Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Raymond187

Merci.

IS ook een soort van audio ..uhhh upgrade...vooral in de nachten  :wacko:

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

denoontje


LuPo


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Raymond187

Thanks gents  O0

Citaat van: LuPo op december 15, 2015, 11:36:53
Gefeliciteerd! Vandaar die 308SW :P ;) :clapping:
Nee eigenlijk niet. Dat is pure toeval. Die 308 sw is de eerste verstandige financiële keus die ik gemaakt heb in de afgelopen jaren hahaha  :D , maar komt nu erg goed uit. ZO zie je maar weer.

Raymond187

Toch nog wat zitten kudten met kodi 15.1. Opeens ging het beeld in het begin va nde film/serie happeren. Geluid liep door. Info gaf aan dat de core's 60% van hun capaciteit bezig waren...met wat? Er staat verder niks op de HTPC.

Kodi eraf geknikkert en Gotham erop. Last stable version. Nu geen last meer.  :clapping:

Verder werkt de HTPC top. Remote via de mobiel gaat prima. Hij is lekker snel. En behoorlijk koel en stil. Nog steeds core's 23gr en bij film kijken 30gr. Zelfs als ik voor de HTPC zit hoor ik hem niet. :thumbs-up:

RalphH

Echt vaag zoveel problemen jij telkens hebt met vanalles en nogwat van kodi/xbmc.
Wel fijn dat het nu weer werkt.

En ook via deze weg nog ff een dikke PROFICIAT!! Zeker ook voor de dame die vanaf nu al het zware werk moet doen  ;).
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Snap er ook geen klap van. Als je wat aanpast of gaat pielen ok, maar ik heb niks aangepast of veranderd.

Ach het werkt nu wel goed en Gotham is prima.
Thanks. Komt goed. Ik denk dat er een dochter in zit, maar dat weten we over een maandje zeker.   

Raymond187

Woensdagavond een pokertoernooitje.

Als ik geen pech heb dan begin volgend jaar Revels in huis :D

knubbe

Knappe jongen als je een heel toernooi zonder pech weg komt ;)

Succes!  :pompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Raymond187

Me moeder zegt wel dat ik knap ben  :tounge2: :tounge2:

Je moet een paar handje geluk hebben.  Dat gebeurd me vaker dan geen pech hebben.

Laatste x speelde goed. Geen fouten gemaakt.  Voor de bubbel eruit. Zat in de SB pocket 99.  Iedereen voor me fold. Dus ik all in. BB called met ze JXo..  Hit natuurlijk ze J  :turn:

Ahhh we zien wel. BI €100

denoontje


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

knubbe

Kan je iig de knappe jongen uithangen aan tafel  8)
Beetje geluk op het goede moment is altijd welkom.

Toevallig woensdag ook een home game. Jij naar HC?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

HTip

#2440
Net "even" jouw topic doorgelezen en jij hebt niet stilgezeten zeg. Allereerst gefeliciteerd met de upgrade van je gezin ;)
HTPC heb ik niet veel ervaring mee, maar ziet er indrukwekkend uit.

Trouwens in november ben je wel heel erg dicht in de buurt van mij geweest :D

P.S. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de foto's op mijnalbum.nl zijn voor mij niet zichtbaar.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raymond187

Citaat van: denoontje op december 28, 2015, 19:51:15
eeehhhh stift!
O0
Citaat van: RalphH op december 28, 2015, 20:15:04
Jack in de box!!!
;D
jack who  :D

Citaat van: knubbe op december 28, 2015, 20:20:21
Kan je iig de knappe jongen uithangen aan tafel  8)
Beetje geluk op het goede moment is altijd welkom.

Toevallig woensdag ook een home game. Jij naar HC?
Tijdens een Tournooi moet je veel geluk hebben. Daarom zie je ook vrjwel nooit de grootste spelers op de finale tafel van WSOP main event.

Wel georganiseerd, maar niet in HC. Geloof 60 a 100 man.
Freeze out.

Citaat van: HTip op december 28, 2015, 21:01:31
Net "even" jouw topic doorgelezen en jij hebt niet stilgezeten zeg. Allereerst gefeliciteerd met de upgrade van je gezin ;)
HTPC heb ik niet veel ervaring mee, maar ziet er indrukwekkend uit.

Trouwens in november ben je wel heel erg dicht in de buurt van mij geweest :D

P.S. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de foto's op mijnalbum.nl zijn voor mij niet zichtbaar.
Thanks.Gaat weer een drukke periode worden en weer genieten en niet slapen :P

HTPC vind ik top zo met de App. Werkt snel. Enige is je kan er zoveel mee doen. En met een groto scherm zou ik haast zeggen dat een HTPC je beeld optimaliseerd, maar dan moet je o.a. wel met MadVR ed. gaan werken. Betekend ook een deftige CPU en GPU.

November...waar was dat dan?

Ahh moet ik ff checken dan. Mijnalbum is wat veranderd en heb een en ander verwijderd.


bmateijsen

Wat leuk! Ik hoop dat het met je vrouw allemaal goed gaat op dit moment en dat ze kan genieten van de zwangerschap. Worden spannende tijden straks! Alvast gefeliciteerd!

Raymond187

Thanks Bjorn. Alles gaat goed gelukkig. Uiteraard wel sneller moe dan normaal. Aankomende zondag weten we het geslacht. Ben TE nieuwsgierigen kan niet wachten :D

Raymond187



Iedereen alvast de beste wensen en vooral een gelukkig en GEZOND 2016!!

Beetje cliche hierboven he.

Wens jullie ook genoeg lekker bier, eten, vakantie, goeie en veel sex en veel luister plezier van je audio zooi  :headbanging:

RalphH

Fijne jaarwisseling daar jullie en een fijn en gezond 2016 gewenst!
Geniet weer van alle geneugten des levens  8), ben r niet bang voor dat dit ook volgend jaar weer gaat lukken daar ;).
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Ppfff zit weer in dilemma ... Ik wil een groot scherm. 47" is gewoon film kijken op een postzegel  :nopompom:

Mjahh mooiste is en blijft een beamer uit midden of hoog segment. Dan bedoel ik d Epson 9200/Sony H65 of die JVC. Ik ga en wil niet meer betalen. Enige nadeel is wel dat we onze zolder niet gaan ombouwen tot HT helaas. Dat wordt werkruimte om onze webshop uit te breiden en de producten op te slaan en inpakken/versturen.

Dus wordt het de huiskamer. Aangezien ons plafond 275cm hoog is zal je niet snel tegen de witte beamer aanlopen ...helemaal niet, aangezien wij de lengte hebben van Hobbits :D Ik ben 1.75cm. Dus dat is geen issue.

Stroompunt kan ik pakken uit het plafond wat voor een lamp is bestemd waar we geen gebruik van maken. Dan is het alleen de HDMI kabel naar de receiver ( tenzij het de 9200w wordt). Dat moet dan een kabelgootje worden. Plafond vind ik geen probleem, maar de muur naar beneden. Daar kijk je wel tegenaan. In de muur frezen gaat niet gebeuren. Er zit spachtelputz op en dat blijf je zien.

Ff over nadenken.

Scherm ophangen. Voor in de huiskamer is een elektrisch scherm prima. Met een kijkafstand van 4.5M zou een scherm van 2.40cm breed goed te doen zijn. Ook die is wit net als het plafond. Zal niet super zichtbaar zijn. Ook hier rechts van is een stroompunt in het plafond die niet gebruikt wordt.

Enige nadeel is dus de HDMI kabel naar de receiver.

Mjahh daglicht. We hebben aardig wat licht in de huiskamer. Heb je dan wel wat aan een beamer zoals de Epson of SOny? Zonder dat hij is boost mode moet staan en zoveel geluid maakt vanwege de fan??

Ander optie is een easy one. Een 65" tievie ophangen. Geen idee welke dan, maar er zijn vast wel deftige TVs voor 2500 pleuro.

Anyone tips of info?

Met een beamert is het ook niet ff zo dat je die thuis kan uitproberen. ff ophangen en kijken of dat bevalt  :(


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Na een aantal berekeningen zal dat waarschijnlijk niet gebeuren  :nopompom: Niet binnenkort iig  :(

bmateijsen

Met een projector moet je altijd kijken naar de hoeveelheid licht in de ruimte. Kijk je alleen wanneer de zon onder is gegaan, dan is dat geen punt. Vanaf een 47" is 65" best leuk, maar het is geen 110" ;)