Call Of Duty: Black Ops

Gestart door Robbert54, mei 1, 2010, 16:36:40

Vorige topic - Volgende topic

mmengede

Eventueel leuk voor mensen die nog niet "bijna alles" weten van de game:

http://www.cod7blackops.com/

Hier staat onder andere welke perks erin zitten.

Versterking: Onkyo TX-SR 604 (S) XBOX 360 Premium
Fronts: JBL E-90's Center: JBL EC-35
Rears: JBL E-30's op Atacama Nexus 70 cm stands
Bekabeling: QED Silver Aniversary,  XBOX 360 Monster Cable LCD: LE37R72B

Marsh

Mock the weak: Humiliate people by using a stun grenade to slow them down, after that throw a Tomahawk at them
;D

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

Ik heb er al heel veel over gelezen (in de game bladen) en ik heb er echt zin in.
De game had ik afgelopen week gepreordered.  ;)

Beertender

Hier zijn nog 4 (exclusieve?) filmpjes te vinden van COD BO.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Ronin79

De multiplayer gaat denk ik echt goed worden.
Kruisboogie, Vliegend mesje, Tomahawk .. dat gaat leuk worden.

Ik heb van de week nog de nieuwe MOH online gespeeld (360) ... maar ik hou toch meer van
het COD stijltje. Niet dat MOH slecht is, maar COD is gewoon spectaculairder.

Bakkums

Citaat van: Beertender op oktober 24, 2010, 01:46:51
Hier zijn nog 4 (exclusieve?) filmpjes te vinden van COD BO.

AAAAhHHHH, daar baal ik nou van, quick scopen zit er nog steeds in, dacht dat ze dat wilden verwijderen. 2de filmpje.

Beertender

Citaat van: Bakkums op november  8, 2010, 11:39:02
AAAAhHHHH, daar baal ik nou van, quick scopen zit er nog steeds in, dacht dat ze dat wilden verwijderen. 2de filmpje.

Ik vind quickscopen juist erg vermakelijk om te zien. Echt knap.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1

koosnaampje-audiofiel

Citaat van: Beertender op november  8, 2010, 17:42:06
Ik vind quickscopen juist erg vermakelijk om te zien. Echt knap.
Medel speelt black ops al weer 2 dagen...hij is trouwens van naam veranderd.
Klipsch, Denon.

Ronin79

Mijn exemplaar is vandaag met de post meegegaan ... hopelijk krijg ik hem morgen binnen  ;)

Beertender

Citaat van: koosnaampje-audiofiel op november  8, 2010, 17:45:19
Medel speelt black ops al weer 2 dagen...hij is trouwens van naam veranderd.
Misschien wil je zijn nieuwe PSN naam ff pm-en dan kan ik hem ff toevoegen.
Dat is een paar dagen te vroeg... ;D

Begint het al weer een beetje te jeuken... ;)

koosnaampje-audiofiel

Citaat van: Beertender op november  8, 2010, 17:56:40
Misschien wil je zijn nieuwe PSN naam ff pm-en dan kan ik hem ff toevoegen.
Dat is een paar dagen te vroeg... ;D

Begint het al weer een beetje te jeuken... ;)
Haha van die naam wordt je niet vrolijk, maar ik stuur hem wel ff via pm als ik precies weet hoe je het schrijft.

Maargoed je kent de persoon die er achter zit.

Single player heeft hij al uitgespeelt, toch weer voordeel voor hem dat hij die winkeliers kent.

ik sms hem wel ff dat je hem toe wil voegen....gr S.
Klipsch, Denon.

Gaeje

heb m sinds 12 uur deze nacht, dus toch al een paar uurtjes gespeeld.

vind het een beetje in hetzelfde bedje ziek als COD5, stroeve(re) besturing, flets geluid, irritante killstreaks (ter vervanging van de honden)
grafisch wel knap, maps zijn weer zeer mooi, betere wapens (eindelijk geen WWII shit meer, maar ook nog niet echt modern warfare)
nieuw puntensysteem lijkt leuk, doch moet nog ff in de praktijk zien of het niet irritant wordt.

jammer genoeg loopt het nu alweer vol met noob tubers en RPG losers...

heel erg jammer van het geluid, je hoort zelf totaal geen voetstappen meer (alleen van jezelf). Dit is toch echt wel lastig want is net alsof iedereen
met de ninja perk speelt. kost me echt veel kills.

ik zal m alleszins wel langer spelen dan COD5, maar voor mij geen toppertje als 4 of 6

Marsh

Ik ga m vanmiddag ook maar eens halen denk ik.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Bakkums

Ik krijg hem als het goed is ook zo binnen. Ga eerst effe uurtje single player doen, daarna effe lekker ownen online :P hopelijk ;) :D

Roger Black

toch maar ff besteld, kan ik van het weekend weer loos.  O0

Gaeje

het voetstappen probleem (aka het compleet ontbreken VAN) is dus echt super irritant!
het is alsof iedereen rond loopt met ninja (waardoor de ninja perk dus ook wel overbodig wordt)

een kleine google search maakt mij duidelijk dat het dus opzettelijk is van de makers; again goeie punten treyarch...

ze zouden beter gewoon om het jaar treyarch 15 ofzo mappen laten maken voor de MW reeks, want veel meer dan dat kunnen ze niet

Bakkums

Dus mensen zonder surround hebben hier ook voordeel aan. Jammer, nu kunnen wij als HT liefhebbers niet meer goed zijn door alleen ons geluids systeem. ;)

Zal nog effe moeten wachten, postbode komt hier pas rond een uurtje of 2.

Roger Black

Ik kon in stereo met MOW2 anders prima iemand van achteren horen aankomen.

Onne

Als het goed is ligt mijn exemplaar thuis te wachten !!  ::)

Marsh

Net opgehaald bij de FRS. Eindelijk... ;D

SeriousCinema

Loki999

yep die van mij is ook binnen(xbox 360)... vanavond eerst aan de slag met de singleplayer
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Marsh

Citaat van: Loki999 op november  9, 2010, 16:06:59
yep die van mij is ook binnen(xbox 360)... vanavond eerst aan de slag met de singleplayer

Hahaha, no way!  ;D

SeriousCinema

Bakkums

Wie de game nog niet heeft besteld of gekocht, maar nog twijfelt.
Stop met twijfelen en koop hem NIET!!!

Wat een lelijk spel zeg, speelt echt voor geen meter en ga binnenkort gewoon weer terug op mw2.
Hier baal ik enorm van, fucking game reviewers snappen er echt niks van.

Gaeje

tja ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar heb het niet zo erg...

de treyarch feel ligt mij ook gewoon niet zo hard. maar ik vind het al veel beter mee vallen dan COD5. die wou ik echt in de vuilbak flikkeren
blij dat ze die tanks en die toestanden toch niet terug opgedist hebben...

ik ga het wel ff spelen maar durf er geen houdbaarheidsdatum opplakken

Erik

Leuk hoor net 50 euro uitgegeven voor de PC versie van BO maar hij installeert zelfs niet eens.

Begint wel aan de setup, probeert te connecten naar steampowered, krijg ik na 30 sec een foutmelding dat ik waarschijnlijk geen internet connectie heb.
Heb zelfs de firewall uitgezet maar hij doet niets. Met mijn steamaccount kan ik gewoon inloggen. Maar BO krijgt het niet voor elkaar.

Bye 50 euro de winkel ziet me aankomen mag ik mn geld terug. Ik haat die online registratie ellende, altijd wat. Kan beter gratis dloaden geloof ik.

Afijn heel misschien zijn de servers overbelast en lukt het in de loop vd week beter.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill