Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Xander32

 :nowink:

Ben bang van niet; de drang naar beter of iets anders, zal ook na deze upgrade wel weer een keer de kop op gaan steken :sigh:.


Citaat van: twani op januari  8, 2016, 00:01:28
Laten we het erop houden dat jíj gered bent  :tounge2:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Ik ben van mening dat er goed te leven valt met 'onze chronische ziekte'  :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

... maar de omgeving he  :hehe:.

Citaat van: cz79 op januari  8, 2016, 08:07:27
Ik ben van mening dat er goed te leven valt met 'onze chronische ziekte'  :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Er komt nog een mooie upgrade naar je toe in de vorm van de kingpin voeding. Dat zal ook weer een leuke upgrade zijn.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Nu ik daar over nadenk betreft dat meer een upgrade voor hare maje; juist zij is diegene die met grote regelmaat gebruik maakt van internetradio en/of Spotify via de SBT   :).


Citaat van: frank2 op januari  8, 2016, 08:15:31
Er komt nog een mooie upgrade naar je toe in de vorm van de kingpin voeding. Dat zal ook weer een leuke upgrade zijn.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Opgelost, zo makkelijk kunnen we dus leven (en onze Mamaloe''s ook) met deze ziekte :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

een plaatje bij het praatje;



Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971


Alex Groningen


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

michel69

Citaat van: Xander32 op januari  8, 2016, 13:17:24
een plaatje bij het praatje;




Wow staan mooi zo met zijn tweetjes bij elkaar... ;) ;D veel luisterplezier van het weekend en de NA was ook nog eens dichtbij om op te halen ik moet bijna altijd naar de andere kant van NL of zoals met mijn speakers naar België..... :crazy:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Xander32

Dank mannen, ik ben blij met `t ding.



In Oss stond die; dat is binnendoor, met een pontje de Maas over, een krappe 30 minuten. Dat hielp mij ook om tot concrete afspraken te komen in de onderhandeling.

Citaat van: michel69 op januari  8, 2016, 14:50:34
Wow staan mooi zo met zijn tweetjes bij elkaar... ;) ;D veel luisterplezier van het weekend en de NA was ook nog eens dichtbij om op te halen ik moet bijna altijd naar de andere kant van NL of zoals met mijn speakers naar België..... :crazy:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

eduard

Sander misschien een keer als test de laptop via usb aan de marantz en dan de marantz als geluids kaart kiezen zodat je direct vanaf de laptop kan spelen. Ik ben benieuwd of je dan verschil hoort tussen de marantz als streamer of als dac.

Xander32

Wellicht dat ik het een keer ga uitproberen, maar dat geeft weer een gedoe waar ik eigenlijk weinig trek in heb. De benodigde aansluiting zit aan de achterzijde (usb-b) van de NA11 en die staat in een meubel tegen de muur aan ...


Citaat van: eduard op januari  8, 2016, 18:27:49
Sander misschien een keer als test de laptop via usb aan de marantz en dan de marantz als geluids kaart kiezen zodat je direct vanaf de laptop kan spelen. Ik ben benieuwd of je dan verschil hoort tussen de marantz als streamer of als dac.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Mooi man! Dat geeft wel proud of ownership.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

JeroenGRT

Mooie foto zeg! Zijn erg mooie apparaten om te zien, veel luisterplezier dit weekend!
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Faxe

Citaat van: Xander32 op januari  8, 2016, 18:34:35
Wellicht dat ik het een keer ga uitproberen, maar dat geeft weer een gedoe waar ik eigenlijk weinig trek in heb. De benodigde aansluiting zit aan de achterzijde (usb-b) van de NA11 en die staat in een meubel tegen de muur aan ...


Eventueel zo'n kabel gebruiken als het anders niet past.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

quattronl

Mooi hoor Robert, gefelici! :pompom:
Staat echt super chique in je meubel!

Zit wel met een schuin oog naar je SA te kijken. Zou perfect matchen bij mijn PM. Zou 'm echter alleen gaan gebruiken voor de DAC want ik draai echt geen fysieke media meer. Dan zou het bijna puur voor de looks zijn, en anders dus een dure DAC :)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Xander32

Hey F., die SA zou jouw set ook fraai aanvullen, maar ik ben er nog niet over uit wat ik met het ding ga doen :nowink:.

Mocht het toch verkoop worden, dan zal ik jou tippen.



Citaat van: quattronl op januari  9, 2016, 14:14:34
Mooi hoor Robert, gefelici! :pompom:
Staat echt super chique in je meubel!

Zit wel met een schuin oog naar je SA te kijken. Zou perfect matchen bij mijn PM. Zou 'm echter alleen gaan gebruiken voor de DAC want ik draai echt geen fysieke media meer. Dan zou het bijna puur voor de looks zijn, en anders dus een dure DAC :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Thx F., het meubel staat niet strak tegen de achterwand, maar wanneer ik een snoertje wil omsteken, dien ik het gehele meubel naar voren te schuiven. Dat is geen handeling welke ik steeds wil verrichten om een component uit te proberen. Maar ik zou wel een usb snoertje kunnen inpluggen en die gewoon grijpklaar laten zitten in de NA11..

Dat (een ingeplugd snoertje zonder dat daarop iets is aangesloten) kan volgens mij ook geen enkele kwaad, toch?


Citaat van: Faxe op januari  8, 2016, 23:35:51

Eventueel zo'n kabel gebruiken als het anders niet past.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

#3872
Vanaaf home alone; de NA11 maar eens aan de tand voelen 8).

En ben benieuwd naar een zojuist vers gerippt album;

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

bert50

devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Xander32

Eerst de set rustig op laten warmen;


Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT