Marco,s Ht stereo living,mijn akoestische avontuur.

Gestart door morca, oktober 17, 2010, 18:21:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Witalik

Citaat van: morca op december 11, 2016, 12:00:42
Nee dat staat wel goed.
In het menu vd disc zet ik altijd alles goed voor het kijken.
Ik heb al een setting gevonden in de BD 65 die op DD en gewoon DTS uitsturen stond,bitstream stond wel goed.
Waarom DTS dan wel MA uitstuurde weet ik niet.
Er staat nu treu hd in het scherm met afspelen.

Dat is toch van DTS ? Net zoals True hd?  Maar mooi dat het nu klopt :-)   ik zou maar niet aan een HTPC beginnen als ik jou was, dan heb je nog meer van dit soort 'ellende'  ;D
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

morca

Hele menu even doorgespit.
Toen kwam ik wat raars tegen,even goed gelezen wat dat wat was.

Waarom die stand erop zit snap ik niet,meeste receivers pakken zelf de core.
Vraag me af hoe de oude eigenaar altijd film gekeken heeft.......

Zo nog eens kijken en luisteren of me geluid nu beter is bij treu HD
Blijf het raar vinden,stand is om dtsma naar dts en treu hd naar DD te zetten.
Waarom hij dat bij de ene wel en bij de andere niet deed is een beetje vreemd.
Daarom dacht ik ook dat hij goed stond,met DTSMA bleef het formaat wel intact ,terwijl die funtie zei van niet.
Omschakelen hielp daar ook niet bij,zat er opeens aan te denken toen ik gisteren de manual aan het lezen was.

yorkie13

Gevalletje instellingen dus.

Is de filmindustrie ook weer gerustgesteld  :D

morca

Citaat van: RA SUBS op december 11, 2016, 13:37:06
Gevalletje instellingen dus.

Is de filmindustrie ook weer gerustgesteld  :D
Kom ik nog op terug na een paar treu hd film,s.
Want vanaf de dune die ze wel afspeelt ben ik ook niet onder de indruk.
Heb er 2,en leen er nog 1 vd week  ;)

Raphie

JBL PRX Power!

morca

Citaat van: Raphie op december 11, 2016, 15:20:50
True HD niet treu hd :-X
Ik weet het,maar je snapt evengoed wel wat er staat ;)
Zit vaak op me tel,met de comp zou ik er sneller HD neerzetten.
Of het met hoofdletters klinkt ga ik nu testen  :popcorn:

yorkie13

Vraag blijft of het nu aan de verouderde bd65 ligt , of aan de filmindustrie  :popcorn:

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)


RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


morca

Citaat van: RalphH op december 14, 2016, 20:40:05
Dat ie beter te kauwen was dan de vorige? ;D
Ik vond hem saai,de eerste keer dat ik een star trek saai vind  :nopompom:
Citaat van: RA SUBS op december 14, 2016, 20:45:47
Geen HD  :D
Wel HD.
zal eerst nog een paar films kijken voor ik verder oordeel,maar het laag was bagger van deze.

RalphH

Nou, heb me toch wel zeer vermaakt.
En geen last van bagger laag gehad voor zover ik het kon beoordelen (zat niet op de MLP deze keer)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Star trek beyond saai  :butbut:
Ik heb er super van genoten  :wub: ook van de vorige, al was dat pas de 2e x dat ik hem ging kijken.

VOlgende week naar roque one


RonG

Citaat van: morca op december 15, 2016, 13:20:29
Ik zal er nog eens rustig voor gaan zitten en een 2e keer kijken heren  ;D

En de sub(s) gewoon wat harder zetten :tounge:

Jumping Jack

Citaat van: morca op december 11, 2016, 15:36:36
Ik weet het,maar je snapt evengoed wel wat er staat ;)
Zit vaak op me tel,met de comp zou ik er sneller HD neerzetten.
Of het met hoofdletters klinkt ga ik nu testen  :popcorn:

Raphie doelde (volgens mij) niet zozeer op het gebrek aan hoofdletter, maar wel op de correcte schrijfwijze van "true".  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

morca

Citaat van: Jumping Jack op december 15, 2016, 14:08:43
Raphie doelde (volgens mij) niet zozeer op het gebrek aan hoofdletter, maar wel op de correcte schrijfwijze van "true".  ;)
Staat een leuk filmpje op youtube over mensen die al over een hoofdletter vallen
Zal hem straks even opzoeken  ;D
Gebrek aan een hoofdletter beter gezegd.

yorkie13


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Je hebt gelijk,ik ben een beetje afwezig door persoonlijke omstandigheden en loop daarom ook thuis.
Daarom sluipen zulke foutjes erin.

Voor wie dat grappig vind,ga je gang ik lees het wel.

Raymond187

Als je de taal purist wil uitgangen ga dan op partyflock hangen, kan je de hele dag de purist uithangen  :headbanging:

Ik heb zin om een paar film te gaan kijken, maar ben erg druk.

Interstellar wil ik weer kijken en die... Weet ff de naam niet. De zogenaamde prequel van alien. Die vind ik ook gaaf.

KillerbeeNL

Soms zie ik woorden staan (vooral op MP) en dan schaam ik me voor mijn medelanders , maar ik ben wel een beetje klaar met dat gemiern@#k en "kijk eens hoe goed mijn woordenschat en hoog mijn IQ is...."

Wel denk ik dat je wel een beetje aandacht mag geven aan berichten die hier of elders worden geplaatst.

Ik lees ze altijd even na en druk dan pas op versturen.....

sorry voor de topic vervuiling
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Staaled

Citaat van: morca op december 15, 2016, 17:22:03
Je hebt gelijk,ik ben een beetje afwezig door persoonlijke omstandigheden en loop daarom ook thuis.
Daarom sluipen zulke foutjes erin.

Voor wie dat grappig vind,ga je gang ik lees het wel.
Ik zou mij er niet druk om maken.
Het was wel degelijk duidelijk. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

morca

Citaat van: Raymond187 op december 15, 2016, 18:03:08
Als je de taal purist wil uitgangen ga dan op partyflock hangen, kan je de hele dag de purist uithangen  :headbanging:

Ik heb zin om een paar film te gaan kijken, maar ben erg druk.

Interstellar wil ik weer kijken en die... Weet ff de naam niet. De zogenaamde prequel van alien. Die vind ik ook gaaf.
Interstellar is die een beetje goed.

Citaat van: KillerbeeNL op december 15, 2016, 18:31:33
Soms zie ik woorden staan (vooral op MP) en dan schaam ik me voor mijn medelanders , maar ik ben wel een beetje klaar met dat gemiern@#k en "kijk eens hoe goed mijn woordenschat en hoog mijn IQ is...."

Wel denk ik dat je wel een beetje aandacht mag geven aan berichten die hier of elders worden geplaatst.

Ik lees ze altijd even na en druk dan pas op versturen.....

sorry voor de topic vervuiling
Niet als vervuiling opgevat hoor  ;)

Citaat van: Staaled op december 15, 2016, 19:02:39
Ik zou mij er niet druk om maken.
Het was wel degelijk duidelijk. :)
Doe ik ook niet.
Was om iets duidelijk te maken  ;D