Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979


Jumping Jack

En dan kan je eindelijk weer eens naar het toilet. Dat zal wel een grote opluchting zijn!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Citaat van: Jumping Jack op maart 23, 2014, 13:14:26
En dan kan je eindelijk weer eens naar het toilet. Dat zal wel een grote opluchting zijn!

;D


Rondom de boom in de voortuin ligt onderwijl een mooi tapijtje "voeding".
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

De grote broer, gedemonteerd door een "total verrückte Tannier" :):


http://www.open-end-music.de/vb3/showpost.php?p=152777&postcount=356



Ik volg zijn draadje al een tijdje, maar kan die gast niet helemaal volgen ::) (aan mijn duits ligt dat zeker niet). Volgens mij is die gast met enige regelmaat het spoor enigszins bijster, maar hij is wel totaal into the Glennies en het merk Tannoy, daarin super enthousiast en ervaren (heeft er echt al veel in zijn bezit gehad).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Ein-de-lijk zijn de Glennies van hun verpakking bevrijdt. Nu nog ff het geduld opbrengen totdat vriendinlief kan helpen ze op hun plaats te zetten 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Citaat van: Xander32 op maart 28, 2014, 11:26:14
Ein-de-lijk zijn de Glennies van hun verpakking bevrijdt. Nu nog ff het geduld opbrengen totdat vriendinlief kan helpen ze op hun plaats te zetten 8).

FOTOOOOOOOOOOOOO  :D

Jumping Jack

Je zal moeten wachten, hij zit op het toilet...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

Citaat van: Jumping Jack op maart 28, 2014, 11:51:54
Je zal moeten wachten, hij zit op het toilet...

Daar wil ik geen foto van  :D

Xander32

Citaat van: lynch1979 op maart 28, 2014, 11:51:02
FOTOOOOOOOOOOOOO  :D

... die komen van het weekend wel een x. Straks de Glennies aansluiten en kunnen ze starten met inspelen. Onderwijl gaan wij genieten van het mooie weer!


Citaat van: Jumping Jack op maart 28, 2014, 11:51:54
Je zal moeten wachten, hij zit op het toilet...
... op mijn werk kon ik gelukkig van maandag t/m donderdag naar de wc. Mijn drie-daagse weekenden waren echter wel zwaar, ik kon niet wachten totdat ik smaandags weer naar het werk mocht ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mediator

Citaat van: Xander32 op maart 23, 2014, 14:15:58
De grote broer, gedemonteerd door een "total verrückte Tannier" :):


http://www.open-end-music.de/vb3/showpost.php?p=152777&postcount=356



Ik volg zijn draadje al een tijdje, maar kan die gast niet helemaal volgen ::) (aan mijn duits ligt dat zeker niet). Volgens mij is die gast met enige regelmaat het spoor enigszins bijster, maar hij is wel totaal into the Glennies en het merk Tannoy, daarin super enthousiast en ervaren (heeft er echt al veel in zijn bezit gehad).

Mijn Duits is helaas ook niet zo goed, ben zelf ook wel lid daar. Volgens mij zie ik de bekende Hovland musicap in het hoog en een Bennic en Tannoy cap in het laag. Verder twee spoelen met een kern en een elco van 150 uF. Ruimte voor verbetering voor de Glenair die op zich al goed presteert.

Doubleoz

#1912
Hoe is het met de verbouwing Sander? Kun je de glennies al bijna aansluiten?
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Xander32

Citaat van: Mediator op maart 29, 2014, 07:51:23
Mijn Duits is helaas ook niet zo goed, ben zelf ook wel lid daar. Volgens mij zie ik de bekende Hovland musicap in het hoog en een Bennic en Tannoy cap in het laag. Verder twee spoelen met een kern en een elco van 150 uF. Ruimte voor verbetering voor de Glenair die op zich al goed presteert.
Betreffende Glenair eigenaar is momenteel idd. in de weer om een aangepast filter te laten bouwen. Mijn duits is overigens prima (ruim 30 jaar lang dicht aan de duitse grens gewoond).


Citaat van: Doubleoz op maart 29, 2014, 07:56:13
Hoe is het met de verbouwing Sander? Kun je de glennies al bijna aansluiten?
Richting afronding, nog "de puntjes op de i".

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


rovinggecko

Ben bang dat wij misschien hetzelfde geduld op moeten gaan brengen als hij rustig heeft zitten wachten om eea aan te sluiten.  :crazy:
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Xander32



De plaatjes bij mijn praatjes:

















::)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

weust

Inderdaad:)

Zien er netjes uit. Beetje gedateerd, maar netjes.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

rovinggecko

Geen halve maatregelen zo te zien!

Vind eea eigenlijk wel passen zo. Zeker niet lelijk. :)

Veel luister (en kijk) plezier er mee!!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

#1921
Erg mooi.  :pompom: Eindelijk eens iemand die z`n speakers gewoon metéén fatsoenlijk positioneert :clapping:

Gewoon "vét vér" van de muren, TOP!


Grote Tannoys :inlove:

Alex Groningen

Prachtig! Wens je bij deze dan ook heel erg veel luisterplezier!

lynch1979

Heeeeeeeeel erg netjes  :worship:

De tegels staan er perfect onder, het totaalplaatje klopt gewoon.

Heel veel luisterplezier, en menigeen kan wat van jouw geduld leren ;)

Maro

Eindelijk, netjes hoor. geniet er van. What's next?? Buizen??  :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -