Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op november 23, 2018, 19:08:07







::)


Ahhhh nee! was jij de gelukkige

JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd met welhaast het mooiste dat er op speakergebied is.

Heritage, stijl  en mooie klank.  Ik hou dr van :inlove:

Xander32

Thx. Ik hoop/verwacht er minimaal zo gelukkig mee te worden als met de Glennies.
Dat gaat best een momentje worden, volgende week afstand doen van de Glennies.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

BJF

NAD M10 V2
Elac FS247

Xander32

... steek jij ff een Gronigerkoek in jouw achterzijde joh 🤪

Citaat van: BJF op november 23, 2018, 20:13:03
En de voorkant?

:tongue2:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

BJF

...als ik zo'n koek heb genuttigd komt ie er na verloop van tijd vanzelf enigszins gemuteerd aan de achterzijde uit, dank u.
NAD M10 V2
Elac FS247

twani

Citaat van: frank2 op november 23, 2018, 15:09:10
Ik dacht dat die altijd bleven, je was er zo tevreden over. Wat komt er nu?

Handgetimmerde Tannoys.  :inlove:

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Xander32

K#t, ik dacht al, ik vergeet iets. Maar ben vergeten om de kleur met jou af te stemmen. Mea culpa.

Citaat van: i2Paq op november 23, 2018, 21:23:45
Alleen jammer van die kleur  :sleep:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

blue-eyes

Citaat van: Xander32 op november 23, 2018, 14:52:42
... het moment van afscheid is aangebroken, afscheid van de Glennies 😢.

En de nieuwe zijn je ultieme speaker droom?

Gefeliciteerd!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Xander32

Nja, diens opvolgers zouden mij nog beter passen (GR variant). Maar dat geld (16 mille) wil ik er niet voor betalen. Dit is een mooie stap voorwaarts en een uitgave die nog te overzien is.

Citaat van: Blue-Eyes op november 24, 2018, 08:32:06
En de nieuwe zijn je ultieme speaker droom?

Gefeliciteerd!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maximus_Aurelius

Proficiat met je nieuwe aanwinst  :headbanging:. Ook in die kleur hoe de foto's hierboven tonen?
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Ralf67

Mooie upgrade weer  8)

Tannoy heeft een lange traditie met een duidelijke eigen visie op luidsprekers bouwen en ontwikkelen.

Vormgeving is niet helemaal mijn ding.

i2Paq

Citaat van: Xander32 op november 23, 2018, 22:21:41
K#t, ik dacht al, ik vergeet iets. Maar ben vergeten om de kleur met jou af te stemmen. Mea culpa.

Ik zat al steeds te F5'n in de hoop op een PB  :D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Xander32

Yep, het zijn dan ook foto's van mijn speakers.

Citaat van: Maximus_Aurelius op november 24, 2018, 09:57:48
Proficiat met je nieuwe aanwinst  :headbanging:. Ook in die kleur hoe de foto's hierboven tonen?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mitch--

Citaat van: i2Paq op november 12, 2018, 15:23:37
Praat voor je zelf!

Ik draai met alles van Ziggo en 0 (nul) problemen.

Ik praat voor mezelf,

en mijn, zeer ongemeende, excuses dat ik jouw ziggo ervaring van geen problemen heb durven te betwijfelen...  :nowink:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Alex Groningen

Gefeliciteerd en heel veel luisterplezier toegewenst  met deze mooie aankoop!

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Kempenaartjes

Uiterlijk verschillen de smaken, maar ik geloof ongetwijfeld dat Tannoy a beautiful sound geeft.
Daar gaat het er per slot van rekening om. Proficiat ermee en ik zie uit naar een review.

Bas Akkerman

Leuk man! Dat gaf vast een gaaf gevoel toen deze kans voorbij kwam.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Pjotr27

Prachtig.... Daar ga je van genieten. Dit is echt iets om nooit meer weg te doen... Veel luisterplezier!
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

Xander32

Dank voor jullie reacties mannen.

En ja, de Tannoy Prestige lijn herbergt geen allemansvrienden en de kleur van de mijne zijn ook niet ieders smaak. Zelf vind ik ze echter geweldig, heerlijk tegendraads betreft de uitstraling, maar het vakmanschap straalt er vanaf.



Dat zij ik ook al bij de Glennies, maar wel met de opmerking dat deze enkel weg zouden gaan voor een paartje Kensington :).

Citaat van: Pjotr27 op november 25, 2018, 09:29:16
Prachtig.... Daar ga je van genieten. Dit is echt iets om nooit meer weg te doen... Veel luisterplezier!




Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

denoontje

Feli met deze meesters....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk