /24) mee streamen...
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat bij jouw 96/24 het al niet lekker deed vanaf de 219...

Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

FeaR1986

Citaat van: Xander32 op mei 15, 2013, 08:27:40
Gefeli, nu rondom "W"  :thumbs-up:.

Thanks. Rondom is op dit moment nog wat te positief. Het is nu "alles in een hoek gezet met een doek er over, wachtend tot het naar mijn huis kan". Maar goed, liever veilig op een kamer bij mijn ouders thuis dan in mijn huis waar nog wel eens wat verplaatst wordt.

Citaat van: N1v3K op mei 15, 2013, 10:24:52
Ik zou 3 TB Red's pakken voor je NAS  :)
Heb ze zelf ook  ;D Nee, serieus. Ze zijn niet voor niks speciaal voor de NAS gemaakt. Draaien stabieler, rustiger en energiezuiniger. Daarnaast heb je er een extra jaar garantie op t.o.v. andere schijven (3 i.p.v. 2 jaar geloof ik). En als er iets met je schijf of je NAS is, zal het door de fabrikant ook beter ondersteund worden, omdat deze schijf veelal ook door ze wordt voorgeschreven. Heb je dus nooit gezeik van "ja, je hebt de verkeerde schijven erin gezet".  ;)

Zit te twijfelen of ik de RED 2TB of 3TB-versie moet pakken. Met 4 x 2 TB in RAID 5 heb ik nog steeds meer dan genoeg capaciteit. Echter is de 3TB-versie per GB wel goedkoper. Maar de NAS is nog niet binnen, dus daar kan ik nog even over nadenken. Wil de prijs per schijf zo rond de 125 euro houden. Dan is de totaalprijs voor NAS en schijven nog redelijk acceptabel.

Citaat van: Pjotr27 op mei 15, 2013, 12:06:46
Welke Nas had jij eerst? Een Qnap 219 maar met wat voor processor en geheugen erin?
Ik zit te overwegen er een aan te schaffen maar ga er wel high res muziek ( tot 192 /24) mee streamen...
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat bij jouw 96/24 het al niet lekker deed vanaf de 219...

Ik heb en QNAP TS-219P+. Zit als CPU een Marvell 6282 1.6GHz in en 512MB DDRIII RAM. Op zich meer dan genoeg om Logitech Media Server te draaien en 24/96 te streamen, maar je merkt dan wel dat het zoeken wat trager wordt. Al is dat vooral te merken op de webinterface en niet als je bijvoorbeeld de iOS of Android-app gebruikt. Hoe zo'n NAS het doet met 192/24 durf ik niet te zeggen, die kwaliteit heb ik niet in de collectie en kan ik niet testen. Ik weet niet of je in de buurt woont, maar anders kunnen we best eens testen als ik alles aan heb gesloten. Weet je meteen naar welke minimale eisen je moet kijken.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Pjotr27

CitaatIk heb en QNAP TS-219P+. Zit als CPU een Marvell 6282 1.6GHz in en 512MB DDRIII RAM. Op zich meer dan genoeg om Logitech Media Server te draaien en 24/96 te streamen, maar je merkt dan wel dat het zoeken wat trager wordt. Al is dat vooral te merken op de webinterface en niet als je bijvoorbeeld de iOS of Android-app gebruikt. Hoe zo'n NAS het doet met 192/24 durf ik niet te zeggen, die kwaliteit heb ik niet in de collectie en kan ik niet testen. Ik weet niet of je in de buurt woont, maar anders kunnen we best eens testen als ik alles aan heb gesloten. Weet je meteen naar welke minimale eisen je moet kijken.

Mooi, ik wil denk ik een TS-221 die heeft nog iets betere specs als jouw 219P+,
Een 2.0 Marvel en 1 GB geheugen..

Ik woon in Leerdam, waar jij?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Raymond187


N1v3K

En je kunt eerst beginnen met 2 of 3 schijven en dan later als je wat geld over hebt er schijven bijzetten natuurlijk  ;)

EDIT: sorry my bad.. dat kan alleen bij synology (SHR).. zie nu dat je QNAP pakt. Niks gezegd  :-X

FeaR1986

Citaat van: Pjotr27 op mei 15, 2013, 12:27:56
Mooi, ik wil denk ik een TS-221 die heeft nog iets betere specs als jouw 219P+,
Een 2.0 Marvel en 1 GB geheugen..

Ik woon in Leerdam, waar jij?

TS-221 is een nieuwer model inderdaad, mijn 219P+ is ook niet meer te krijgen en is nu een 219II-variant van. Ook met 2.0 GHz CPU en 512 MB, dus op dat punt is die TS-221 wel weer een stapje beter. Geheugen is wel iets waar Logitech Media Server iets mee kan. Ik woon in Zaltbommel, dus qua afstand is het goed te doen om eens te testen. Moet er wel bij zeggen dat er nu nog niets te testen valt aangezien ik nog niet veel thuis heb staan  ;)

Citaat van: Raymond187 op mei 15, 2013, 12:48:34
De WD RED 3TB kost €122 p/st valt dus in je budget :)

De 2TB zitten onder de 100 euro, maar dan mis ik natuurlijk wel een TB of 3 als ik in RAID 5 ga werken. Denk dat het die 3TB's maar moeten worden.

Citaat van: N1v3K op mei 15, 2013, 13:03:16
En je kunt eerst beginnen met 2 of 3 schijven en dan later als je wat geld over hebt er schijven bijzetten natuurlijk  ;)

EDIT: sorry my bad.. dat kan alleen bij synology (SHR).. zie nu dat je QNAP pakt. Niks gezegd  :-X

QNAP is zeker niet op alle vlakken handig. Maar voor de prijs waar ik de TS-469 Pro nu voor heb had ik weinig anders beters kunnen vinden. Dan maar meteen vier HDD's kopen en klaar zijn. Wel bedankt voor het meedenken  ;D
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Raymond187


Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Pjotr27

CitaatTS-221 is een nieuwer model inderdaad, mijn 219P+ is ook niet meer te krijgen en is nu een 219II-variant van. Ook met 2.0 GHz CPU en 512 MB, dus op dat punt is die TS-221 wel weer een stapje beter. Geheugen is wel iets waar Logitech Media Server iets mee kan. Ik woon in Zaltbommel, dus qua afstand is het goed te doen om eens te testen. Moet er wel bij zeggen dat er nu nog niets te testen valt aangezien ik nog niet veel thuis heb staan

Hoeft niet hoor, ik hoef het niet echt uit te proberen......
ik ga in ieder geval geen 4disk kopen... dus gewoon een van de snellere 2disk`s....

Maar wel lekker dichtbij.... als ik het wat rustiger heb en je zin hebt kunnen we vast wel een keer een luisteravondje afspreken....
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.