Sfeer op het HTforum

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 8, 2010, 08:01:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe vind jij in vergelijk met andere fora en de maatschappij de sfeer hier

Erg goed
33 (8.3%)
goed
192 (48.4%)
kan beter
65 (16.4%)
gewoon
52 (13.1%)
matig
42 (10.6%)
slecht
9 (2.3%)
slechter kan niet
4 (1%)

Totaal aantal stemmen: 397

Zymotic

Het wordt ook niet veel gezelliger zo he... We zijn toch (bijna) allemaal volwassen (voornamelijk) mannen, dan moet het toch ook niet heel moeilijk zijn om als volwassen met elkaar om te gaan?

Ejorne

Citaat van: Hanky Panky op juni 20, 2013, 19:10:22
Ja, koop eens een goede netwerkkabel. Ik hoor ruis...  :D

Hmmm, eerst maar eens even abx'en of dat werkelijk hoorbare ruis is of misschien wel ruis dat onder de ruisvloer ligt...

AbZ

#627
@Maro & Zymotic,

daar hebben jullie ook wel weer gelijk in :coffee:

hoewel het in principe toch onschuldig vermaak is, waar de mensen zelf op afkomen.

chansig

Citaat van: Zymotic op juni 20, 2013, 20:18:11
Het wordt ook niet veel gezelliger zo he... We zijn toch (bijna) allemaal volwassen (voornamelijk) mannen, dan moet het toch ook niet heel moeilijk zijn om als volwassen met elkaar om te gaan?

Ik zou de laatste posts absoluut niet te serieus nemen. Ik heb niet het idee dat Antoine ook maar enigszins het gevoel heeft dat hij me echt kwetst of raakt of wat dan ook. Andersom heb ik dat gevoel in ieder geval niet.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ejorne

Citaat van: Zymotic op juni 20, 2013, 20:18:11
Het wordt ook niet veel gezelliger zo he... We zijn toch (bijna) allemaal volwassen (voornamelijk) mannen, dan moet het toch ook niet heel moeilijk zijn om als volwassen met elkaar om te gaan?

Tja, mannen gaan met elkaar op de vuist, vrouwen trekken aan elkaars haren maar hier steken we alleen maar onder water... Zullen we hier allemaal onzijdig zijn?  :crazy:

Deleted member

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:20:26
Ik zou de laatste posts absoluut niet te serieus nemen. Ik heb niet het idee dat Antoine ook maar enigszins het gevoel heeft dat hij me echt kwetst of raakt of wat dan ook. Andersom heb ik dat gevoel in ieder geval niet.

Gr Hans

Dit zegt heel veel over jou...

chansig

Nog meer dan die one liners ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

ben ff kwijt of er nu iets spiegelt danwel projecteert en zoja wie wat en waarom ook niet  :wacko:

chansig

Dat zegt, denk ik, heel veel over jou.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:26:56
Dat zegt, denk ik, heel veel over jou.

Gr Hans
ah gelukkig dacht al dat het weeeer aan een ander lag  ;D

chansig

Zo...dan heb ik je gelukkig weer op het goede spoor gezet.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Citaat van: Maro op juni 20, 2013, 20:09:42
Als er nou 1 topic hier sfeerverlagend werkt is het dit topic wel....

+1, wat een kindachtig gedoe in dit topic zeg... Chansig, AbZ en Antoine...lekker doorgaan zo, is goed voor de sfeer. We weten nu wel hoe het zit.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Deleted member

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:25:14
Nog meer dan die one liners ?

Gr Hans

Inhoud ontwijken, grapjes maken, weglachen..zeer sterk weer. Stel je voor dat je je enigszins kwetsbaar opstelt door te zeggen wat je echt vindt...daar zou misbruik van gemaakt kunnen worden: eng, wegwezen, mammmmmma! :-X

tompj

Dat jullie je niet kapotschamen zeg....stelletje kleuters.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

chansig

Citaat van: cz79 op juni 20, 2013, 20:29:17
+1, wat een kindachtig gedoe in dit topic zeg... Chansig, AbZ en Antoine...lekker doorgaan zo, is goed voor de sfeer. We weten nu wel hoe het zit.

Kijk dit is zo'n moment dat het lachen langzaam verdwijnt en ik me ga afvragen:  :tongue2: of  :omg: of  :sly: of  :-X

Ik weet het nog niet. Mijn sfeer is in ieder geval nog prima....nu nog even beslissen of ik een tokkie, aso of wat dan ook ben.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ejorne

Citaat van: tompj op juni 20, 2013, 20:31:26
Dat jullie je niet kapotschamen zeg....stelletje kleuters.

nee, dat kan niet want die spiegelen niet...

Madhouse

Citaat van: tompj op juni 20, 2013, 20:31:26
Dat jullie je niet kapotschamen zeg....stelletje kleuters.

+1
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

CZ79

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:32:33
Kijk dit is zo'n moment dat het lachen langzaam verdwijnt en ik me ga afvragen:  :tongue2: of  :omg: of  :sly: of  :-X

Ik weet het nog niet. Mijn sfeer is in ieder geval nog prima....nu nog even beslissen of ik een tokkie, aso of wat dan ook ben.

Gr Hans

Je snapt heel goed wat ik bedoel, is gewoon erg kinderachtig wat jullie hier aan het doen zijn.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

AbZ

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:28:23
Zo...dan heb ik je gelukkig weer op het goede spoor gezet.

Gr Hans
en de onderlinge sfeer heeft er niet onder geleden  :smile:

maar nu komen er wat toch wat zelfbenoemde aasgieren overvliegen.
De groeten maar weer.

brtram

Citaat van: JANJWJMC op juni 20, 2013, 17:35:50
ik geef een foto voormijn setup met waf vriendelijk speakers perfect bij zijn interieur .

member vraagt wat hebben die speakers te maken met? die met kindvriendelijk

Member 2 antwoordt: Hellemaal niks en die opstelling van die speakers lijkt me ook verre van optimaal trouwens.
Zon antwoord vind ik onbeschoft'. ik vind dan, als je niks hebt bij te dragen zegt dan ook niks.
maar het is blijkbaar normaal om zo te reageren :(

Dit noem ik nou echt een voorbeeld van gebrek aan eelt en lange tenen.

Je rakelt het vuurtje in dit topic weer op met een voorbeeld uit 2007 (hoelang heb je moeten zoeken), alleen omdat je het niet kan hebben dat iemand iets minder vriendelijks zegt over de foto van jouw setup?

Als je alleen maar oh's en ah's wilt horen, kan je de foto's beter alleen op Facebook plaatsen.

Lees het topic "Set van Joris1971" van de afgelopen dagen eens.
Dan weet je hoe op dit forum heerlijk direct, met humor maar toch met respect voor elkaar gepost wordt.

Je kan ook n.a.v. de "onbeschofte" opmerking nog eens naar opstelling van de speakers kijken  ;)

Deleted member

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:32:33
<knip>....nu nog even beslissen of ik een tokkie, aso of wat dan ook ben.

Gr Hans

Blijkbaar voel je je aangesproken/stuit 't je om een andere reden tegen de borst want toen ik dezelfde woorden een tijdje terug gebruikte ageerde je daar ook op, op dezelfde manier. Dit terwijl jij helemaal niet zeker weet wie of ik daar mee bedoel. Je hebt 't me in elk geval niet gevraagd.  :sadlike:

CZ79

Ga dan ook niet door met die opmerkingen, want zo krijg je ze ook weer terug.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Citaat van: Antoine op juni 20, 2013, 20:37:16
Blijkbaar voel je je aangesproken/stuit 't je om een andere reden tegen de borst want toen ik dezelfde woorden een tijdje terug gebruikte ageerde je daar ook op, op dezelfde manier. Dit terwijl jij helemaal niet zeker weet wie of ik daar mee bedoel. Je hebt 't me in elk geval niet gevraagd.  :sadlike:

Is toch die 1% op dit forum ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

angel1978

Citaat van: tompj op juni 20, 2013, 20:31:26
Dat jullie je niet kapotschamen zeg....stelletje kleuters.

+1

Deleted member

Citaat van: chansig op juni 20, 2013, 20:41:01
Is toch die 1% op dit forum ?

Gr Hans

Dit is blijkbaar wat je geleerd is of je coping strategie; ontwijken. Prima, maar reageer dan niet.  :yawnee: