Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Gestart door morca, oktober 17, 2010, 18:21:05

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Martijn M

Dutch & Dutch

morca

Ok maar het is een test he,er komen nog mooi doek of plaid omheen,ik denk zwart.
Dus geen commentaar op de afwerking aub  :clapping: :clapping:

Die bruine rugleuningen van een bank zitten al in een grijs plaid samen,denk dat ik die eromheen laat naaien,die zijn 20/25 cm dik
Die tuinstoelkussen zijn ong 10 cm dik per 2.



morca

Achterkamer:
Matras gaat zwart hoeslaken omheen,ik heb toch geen vriendin dus geen gezeur  ;D
Die aan de lange muur en de rest laat ik door een kennis mooi zwart bekleden of met een mooie print van iets,moet nog even kijken/winkelen binnenkort.

Handjeklap of hard praten klinkt morsdood tov eerst.
Nu een muziekje draaien,maar dat gaat wel bevalllen denk ik  :music:




LS2

How I met your mother?  :thumbs-up:

Interessante aanpak zo, heerlijk als dat zo kan. En mooi dag het werkt.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..

morca

Vd week al even bezig geweest.
Hoefde ook niet te boren,heb wat vd muur gehaald om daar te testen.
Ophangen was zo klaar.
Netjes bekleden is meer werk.
Hopelijk doet een kennis dat.
Dit ziet er niet uit  :D

MLCinema

Deadpool al gekeken? En leuk bezig! Mijn vriendin zou mij subiet buiten gooien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

morca

Citaat van: Staaled op januari 12, 2017, 14:42:39
Deadpool heb ik toevallig gisteren gezien.
Voor mij de leukste Marvel.

Oh, en bruut laag.

Citaat van: RalphH op januari 12, 2017, 22:09:01
Deadpool, erg vet!


Idd heren goeie film.
Allerlei goeie muziek van nieuw tot oud.
Superlaag voor me kiezen gehad
Sex en veel domme humor en actie.
En een supergoed einde waar onze held niet op had durven hopen........ ze liefje terug.... :inlove:
Echt genoten

En je had gelijk Ed,ik vind deze marvel super!!

RonG

Deepwater Horizon net gezien Marco, echt gaaf, vooral voor het laag ook ;)

morca

Citaat van: Kamidioblitz op januari 13, 2017, 21:45:52
Deadpool al gekeken? En leuk bezig! Mijn vriendin zou mij subiet buiten gooien.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja net,superfilm.

Daarom heb ik geen vriendin,ik ben niet zo goed als de held in de film...........

Ik had vorige week wel een date,die was gek op films kijken en bruut geluid zij ze.
Maar toen ze binnenkwam was het bruute er snel af.
Maakt ook niet uit,ze had veel meer praatjes van te voren die opeens andersom waren toen ze hier was.
Ik trek ze aan denk ik  :dry:

Dat was voor die kussens trouwens  ;)

morca

Citaat van: RonG op januari 13, 2017, 21:56:10
Deepwater Horizon net gezien Marco, echt gaaf, vooral voor het laag ook ;)
Thanks voor de tip Ron,ga meteen even regelen dat ik die vd week ook even ga kijken  :thumbs-up: :thumbs-up:

Die kussens is een goeie test ,bas klonk stuk droger en detailrijker,en de rest ook.
Veel meer rust en detail in het geluid.
Die lange op de muur achter moet ik er nog 1 van scoren,10 cm dempt beter af.
Dan kan het afwerken beginnen.

Morgen eens een muziekje goed hard draaien,kijken hoeveel daar verbeterd is
Net al wel een stukje contrabas geluisterd,klinkt ook veel droger lijkt weer meer zoals het boven ook was
Geluid sterft veel sneller uit ipv na te ijlen,dus ik ben wel happy  :music:

morca

Mocht er iemand zin hebben om eens een filmpje te komen kijken,en muziekje natuurlijk.
Ik leer graag eens wat mensen kennen waar ik hier vaak mee converseer  ;D

morca

Pas me bandpass/ torpedo subwoofer nog even losgehad voor een checkup:
Alles was nog ok,driver nog zo bijna zo stijf als hij uit de winkel kwam,goeie ophanging !!


Martijnst1990

Noem me een neuroot, maar het merkplaatje op die driver moet gewoon recht naar beneden wijzen :P

Maar lekker aan het genieten dus! ga zo door :) We hebben het er lang geleden al is over gehad, maar wil best eens komen luisteren hoor ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

morca

Citaat van: Martijn90 op januari 13, 2017, 23:48:34
Noem me een neuroot, maar het merkplaatje op die driver moet gewoon recht naar beneden wijzen :P

Maar lekker aan het genieten dus! ga zo door :) We hebben het er lang geleden al is over gehad, maar wil best is komen luisteren hoor ;)
Nou zo ben ik ook,maar de aansluitingen zitten aan die kant vd driver,en ook in de kist.
Denk laat ik het draad zo kort mogelijk houden.
Dus zo neuroot ben je niet hoor  ;)

Lijkt me zeer goed plan om eens een M&G in te plannen.
Jij was ook de eerste die me volgde met een JL diy ,dus dat maakt het extra leuk de persoon erachter eens te ontmoeten.
En film,muziek en eten genoeg om er een leuke dag van te maken.
Moeten we zeker een keer doen,top  :thumbs-up:

morca

Er zit zoveel meer rust in het geluid dat ik erbij inslaap gevallen ben om 8 uur  ;D

1 kussen met een houten latje en een mooie gladde zwarte fleecedeken vd action bekleed.
Was echt zo klaar.
Ik denk haal nog 4 van die dingen.....geen zwarte meer en door wisselende inkoop niet zeker of ze weer komen  :crazy:
Maar weer afwachten ,moet iig aan de voorkant 2 dezelfde hebben.
Eigenlijk allemaal percies dezelfde kleur .


flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

MLCinema

Citaat van: morca op januari 13, 2017, 21:58:57
Ja net,superfilm.

Daarom heb ik geen vriendin,ik ben niet zo goed als de held in de film...........

Ik had vorige week wel een date,die was gek op films kijken en bruut geluid zij ze.
Maar toen ze binnenkwam was het bruute er snel af.
Maakt ook niet uit,ze had veel meer praatjes van te voren die opeens andersom waren toen ze hier was.
Ik trek ze aan denk ik  :dry:

Dat was voor die kussens trouwens  ;)

Als ik die foto's zo zie kan ik mij wel een voorstelling maken van het gezicht haha. Ik heb wel respect voor je poging. Mooi om ook om te lezen dat het verbetering brengt. Beetje experimenteren tegen relatief lage kosten is hartstikke leuk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

morca

Idd ik wil de kosten laag houden en de tijd ok die ik erin steek,en bedacht me opeens nog diverse kussens te hebben.
Nou hopen dat de action die fleece dekens weer heeft binnenkort.
Vd week als het even kan  ;D

Tja dat gezicht,het kon niet gek genoeg zei ze met haar ex keek ze ook veel film en serie,ook op een dikke set.
Dat bleek achter niet zo,n dikke set  :clapping:

Maar goed ze is zeer onvoorspelbaar op alle vlakken ben ik achter gekomen.
Beter nu als ...... ;)

MLCinema

Dat is ook zo... Vrouwen. Ach. Ook op dat vlak kun je upgraden[emoji51].


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |


KillerbeeNL

Citaat van: morca op januari 15, 2017, 11:49:59
Misschien word 2017 mijn jaar mbt die upgrade  ;D
We zullen zien  :popcorn:

moet je eerst die kussens wegdoen :P

Of eerst aan de haak slaan en dan "upgraden" ;-)

Ach je moet lekker je ding blijven doen..
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

morca

Ik weet hetniet,met al die spullen en dan nog wat ik aan het ophangen ben zal het zeker niet meevallen.
Daarintegen zet een vrouw het huis vaak vol met prullaria waar ik weer echt niet tegen kan.
Maar dat snappen ze niet,onder het mom dit is toch leuk / gezellig.
Maar wel zeuren over jouw spullen .

Ik blijf ook me eigen ding doen hoor,wees maar niet bang  ;)
Betekend wel dat ik niet snel iemand aan de haak wil slaan.
Maar dat wil ik ook niet als ik mezelf ,me hobby,wie ik ben daarvoor moet opofferen.

Ik ben geboren met deze hobby lijkt het .
Van kleins af aan altijd mee bezig geweest terwijl me vrienden nog met autootjes speelde.
En dat gaat echt niet veranderen na die lange zoektocht om met dit budget het geluid zo te krijgen als het nu is.

Niet dat het niet beter kan,maar dan moet er wel meer geld beschikbaar zijn  :)

morca

Zo even wat beter kunnen luisteren.
Na demping minder reflecties,dus de eq vd marantz moest weer wat bijgesteld worden.
Wat eerst via reflecties meer output gaf was nu iets gedempt dus ben weer even aan het spelen geweest met de manual eq.
Ik denk dat hij weer bijna goed staat.

Klinkt goed !!!  :music: