Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 12, 2013, 20:18:56
Die van "het nieuwe begin"? :D

Hahaha, dit had ik al verwacht..... :D  Was ook wel een ''inkopper''  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

#1551
Gefeliciteerd Xander  :pompom: :clapping: op naar je droom spaekers...

Citaat van: Xander32 op oktober 13, 2013, 07:53:28
En, ik hou nu mooi tijd over om bij anderen op visite te gaan, om van de set van een ander te genieten ::).

Je bent van harte welkom!
mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Martin!!! op oktober 13, 2013, 14:03:33
Gefeliciteerd Xander  :pompom: :clapping: op naar je droom spaekers...

Je bent van harte welkom!
Ik zit gebeiteld betreft visite's;

Eddy
Ferry
Martin!!!
Maro
j o e p

En wat een pracht van een sets hebben zij allen  :wub: Laat de herfst/winter maar komen ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

audiosetup

Mooi! Nog kans dat je na beluisteren overstag gaat voor een andere speaker of staat de Tannoy vast? Ga je ze overigens tzt nog thuis beluisteren?
Blumenhofer Genuin FS 3 mk2, Pathos Logos, T+A mp8 streamer, Metrum Acoustics Onyx, Kimber Bifocal en Kimber Hero.

Xander32

Citaat van: diepenbroek op oktober 13, 2013, 23:29:01
Mooi! Nog kans dat je na beluisteren overstag gaat voor een andere speaker of staat de Tannoy vast? Ga je ze overigens tzt nog thuis beluisteren?
... ik ga niet (meer) luisteren met de intentie om tot andere speakers te komen. Maar als ik onverwachts iets tegen kom dat nòg beter is, laat ik dat natuurlijk niet maarzo voorbij gaan. Maar ik denk "mijn geluid" te hebben gevonden in de Tannoys.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32




... meer rust, meer lucht en nog ruimtelijker ook ::). Wat een upgrade :D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Toch mis ik iets, ik kan zo niet aanwijzen wat..........  :hmmm:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Pas maar op dat hare majesteit het geen permanent goed idee gaat vinden ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Sailor Jan

Citaat van: Xander32 op oktober 17, 2013, 07:15:46



... meer rust, meer lucht en nog ruimtelijker ook ::). Wat een upgrade :D.

WAF is ook heel erg groot!

Ik had allang een setje speakers van Marktplaats gehaald voor een klein bedrag; vintage speakers of e.d. Gewoon even overbruggen.
Wees lief voor jezelf

Xander32

M'n IPod & Dock weer afgestoft. Deze voldoet prima tot er wat anders is.

Betreft WAF; hare maje geeft zelfs te kennen dat het nu kaal is ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op oktober 17, 2013, 08:10:14
Betreft WAF; hare maje geeft zelfs te kennen dat het nu kaal is ...
Voor je het weet staan er een paar grote planten of bakjes of andere 'leuke' spulletjes.

Eventueel mag je mijn oude 602's wel lenen, mocht je ontwenningsverschijnselen krijgen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Sailor Jan

Je moet wel je eigen territorium afbakenen!
Wees lief voor jezelf

Xander32

Haha, moet smakelijk lachen om jullie "bezorgdheid", fijn dat jullie zo meeleven, maar het gaat echt wel goed komen hoor ;D.

Zo zit ik er over te denken om op de plek van de speakers dadelijk mijn zomerbanden en velgen te stallen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Citaat van: Xander32 op oktober 17, 2013, 08:52:54

Zo zit ik er over te denken om op de plek van de speakers dadelijk mijn zomerbanden en velgen te stallen.

Komt daar ook muziek uit dan  :D

Xander32

Citaat van: lynch1979 op oktober 17, 2013, 09:02:23
Komt daar ook muziek uit dan  :D
Nope, het betreft puur een tijdelijke maatregel om kijn territorium af te bakenen. Kan er natuurlijk ook een plasje plegen :P.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Citaat van: Xander32 op oktober 17, 2013, 09:05:20
Nope, het betreft puur een tijdelijke maatregel om kijn territorium af te bakenen. Kan er natuurlijk ook een plasje plegen :P.

Dat scheelt je dan een hoop gesjouw  ;)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979


Xander32

Mijn vriendin vindt de Glennies op voorhand al spuuglelijk. Echter wil dat weinig zeggen daar (bijna) iedere vrouw niets met deze uitwassen van manliefs hobby heeft. Zij vindt alicht de melkpakjes van bijv. een Bose wel "schattig", als ze dan vervolgens maar niet in het zicht staan ...

Resumé; 't komt helemaal goed met de Glennies :D.


Ik ben er van overtuigd dat deze in ons interieur, met volop natuurlijke materialen (veel hout) en kleuren, prachtig gaan staan 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Citaat van: Xander32 op oktober 18, 2013, 11:19:27
Mijn vriendin vindt de Glennies op voorhand al spuuglelijk. Echter wil dat weinig zeggen daar (bijna) iedere vrouw niets met deze uitwassen van manliefs hobby heeft. Zij vindt alicht de melkpakjes van bijv. een Bose wel "schattig", als ze dan vervolgens maar niet in het zicht staan ...

Resumé; 't komt helemaal goed met de Glennies :D.


Ik ben er van overtuigd dat deze in ons interieur, met volop natuurlijke materialen (veel hout) en kleuren, prachtig gaan staan 8).

Ik vin de Glenair 10 echt een mooie luidspreker ! (wel zonder frontdoek) En geluidstechnisch 1 van de mooiere/mooiste Tannoy's

Xander32





... de komende tijd maar af en toe naar `t plaatje kijken om de periode "zonder" te overbruggen ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

Ga naar de supermarkt pak wat dozen en maak ze ongeveer na en zet ze neer
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Eddye

Citaat van: John Wx op oktober 18, 2013, 16:26:33
Ga naar de supermarkt pak wat dozen en maak ze ongeveer na en zet ze neer
Een paar Bose melkpakjes achter die dozen, en wie hoort er verschil? :D ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: John Wx op oktober 18, 2013, 16:26:33
Ga naar de supermarkt pak wat dozen en maak ze ongeveer na en zet ze neer

;D

:thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

morca

Citaat van: Eddye op oktober 18, 2013, 16:28:26
Een paar Bose melkpakjes achter die dozen, en wie hoort er verschil? :D ;)
Iedereen koopt nu Bose ,Marco Borsato zingt en die zegt dat het goed is.
Goeie marketing weer  ;D