Call Of Duty: Black Ops

Gestart door Robbert54, mei 1, 2010, 16:36:40

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Afgezien dat ik nog met de Retail versie moet beginnen (Xbox 360)

Instaleer ik vandaag / morgen ook de PC versie.
Daar kun je aan de gebruikelijke manier aankomen. Hij is te vinden.  ;)

Marsh

Zo, net een paar uur gespeeld, oa Team Deathmatch en die nieuwe optie waarin je telkens een nieuw wapen ontvangt bij elke kill (er gaaf!).
Ik moet zeggen dat ik echt verliefd ben op de nieuwe sound. M'n sub geeft echt ongelofelijke mooi laag weer bij deze game. Zwaar verbeterd ten opzichten van het overdreven harde geluid van MW2. (Al moesti k in het begin wel erg wennen aan mijn eigen gun-sound.. alsof er een kleine echo in zit, horen meer mensen dit ook?) Behalve dat moet ik zeggen dat ik de maps er erg goed vind uitzien, al heb ik ze láng niet allemaal gehad (zit nu op level 13), maar hoop stiekem toch wel een beetje dat er een aantal mapjes van MW2 zijn meegenomen... *duimt heel hard voor STORM*

Verder moet ik Bakkums een heeel klein beetje gelijk geven, de gameplay is verre van beter ten opzichten van MW2. Het lijkt wel alsof de PS3 het niet trekt ofzo, bij veel drukke momenten merk je gewoon dat hij een heel klein beetje hapert, terwijl MW2 echt perfect vloeiend doorliep. Wellicht dat het nog zal veranderen, misschien hebben ze een update binnenkort of zijn de servers gewoon nog wat traag. Ik heb dan ook nog niet de Singleplayer gespeeld, dus ik ben benieuwd wat dat zal doen. (niet dat ik hem daar voor heb gekocht uiteraard).

Al met al ben ik toch echt wel zwaar tevreden, los van de niet super vloeiende gameplay. Ook érg tof dat je contracten kan afsluiten, en zelf je eigen wapens kan "kopen" in plaats van eeuwig te moeten wachten op je favoriete gun. De sound maakt voor mij het spel écht af, als dat (hier) niet zo fantastisch had geklonken had ik waarschijnlijk een tamelijk andere mening denk ik.

Maar ach, er zijn net wat uurtjes voorbij, dus meer dan een eerste indruk kunnen we hier nog niet over geven.

Ik ben in ieder geval weer even een lange tijd zoet!  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Bionica

Citaat van: Onne op november  9, 2010, 13:08:43
Als het goed is ligt mijn exemplaar thuis te wachten !!  ::)

Die verwachting had ik ook, totdat ik in de brievenbus keek.... Helemaal leeg... Naja zou vandaag wel in de brievenbus vallen :S
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Bakkums

Zal vandaag effe d single plager uitspelen en dan nog effe online. Mocht online echt niet aanslaan bij mij, zal die gauw in de shops van htforum te vinden zijn.

Ps. Alles schokkert en doet online, poppetjes bewegen onnatuurlijk en er zit heel veel ruis, blokjes in het grafische gedeelte. Spel ziet er gewoon slechter uit dan mw2 en bewegingen zijn ook veel minder.
Stiekem hoop ik wel dat ik dit toch leuk ga vinden, is anders ook weer zonder geld.

Achja december hopelijk gt5

LexiconLogan

Citaat van: Bakkums op november  9, 2010, 19:42:49
Wie de game nog niet heeft besteld of gekocht, maar nog twijfelt.
Stop met twijfelen en koop hem NIET!!!

Wat een lelijk spel zeg, speelt echt voor geen meter en ga binnenkort gewoon weer terug op mw2.
Hier baal ik enorm van, fucking game reviewers snappen er echt niks van.

ik wacht nog even af maar ben ook nog niet onder de indruk...
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Loki999

Gisteren ook ff getest: De singleplayer 3 levels en multiplayer tot level 9
Het spel is inderdaad minder vloeiend als mw2, maar ik vond het goed te spelen hoor.
Leuk dat je wapens en upgrades kunt kopen.

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Beertender

Citaat van: LexiconLogan op november 10, 2010, 09:25:11
ik wacht nog even af maar ben ook nog niet onder de indruk...

Ik denk dat het net als "World at war" even wennen is...
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Madhouse

Ik twijfel nog om hem te kopen na alle gemengde verhalen die je hoort/leest.....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Ik vind het zo raar.. op gameplay filmpjes zie ik dat hij veel vloeiender loopt.. begrijp er niks van?
Hem wegdoen doe ik zeker niet, het geluid is daar voor mij veels te mooi voor! Daarnaast heb ik een iets meer oorlog-idee bij deze uitgave dan bij MW2.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

LexiconLogan

Citaat van: Beertender op november 10, 2010, 10:00:35
Ik denk dat het net als "World at war" even wennen is...

Is me ook nooit gelukt
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

J.A.F._Doorhof

Single player was leuk en goed qua lengte.

Mp moet ik nog meer mee bezig. Geluid vind ik erg goed, levels zijn realistischer en spannender. Ben tot nu toe positief.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"

Nooff

Met al die MP issues is het ook geen wonder dat mensen zo negatief zijn. De game loopt vaak vast, de verbinding is überslecht! Daarnaast zien velen regelmatig mensen achter anderen spawnen, spawn je op een granaat, waardoor je na 2 minuten spelen soms al op 0-10 staat. Echt dikke BS! Dan heb je nog de care package glitch waardoor je gewoon zonder inspanning eindeloos killstreaks kan maken. Op zo'n manier staan er nu gewoon al lui op een enorm aantal kills in de leaderboards. Ik zeg, fixen die handel en reset de leaderboards ook maar meteen. Daarnaast heeft de PS3 versie gewoon een texture issue waardoor de graphics gewoon op die van Medal of Honor Frontline lijken, belachelijk dat dit nog steeds aan de orde is in 2010.

Ronin79

Als ik dat zo lees, hoop ik dat mijn 360 versie beter gaat lopen.
Alleen ik weet niet of ik er vandaag wel tijd voor heb.  ;)

Bakkums

Ben, denk ik, bijna klaar met de single player. Deze vind ik toch wel vet gemaakt en speelt ook wel goed.

Wat ik vervelend vind aan het wennen verhaal, van MW1 naar 2 was niks geen probleem, uurtje spelen en het was super.
Toen ik van mw1 naar World at War ging, vond ik het grafisch wel goed, maar het speelde gewoon minder dan mw1. Zodoende had ik het spel maar een maandje
gehad en heb hem toen verkocht.
Kijk je nu naar MW1 en 2, dan zie je een duidelijke vooruitgang, wat betreft world at war naar black ops, alles is een beetje blijven hangen vind ik.

Zal eens kijken of ik vanavond met een groepje eens in teamverband kan gaan spelen en misschien dat ik dan wel kan wennen.

squeek

Ben ik de enige die een vloeiende gameplay mag ervaren  :dontgetit: ?? Alles loopt hier online superstrak. Enkele keren wel disconnected maar op 12 uur gamen vindt ik vier keer niet abnormaal veel. mw2 heeft dat nu ook nog steeds dat er geen nieuwe host kan gevonden worden.

Ik vindt het grafisch weer een top game, het ziet er zo realistisch uit ipv het cartoongehalte van mw2. Dat vond ik ook zo fantastisch aan world at war, het grafische en de sublieme mappen die treyarch weer weet te maken. Hier kan je tenminste overal binnenwandelen, ipv tien gebouwen neer te poten waar je niet in kan als opvulling van de map. Dit ziet er gewoon goed uit!

Het geluid vindt ik zelf niet beter of slechter als de infinity ward uitgaves. Het is gewoon anders. Precies een betere surroundopstelling van de gebeurtenissen als de vorige delen.

Deze game smaakt me wel  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Roger Black

Citaat van: squeek op november 10, 2010, 12:36:08
Ben ik de enige die een vloeiende gameplay mag ervaren  :dontgetit: ?? Alles loopt hier online superstrak. Enkele keren wel disconnected maar op 12 uur gamen vindt ik vier keer niet abnormaal veel. mw2 heeft dat nu ook nog steeds dat er geen nieuwe host kan gevonden worden.

Ik vindt het grafisch weer een top game, het ziet er zo realistisch uit ipv het cartoongehalte van mw2. Dat vond ik ook zo fantastisch aan world at war, het grafische en de sublieme mappen die treyarch weer weet te maken. Hier kan je tenminste overal binnenwandelen, ipv tien gebouwen neer te poten waar je niet in kan als opvulling van de map. Dit ziet er gewoon goed uit!

Het geluid vindt ik zelf niet beter of slechter als de infinity ward uitgaves. Het is gewoon anders. Precies een betere surroundopstelling van de gebeurtenissen als de vorige delen.

Ik moet er nog aan beginnen maar jouw post maakt me weer enthousiast!

Ronin79

@ Squeek

Op welk systeem of console game jij ?

RonG

Tot nog toe wel tevreden. Singleplayer nog niet echt gespeeld, wel multi. Geluid vind ik erg goed zoals explosies enzo.
Wel erg veel lag en fram drops maar ik ga ervan uit dat dit snel opgelost is door een patch.

Ik moet nog veel uitvogelen want de "handleiding" is net niks, enige interessante hierin was de key code :)

speel op de pc trouwens :)

Onne

Ik heb echt mega kill streaks in combat training !!!!
En de namen van je "Friends" worden meegegeven aan de bots  :D

;)

squeek

Citaat van: SillentWolf op november 10, 2010, 12:59:27
@ Squeek

Op welk systeem of console game jij ?

ps3

Citaat van: Roger Black op november 10, 2010, 12:46:27
Ik moet er nog aan beginnen maar jouw post maakt me weer enthousiast!

Ik denk gewoon dat je enkele dingen moet aanvaarden bij de cod reeks. 2 makers levert zoiezo 2 verschillende eindresultaten op. Elks heeft hun eigen plus en min punten. Persoonlijk kan ik niet zeggen welke van de twee men voorkeur heeft. Persoonlijk hou ik meer van het realisme dat treyarch biedt, enkel vond ik world @war niet zo fijn gamen, het ranking systeem ergerde me enorm en de wapens vond ik prut, uiteindelijk heb ik het opgegeven. Nu bij black ops is dit allemaal vele beter. ranking gaat tot 50 wat je sneller gaat bereiken, enkel heb je meer prestiges. Goeie wapens, geen gedefinieerde oorlog op zich, het is een iets uitgebreidere tijdspanne.

Nu, als ik mijn favoriete cod mag kiezen zou het nog steeds deel 4 zijn, mw1. Dat hakt mw2 nog steeds in de pan als je het mij vraagt. Mw2 heeft een cartoongehalte qua graphics, het geluid is wel top maar toch erg hard. En de gameplay is niet soepeler volgens mij, gewoon een stuk sneller. Als ze voor mij gewoon tien nieuwe mappen hadden gemaakt voor deel 4 dan had ik mw2 nooit gekocht feitelijk.

Het is kwestie van smaak en wat jou kan bekoren in de game. Waar ik bij w@w ben afgehaakt zal ik dit keer niet meer doen aangezien de game kompleet men zin is, ik merk dan ook dat ik terug meer plezier in het gamen heb zoals destijds deel 4. Dus het is aan jezelf om te beoordelen  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

HJ

Citaat van: squeek op november 10, 2010, 12:36:08

ik ben het wel met je eens hoor. (ps3)
het lijkt alleen alsof het grafisch net wat te zwaar is voor de ps3 :-\ verder vind ik de mappen geniaal en grafix zijn geweldig. echt veel beter dan WAW, die heb ik meteen weer verkocht maar deze blijft wel even. het geluid vind ik ook ok, misschien iets anders dan cod 4 en 6 maar het klinkt best goed. er zit ook veel laag in want m'n clarcks doen het prima O0 
in het menu heb ik het audio gedeelte iets aangepast zodat de spraak wat zachter klinkt, scheelt ook weer iets.
vwb de verbindingen, MW2 was bij mij echt ruk , vaak veel lag en finding new host etc, ik ben benieuwd hoe het met deze gaat...

Marsh

Laag is inderdaad véél beter. Ik begin eindelijk ook niet "moe" van het geluid te worden, dat had ik na een paar uur MW2 wel enorm. (vooral bij die vréselijk irritante vliegtuigen)

SeriousCinema

Onne

Server is not available ? Iemand anders die melding ook?

john2910

Nou ik hem hem gister ook op de xbox 360 gespeeld en ik vind het online gedeelte juist echt geweldig.

Het loopt hier als een zonnetje,en het ziet er op de epson tw5000 gewoon prachtig uit.

Ik vind het tegen over mw2 juist een vooruitgang.

Betere map layout etc.

Ga vanavond weer even verder!

Bakkums

Heb de single player uitgespeeld, deze ziet er geweldig uit. Spel is nu in de verkoop.