Screw's living HT,bezig met een NAS!

Gestart door screw, januari 19, 2011, 16:31:12

Vorige topic - Volgende topic

Optimus

screw

Citaat van: Optimus op maart 30, 2011, 13:06:58
nette huiskamerHT heb je!

Dank u ik zal binnenkort wel weer eens nieuwe foto's maken, en er zit nog een nieuwe update aan te komen eentje die maby geheel niet verwacht was.  8)

Momenteel wacht ik dus nog op:

besteld:
HMS WCD V3 (ik heb momenteel de 1e versie)
Cambridge 751BD

nog te behandelen aanvraag bij moeders de vrouw:
*een pronto 9800, hier zijn we nog mee bezig*
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

screw

Zo de nieuwe HMS is binnen en wat is dat toch prachtig zo'n "ouderwetse" WCD met div verbeterde punten.

LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Kingpin

Citaat van: screw op maart 31, 2011, 15:53:09
Zo de nieuwe HMS is binnen en wat is dat toch prachtig zo'n "ouderwetse" WCD met div verbeterde punten.

Mooi!
Maar wat zit er voor de WCD? Aparte groep?
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

screw

Citaat van: Kingpin op maart 31, 2011, 16:40:36
Mooi!
Maar wat zit er voor de WCD? Aparte groep?

Idd een aparte groep.... Siemens CCF, de Groef vlakdraad en een hifi tuning kabel.

HTip

Je ziet gewoon dat het kwalitatief hoog materiaal is. Dat wordt weer inspelen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

screw

Citaat van: HTip op april  1, 2011, 07:37:06
Je ziet gewoon dat het kwalitatief hoog materiaal is. Dat wordt weer inspelen ;D

Ach jha het houd je van de straat  ;)

Ik heb hem zojuist aan gesloten en moet zeggen knap staaltje werk hoor een toch al goede WCD nog beter te weten maken!

Als junior straks van school is nog maar ff een filmpje kijken en wat muziek luisteren want morgen is de 650Bd toch echt weg  :(

Nu hopen dat de CA751 er snel is.  :clapping: :D

Robbert54

Citaat van: screw op april  1, 2011, 11:33:02
Ach jha het houd je van de straat  ;)

Ik heb hem zojuist aan gesloten en moet zeggen knap staaltje werk hoor een toch al goede WCD nog beter te weten maken!

Als junior straks van school is nog maar ff een filmpje kijken en wat muziek luisteren want morgen is de 650Bd toch echt weg  :(

Nu hopen dat de CA751 er snel is.  :clapping: :D
ik hoop met je mee! Jammer dat je geen 1 op 1 vergelijk meer kunt doen, was wel benieuwd of er naast geluid ook een verbetering in beeld zal zijn
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  1, 2011, 15:22:10
ik hoop met je mee! Jammer dat je geen 1 op 1 vergelijk meer kunt doen, was wel benieuwd of er naast geluid ook een verbetering in beeld zal zijn

Heb een zeer goed geheugen, en een maatje van mij heeft ook een 650BD dus die vergelijk gaat komen, maar puur op de specs is het eigenlijk geen vergelijk, de 751 is een hele andere klasse speler.

Robbert54

Citaat van: screw op april  1, 2011, 15:47:46
Heb een zeer goed geheugen, en een maatje van mij heeft ook een 650BD dus die vergelijk gaat komen, maar puur op de specs is het eigenlijk geen vergelijk, de 751 is een hele andere klasse speler.
I know, maar qua beeld, wil dat nog wel eens tegenvallen. Ben wel overtuigt dat de 751 de 650 op audiovlak op alle punten wegspeelt. Ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de 751BD en de 650R  :popcorn: :popcorn:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  1, 2011, 16:17:27
I know, maar qua beeld, wil dat nog wel eens tegenvallen. Ben wel overtuigt dat de 751 de 650 op audiovlak op alle punten wegspeelt. Ben ook wel benieuwd naar het verschil tussen de 751BD en de 650R  :popcorn: :popcorn:

De 751R staat hier ook op de wishlist maar die verwacht ik eigenlijk pas begin 2012!

Robbert54

Citaat van: screw op april  1, 2011, 16:28:23
De 751R staat hier ook op de wishlist maar die verwacht ik eigenlijk pas begin 2012!
kijk aan!
maar qua DAC's zal de 751BD ook al wel beter zijn dan de 650R of vergis ik me daar in?

Woonkamer HT
Stereo

Maximus_Aurelius

Citaat van: screw op maart 31, 2011, 15:53:09

Mooie WCD, je zult er zeker meerwaarde aan hebben. Bij mij in mijn stereo set heb ik een Furutech(FT-SWS[R) rodium WCD erin zitten. De klank is iets ruimtelijker geworden en iets meer detaillering. Het waren geen grote sprongen maar toch voor het geld wat het maar gekost heeft een leuke winst behaald.
Wil het ook doen in mijn HT set alleen zal ik dan een double socket nodig hebben en dat betekent dat ik in de muur kan gaan kappen  :-X
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

screw

Citaat van: Maximus_Aurelius op april  1, 2011, 18:31:50
Mooie WCD, je zult er zeker meerwaarde aan hebben. Bij mij in mijn stereo set heb ik een Furutech(FT-SWS[R) rodium WCD erin zitten. De klank is iets ruimtelijker geworden en iets meer detaillering. Het waren geen grote sprongen maar toch voor het geld wat het maar gekost heeft een leuke winst behaald.
Wil het ook doen in mijn HT set alleen zal ik dan een double socket nodig hebben en dat betekent dat ik in de muur kan gaan kappen  :-X

Daarom heb ik gewoon voor een opbouw doos erbij gekozen, ik plaats hem toch uit het zicht.

Gisteren nog heerlijk genoten van het "oude" set...over enkele uren ben ik playerloos, en het eerste bericht is al dat er een delay zit op de 751  :unhappy:

Tevens heb ik de knoop door gehakt de Pronto 9400 gaat de weg ruimen voor een 9600  :angel:

Maximus_Aurelius

Citaat van: screw op april  2, 2011, 08:42:28
Daarom heb ik gewoon voor een opbouw doos erbij gekozen, ik plaats hem toch uit het zicht.

Wanneer hij toch uit het zicht is maakt het weinig uit. In principe maakt het überhaupt niet uit of hij nu uit het zicht is of niet, iedereen wilt het anders.;)
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

screw

Citaat van: Maximus_Aurelius op april  2, 2011, 13:44:49
Wanneer hij toch uit het zicht is maakt het weinig uit. In principe maakt het überhaupt niet uit of hij nu uit het zicht is of niet, iedereen wilt het anders.;)

Idd dat maakt ons mens!

Nou vanmorgen de Pronto erop gezet en reeds verkocht aan een forum genoot!

Op naar de 9600  :clapping:

Toch raar dat lege plekje in mijn meubel..... hopen dat Echo mij snel belt dat ze de 751BD kunnen leveren.

Robbert54

Citaat van: screw op april  2, 2011, 14:44:48
Idd dat maakt ons mens!

Toch raar dat lege plekje in mijn meubel..... hopen dat Echo mij snel belt dat ze de 751BD kunnen leveren.
gaat lekker met de upgrades! Waarom een 9600 en niet gelijk dan ook maar de 9800??

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  2, 2011, 17:20:58
gaat lekker met de upgrades! Waarom een 9600 en niet gelijk dan ook maar de 9800??

Ik ga eerst de 9600 proberen en dan mag ik nog een weekje de 9800 proberen dan maak ik een keus  :angel:  het is een beetje een luxe keus zeg maar  :D

Al zal ik snel moeten zijn want moet binnenkort weer ff buiten Nederland zijn voor mijn werk en dan gebruikt ik ze dus niet... maar komt goed!

Robbert54

ze zijn iig beide een lust voor het oog

Woonkamer HT
Stereo

screw

Citaat van: The Vampire op april  2, 2011, 17:30:54
ze zijn iig beide een lust voor het oog

Ze zijn idd prachtig, maar wil weten hoe het voelt als ik ze elke dag gebruik... het zijn vrij kostbare speeltje's en ik zou het zonde van mijn geld vinden als ik hem aankoop en daarna er achter kom dat het toch geen 10 is kwa bediening...daarom eerst maar eens goed testen en proberen, is toch een geheel andere remote in de hand dan een 9400.

riwi

Citaat van: screw op april  2, 2011, 14:44:48
Idd dat maakt ons mens!

Ja lekker he :) Als je snel iets verkoopt. Ik was al eens aan het uitkijken naar een 9400 op reserve, dus daarom snel toegeslagen. Ook fijn dat ie maar enkele maanden oud is.
Ik zou niet zonder een pronto kunnen  ;D

Ik rij zo weg, zie je over ruim een uur max anderhalf.

screw

Citaat van: riwi op april  2, 2011, 18:47:11
Ja lekker he :) Als je snel iets verkoopt. Ik was al eens aan het uitkijken naar een 9400 op reserve, dus daarom snel toegeslagen. Ook fijn dat ie maar enkele maanden oud is.
Ik zou niet zonder een pronto kunnen  ;D

Ik rij zo weg, zie je over ruim een uur max anderhalf.

Is goed! mijd de Vlaketunnel maar want daar staat het vast hoorde ik net! , iedereen moet weer hier in het zeeuwse naar het strand enzo  8)

hr15

Aah een mede zeeuw :) Je hebt een mooie set zo staan zeg ik hoop dat het bij mij in huis er net zo strak uit komt te zien :)

screw

Citaat van: hr15 op april  2, 2011, 22:54:49
Aah een mede zeeuw :) Je hebt een mooie set zo staan zeg ik hoop dat het bij mij in huis er net zo strak uit komt te zien :)

Als me mijn vrouw maar laat staan  :D

screw

Vandaag de knoop doorgehakt en een nieuwe sub besteld bij RA-Subs.

Een BK XXLS 400 subwoofer in de kleur Rosewood  :pompom: incl subdude en antimode.