Johan's set : Nad + Focal

Gestart door johanbicke, december 28, 2010, 08:03:06

Vorige topic - Volgende topic

johanbicke

Voila, mijn eerste post...al heel lang mee aan het lezen, maar vandaag kan ik jullie het blije nieuws melden dat ik in blijde verwachting ben van
NAD T765HD met Focal Chorus 826V. Ik heb hier momenteel een simple yamaha stereo setje staan, en na lang wikken en wegen gisteren tot de aankoop overgegaan.
Van zodra alles binnen is, en op zijn plek staat, post ik wel enkele foto's.

Het wordt dan een combinatie van NAD t765HD + Focal 826V (fronts) + Focal Chrorus CC800 (center) + yamaha bookshelfs (rears) + goedkope sub.

Ik speel momenteel nog met een blu-ray speler van sony de bdp500, maar die zal op termijn wel vervangen worden door iets beters, alsook de sub.
bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

kohns

Proficiat...

Binnenkort kom ik eens luisteren...
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

johanbicke

euh :-)

ik denk dat mijn set, niet te vergelijken valt met die van u ze :-)
bluesound node :: van den hul the first metal screen :: rega elex-r :: the chord company odyssey 2 :: dynaudio excite 14 :: sub a*bnb 10 :: supra lorad mk2 2.5

Denon Focal

Gefeliciteerd, mooie combi heb ook aan de combi met NAD gedacht klonk erg fraai..
Ik ben wel benieuwd of je met deze afwijkende rears een mooie surround bubble krijgt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

johanbicke

Ik zal het je binnenkort hopelijk kunnen vertellen  :smile:
Maar een mens moet ergens beginnen hé...en dan terug wat sparen voor de volgende uitbreiding...en dat wordt dan weer wikken en wegen...
andere sub ? ander blu-ray speler ? andere rears ???
Als het er allemaal ineens staat, is het ook niet leuk meer  :smile: :smile: :smile:

Denon Focal

Helemaal waar, het stap voor stap verbeteren van de hobby is deel van de fun.
Je kan zo ook positieve verassingen krijgen, wellicht matched het juist erg goed.
Je begin is mooi, ik ben gek op de Focal sound en deze centre en de 826V zijn mooi :clapping:
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

johanbicke

voila..net gaan halen...vers uit de doos...en nu maar aftellen tot als de focals binnen zijn   ;D ;D ;D

Denon Focal

johanbicke

Vermits mijn focals pas binnen 2 weken zullen geleverd worden, heb ik nu rustig de tijd om uit te denken hoe ik alles aangesloten wil hebben

Mijn nieuwe tv meubel wordt normaal gezien morgen of overmogen geleverd, en dan kan ik al beginnen met een en ander aan te sluiten  :pompom: :pompom:

johanbicke

geduld is een mooie zaak zegt men...maar snelheid ook :-)
gisteren mailtje gestuurd, en blijkt dat mijn focals pas zullen toekomen in de winkel tussen 15 en 20 januari...
Da's nog 2 weken  :o :o :o :o