RvD zijn setje (Amplitude 16)

Gestart door RvD, juli 24, 2007, 20:49:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RvD

Weer een nieuwe aanwinst de Istar mini HD (versie 1.3) dit is net zoiets als de popcorn hour of tvix. Zet een mooi plaatje neer erg tevreden over.

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

Rody

Ziet er goed uit, waar heb je die gekocht?

RvD

http://www.istarhd.com/

Kun je rechtstreeks bij hun bestellen.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

Rody

Heb je ook naar de TViX HD M-6500A gekeken en waarom heb je deze speler gekozen ipv een ander merk?


RvD

Ja de tvix had ik eerst steeds op het oog maar die kost minimaal € 399,- en nu dat er een batch terug moet viel mijn vertrouwen wel een beetje weg. De tvix is ook geen nmt speler dat is de popcornhour wel maar die viel al af vanwege alleen hdmi 1.1 en die heeft alleen de mogelijkheid voor een ata schijf intern. De Istar kan alleen (e)sata aan extern maar dit ga ik zelf oplossen door een NAS over een tijdje nog erbij te zetten, maar nu doe ik streamen via de pc en heb daar 1tb aan ruimte vrij voor hdfilms dus voorlopig kan ik vooruit. Voor de Istar was ik nu totaal € 220,- kwijt met douane kosten. Dus tegenover de tvix scheeld dit toch aardig voor dat prijs verschil kan ik al een NAS kopen van Conceptronic CH3SNAS deze ben ik van plan om aan te schaffen.   
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

RvD

#30
Weer een update de SVS is verkocht en er is een Velodyne SPL-1500R voor in de plaats gekomen  :D



Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

bmateijsen

Nu weet ik ook voor wie de SPL-1500R was! Veel plezier ermee!

Groet,

Bjorn

RvD

Thnx dat gaat zeker lukken wat een geweldige sub is dit !
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

RvD

Op versterker gebied is weer wat veranderd.

Eerst had ik de Onkyo 905 verkocht want wilde gaan overstappen op de nieuwe Marantz voor/eind combi AV8003/MM8003. Deze ben ik eerst maar eens gaan beluisteren want ik wilde vooral op stereo weergave een grote vooruitgang maken. Maar dit viel me zwaar tegen het was totaal niet mijn smaak de Marantz PM11-S1 deze klonk wel geweldig maar ik wil ook surround hebben. Toen kwam de verkoper aanzetten met de Yamaha Z11 deze klonk toch al wat beter op stereo maar was het nog net niet. Daarna kwam het merk Thule en dit was het helemaal voor mij wat klonk dit heerlijk muziekaal.

Dus toen heb ik maar een Marantz SR8002 voor de achterkanalen gekocht en deze gebruik ik ook voor hdmi switching en voor al mijn spelcomputers op aan te sluiten, voor de fronts en de center heb ik een Thule spirit PA-100/3 gekocht dit is een 3 kanaals eindversterker. Als kabels om de Marantz en Thule te verbinden heb ik Reference wire clearity.

Nu ben ik dik tevreden over de weergave met film en muziek. :D

Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

RvD

#34
Het topic maar weer eens bijwerken na alle upgrades.  :D

Een tijd geleden kwam ik op marktplaats een Thule PA100 eindversterker tegen voor een leuke prijs deze had ik gekocht om alle speakers te voorzien van dezelfde versterking. Deze heb ik na binnenkomst meteen laten modificeren door de voeding te laten stabiliseren en is die ook meteen helemaal nagekeken.

Nu ik dus 2 eindversterkers had was de Marantz SR-8002 een beetje overbodig deze gebruikte ik alleen voor de surrounds aan te sturen toen. Na overleg met mijn dealer kon ik deze inruilen op een Onkyo PR-SC886 surroundprocessor voor een zeer aantrekkelijk aanbod dus dit meteen gedaan. Je merkte toch meteen dat dit toch weer een verbetering gaf aan het geluid.

In de tussen tijd had ik de hddvdspeler vervangen voor een bluray speler namelijk de Sony BDP-S350 er liep toen net een Sony aktie dat je er ook nog 6 films bij kreeg dus toen kon ik het niet laten laten om er eentje te kopen.

Met het ophalen van de nieuwe Onkyo was ik even met EdMa aan het praten die ook mijn speakers gemodificeerd heeft. Hij vertelde me toen dat hij de speakers nog verder geupgrade had het hoog was beter geworden, toen kreeg ik het aanbod dat hij mijn speakers ook wel van de nieuwe upgrade wilde voorzien voor een leuke prijs. Meteen toen maar een afspraak gemaakt wanneer ik zou langs komen met mijn speakers (P5 EdMa) hier zijn toen betere condensators ingezet voor het hoog dit klinkt nu nog iets verfijnder, de cap+ upgrade noemen hun dit.

Muziek streamen en internet radio wilde ik ook graag eens proberen want ik had al zoveel gelezen over de squeezebox. De squeezebox duet en een W&M DC-01 heb ik toen maar besteld. Nou dit bevalt zo goed dat dit zeker een blijvertje is en wellicht in de toekomst overstap naar een hoogwaardiger alternatief zoals de transporter of een linn. De cambridge audio dacmagic heb ik ook nog getest voor een beter geluid maar dit was in mijn set geen upgrade, de interne dac's van de Onkyo (burrbrown) vond ik beter klinken. Gelukkig had ik de dacmagic tweedehands gekocht zodat ik hem nog voor een goede prijs heb door kunnen verkopen.

De dvdrecorder is ook vervangen voor een Humax iRHD 5050c nu kan ik tenminste digitaal opnemen en 2 programma's tegelijk ook nog, echt een aanrader deze pvr.

Aan de Auralex powerbuy hier op het forum heb ik meegedaan de Auaralex Subdude is toen aangekocht, dit gaf toch ook een beter resultaat de sub klinkt dan iets strakker.

Op het forum had ik nu al zoveel goede verhalen gelezen over de Dune spelers dat ik besloten had om de Istar HD te vervangen voor een Dune BD Prime na 3 maanden wachten is deze eindelijk uitgeleverd. Het was de moeite waard wat een plaatje geeft deze weer daar kan de Istar HD echt niet tegen op en dan is mijn tv nog maar HD ready..

Nu is het tijd voor de foto's  ;)




Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

tekke

Hoi,

Mooie set heb je. Je hebt heel wat gewisseld in je setup heb ik gelezen.

Ik was benieuwd hoe de Onkyo Processor je bevalt? Ik ben zelf nl. op zoek naar een vervanger van mijn Arcam AVP 700 (icm P1000) Ik heb op mijn lijstje de AVR600 of de Marantz AV/MM8003 combi of dus deze Onkyo.
Maak je ook gebruik van de HDMI switching en upscaling (HQV) mogelijkheden? en zo ja hoe bevalt dat. Ik heb de eerste 2 van mijn lijstje al gezien en gehoord, maar ja wel beetje prijzig. Vandaar dat ik benieuwd ben naar deze.

Wordt het geluid in jou beleving meer door de eindversterkers bepaald of de processor? Omdat je zelf de Marantz combi niet mooi vond klinken.

Alvast bedankt voor je antwoord.

mvg  Tekke
Woonkamer
Panasonic: TX-P42G10E (Gecalibreerd door Frank) | ThemeScene HD700  | ONKYO PR-SC886  | ARCAM FMJ P7  | Denon DVD-3800BD  | Sony PS3  | HDX-1000  | B&W DM603s3 / DM601s3 / LCR60s3 | Canton Sub
Slaapkamer
Sony KDL-32MRX1 / BDP-S550

RvD

Hoi Tekke,

De Onkyo bevalt zeer goed, ik maak ook gebruik van hdmi switching alle apparaten zijn aangesloten op de Onkyo en 1 hdmi kabel loopt naar de tv. Van upscaling maak ik geen gebruik.

Het geluid wordt voor het grootste deel bepaald door de eindversterker, als je nog tevreden bent over de P1000 eindversterker zou ik deze mooi laten staan en de Onkyo erbij kopen. Op areadvd.de is de Onkyo ook getest in combinatie met de Arcam P7 hier de link. http://www.areadvd.de/hardware/2008/onkyo_pr_sc886.shtml

Wat ook een nadeel is van de Marantz AV8003 dat die geen audessey ondersteund met de nieuwe geluidsformaten, dus houd hier rekening mee.

Hier nog een compleet topic over deze processor http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70681.0

De Arcam AVR600 lijkt me ook een pracht apparaat maar is een hele investering.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

tekke

Bedankt voor je antwoorden en de tip van AreaDVD die had ik nog niet gelezen.

Die P7 is iid ook een mooie optie en tweedehands niet eens zo duur meer.

hmm keuzes keuzes keuzes....
Woonkamer
Panasonic: TX-P42G10E (Gecalibreerd door Frank) | ThemeScene HD700  | ONKYO PR-SC886  | ARCAM FMJ P7  | Denon DVD-3800BD  | Sony PS3  | HDX-1000  | B&W DM603s3 / DM601s3 / LCR60s3 | Canton Sub
Slaapkamer
Sony KDL-32MRX1 / BDP-S550

RvD

Topic maar eens updaten na wat veranderingen.

xbox360 eerste generatie vervangen voor de xbox360 elite reden de ring of death  :(

Squeezebox duet vervangen voor een Transporter dit was een zeer mooie upgrade.

Dune BD Prime 1.0 vervangen voor Dune BD Prime 3.0 voor de snelheid en vind deze mooier, alleen het loopwerk van de 1.0 was beter.

Thule PA100 vervangen voor Emotiva XPA-2
Thule PA100/3 vervangen voor Emotiva XPA-3

Na het emotiva topic me zelf maar eens gaan verdiepen in dit merk en de gok maar genomen tijdens hun holiday sale, wat zeer positief uitgepakt is wat klinkt de XPA-2 toch goed in stereo en films kijken is nu een nog grotere beleving.

Upgradeplannen:  >:D
Emotiva XSP-1
Andere TV nog geen idee welke

Foto's





Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

Sol

Vette set heb je al!
Maarre...waar staat die vette Transporter dan? :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Dirk

Citaat van: Sol op mei  1, 2010, 15:02:32
Maarre...waar staat die vette Transporter dan? :D
links, boven de XPA-3
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Sol

Oh ja, nou zie ik 'm.
Wat een mooi apparaat... :inlove:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Dirk

Citaat van: Sol op mei  1, 2010, 15:12:17
Oh ja, nou zie ik 'm.
Wat een mooi apparaat... :inlove:
enige wat ik er zonde aan vind zijn die fake metaalkleurige 19" beugels  :dontgetit: , dat geeft de Transporter naar mijn gevoel een beetje een goedkope look.
en als ik RvD z'n smaak zo inschat met de zwarte trims op de XPA's, gok ik dat ie deze beugels ook liever zwart (of er af) had gezien  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Sol

Aan de ene kant vind ik het wel iets hebben, maar aan de andere kant ziet het er een beetje cheap uit inderdaad.
Maar als ik een Transporter zou hebben, zou ik allang blij zijn denk ik. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Xander32

Citaat van: RvD op mei  1, 2010, 14:35:54
Topic maar eens updaten na wat veranderingen.

xbox360 eerste generatie vervangen voor de xbox360 elite reden de ring of death  :(

Squeezebox duet vervangen voor een Transporter dit was een zeer mooie upgrade.

Dune BD Prime 1.0 vervangen voor Dune BD Prime 3.0 voor de snelheid en vind deze mooier, alleen het loopwerk van de 1.0 was beter.

Thule PA100 vervangen voor Emotiva XPA-2
Thule PA100/3 vervangen voor Emotiva XPA-3

Na het emotiva topic me zelf maar eens gaan verdiepen in dit merk en de gok maar genomen tijdens hun holiday sale, wat zeer positief uitgepakt is wat klinkt de XPA-2 toch goed in stereo en films kijken is nu een nog grotere beleving.
Een mooie set zo, behoorlijk wat upgrades gehad afgelopen jaren 8).
De opstelling van de fronts is er ook een stuk op vooruit gegaan in vergelijk met voorheen. Wel lijken deze nog erg kort op de achterwand te staan; kan je de fronts nog wat naar voren halen? Denk dat veel goeds zal doen.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

RvD

Ja de beugels hadden ze bij de Transporter van mij weg mogen laten.

De speakers verder naar voren zetten is geen leefbare optie aan de linker zijde zit een schuifdeur waar je zo de tuin in kunt lopen dus die moet toegankelijk blijven, wel zou ik ze steeds kunnen verschuiven voor het luisteren maar dan moet ik eerst andere spikes hebben van die soundcare superspikes want met die losse spikes die er nu onder zitten is dat geen doen. Misschien iets voor later nog eens te proberen.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

RvD

Het topic nog eens updaten na wat upgrades.  ;D

Nordost Solarwind vervangen voor Inakustik LS-1202 met Inakustik Referenz jumpers voor de fronts.
W&M LS-01 vervangen voor Inakustik LS-1202 voor de center
8 voudig aluminium stekkerblok toegevoegd als vervanging voor een standaard stekkerdoos.
Emotiva XRCA vervangen voor Mogami Studio Gold XLR (type 2534) dit zijn de interlinks voor tussen de eindversterkers en de Marantz.
Onkyo PR-SC886 vervangen voor Marantz AV7005
TV vervangen voor een Full hd scherm en er zit toevallig ook 3D op dit is het top model van Sony geworden 46HX920
Oppo BDP-93EU aan de set toegevoegd
Kordz EVX High speed hdmi kabels (2 stuks) voor de Oppo naar de Marantz en van de Marantz naar de TV
Samsung hd ontvanger vervangen voor een Smit CI+ module.

Dat was het wel geloof ik.  :angel:

Nu dan foto's:




Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus

Martijnst1990

Wauw, virusje te pakken? ;) Mooie upgrades hoor!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raafie

Je hebt in die paar jaar tijd inderdaad een flink aantal upgrades gedaan! Supergave set. Hoe klinkt de Marantz/Emotiva combi?
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

RvD

Citaat van: Martijn90 op juni 17, 2011, 19:19:09
Wauw, virusje te pakken? ;) Mooie upgrades hoor!

Valt mee toch dat virus vanaf nu is het rustig alleen nog een keer een stereo pre.  ;)

Citaat van: Raafie op juni 17, 2011, 19:22:40
Je hebt in die paar jaar tijd inderdaad een flink aantal upgrades gedaan! Supergave set. Hoe klinkt de Marantz/Emotiva combi?

Thanks !

De Marantz/Emotiva combi bevalt zeer goed deze combinatie wordt ook vaak gebruikt door members op het Emotiva forum.
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM - Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude/Amplitude 16
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - CineMike netkabels (10x) DC Kabels (2x) - Trinnov Breakout Cable (2x) - Artnovion - Sonitus