Sanders Ht-& Stereoset

Gestart door Xander32, augustus 25, 2009, 20:28:34

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Xander32

#850
Citaat van: HTip op oktober  8, 2011, 15:20:53
Zo te lezen heb je én de juiste keuzes gemaakt én ook nog in en gespreid bedje terecht gekomen. Kan niet beter. Veel geluk op je nieuwe stekkie.

Kan je nieuwe vriendin ook genieten van je hobby?
Nja; zij is ook een echte muziekliefhebber en wij hebben de afgelopen 12 maanden samen al de nodige concerten en festivals bezocht. Echter heeft zij niets met alle hardware die ik meebreng ... maarja, samenwonen gaat compromissen betekenen he  8).

Bij de buren, het Marantzforum, zijn er een groepje leden die met regelmaat M&G`s organiseren/afgaan. Zelf behoor ik ook tot dat gezelschap; zij noemt deze "`t suffe clubje"...    :D


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2011, 15:29:14
Nja; zij is ook een echte muziekliefhebber en wij hebben de afgelopen 12 maanden samen al de nodige concerten en festivals bezocht. Echter heeft zij niets met alle hardware die ik meebreng ... maarja, samenwonen gaat compromissen betekenen he  8).

Bij de buren, het Marantzforum, zijn er een groepje leden die met regelmaat M&G`s organiseren/afgaan. Zelf behoor ik ook tot dat gezelschap; zij noemt deze "`t suffe clubje"...    :D


Sander.
:clapping: Ach wie weet wordt het nog anders als je samen eenmaal op je nieuwe stek zit. Zo niet, dan heb je in ieder geval al een mooie set en die neemt je niemand af :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


Maro

Citaat van: drees62 op oktober  8, 2011, 16:25:27
:withstupid:

En bedankt hè!



Zegt wel het een en ander over de nieuwe vriendin...ze gaat met zo'n suffie samen wonen... :hehe:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Alex Groningen

#855
Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2011, 10:46:03
Waarom verhuizen; een nieuwe vriendin > zij goede baan in het onderwijs > ik (goede) baan in de zorg > in Achterhoek echter niets voorhanden aangaande vacatures onderwijs > in de zorg overal in den lande volop werk, zeker ook in omg. West Maas en Waal (Nijmegen, Arhnem, Den Bosch, Tiel) ...

Ik ben een geboren en getogen Achterhoeker, een prachtige omgeving met veel natuur, rust en een mentaliteit waarbij ik mij prettig voel; heb daar dan ook m`n gehele leven doorgebracht. Echter heb ik de afgelopen 12 maanden mogen ervaren dat m`n nieuwe woonomgeving ook veel te bieden heeft; de voordelen van het landelijk wonen maar wel binnen 5 minuten een snelweg oprijden, een zelfde mentaliteit en sfeer als in de Achterhoek en een fijn huisje waarin ik mij al snel erg prettig en vertrouwd voelde. En het aller voornaamste; een warm onthaal door m`n (nieuwe) schoonfamilie en de vrienden/vriendinnen van m`n lieve vriendin.

Resume: een keuze deels op ratio maar vooral ook op `t gevoel (ik heb aangaande m`n prive een aantal roerige jaren achter de rug, waarin ik een hele voorname levensles heb gehad; daar waar ik voorheen keuzes maakte alleen op basis van rationele argumenten, daar heb ik nu geleerd dat het gevoel, m`n intuïtie zeker zo voornaam is 8) ).


Zo te lezen heb jij je eigen (nieuwe) plekje wel gevonden. Leuk dat je je er gelijk zo goed thuis voelt.

Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2011, 10:46:03
Zo, wie is er hier nu het oude-wijf  ;D,

Oke, jij kan er ook wat van. ;)

Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2011, 10:46:03
maar weer snel on-topic; zojuist een bericht ontvangen dat het audiomeubel nog minimaal een 14 dagen op zich laat wachten. Daarmee ook de wederopbouw van m`n set  :(. En ik was al zo benieuwd hoe m`n set het hier zou doen  :devil:.
Sander.

Nou niet langer wachten, aansluiten die handel en weer lekker genieten van je set en de muziek. ;D

Xander32

Citaat van: Maro op oktober  8, 2011, 16:27:43
Zegt wel het een en ander over de nieuwe vriendin...ze gaat met zo'n suffie samen wonen... :hehe:



:angel: Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Pinohelmond

Respect Sander, zowel voor je set en voorgaande sets als voor de keuze die je gemaakt hebt!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Xander32

#860
Citaat van: Xander32 op september 26, 2011, 09:53:43
Nieuwe draadjes besteld voor het aansluiten van m`n speakers en sub na verhuizing;
* wederom Cardas Crosslink (biwire) ls. kabels &
* Mogami ic om de Velodyne aan te sluiten.

Speakerkabels ruim opgemeten en betreffende de sub ic`s ietwat extra lengte t.b.v. een zorgvuldige plaatsing van de sub.

Mijn huidige Cardas Crosslink komt spoedig in de verkoop (2 x 2.5 meter biwire en 1 x 1.5 meter singlewire t.b.v. center, afgemonteerd met QED airlocks).

Sander.
Cardas out en Cardas in; m`n "oude ls.kabels" hebben een nieuw baasje gevonden.

Voorts afgelopen dagen druk geweest met dozen inpakken t.b.v. de verhuizing morgen.
Wat een hoop zooi kan een mens vergaren :o. Ik denk dat ik een derde heb opgeruimd afgelopen 2 dagen (lees; in de Kliko opgeslagen). Het residu mag morgen mee naar het land van Maas en Waal.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HTip

Succes met de verhuizing! Het ruimt lekker op inderdaad.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Alex Groningen

Ook vanuit het hoge noorden succes toegewenst met de verhuizing.

Pinohelmond

Dan ook maar even vanuit het gezellige zuiden des lands, SUCCES!!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Xander32

#865
Thx guys :thumbs-up:.
Momenteel ben ik behoorlijk brak maar de verhuizing is soepeltjes verlopen, geen klagen daarover!

Voorts gelijk de huiskamer anders ingedeelt; de speakers krijgen daardoor een meer vrije opstelling. Ben daar op voorhand erg blij mee :clapping:.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

Citaat van: Xander32 op oktober 17, 2011, 20:38:42
Voorts gelijk de huiskamer anders ingedeeld; de speakers krijgen daardoor een meer vrije opstelling. Ben daar op voorhand erg blij mee :clapping:.
Sander.

Mocht je alles weer opgesteld en aangesloten hebben staan, dan roept dat gelijk weer een vraag bij me op, foto's. :D

Xander32

#867
Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2011, 10:46:03
... maar weer snel on-topic; zojuist een bericht ontvangen dat het audiomeubel nog minimaal een 14 dagen op zich laat wachten. Daarmee ook de wederopbouw van m`n set  :(. En ik was al zo benieuwd hoe m`n set het hier zou doen  :devil:.


Sander.

Citaat van: Alex Groningen op oktober 18, 2011, 07:49:09
Mocht je alles weer opgesteld en aangesloten hebben staan, dan roept dat gelijk weer een vraag bij me op, foto's. :D

Ik dien dus nog ff geduldig te zijn betreft opbouw v.d. installatie, tot het moment dat de nieuwe meubels worden geleverd. Zal er straks eens achteraan bellen 8).

Na opbouw gaan er vanzelfsprekend foto`s volgen en zal ik weer een M&G op zetten voor de muziekvrienden van "`t suffe clubje" (aldus m`n vriendin). Uiteraard zijn ook anderen van harte welkom.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

larzie

Citaat van: Xander32 op oktober 17, 2011, 20:38:42
Thx guys :thumbs-up:.
Momenteel ben ik behoorlijk brak maar de verhuizing is soepeltjes verlopen, geen klagen daarover!

Voorts gelijk de huiskamer anders ingedeeld; de speakers krijgen daardoor een meer vrije opstelling. Ben daar op voorhand erg blij mee :clapping:.

Komt dat brakke wel van de verhuizing? :P

Het is wel handig inderdaad dat je nu bij het indelen van je woonkamer je ht set als referentiepunt kunt nemen en van daar uit de rest van je kamer kan indelen  :D

Citaat van: Xander32 op oktober 18, 2011, 09:18:49
Na opbouw gaan er vanzelfsprekend foto`s volgen en zal ik weer een M&G op zetten voor de muziekvrienden van "`t suffe clubje" (aldus m`n vriendin). Uiteraard zijn ook anderen van harte welkom.

Haha ja helaas voor haar is het net even anders waarschijnlijk dan een tupperware party :pompom:
Maar je kan elke meeting zo suf maken als je zelf wilt, alhoewel je soms ook afhankelijk bent van de gasten.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

Citaat van: larzie op oktober 18, 2011, 10:22:33...
Haha ja helaas voor haar is het net even anders waarschijnlijk dan een tupperware party :pompom:
Maar je kan elke meeting zo suf maken als je zelf wilt, alhoewel je soms ook afhankelijk bent van de gasten.
Ze is zo bij zo niet van dat soort party`s. Betreft "de gasten" - dat zijn relaxte lui, daar zal `t ook zeker niet aan liggen. Maar het feit is dat ze deze hobby gewoon suf vindt 8). Desondanks mag ik m`n set toch (ruim) opstellen (daar zijn echter wel keiharde onderhandelingen aan vooraf gegaan  :P).


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Citaat van: Xander32 op oktober 18, 2011, 17:24:34
Desondanks mag ik m`n set toch (ruim) opstellen (daar zijn echter wel keiharde onderhandelingen aan vooraf gegaan  :P).


Sander.


.....op het zolderkamertje.... :threadclosed:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

larzie

Citaat van: Maro op oktober 18, 2011, 18:04:29

.....op het zolderkamertje.... :threadclosed:

:blink: Oh dacht de slaapkamer...  :nopompom:
Misschien moet hij nu wel eens in de zoveel tijd zo'n zoetsappige film opzetten waarin de special effects en surround geluiden nog niet ontdekt zijn  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xander32

Citaat van: Maro op oktober 18, 2011, 18:04:29

.....op het zolderkamertje.... :threadclosed:
Citaat van: larzie op oktober 18, 2011, 19:37:15
:blink: Oh dacht de slaapkamer...  :nopompom:
Misschien moet hij nu wel eens in de zoveel tijd zo'n zoetsappige film opzetten waarin de special effects en surround geluiden nog niet ontdekt zijn  :D

;D


Nope, het spijt mij dat jullie `t zelf thuis zo zwaar hebben maar hier wordt `t een prominente plek in de living 8).



:P Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

high-q

Ben benieuwd naar de nieuwe indeling  :bigsmile:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge