Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Gestart door morca, oktober 17, 2010, 18:21:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


RalphH

Pak dan ook resident evil serie maar mee. Super in your face soundtrack. Ben je ff zoet mee.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Citaat van: RalphH op januari 23, 2017, 15:34:05
Pak dan ook resident evil serie maar mee. Super in your face soundtrack. Ben je ff zoet mee.
Ok thanks voor de tip RalphH!!
Doe ik  :thumbs-up:

flakkees

Citaat van: RalphH op januari 23, 2017, 15:34:05
Pak dan ook resident evil serie maar mee. Super in your face soundtrack. Ben je ff zoet mee.
+1
ik ga er binnen kort ook weer aan beginnen
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Raymond187

Citaat van: RalphH op januari 23, 2017, 15:34:05
Pak dan ook resident evil serie maar mee. Super in your face soundtrack. Ben je ff zoet mee.
Yeahhhh

Toevallig 3 weken terug de hele reeks weer gekeken. En nu w8 op het laatste deel n de bios.


morca

Ik heb er 3 gevonden waarvan 1 met dtsma.
Maar even verder zoeken waar ik ze met dtsma ga vinden

morca

Citaat van: GPO op januari 22, 2017, 13:49:46
Heb je wel eens Underworld Awakening uit 2012 gezien? Die heb ik afgelopen week gezien/gehoord/gevoeld. Dat is echt een subwoofer film. En ook heel gaaf surround geluid.

Er kwam laag door mijn kamer wat ik eerder nog niet zo ervaren had (flapperende sokken, trillende bank, dansende ramen). De sub gaf geen krimp overigens. Bleef het allemaal netjes & bruut tegelijk weergeven....  :pompom:

Ik keek deze film samen met mijn dochter; zij is geen audiofreak, maar het viel haar wel op dat het geluid geweldig was en bizar door de kamer heen aan het dansen was.

GPO
Nog bedankt voor de tip Gert Jan
Gisteren deel 1 gekeken uit 2003.
Echt wat voor mij  :thumbs-up:

MechanicalAnimal

Resident Evil én Underworld, inderdaad lekkere soundtracks en ook nog eens wat eye-candy  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

morca

Citaat van: MechanicalAnimal op januari 24, 2017, 11:18:52
Resident Evil én Underworld, inderdaad lekkere soundtracks en ook nog eens wat eye-candy  :popcorn:
Eye candy zag ik idd  ;D
Ik zal je binnenkort even appen,keertje naar die dikke speakers van je komen luisteren.
Druk jaar geweest,maar kom snel langs nu !!


morca

Citaat van: frankp op januari 23, 2017, 13:40:35
Ook maar eens gaan kijken. Leuk subwoofer-geweld ja.

Hieronder een inzicht in de frequenties in de film. Onderstaande is uit de "Super Lycan" scene.


Is het stukje op 47 of op 10 min.
Rerurn off the lycans staat nu aan  :popcorn:
Denk zo deel 4 waar het plotje uit komt  ;D

morca

Citaat van: morca op januari 26, 2017, 19:49:58
Is het stukje op 47 of op 10 min.
Rerurn off the lycans staat nu aan  :popcorn:
Denk zo deel 4 waar het plotje uit komt  ;D
Niemand?
Ik probeer op AVS in te loggen maar kom er niet op.
te lang niet online geweest ofzo  :-X

EDIT al gevonden hoofdstuk 14 als de lift valt.
Ik ga nu kijken  :popcorn:

frankp


morca

Ja het staat nog  ;D
Niet alleen het stukje met de lift is indrukwekkend.
De hele film zit vol met uitmuntende LFE effecten die gedurende 1,5 uur het ene na de andere Buttkicker effect geven  :headbanging:
Echt een aanrader!!!

Jeroen was hier gisteren even,hij vond de akoestische aanpassingen zeer geslaagd  :music:

Martijnst1990

Citaat van: morca op januari 28, 2017, 11:17:25
Ja het staat nog  ;D
Niet alleen het stukje met de lift is indrukwekkend.
De hele film zit vol met uitmuntende LFE effecten die gedurende 1,5 uur het ene na de andere Buttkicker effect geven  :headbanging:
Echt een aanrader!!!

Jeroen was hier gisteren even,hij vond de akoestische aanpassingen zeer geslaagd  :music:
Het stukje dat bedoeld werd zit nog voor de lift. Je hebt dat grote gevecht met al die Lycans in die grot, aan het eind daarvan komt de Super Lycan, elke stap die hij zet is ultralaag :P

Met die lift is ook wel een prima stukje ja.. ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Citaat van: Martijn90 op januari 28, 2017, 12:05:48
Het stukje dat bedoeld werd zit nog voor de lift. Je hebt dat grote gevecht met al die Lycans in die grot, aan het eind daarvan komt de Super Lycan, elke stap die hij zet is ultralaag :P

Met die lift is ook wel een prima stukje ja.. ;)
Dat was idd 1 vd indrukwekkende stukken vd film.
Ik dacht al met die lift is niet het goeie stukje.
En dat klopt dus ook  :)

Ejorne

De akoestiek is er inderdaad een goed stuk op vooruit gegaan. Je bent al goed op weg naar het geluid dat je boven had. Je hoeft er niet de trap voor op maar je bent wel een stukje hoger op de ladder.  :hehe:

morca

Citaat van: Ejorne op januari 28, 2017, 13:05:20
De akoestiek is er inderdaad een goed stuk op vooruit gegaan. Je bent al goed op weg naar het geluid dat je boven had. Je hoeft er niet de trap voor op maar je bent wel een stukje hoger op de ladder.  :hehe:
:clapping:
Idd grote stap gemaakt ineens  :music:



morca

Citaat van: frankp op januari 30, 2017, 09:19:45
Hier heb je het topic op AVS met alle ratings van films met flink laag.
http://www.avsforum.com/forum/113-subwoofers-bass-transducers/1333462-new-master-list-bass-movies-frequency-charts.html
Hartelijk dank Frank  :thumbs-up:
Ik had hem.inmiddels vd week zelf al gevonden   :)

Ander nieuws,volgende week maandag eindelijk weer eens een M&G  :popcorn:
Gezellig wat film en muziek testen en wat over DIY subwoofer,s bespreken.

DofN

Ah, gezellig. Leuk om er iets over te lezen, de ervaringen, wie, enzo :)

Veel plezier.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software


DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Martijnst1990

#2074
Het is een groot geheim dat ik morgen "The Best of Both Worlds" kom ervaren, dus ssst..  :tongue2:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT