Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WickedGame

Citaat van: The Vampire op september  3, 2011, 19:38:03
thanks heren! ben er nog hoor. Alleen bijna nooit meer online. ben nu in de weekenden alleen maar aan het genieten ;) :smile:

Goed bezig! Juich ik alleen maar toe  :pompom:


Robbert54

nou heb wat nieuws. Heb wat knopen doorgehakt en zoals het er nu naar uitziet ga ik mijn hele set verkopen. Er komt wel wat voor terug, maar dan in een veel lagere prijsklasse. Ik zal jullie op de hoogte houden. ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: The Vampire op september 15, 2011, 18:12:05
nou heb wat nieuws. Heb wat knopen doorgehakt en zoals het er nu naar uitziet ga ik mijn hele set verkopen. Er komt wel wat voor terug, maar dan in een veel lagere prijsklasse. Ik zal jullie op de hoogte houden. ;)

Waarom ga je een stap lager? Niet echt een logische stap....leg uit!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Jammer om te horen (afhankelijk waar het geld nu voor gebruikt gaat worden ;)), ben ook wel benieuwd naar je reden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Je zal er wel een goede reden voor hebben, maar ik hoop dan ook dat je van je nieuwe set evenveel kan genieten... Ben ook wel benieuwd naar de reden. Maar als je die niet wil/kan delen dan begrijp ik dat ook ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

S@m

Citaat van: HTip op september 15, 2011, 22:15:44
Maar als je die niet wil/kan delen dan begrijp ik dat ook ;)

Ik niet!

Al je lief en leed wordt in dit topic gedeeld dus kan de reden van downgrade er ook wel bij...


;)

Alex Groningen

Ben ook wel benieuwd naar de reden waarom je gaat downgraden, Robbert.
Hoop in ieder geval voor je dat je geen spijt gaat krijgen van deze beslissing.

Robbert54

Reden is heel simpel. Heb geld nodig helaas. Denk dat ik niet alleen ga doe graden maar ook volledig ga overstappen op stereo. Ga binnenkort de AP spark beluisteren. En qua stereo weet ik t nog niet helemaal. Is ook een beetje afhankelijk van wat ik nog voor de set kan krijgen.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Zonde Robbert maar wel begrijpelijk! Succes!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martijnst1990

Inderdaad jammer, maar ach.. je bent nog jong (wat klinkt dat stom van iemand die nog jonger is  ::)), dus je hebt nog tijd zat om later weer een mooie set neer te zetten :)

Succes met de downgrade en de rest!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Meeste muziek is in stereo, dus daar kan je lekker van blijven genieten. En als je een keer een film in surround wil kijken kom je gewoon nog een keer naar mij ;)

Veel succes!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

thanks heren. idd jammer, maar het is niet anders. Ook wel weer leuk om het maximale uit een minimaal budget te halen.

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op september 21, 2011, 10:50:57
thanks heren. idd jammer, maar het is niet anders. Ook wel weer leuk om het maximale uit een minimaal budget te halen.


Dat is ook zeker zo, op die manier blijf je toch nog een beetje bezig met de hobby :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Wat vinden jullie van de hepta exception? Of wie kent deze speaker??
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Alex Groningen

Ken ze niet. Maar je kunt ze gaan beluisteren bij W&W die een setje te koop heeft staan.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Xander32

Citaat van: Alex Groningen op oktober 20, 2011, 08:25:35
Ken ze niet. Maar je kunt ze gaan beluisteren bij W&W die een setje te koop heeft staan.
Robbert, respect voor de keuze maar is het niet wijs om bijvoorbeeld middels het topic prijsbepaling, eerst eens zicht proberen te krijgen hoeveel jouw huidige set bij verkoop nog kan gaan opbrengen? De huidige 2e handsmarkt is niet echt geweldig; ik ben bang dat je erg veel gaat inleveren. Vervolgens dien je nog weer wat terug te kopen; wat is dan het verschil onder de streep? Dat zou ik eerst gaan uitzoeken.


Succes,

Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

Citaat van: The Vampire op oktober 20, 2011, 08:26:41
Die heb ik nu thuis staan ;D op proef

:D

Dan ben jij toch de persoon die er nu het beste een oordeel over kan geven. ;)

Ben dus erg nieuwsgierig wat jij er van vind?

Robbert54

Vandaag komt er iemand luisteren voor mijn speakers!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Citaat van: The Vampire op oktober 21, 2011, 12:50:44
Vandaag komt er iemand luisteren voor mijn speakers!
Spannend. Ga je nu volledig over op stereo, dus ook je receiver de deur uit?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Big Changes Robbert!

Ben benieuwd wat het wordt!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Veel plezier weer met het uitproberen van andere speakers. Succes met de verkoop!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Man moet er nog even over nadenken. Zat toch met de WAF ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

en inmiddels is de platenspeler weg en de CM1's en staan hier nu de Hepta Exception's

let niet op de ballonnen :D

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jumping Jack

Mooi hoor Robert! Komt er nog een andere draaitafel of hou je het vinyl voor bekeken?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs