Show je achtergronden en mappen

Gestart door CoSo, januari 13, 2011, 22:48:09

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Wat een waardeloos pakket dat Yadis. Net even geprobeerd, versie 1 beta 3. Start in het frans, dat is al niet best maar goed, je kan hem op dutch zetten. Eerst maar eens mijn mapje met 3 deadwood blurays proberen. Yadis snapt er niks van. Kan niks vinden. Handmatig zoeken dan maar. Deadwood. Best een bekende serie. Yadis kan niks vinden. Dan de volgende map, een subfolder met 5 folders, de 1e 4 bevatten blurays, de 5e folder losse files. Het gaat om Dexter S1 t/m S5. Ik voeg ze aan Yadis toe, en... wederom kan het niets vinden. Rode kruizen, lege teksten. Nou, dan niet, ben er al weer klaar mee. Uninstall en wederom opzouten met die Franse crapware. Ik doe het zelf wel.

skank1

Citaat van: jowi op januari 20, 2011, 20:50:55
Wat een waardeloos pakket dat Yadis. Net even geprobeerd, versie 1 beta 3. Start in het frans, dat is al niet best maar goed, je kan hem op dutch zetten. Eerst maar eens mijn mapje met 3 deadwood blurays proberen. Yadis snapt er niks van. Kan niks vinden. Handmatig zoeken dan maar. Deadwood. Best een bekende serie. Yadis kan niks vinden. Dan de volgende map, een subfolder met 5 folders, de 1e 4 bevatten blurays, de 5e folder losse files. Het gaat om Dexter S1 t/m S5. Ik voeg ze aan Yadis toe, en... wederom kan het niets vinden. Rode kruizen, lege teksten. Nou, dan niet, ben er al weer klaar mee. Uninstall en wederom opzouten met die Franse crapware. Ik doe het zelf wel.

Jij geeft wel erg snel op!
Bovendien is die versie oud, en heb je niet eens de laatste verbeterde versie gebruikt!
9/10 ligt het zelfs aan hoe jij de mappen noemt...
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jaco

Ik ben het wel met Jowi eens dat de scraper niet geweldig is. Succesrate wellicht 50% bij mij gewoon op films.

jowi

Citaat van: skank1 op januari 20, 2011, 20:54:55
Jij geeft wel erg snel op!
Bovendien is die versie oud, en heb je niet eens de laatste verbeterde versie gebruikt!
9/10 ligt het zelfs aan hoe jij de mappen noemt...
1. volgens mpc club's yadis topic startpagina is 1.0 b3 de laatste... blijkbaar past hij zijn topic dan niet aan, dat weet ik dus niet.
2. als een pakket niet een bekende serie herkent hoef ik niet verder te kijken, dat ie iets obscuurs niet kan vinden ok, maar dexter?
3. als een pakket als dit de mappen niet herkent (geen rare dingen, gewoon de serie namen etc) is er iets niet goed in het pakket.
4. als ik met de hand naar dexter of deadwood zoek kan het pakket zelfs niets vinden...

Ik heb yadis al eens eerder geprobeerd, toen het net uit was. 1 jaar geleden ofzo. Ik zie niet echt verschillen met toen...
Ik zal het nog eens proberen als iemand een linkie heeft naar de échte laatste versie...

Wazp

Misschien eens een bril kopen dan. Het YaDIS subforum staat vol met (sticky) topics over YaDIS 2.xx

http://www.mpcclub.com/forum/showpost.php?p=208179&postcount=2

Ik heb totaal geen probleem met niet herkende films tot nu toe. Enkel dat hij wel eens wat Franse covers pakt, maar dat is nu eenmaal zo (builder maakt gebruik van een Franse database, en blijft dat ook doen omdat hij die graag wil zien groeien/groter worden).

jowi

Citaat van: Wazp op januari 20, 2011, 22:13:45
Misschien eens een bril kopen dan.
Niet meteen zo zielig gaan doen vriend. Nergens voor nodig. Dat soort dingen roep je maar lekker tegen je mammie ofzo.

Verder, als ik in google YADIS intik en ik ga naar de 1e hit, dan komt ik hier: http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=22993
En daar heb je echt geen bril voor nodig om te zien wat daar staat. CURRENT VERSION 1.0 BETA.
Maar goed ik zal de enige echte laatste laatste versie dan eens proberen.

Raymen

Ja ik zie niks anders erop zitten,dan dat jij (jowi) dan zelf maar een programmaatje schrijft ;)

Mischien dat er dan iets fatsoenlijk uit komt

Alvast bedankt daarvoor >:(
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Wazp

Vind eerder jouw reactie nogal zielig. Dit is er kut aan, dat werkt niet, dat is klote, niks veranderd sinds een jaar terug, Franse crapware opzouten enz.

Ondertussen heb je niks anders dan (zeer) verouderde versies geprobeerd.

jowi

Heel moeilijk is dat niet, het is wel erg veel werk, er zijn al genoeg van dit soort pakketten, en ik vind het zelf een beetje overbodig als ik eerlijk ben ;)

jowi

Citaat van: Wazp op januari 20, 2011, 22:24:12
Vind eerder jouw reactie nogal zielig. Dit is er vrouwelijk geslachtsdeel aan, dat werkt niet, dat is klote, niks veranderd sinds een jaar terug, Franse crapware opzouten enz.
Wat overigens een uiterst nauwkeurige en correcte observatie mijnerzijds is van dit specifieke stukje software mag ik wel opmerken.

Raymen

Ik werk nog steeds het beste met de eerste versie.

Die werkt gewoon zeer goed,de laatste versie vond ik net weer niks

Ook de layout met die vlaggen, nee niks voor mij
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

jowi

Nou ik zal mijn bril wel niet ophebben dan ofzo, maarreh... geen deadwood of zelfs dexter, ook niet met de laatste versie. Hij crashed, kan niets vinden. Oh correctie, als ik handmatig op deadwood zoek vind ie 'and 1 mixtape series' :wacko:... Blurays vind ie trouwens wel, ziet er netjes uit. Nu de series nog...

CoSo

TV series hebben volgens mij de meeste programma's moeite mee.
Komt vooral dat ze niet goede database gebruiken.

riwi

Ik gebruik tvixie ook alleen voor films. Tvixie is ook niet goed in het automatisch herkennen van de foldernaam en titel. Maar je kan dat wat ie zoekt wel aanpassen. Ik bedoel mijn folder heet bdrip_filmtitel en dus vind tvixie hem niet. Bij het zoeken kan ik bdrip_ er even voorweg halen en dan lukt het wel.
Zo heb ik mijn eigen folder benaming die ik niet ga aanpassen. Ik gebruik een stukje perl dat door mijn media listing wandelt en het in een database plaatst zodat ik makkelijk kan zoeken wat waar staat.

Artwork voor series is altijd custom bij mij, handmade is het mooiste :)

papaleo

Citaat van: jowi op januari 20, 2011, 22:50:24
Nou ik zal mijn bril wel niet ophebben dan ofzo, maarreh... geen deadwood of zelfs dexter, ook niet met de laatste versie. Hij crashed, kan niets vinden. Oh correctie, als ik handmatig op deadwood zoek vind ie 'and 1 mixtape series' :wacko:... Blurays vind ie trouwens wel, ziet er netjes uit. Nu de series nog...

Idem bij mij,crashed wanneer ik mijn zelf opgezochte hoesjes/templates wil saven....maar als ik Yadis weer opstart heeft die dan wel de plaatjes op de juist plek gesaved,lastig maar ok het is niet voor niets een beta versie zal in de volgend versie wel goed gaan komen....

Komt inderdaad te vaak voor dat er niets in hun database te vinden is,maar soms vind die een titel wel wanneer je helft van een titel weglaat :wacko:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jowi

Citaat van: CoSo op januari 20, 2011, 23:38:24
TV series hebben volgens mij de meeste programma's moeite mee.
Komt vooral dat ze niet goede database gebruiken.
Ik heb gisteren nog een season '24' (losse files) door yadis gehaald en dat haalt ie keurig op, niets mis mee. Ik denk dat de tool niet helemaal snapt dat er ook TV series op bluray bestaan. Dat kwartje is nog niet gevallen zo te zien, een bluray is blijkbaar voor de tool per definitie een film en geen serie en dus kan ie dat niet vinden in zijn movie database. Verder inderdaad dat eigenwijze Franse nationalistische tintje door stug de tool in het Frans te houden, en een Franse database te raadplegen (en geen theTVDB bijv.) en met Franse covers te komen ook al zet je de taal op NL. Hou ik niet zo van.

jaco

Citaat van: frankp op januari 19, 2011, 21:57:22
Heb 'm laten scrapen door Yadis, kon niets vinden, toen zelf een hoesje gezocht op internet en die in Yadis geselecteerd.
Gaat nu met versie 2.0.4 wat makkelijker (in het tabblad "hoesje" rechter muisknop en afbeelding toevoegen selecteren)
Dat werkt inderdaad goed, en ik kan elk veld editen zie ik :)
Hoesje en achtergrond zijn aan te passen.

frankp

Citaat van: jowi op januari 21, 2011, 08:02:16
Verder inderdaad dat eigenwijze Franse nationalistische tintje door stug de tool in het Frans te houden, en een Franse database te raadplegen (en geen theTVDB bijv.) en met Franse covers te komen ook al zet je de taal op NL. Hou ik niet zo van.

De oplossing voor de nationalisten onder ons ;)

MCIM

skank1

Onder yadis, tv show, is toch voor je series he ? zoals band of brothers etc etc
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

skank1

Vraagje omtrent icoontjes main sceen
Hoe groot moeten die zijn?
256x256
128x128
64x64
48x48
32x32 of speelt het geen rol?

frankp

Vraag tv-show: Ja
Vraag icons: volgens mij minimaal 180x180

jaco

Het is toch de bedoeling dat je op het scherm met de iconen van alle films op een film drukt, en dan de info pagina krijgt over die film, en dan nog een keer enter drukken en hem afspelen?

Moet dan in de dune_folder.txt  die in de film directory staat het pad naar de media aangegeven staan ?
Als het een gewone Blu ray 1:1 rip is, wat moet er dan staan?

media_url= ?????

frankp

Voorbeeld:

z:/films/the dark knight
wordt
media_url=z:/films/the dark knight/BDMV

Je kan ook nog proberen de /BDMV weg te laten.

jaco

niet iets als ./BDMV

als in huidige directory en dan BDMV

Een hdd direct aan de e-sata poort van de dune heeft toch geen drive letter?

Raymen

Hee die skank,

Ik zou zeggen probeer het,en laat het weten ;D