Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

Vorige topic - Volgende topic

Etiennevh

Ja, na het meemaken van deze M&G was ik overtuigd. En nu de kans zich voor deed heb ik er gebruik van kunnen maken ;)

Voor mij eigenlijk het zelfde verhaal als Sonic Circle, ik wil in de toekomst graag de Toy Towers als fronts en dus was dit een mooie stap in de goede richting.

Als de Toys hier staan is waarschijnlijk de volgende upgrade een ...... tsja wat zou dat zijn ;)

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de match met Marantz, maar dat is iets wat de praktijk altijd uit moet wijzen. Al denk ik dat ik daar niet echt een concessie in hoef te doen qua geluidsbeeld :)

Sinds dat ik meer gebruik maak van mijn set ga ik ook merken waar de huidige beperkingen liggen, en dat maakt mijn keuze voor de Toys ook mede. Ik heb nu het idee dat ik nog teveel "mis" van wat er uit de bron komt ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Heel begrijpelijk. Door je goede versterking (SR9600) en goede bron (Oppo 95) kom je sneller achter de zwakkere schakels in je set. Dat virus ook :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Overigens nog iets. Ik heb de BD en CD van Adèle live at the Royal Albert Hall, mijns inziens een briljante opname. Enige nadeel is dat je met een goede set in sommige nummers kunt horen dat ze last heeft van haar stem.

Als je van Adèle houdt moet je deze in je collectie hebben! Bij een eventuele M&G zou ik deze ook zeker even meenemen om te laten horen ;)

Etiennevh

Citaat van: HTip op december  5, 2011, 23:17:15
Heel begrijpelijk. Door je goede versterking (SR9600) en goede bron (Oppo 95) kom je sneller achter de zwakkere schakels in je set. Dat virus ook :D
Hihi ja. Maar liever pijn in je portomonnee dan een gemis aan je oren! :D

Sonic Circle

En liever wat gemis in mijn portemonnee, dan pijn in mijn oren.

Etiennevh

Citaat van: Sonic Circle op december  5, 2011, 23:27:22
En liever wat gemis in mijn portemonnee, dan pijn in mijn oren.
Haha ja. Komt dat niet op het zelfde neer? :p

Etiennevh

Ik heb het topic trouwens niet zo bijgehouden want vd week is ook het tweede setje ruconnected aangekomen. Binnenkort nog 1 setje en dan gaan we 5.1 analoog, betere kabels analoog wordt dan pas lange termijn.

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Pinohelmond

Citaat van: Etiennevh op december  5, 2011, 23:13:54

Sinds dat ik meer gebruik maak van mijn set ga ik ook merken waar de huidige beperkingen liggen, en dat maakt mijn keuze voor de Toys ook mede. Ik heb nu het idee dat ik nog teveel "mis" van wat er uit de bron komt ;)

Hoe mooi, herkenbaar, leuk en kostbaar is dit toch! Erg mooie upgrade weer. Resultaat zal er naar zijn. 
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: Martijn90 op december  5, 2011, 23:47:08
Mooie upgrade, gefeliciteerd :)
Citaat van: Pinohelmond op december  6, 2011, 08:03:05
Hoe mooi, herkenbaar, leuk en kostbaar is dit toch! Erg mooie upgrade weer. Resultaat zal er naar zijn. 

Dank jullie wel voor de felicitaties! :)

Dat is inderdaad wat de hobby zo leuk maakt Pino, leuk omschreven! Net zoals jij met de Oppo, ook iets waar je geen spijt van gaat krijgen ;)

Sonic Circle

Citaat van: Etiennevh op december  5, 2011, 23:29:28
Haha ja. Komt dat niet op het zelfde neer? :p

Een gemis hoeft geen pijn te zijn. Iets niet horen is soms beter dan iets vals of slecht weergegeven horen :D.

HTip

Citaat van: Sonic Circle op december  6, 2011, 12:41:53
Een gemis hoeft geen pijn te zijn. Iets niet horen is soms beter dan iets vals of slecht weergegeven horen :D.
So true. En je houdt ook nog eens centjes over :D
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: Sonic Circle op december  6, 2011, 12:41:53
Haha inderdaad maar ik weet liever wat ik niet mis dan dat ik niet weet wat ik wel mis  ;) ;D
Citaat van: HTip op december  6, 2011, 12:43:55
So true. En je houdt ook nog eens centjes over :D
Haha tsja.. aan ieder voordeel zit zijn nadeel :D

Etiennevh

Ik zit er zwaar over na te denken om een Harmony Link te kopen. Ze zijn nog niet uit in Europa, maar zou het kwaad kunnen als ik een Amerikaanse versie zou kopen? Of zou die niet functioneren in Europa als er straks een Europese versie uit is? Iemand die al zo'n apparaat heeft toevallig?

Het gaat mij vooral om iDevices als afstandsbediening te kunnen gebruiken.. :) En uiteraard voor 90% van de functionaliteiten die andere bagger afstandsbedieningen de kast in.

http://www.logitech.com/en-us/1225/8439

CoSo

Gefeliciteerd met de Toys.

Er staat ook nog een setje Toys towers op MP van GT  ;)

Etiennevh

Citaat van: CoSo op december 21, 2011, 13:36:47
Gefeliciteerd met de Toys.

Er staat ook nog een setje Toys towers op MP van GT  ;)
Inderdaad ja :-) dankjewel!

Had die towers nog niet gezien maar helaas is het geld na de Toys wel weer even op. (rest gaat naar nog openstaande verbouwingskosten ;) ) toch bedankt voor de tip! Had z e graag overgenomen :)

Etiennevh

Inmiddels kerstpakket ontvangen, met Avatar Blu Ray erin :)

Xander32

:inlove:

Gefeli, mooie speakers hoor (looks). Diens presteren kan ik niet beoordelen, maar soon zal jouw eerste bevindingen hier wel zijn te lezen :).

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Etiennevh

Dankje! Ben er ook erg benieuwd naar, maar zal vast goedkomen ;-) Denk dat het wel een fijne mix met de Marantz en Oppo zal zijn :)

Etiennevh

Uit enthousiasme begin ik vast weer met posten in mijn topic. Morgen gaan we de Toys ophalen.

Inmiddels wel weer wat kleine upgrades. Ik heb van een goede kennis 2 nog gloednieuwe Atacama stands overgenomen voor de rears. Alhoewel ik ze erg kort vind (60 cm dacht ik) is het best te doen. Ik ga als de Toys er zijn ook nog even testen i.c.m. ons nieuwe bankstel. Als dat een goede match is, dan houd ik ze. Zijn ze dan nog te kort, dan ga ik iets met "wallmount" verzinnen maar ik weet alleen nog niet wat ;)

Van de week was ik even bij Mediamarkt en ik kon het niet laten om de Toy Story collectie op BD te halen. Die is dus weer toegevoegd en ook Life hadden we nog nooit gezien en dus hebben we die ook gekocht. Wat een schitterende opnames voor wat we tot nu toe hebben gezien.

Zodra de Toys er zijn zal ik ook proberen eens fatsoenlijke foto's te maken van de andere kant van de ruimte, vanwaar we luisteren.

Keep you posted!

HTip

Leuk! Veel plezier vandaag en doe de groetjes aan Marius...
Showcase - Topic

Sonic Circle

Toys staan klaar!
En Philip, groeten terug :D.

Etiennevh

Haha dank! Trouwens, Toy Story kopen en Toys kopen, past wel goed bij elkaar :D  :pompom: :baaa: :music: schoot me opeens te binnen haha.