Screw's living HT,bezig met een NAS!

Gestart door screw, januari 19, 2011, 16:31:12

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

Citaat van: screw op april  3, 2011, 15:32:12
Vandaag de knoop doorgehakt en een nieuwe sub besteld bij RA-Subs.

Een BK XXLS 400 subwoofer in de kleur Rosewood  :pompom: incl subdude en antimode.
man wat ga je snel :clapping: Maar je had toch een Velodyne? Toch geen goede match, of heb ik wat gemist :blink:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  3, 2011, 15:42:52
man wat ga je snel :clapping: Maar je had toch een Velodyne? Toch geen goede match, of heb ik wat gemist :blink:

Ik heb idd een Velodyne SPL1200 ultra te leen gehad jha, prachtige sub! Mijn uiteindelijke keus is gemaakt om div reden.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Raafie

Nice!  8) Ik heb er ook een in bestelling staan .
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

screw

Citaat van: Raafie op april  3, 2011, 16:06:54
Nice!  8) Ik heb er ook een in bestelling staan .

Tja wachten wachten en nog eens wachten.... ben echt heel erg benieuwd! ouderwets UK handwerk  :clapping:
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

riwi

Ik zou er een Velodyne SMS1 of iets dergelijks tussen zetten om de eventuele bass pieken in de kamer wat te temperen.

Wel gefeliciteerd met de aankoop. Snel gewonnen, snel uitgegeven :)

screw

Citaat van: riwi op april  3, 2011, 17:08:36
Ik zou er een Velodyne SMS1 of iets dergelijks tussen zetten om de eventuele bass pieken in de kamer wat te temperen.

Wel gefeliciteerd met de aankoop. Snel gewonnen, snel uitgegeven :)

Er is idd ook een anti mode bij aangeschaft  :D

Ach je kan beter rijk leven dan rijk sterven, de 9600 komt morgen binnen  :angel:

screw

Nou ik kan nu al zeggen dat ik een verkeerde keus heb gemaakt door mijn Pronto 9400 te verkopen #@GETSIE!!!!@#  :crazy:

Ik heb er sinds gisteren mee zitten spelen ff een basic script gemaakt maar om nu te zeggen dat hij lekker in de hand ligt  :wacko: je moet hem gewoon met 2 handen vast houden dus multie tasken gaat niet, dus ik ga het niet eens verder aankijken en er komt GEEN 9600 of 9800 in huize screw.

De 9400 lag goed in de hand kon alles met 1 hand doen, ik ga dan ook terug of naar de 9400 of eens kijken wat er nog meer in de markt is.

trouwens de BK sub heeft toch een ander kleurtje gekregen wat hopelijk goed match met mijn MA kleur.

Robbert54

Welke kleur nu dan??

Niet om zout in de wonden te gooien, maar dat wist je toch dat de 9600 een totaal ander apparaat is? Als de 9400 zo goed beviel zou ik gewoon daar weer voor gaan.

even nog een ander vraagje, heb jij de CA weggebracht met doos?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  5, 2011, 13:34:49
Welke kleur nu dan??

Niet om zout in de wonden te gooien, maar dat wist je toch dat de 9600 een totaal ander apparaat is? Als de 9400 zo goed beviel zou ik gewoon daar weer voor gaan.

even nog een ander vraagje, heb jij de CA weggebracht met doos?

Tuurlijk wist ik dat de 9600 een heel ander apparaat is, ik wou hem niet voor niks eerst proberen voordat ik hem aanschafte!

Maar nu al na een dag merk ik dat ik mijn pols belast, mijn vrouw heeft kleine handen dus die vind het ook een lastig ding, ik had een gok genomen en die is verkeerd uitgepakt 2bad!

En idd de 9400 is nog in de picture maar ik kijk ook rond wat de andere opties zijn.

Ik heb de CA weggebracht zonder doos die ligt al een poosje bij het oud papier  :D gaat hun toch om het serial of ze hem "mogen" maken van de importeur.

ow en kleur:

http://www.bkelec.com/HiFi/Sub_Woofers/Monolith_Mahog.htm  (maar dan natuurlijk de XXLS 400 )

Robbert54

Ah mooie kleur! zou ik zelf ook uitkiezen bij mijn speakers. Welke kleur zijn jou speakers eigenlijk? is dat nou Rosewood of ook mahony?

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  5, 2011, 13:48:23
Ah mooie kleur! zou ik zelf ook uitkiezen bij mijn speakers. Welke kleur zijn jou speakers eigenlijk? is dat nou Rosewood of ook mahony?

De MA rx8en zijn "walnut" en ik heb er op gegokt dat de mahony past bij MA zijn Walnut  :D

En nog ff wachten en dan:

Claudio

Citaat van: screw op april  5, 2011, 12:31:57
Nou ik kan nu al zeggen dat ik een verkeerde keus heb gemaakt door mijn Pronto 9400 te verkopen #@GETSIE!!!!@#  :crazy:

Ik heb er sinds gisteren mee zitten spelen ff een basic script gemaakt maar om nu te zeggen dat hij lekker in de hand ligt  :wacko: je moet hem gewoon met 2 handen vast houden dus multie tasken gaat niet, dus ik ga het niet eens verder aankijken en er komt GEEN 9600 of 9800 in huize screw.

De 9400 lag goed in de hand kon alles met 1 hand doen, ik ga dan ook terug of naar de 9400 of eens kijken wat er og meer in de markt is.

trouwens de BK sub heeft toch een ander kleurtje gekregen wat hopelijk goed match met mijn MA kleur.
Ik durfde er niks van te zeggen, maar daar was ik al een beetje bang voor.  Daarom ben ik juist voor de 9400 gegaan, ondanks dat het scherm zelfs kleiner was dan mijn vorige pronto. Aan de andere kant is het misschien ook gewoon even wennen. Dingen met twee handen aanpakken. :D
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

screw

Citaat van: Claudio op april  5, 2011, 17:49:38
Ik durfde er niks van te zeggen, maar daar was ik al een beetje bang voor.  Daarom ben ik juist voor de 9400 gegaan, ondanks dat het scherm zelfs kleiner was dan mijn vorige pronto. Aan de andere kant is het misschien ook gewoon even wennen. Dingen met twee handen aanpakken. :D

Hoe moet dat dan met 18+ films?  :D  nee gekheid, de 9600 is een prachtig ding maar de 9400 was gewoon fijner om mee te werken. Ik had maby eerst de 9600 moeten uitproberen en daarna mijn 9400 moeten verkopen, maar de verkoop was zo snel rond.

Had ik niet verwacht, maar ik zie andere leuke apps/remote's die ook veel kunnen dus ik verdiep mijn eigen er eens goed in.

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

screw

Sja ik heb de handleiding al tig keer gelezen tijd dat hij binnen gaat komen maar dat zal wel op zijn vroegst eind van de maand zijn  :(

CoSo

Je kan ook de TSU9300 proberen deze ligt nog lekkerder in de hand, scherm is iets kleiner maar de file van de 9400 werkt er gewoon op.
Denk dat ik deze er ook bij koop.

screw

Citaat van: CoSo op april  6, 2011, 12:28:58
Je kan ook de TSU9300 proberen deze ligt nog lekkerder in de hand, scherm is iets kleiner maar de file van de 9400 werkt er gewoon op.
Denk dat ik deze er ook bij koop.

Deze is idd ook een zeer goede optie! (hou ik ook redelijk wat geld in mijn zak) tevens hou ik de Ipad apps in de gaten gezien ik er eentje heb.

Tevens vandaag een leuke demo DVD binnen gekregen:

HTip

Ben ik een paar dagen niet op het forum heb je weer van alles veranderd en aangeschaft. Ik kan ook geen moment een paar daagjes vakantie nemen ;D

Zonder gekheid, mooie spullen weer een veel plezier ermee. Ik ga binnenkort de RC9001 bestellen en ik hoop dat ik er wel tevreden mee ga zijn...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Claudio

Citaat van: screw op april  6, 2011, 13:03:54
Deze is idd ook een zeer goede optie! (hou ik ook redelijk wat geld in mijn zak) tevens hou ik de Ipad apps in de gaten gezien ik er eentje heb.

Tevens vandaag een leuke demo DVD binnen gekregen:

Jammer dat het geen bd is.  ;)
LG OLED65E6V Dolby Vision, Denon AVR-X7200W, Onkyo TX NR 5000E Eindtrap, OPPO UDP 203,  B&W FPM 4- 5- 6, Cambridge Audio WS30 als Atmos speakers (7.1.2), Rel Strata 5, PS4, Xbox One, Ziggo Horizon & CI+, Sony KDL 43W756, Sony KDL-32W706BAEP, Pronto TSU 9400/9600, Sony HDR SR 12E, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy Tab S 10.5 - Alles over Film - redactie en forummoderator.

That's no moon, it's a spacestation!
We're gonna need a bigger boat!

screw

Citaat van: Claudio op april  7, 2011, 00:01:06
Jammer dat het geen bd is.  ;)

Tja... die zijn mij iets te duur nog  :D

En nu ga ik braaf naar school want heb examens om 10:20  :crazy:

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

screw

Citaat van: HTip op april  7, 2011, 09:26:07
Succes!!

Dank, inmiddels al weer klaar.... nog 1 semester en dan heb ik wel lang genoeg op school gezeten geloof ik (al benoemen mijn kinderen het anders.... iets in de trend van "pap's ben jij dan zo dom geweest"  :angel: )

Hier is het voor de rest op audio vlak ff stil, we wachten op:

Cambridge Azur 751BD.
BK Sub's XXLS 400.
Antimode 8033C.
Auralex subdude.

En als dat binnen is gaan we eens de punten op de i zetten kwa REW meting etc.

8edit topic opschonen*

CoSo

Citaat van: screw op april  7, 2011, 12:19:47

En mijn jongste zoon heeft zijn geel op zijn 7 jaar  8) (trotse papa

Heeft de mijne ook pas gehaald  ;) ;D

screw

Citaat van: CoSo op april  7, 2011, 12:54:23
Heeft de mijne ook pas gehaald  ;) ;D

Vond het een prachtig gezicht, een weerspiegeling van je eigen zien, kracht,vuur en passie :smile:

Zefanja

Je kan idd echt niet weg blijven van het forum want anders mis je gewoon te veel.
Maar er zijn weer mooi dingen gebeurd en op komst lees ik alweer.
De BK ga je geen spijt krijgen, pracht sub.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |