Call Of Duty: Black Ops

Gestart door Robbert54, mei 1, 2010, 16:36:40

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Dat meen je .... ga je geen multi-player spelen ?

Bakkums

:) Ben nu rank 23 online, maar kan niet wennen aan het spel. Blijf maar bij MW2 en straks Gran Turismo 5..

Voor de geïnteresseerden: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=106281.0

Ronin79

Dat kan gebeuren.

MW2 is idd een hele goede game.  ;)

Gaeje

ik snap dus echt niet dat mensen het geluid hier BETER vinden dan mw2?? (of 1 for that matter)
ik vind het echt flauw. Een game, en zeker een shooter moet gewoon KNALLEN. stiller zetten kan altijd.
Los daarvan de KEUZE om gewoon geen voetstappen van enemies te laten horen is gewoon.... belachelijk.
dat is al sinds half life dé manier om kills te halen

ik blijf het wel spelen maar zal blij zijn als de volgende IW versie er is

squeek

Dat komt omdat die sub van jou het laag niet aan kan in die ruimte van je, daarom klinkt het prut  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Marsh

Citaat van: squeek op november 10, 2010, 23:08:13
Dat komt omdat die sub van jou het laag niet aan kan in die ruimte van je, daarom klinkt het prut  :D

lol.. zo'n idee had ik eigenlijk ook.  :-X
Mochten mensen in de buurt zijn kunnen ze gerust langs komen om het verschil te horen hier, ik denk dat niemand voor MW2 zal kiezen zodra ze het gecontroleerde laag hebben gehoord wat de nieuwe versie produceert. Al moet ik absoluut toegeven dat de gameplay absoluut een bron van ergenis is als je het vergelijkt met MW2.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Roger Black

Gisteren een paar uur gespeeld. Heerlijk!!!

Even wennen, ja. Vooral het beeld, op de een of andere manier zie ik minder snel iemand dan in MW2. Maar misschien is dit vooral wennen.

Het geluid vind ik echt uber, een onploffing klinkt wel erg gaaf! En de stem van je character in singleplayer gaat ook lekker diep. En ik heb niet eens een sub!

Hier kan ik nog wel even mee door.  8)

Bakkums

Nou morgen is het spel dus eindelijk van de hand.

Maar heb nog effe naar het geluid geluisterd van mw2 en van deze, vind singleplayer geluid van beide goed, alleen had ik bij mw2 meer gevoel van oorlog.
Wat betreft geluid multi, vind ik toch echt wel fijner klinken bij mw2 dan bij deze. Misschien hebben jullie de boel gewoon zo hard staan, dat het bij mw2 gewoon niet meer klinkt?

Verder kunnen sommigen in MP gewoon van 2 meter afstand iemand kniven, terwijl er niet eens commando te kiezen is. Shotgun word ik ook gewoon weer op 10m afstand met 1 schot gedood. Verder lopen de poppetjes online schokkeriger dan MW2, wat natuurlijk als lag overkomt, maar dit is gewoon onmogelijk met 5 lui met goede internet verbinding.

Het aimen gaat ook super traag en als je eenmaal de aim goed hebt, is het nog een kunst om fatsoenlijk op iemand te richten. Dit is niet alleen mijn probleem maar van de meesten. Kijk final kill filmpjes maar eens goed, bijna iedereen schiet links en rechts er langs en dan een paar kogels raak. Bij mw2 kon je gewoon iemand op zijn neus raken zonder eerst te missen.

Maargoed, iedereen natuurlijk zijn eigen ding. Ik vind het spel niks aan.

Ronin79

Zelf heb ik gister avond de game ook eens in de 360 gestopt, en wat Domination, TDM en met mijn broertje TealCrowd (forum member) Zombie mode gespeeld.

De controls van Black Ops vind ik wat stroef / langzaam gaan. Ik heb ze op stand 9 en op insane geprobeerd, maar voelt nog niet echt lekker aan.
Mw2 speelt soepeler.

Ook de graphics van MW2 online vind ik iets beter / anders.

Black Ops is geen slechte game ... beter als World At War. Maar MW2 verslaat doet hij niet.

Onne

Ik baalde gisteren wel een beetje,
Als ik iemand zie ben ik altijd als eerste dood, mensen weten waar je staat/loopt, ze worden naast je of achter je gespawned etc.
Ik speel nu regelmatig potjes van 2K om 10+D , dat was bij MW2 wel anders. . . .

Mooi voorbeeld op Hanoi,
Ik werd gespawned op soort binnenplaatje met 1 uitgang.(algemene plek)
Eerste wat ik doe is C4 naar het poortje gooien, meteen loopt er iemand naar binnen en schiet mij dood maar ik neem m net mee met de C4.
Toch weer 3 sec in leven gebleven.

Ronin79

Wat ik irritant vond. Als iemand een granaat over een muurtje gooit ... gooien ze bijna altijd raak.
Vind ik knap, omdat ze je eigenlijk niet zien.

Wat ik wel leuk aan de game vind, is dat je vele upgrades kunt kopen.
Na een paar potjes; liep ik met een M16 + granaat werper rond.
Ik kan mij voorstellen dat sommige dat irritant vinden ... maar je moet je wel een beetje kunnen wapenen ...
tegen al die gasten, die nagenoeg niet missen.

Het andere irritante is, je hoort de tegenstander niet aankomen.
Ik snap dat dat niet de bedoeling is, maar is wel lastig.
Vele kills (door anderen) worden dan ook van achteren gemaakt.

Als iedereen deze punten als negatief beschouwd / ervaart, dan heeft iedereen even veel kans
op kills en deaths.

Maar wat ik al aangaf. De games MW1 en MW2 vind ik beter.
Hopelijk komt er ooit nog een MW3. Of in ieder geval een nieuwe (oorlogs) game van die makers.  ;)

Gaeje

Citaat van: squeek op november 10, 2010, 23:08:13

stop nu eens met zagen over die sub. it aint the fckin sub. ik hoor toch het verschil tussen mw2 en black ops.

Roger Black

Citaat van: Gaetan op november 11, 2010, 13:21:38
stop nu eens met zagen over die sub. it aint the fckin sub. ik hoor toch het verschil tussen mw2 en black ops.

Nou nou nou nou  :P

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

john2910

Na gisteravond de hele avond blackops heb gespeeld,

moet ik toch zeggen dat ik de laaste medal of honor en dan vooral de combat mission online toch iets beter vind(alleen te weinig maps voor deze mode)

koosnaampje-audiofiel

Beertender heeft hij je al aangemeld?

GHTK88 toch?
Klipsch, Denon.

squeek

Gisterenavond even bezig geweest met de theater functie van het spel. Dit is wel erg knap hoor! Je kan zelf je film maken van een match die je gespeeld hebt. Zo kan je camera standpunt kiezen vanuit het zicht van elke speler, of 3de persoons zicht, of free camera mode. Het is dit laatste dat erg indrukwekkend is. Je kan in real time tijdens het afspelen van de match met je camera gaan waar je wilt. Alsof je een steadycam vasthebt en tussen de spelers door rondloopt om alles vast te leggen! Maar ook hoog in de lucht, je kan zover naar boven dat je de volledige map kan zien met omgeving en zo de helikopters voorbij ziet komen. Met de record functie kan je stukken opnemen van je match, en die afzonderlijke delen kan je dan "monteren" in het spel. Het monteren is erg beperkt wel maar je kan toch erg leuk een filmpje maken van je beste matchen die je gedaan hebt.

Zeker eens de moeite waard om te bekijken en er eens mee te spelen, erg geestig om met de free camera mode een match te bekijken vanuit de lucht. Zo krijg je situaties te zien die je niet voor mogelijk houdt. Zoals hoe vaak je de tegenstanders passeert die je tijdens het spelen zelf nooit gezien hebt. Zo bekeek ik een search en destroy, waar twee overblijvende spelers elkaar aan het zoeken waren, terwijl ze beiden aan de andere kant van de muur stonden  ;D

greetz

Bakkums

Citaat van: squeek op november 12, 2010, 11:35:15
Gisterenavond even bezig geweest met de theater functie van het spel. Dit is wel erg knap hoor! Je kan zelf je film maken van een match die je gespeeld hebt. Zo kan je camera standpunt kiezen vanuit het zicht van elke speler, of 3de persoons zicht, of free camera mode. Het is dit laatste dat erg indrukwekkend is. Je kan in real time tijdens het afspelen van de match met je camera gaan waar je wilt. Alsof je een steadycam vasthebt en tussen de spelers door rondloopt om alles vast te leggen! Maar ook hoog in de lucht, je kan zover naar boven dat je de volledige map kan zien met omgeving en zo de helikopters voorbij ziet komen. Met de record functie kan je stukken opnemen van je match, en die afzonderlijke delen kan je dan "monteren" in het spel. Het monteren is erg beperkt wel maar je kan toch erg leuk een filmpje maken van je beste matchen die je gedaan hebt.

Zeker eens de moeite waard om te bekijken en er eens mee te spelen, erg geestig om met de free camera mode een match te bekijken vanuit de lucht. Zo krijg je situaties te zien die je niet voor mogelijk houdt. Zoals hoe vaak je de tegenstanders passeert die je tijdens het spelen zelf nooit gezien hebt. Zo bekeek ik een search en destroy, waar twee overblijvende spelers elkaar aan het zoeken waren, terwijl ze beiden aan de andere kant van de muur stonden  ;D

greetz

Kijk dit is allemaal leuk en aardig, maar komt natuurlijk niet ten goede van de online gameplay :P

Misschien hadden zij hun focus ergens anders op moeten richten, dan al die extra's.

squeek

Citaat van: Bakkums op november 12, 2010, 11:47:34
Kijk dit is allemaal leuk en aardig, maar komt natuurlijk niet ten goede van de online gameplay :P

Misschien hadden zij hun focus ergens anders op moeten richten, dan al die extra's.

ik klaag toch niet over de online gameplay?! ik zeg enkel dat de theater mode de moeite is om door te nemen.

Bakkums

Zeg ik dan dat jij klaagt?!

Wijs er alleen op dat de makers te veel aandacht heeft besteed aan alle extra's, waardoor de gameplay achter gebleven is. (vind ik)!!!

Ronin79

Het is jammer dat de multiplayer niet zo soepel loopt, als dat je een paar potjes tegen bots gaat spelen.
Dan komt de soepelheid van de besturing wel beter uit de kast. Hopelijk gaat dit nog gebeuren.

Maar ik heb wel dik ass gekicked (Domination en TDM)  ;D

Joris1971

Ga hem zo kopen!! Ben erg benieuwd, speel alleen maar de MP.

Ronin79

Je moet er wel aan wennen, zeker als je MW2 online .. helemaal grijs heb gespeeld.
Alvast veel plezier met gamen  ;)