Call Of Duty: Black Ops

Gestart door Robbert54, mei 1, 2010, 16:36:40

Vorige topic - Volgende topic

squeek

mja, zoals ik al zei, ik heb een weekje verlof gehad voor te lamzakken heel de dag  ;D waaronder redelijk wat cod. Ik speel meestal 's avonds tot een stuk in de nacht dan hoor! Morgen terug werken dus tzal heel wat minder gamen worden  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Het is best een leuk spelleke, als gamer begrijp ik dat volkomen.
Zelf game ik ook laat in de avond, en ga vaak door tot laat in de nacht.

Heel veel slapen doe ik dan ook niet, wellicht veel te weinig.
De eerste voeding van mijn dochter doet mijn vriendin voordat ze gaat werken.
De 2e voeding (en de rest) zal ik toch zelf moeten doen.

Hoe het ook zijt, ik doe het zelf.
Maar een paar potjes fraggen blijft leuk  ;)

Roger Black

Tot welke level gaat het dan?  ???

squeek

levels 50, en je kan 15 keer prestige gaan. Als je veel search en destroy doet, en je schiet genoeg raak, dan gaat het hard  ;)

Voor ik het nog vergeet, als je prestige gaat dan ben je alles kwijt, ook je geld! Dus voor je prestige gaat, koop dan al je geld op aan titels en emblemen! die blijven namelijk wel als enigste in je bezit.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Dat is een goede tip.

We gaan een hele zooi emblemen kopen  ;)

Marsh

Waarom zou je prestige gaan is mijn vraag al een tijd lang.. alsof je er zoveel meer bij krijgt als je nog een keer prestige gaat.
Als ik de 50 haal laat ik m lekker zo staan, dan kan je eindelijk alles aan klikken wat je daadwerkelijk wilt hebben.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Roger Black

Citaat van: Marsh op november 16, 2010, 13:06:39
Waarom zou je prestige gaan is mijn vraag al een tijd lang.. alsof je er zoveel meer bij krijgt als je nog een keer prestige gaat.
Als ik de 50 haal laat ik m lekker zo staan, dan kan je eindelijk alles aan klikken wat je daadwerkelijk wilt hebben.

Ik vind het altijd wel leuk om op een andere weg naar de 50 te gaan. Een keer een sniper, submachine oid.. En natuurlijk een andere embleempje waarvan andere denken: wow, die is goed (of heeft te veel tijd)  :D

squeek

Voor sommigen is ranken juist het leuke aan het spel. Met prestiges ben je dan nog even zoet. Zo heb ik bij cod 4 een tweede account aangemaakt na enkele weken prestige tien te zijn om terug te kunnen ranken. Maar het hoeft natuurlijk allemaal niet.

Ronin79

Bij MW2 ben ik bij prestige 5 of 6 opgehouden.
Of ik weer zover kom om verder met Black Ops, moet ik nog even zien.
Tijd rovend is het wel, zeker als je het op een eerlijke manier doe .... in tegenstelling tot vele andere (die na een week al Prestige 10 of hoger zijn).

Roger Black

Wat is dan de niet eerlijke manier?

Marsh

Ik wou net zeggen, volgens mij zijn dr geen cheats toch?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

Soort van.

Je kunt wel degelijk sneller aan je prestige komen.
Iemand start een soort van xp of level boost server op, en met een paar vrienden zit je zo op
een paar levels hoger. Ik heb in het verleden heel wat van deze mailtjes gekregen, of ik wou meedoen
in de speciaal daarvoor aangemaakte servers. Maar dat heb ik altijd afgeslagen.

Ook kon je een Pretige 10 kopen met gamerpoints. Je PM een persoon,
die je door middel van een hack in MW2 (oa. een save game) helpt aan je punten.

Dit zijn oa twee van de manieren waarop het kan.  ;)

Ik heb bijvoorbeeld MW2 vanaf het begin gespeeld, en daar waren vanaf de eerste dagen al mensen met Prestige 10.
Als je die gasten ook nog eens inmaakt, dan kun je wel nagaan wat er is gebeurd.

Bij Black Ops gaat dit ook gebeuren. Er zijn nu al custom levels te downloaden of te bespelen waar zulke dingen eventueel
mogelijk zijn. Let maar eens op de rangen online.

Er is altijd wel een manier te vinden om hoger in rang te worden.
Dan wel met custom servers / files, of met clitches in de game die volledige uitgebuit worden.
Alleen ik speel graag eerlijk, en ik wil gamen voor de punten, al word het je soms wel heel aantrekkelijk gemaakt.  ;)

Marsh

Maar... waarom willen mensen zo'n hoge prestige? Je krijgt er toch niks boeiends meer voor terug?
Ik snap niet dat mensen zo op die punten geilen, ik speel voor de lol van het spel en de belevenis van beeld en geluid en het algemene plaatje, of ik een half jaar doe over een prestige mode interesseert me echt geen zak patat?

SeriousCinema

squeek

Citaat van: Marsh op november 16, 2010, 15:53:17
Maar... waarom willen mensen zo'n hoge prestige? Je krijgt er toch niks boeiends meer voor terug?
Ik snap niet dat mensen zo op die punten geilen, ik speel voor de lol van het spel en de belevenis van beeld en geluid en het algemene plaatje, of ik een half jaar doe over een prestige mode interesseert me echt geen zak patat?

ja, maar het maakt niet uit of JIJ het iets interesseert of niet. Het is een optie waar je gebruik van KAN maken maar het MOET niet. De ene vindt het juist leuk om te ranken, de andere niet. Ondanks kunnen beiden toch hun game spelen op hun favoriete manier.

Het is net hetzelfde zoals de single player, de zombie mode, de multiplayer. sommige spelen alles, andere enkel de single of multiplayer. Het kan maar hoeft niet, het is maar wat jij wil voor je geld.

Trouwens, er zijn dingen die je in prestige wel vrijspeeld maar jou waarschijnlijk ook niets interesseren. titels, emblemen en speltypes.

greetz

Ronin79

Zombie mode is ook wel geinig, alleen na die Helhonden word het lastig ... kom niet verder dan dat.

Bakkums

Hahhahaha  :headbanging: Dit is een gaaf filmpje, deel 1 en de rest staat ook op die site. Tot deel 4.

http://www.recklesstortuga.com/online-gamer/online-gamer-black-ops-ep-1/

Ronin79

Gaeje

Citaat van: squeek op november 16, 2010, 16:27:01

Trouwens, er zijn dingen die je in prestige wel vrijspeeld maar jou waarschijnlijk ook niets interesseren. titels, emblemen en speltypes.

greetz

en bovenal: meer create a class classes om te vullen

Ronin79

Welke titels kun je vrijspelen.
Emblemen weet ik.

squeek

Citaat van: SillentWolf op november 17, 2010, 16:06:02
Welke titels kun je vrijspelen.
Emblemen weet ik.

geen flauw idee, ze staan allemaal nog geclasseerd als classified.

Ronin79

Dat merken we dan snel genoeg  ;)

Jeroen de Waal

Zo vanmiddag ook begonnen met Black Ops. Heb de singleplayer nog niet geprobeerd maar multiplayer is weer grandioos!!

Heb helemaal niet het gevoel dat ik terug wil naar MW2. De maps zijn mooi opgezet en het CoD punten systeem waarmee je aankopen kunt doen is ook een leuke toevoeging.
Speel het op de PS3 en heb geen last van grafische/snelheid/host problemen.

Topgame!

Jeroen.

Bakkums

Vandaag ook een update uitgekomen voor dit spel. Heb zelf nog niks gemerkt of er iets anders is. Heb het effe geprobeerd bij mijn broer die het spel nog wel in zijn bezit heeft.

Ronin79

@ Jeroen

Black Ops is idd. een hele leuke game.
Alleen vind ik de controller wat stroefjes werken.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn eigen controller liggen.
Heb hem nu (controller stand) op snelheid 9 staan. Op insane gaat het ook wel redelijk.
Daaronder vind ik het niet echt fijn spelen.

Of ik de game beter vind als MW1 of 2 weet ik niet. Maar zoals jij al aangaf ... de maps zijn best goed.
Vooral de Urban maps / Industrial maps vind ik erg leuk. Met name in Domination.

HJ

ik heb de update erop staan en volgens mij loopt het geheel wat soepeler nu. dat gehaper is iig minder lijkt het :)