Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Madhouse

Goed voor elkaar zo! Ik blijf het alleen jammer vinden da je SR zo verstopt staat, maar daar is weinig aan te doen met dit meubel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Pinohelmond

Erg mooi. En kabels blijken inderdaad wel degelijk verschil te maken. Tenslotte ook nog een compliment voor de gemaakt foto's, zien er top uit.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Etiennevh

Citaat van: Robbert54 op juli  2, 2012, 01:13:03
ziet er goed uit etienne, leuke woonkamer ook!
Dankjewel Robbert, we zijn er zelf ook heel erg blij mee. Ben ook benieuwd naar jouw nieuwe woonkamer!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op juli  2, 2012, 09:14:45
Goed voor elkaar zo! Ik blijf het alleen jammer vinden da je SR zo verstopt staat, maar daar is weinig aan te doen met dit meubel.
Thanks Roy. Ja het is niet anders. Ik moet wel zeggen dat het erg snel went hoor. Ik heb er weinig last van en vind juist dat de SR9600 het "gat" in dit meubel behoorlijk opvult.. Ik heb ook weinig te willen trouwens want Nadine vind dit de enige plek waar de SR mag staan :P

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Pinohelmond op juli  2, 2012, 09:35:58
Erg mooi. En kabels blijken inderdaad wel degelijk verschil te maken. Tenslotte ook nog een compliment voor de gemaakt foto's, zien er top uit.
Ja ik had niet verwacht dat het verschil zo groot was, maar het is echt heel groot. Niet alleen het verschil in zuiverheid van het geluid en de controle over de Sub, maar ook het volume valt me enorm op. Ik kan de SR9600 veel meer "open draaien" zonder dat ik het gevoel heb dat er vervorming op treed. Het blijft op een hoger volume ook veel zuiverder.
Haha dankjewel. Heb sinds kort een DSLR camera en moet nog een hoop leren, dat kun je ook aan de foto's zien. Maar moet wel zeggen dat ik het leuk vind om te leren ;)

Offtopic: Ik ben aan het kijken of ik van het weekend nog even naar de Tour rijd om wat te fotograferen. Lijkt me leuk om ook daar weer wat van te leren :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Daar was ik al bang voor dat de vrouw des huizes ook wat te zeggen heeft  :D

Snap het ook wel hoor, het is een bakbeest.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op juli  2, 2012, 18:32:45
Daar was ik al bang voor dat de vrouw des huizes ook wat te zeggen heeft  :D

Snap het ook wel hoor, het is een bakbeest.
Haha tsja.. het is soms kiezen of delen ;) Maargoed, de SR staat voor mijn neus, en mis aan beide kanten 8mm.. dus daar mis ik niets aan :)

Het geluid is trouwens ook niet slechter geworden van de plaatsing van de Marantz ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Weer eens wat te melden.. Heb een Playstation 3 Fat met YLOD  gekocht en weer gemaakt.

Prima ding, 2 nieuwe controllers erbij gekocht en klaar is kees.

Nu nog een paar leuke spellen. Iemand Tips?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op augustus 10, 2012, 21:35:36
Weer eens wat te melden.. Heb een Playstation 3 Fat met YLOD  gekocht en weer gemaakt.

Prima ding, 2 nieuwe controllers erbij gekocht en klaar is kees.

Nu nog een paar leuke spellen. Iemand Tips?
Leuk :) Van wat voor soort games hou je? Race fan? Dan sowieso GT5 ;) Shooters is Battlefield 3 een aanrader en Skyrim is ook een heel mooi/leuk spel als je er van houd.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Citaat van: Martijn90 op augustus 10, 2012, 21:37:32
Leuk :) Van wat voor soort games hou je? Race fan? Dan sowieso GT5 ;) Shooters is Battlefield 3 een aanrader en Skyrim is ook een heel mooi/leuk spel als je er van houd.
Ik dacht dat al haha. Gt 5 moet ik dus hebben. Ik wilde een trial downloaden via de store, maar dat zou meerdan 5 uur duren, ondanks dat ik 100mb glas heb. Dan toch maar kopen. :)

Is crysis op de ps3 verkrijgbaar?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op augustus 10, 2012, 21:43:13
Ik dacht dat al haha. Gt 5 moet ik dus hebben. Ik wilde een trial downloaden via de store, maar dat zou meerdan 5 uur duren, ondanks dat ik 100mb glas heb. Dan toch maar kopen. :)

Is crysis op de ps3 verkrijgbaar?
Crysis 2 wel, 1 niet.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Maat van me gaat misschien werken bij Crytek in Duitsland! :pompom:
Ik ben meer een RPG fan. Maar Fifa games doen het ook altijd goed. Leuk met meerdere mensen tegelijk gamen. Heb altijd een hekel aan wachten! :D

Final Fantasy games vind ik altijd wel vet, maar ook Zelda waarbij je ook moet puzzelen. Maar Zelda is uiteraard niet op de PS3 :P
Resident Evil is ook altijd wel goed. Kingdoms of Amalur heb ik me ook erg mee vermaakt. Uncharted schijnt erg goed te zijn ook.
Call of Duty uiteraard voor shooters. Darksiders is wel een goede actiegame. Assassins Creed 2 is erg goed. (Beter en duidelijkere verhaallijn dan 3)

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Etiennevh

Citaat van: larzie op augustus 11, 2012, 00:01:44
Maat van me gaat misschien werken bij Crytek in Duitsland! :pompom:
Ik ben meer een RPG fan. Maar Fifa games doen het ook altijd goed. Leuk met meerdere mensen tegelijk gamen. Heb altijd een hekel aan wachten! :D

Final Fantasy games vind ik altijd wel vet, maar ook Zelda waarbij je ook moet puzzelen. Maar Zelda is uiteraard niet op de PS3 :P
Resident Evil is ook altijd wel goed. Kingdoms of Amalur heb ik me ook erg mee vermaakt. Uncharted schijnt erg goed te zijn ook.
Call of Duty uiteraard voor shooters. Darksiders is wel een goede actiegame. Assassins Creed 2 is erg goed. (Beter en duidelijkere verhaallijn dan 3)
thanks voor de tips! zal eens een beetje gaan lezen of er iets tussenzit bij wat ik leuk vind :) :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Leuk! Als je van het racegenre houdt dan is Dirt ook een aanrader. Ik kan het echter niet met een controller, dus daarom heb ik een stuur aangeschaft. F1 vond je tijdens de M&G al niets, dus die stel ik dus niet voor :D GT5 is natuurlijk al genoemd en een must voor iedere raceliefhebber...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MVG

Ook ik kan de Uncharted spellen aanraden.
Ik heb ze alle 3, en ze zijn zo leuk (met name 2 en 3) dat je ze meerdere malen wil doorspelen  ;D

Met name Uncharted 3 is erg spannend, en ook grafisch zeer gelikt!

Have fun  ;D

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 22, 2012, 13:02:48
Leuk! Als je van het racegenre houdt dan is Dirt ook een aanrader. Ik kan het echter niet met een controller, dus daarom heb ik een stuur aangeschaft. F1 vond je tijdens de M&G al niets, dus die stel ik dus niet voor :D GT5 is natuurlijk al genoemd en een must voor iedere raceliefhebber...
Ja Dirt 3 heb ik toevallig op mijn computer, dat is wel een leuk spelletje :)

Haha F1 is inderdaad niet mijn ding, ik houd meer van rally's, straatraces en dat soort auto "crap" spellen ;)

Een stuur zou ik ook graag willen, maar gezien de investering (met beugel etc) en hoe vaak ik het ga gebruiken zie ik dat nog niet zitten. (sinds de aanschaf heb ik hem 1 keer aan gehad.)

Citaat van: MVG op augustus 22, 2012, 14:36:29
Ook ik kan de Uncharted spellen aanraden.
Ik heb ze alle 3, en ze zijn zo leuk (met name 2 en 3) dat je ze meerdere malen wil doorspelen  ;D

Met name Uncharted 3 is erg spannend, en ook grafisch zeer gelikt!

Have fun  ;D

Zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip. Uncharted, zonder me vast in te leven, wat voor genre is dat?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Citaat van: Etiennevh op augustus 22, 2012, 20:37:54
Ja Dirt 3 heb ik toevallig op mijn computer, dat is wel een leuk spelletje :)

Haha F1 is inderdaad niet mijn ding, ik houd meer van rally's, straatraces en dat soort auto "crap" spellen ;)

Een stuur zou ik ook graag willen, maar gezien de investering (met beugel etc) en hoe vaak ik het ga gebruiken zie ik dat nog niet zitten. (sinds de aanschaf heb ik hem 1 keer aan gehad.)

Zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip. Uncharted, zonder me vast in te leven, wat voor genre is dat?
Puzzel/adventure met leuke humor, echt een aanrader inderdaad :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Gisteren Gran Turismo 5 gekocht, en gelijk geprobeerd te spelen. Wat een superslechte zaak van Playstation dat je vervolgens een update van 600 Mb moet downloaden en dat dat dan 52 uur moet duren. Ik heb de PS3 met WiFi verbonden aan ons modem, en heb een 100 Mb glasvezel verbinding. Download normaal 10 Gig in +/- 15 minuten.

Toen maar een kabel gepakt en dat duurde gelukkig anderhalf uur. Die backbone van Sony mag wel eens worden vervangen als je het mij vraagt.

Maargoed, wat een enorm mooi spel! De graphics zijn niet meer zoals ik ze ken, laatste keer dat ik een race spel speelde is zeker 5 jaar geleden..

Verder de BR collectie weer wat uitgebreid:
Band of Brothers Blu Ray Box - (ik had de DVD box al, maar vind deze serie zo goed dat ik die heb weggedaan en in BR heb gekocht)


Defiance BR


V for Vendetta BR


King Arthur
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martijnst1990

Goede smaak, heb ze ook allemaal :D

Wel vreemd van die update. Bij mij duurt het nooit zo lang en ik heb hem draadloos. Met kabel zou hij helemaal snel moeten zijn, misschien extreme drukte op de servers o.i.d.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Citaat van: Martijn90 op augustus 26, 2012, 12:02:45
Goede smaak, heb ze ook allemaal :D

Wel vreemd van die update. Bij mij duurt het nooit zo lang en ik heb hem draadloos. Met kabel zou hij helemaal snel moeten zijn, misschien extreme drukte op de servers o.i.d.
Haha ;)

Ja weet het ook niet. Vind het behoorlijk vervelend. Heb wel ergens gelezen dat het eraan kan liggen dat ik een ps3 van één van de eerste generaties heb en die doen er langer over ^^
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Even een tijdje stil geweest..

Lekker wat vakantie gevierd en ondertussen weer heelhuids thuisgekomen. Nu zijn we druk met de slaapkamer, op vakantie kom je altijd weer op leuke ideeën. We hebben een nieuw bed gekocht (donders wat is dat duur trouwens, maargoed) en zijn aan het schilderen, sauzen en ik heb alle "coax en telefoonkabel" aansluitingen die door het huis liepen vervangen voor RJ45 inbouw wandcontactdozen. Een helse klus in de kruipruimte etcetera, maar als het af is zal ik een foto posten. Straks nog een tvtje ophangen in de slaapkamer en dan zijn we weer even klaar :), op naar het volgende project.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Als het goed is ben ik over +/- anderhalve week trotse eigenaar van een Sonus Faber Toy Center ter vervanging van de Energy Encore center.

Dan alleen nog de Driades D90 vervangen door Sonus Faber Toy Towers binnen niet al te lange tijd, dan heb ik iig alles op het zelfde niveau qua speakers. Langzaamaan wordt het wel wat :) We zijn heel erg benieuwd wat deze upgrade gaat doen.. In ieder geval is de combinatie Marantz - Sonus Faber erg lekker te noemen tot nu toe.



Iemand een idee wat ik voor de Energy Encore Center zou kunnen vragen? Het is niet moeders mooiste meer en heeft bij de vorige eigenaar al wat kleine oppervlakkige krasjes opgedaan, maar ik zat te denken aan € 70,00 ofzo.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Hier nog een Sonus Faber en Marantz liefhebber, vind de combi erg lekker klinken. Nu schijnen SF's over het algemeen makkelijk zijn aan te sturen heb ik vernomen. Bij mij gaat de PM8003 binnenkort plaats maken voor een PM15S2 LE :D

Voordeel van de TOY serie is dat ze best redelijk betaalbaar zijn en je er iets erg goeds voor terug krijgt. Ik heb de Towers ook gehoord (voordat ik de Concerto's kocht) en was zeker onder de indruk.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op oktober 16, 2012, 13:36:02
Hier nog een Sonus Faber en Marantz liefhebber, vind de combi erg lekker klinken. Nu schijnen SF's over het algemeen makkelijk zijn aan te sturen heb ik vernomen. Bij mij gaat de PM8003 binnenkort plaats maken voor een PM15S2 LE :D

Haha heerlijk he dat upgradevirus. Het is minder iritant dan verkoudheid en je wordt er ergens ook nog gelukkig van ;)

Citaat
Voordeel van de TOY serie is dat ze best redelijk betaalbaar zijn en je er iets erg goeds voor terug krijgt. Ik heb de Towers ook gehoord (voordat ik de Concerto's kocht) en was zeker onder de indruk.
Vind ik ook en dat is ook de reden dat ik het voorlopig bij de Toys ga houden. Als ik ooit nog eens een stapje omhoog wil ofzo (vind de Venere's ook schitterend eruit zien, of ze zo klinken weet ik niet) dan kan dat altijd nog.

Btw, daar was ik bij Roy, weet je nog? (bij Marius, of had hij ze toen nog niet? Ik heb ze wel gehoord bij Marius namelijk)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto