Game of Thrones - HBO

Gestart door evilniek, april 21, 2011, 10:15:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riwi

Citaat van: Grindtegel op april 13, 2012, 19:33:55
ik heb al jaren giganews en merk niks van rars die er niet zijn, en ik heb geen account bij abhdtv etc waar de uploads een geheime naam meekrijgen. ik zoek meestal gewoon op de naam vd film/serie.

Je bent ze gewoon te snel af  ;D Vaak zijn ze in de eerste 24 of 48 uur nog wel intact. Is op ABHDTV wel te lezen dat het gebeurt. Ik heb er omdat ik 4 newsproviders gebruik ook minder last van.

Grindtegel

Citaat van: riwi op april 13, 2012, 21:08:00
Je bent ze gewoon te snel af  ;D

:devil:

Ook oude nzb's van een jaar (of twee) geleden zijn over het algemeen geen probleem. Op abhdtv lullen ze maar wat, beetje interessant doen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Zaagstra

#202
Dacht ik lekker serie 1 op BluRay te kijken dit weekend, crasht de speler zodra ik disk 1 probeer af te spelen (rest niet geprobeerd).  :(  Grrrrr!!!!   >:( Kijken of ik de fw kan upgraden cq of de schijf in een andere speler wel werkt. Het is in elk geval geen regioprobleem, hij komt van Amazon UK en is ook door HBO UK uitgebracht.

AAARGH!!!

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Grindtegel

Zojuist alweer deeltje 3 gezien (zonder problemen van de nieuwsgroep geplukt  ;) ). Alweer nieuwe personages, het wordt wel een beetje onoverzichtelijk. In 3 kwartier 50 verschillende verhaallijnen proberen te proppen maakt het er niet echt beter op, dat vind ik wel jammer, voor de rest een superserie maar wel wat rommelig zo.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Zaagstra

Citaat van: Grindtegel op april 16, 2012, 22:30:33
Alweer nieuwe personages, het wordt wel een beetje onoverzichtelijk.

Dan is het duidelijk een goede verfilming  :P.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

larzie

#205
Citaat van: Grindtegel op april 16, 2012, 22:30:33
Zojuist alweer deeltje 3 gezien (zonder problemen van de nieuwsgroep geplukt  ;) ). Alweer nieuwe personages, het wordt wel een beetje onoverzichtelijk. In 3 kwartier 50 verschillende verhaallijnen proberen te proppen maakt het er niet echt beter op, dat vind ik wel jammer, voor de rest een superserie maar wel wat rommelig zo.

Misschien dat dit helpt (Er is ook een lijst op wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_characters_in_Game_of_Thrones):




En de kaart incl. families:

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Kjelt

Citaat van: Grindtegel op april 16, 2012, 22:30:33
Zojuist alweer deeltje 3 gezien (zonder problemen van de nieuwsgroep geplukt  ;) ). Alweer nieuwe personages, het wordt wel een beetje onoverzichtelijk. In 3 kwartier 50 verschillende verhaallijnen proberen te proppen maakt het er niet echt beter op, dat vind ik wel jammer, voor de rest een superserie maar wel wat rommelig zo.
Er is een GoT app voor de iPad, kun je aangeven welk boek je hebt gelezen (oftewel welke seizoenen je al gezien hebt  :D )

Xstream

Citaat van: Grindtegel op april 16, 2012, 22:30:33
Zojuist alweer deeltje 3 gezien (zonder problemen van de nieuwsgroep geplukt  ;) ). Alweer nieuwe personages, het wordt wel een beetje onoverzichtelijk. In 3 kwartier 50 verschillende verhaallijnen proberen te proppen maakt het er niet echt beter op, dat vind ik wel jammer, voor de rest een superserie maar wel wat rommelig zo.
Dat vond ik ook het probleem van S1. Het begin vond ik zeer sterk. Maar naarmate het seizoen vorderde werd 't wat rommelig. Er werd teveel verteld in te korte tijd, waardoor karakters ook een beetje ondersneeuwde.
Van mij mogen ze 't best 2x langzamer doen en dan met wat meer ruimte voor karakters en sfeer proeven.

In S2 begon 't ook weer sterk. Afl. 3 moet ik nog kijken, maar klinkt als een herhaling van 't probleem (voor mij althans). Zonde, want hoewel ze (succesvolle) series altijd nodeloos willen oprekken ten kostte van de kwaliteit lijkt 't met deze serie wel andersom. Wat op zich een unicum is :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

larzie

Citaat van: Xstream op april 17, 2012, 13:36:16
Er werd teveel verteld in te korte tijd, waardoor karakters ook een beetje ondersneeuwde.

Dat ondersneeuwen is logisch! "Winter is coming!"  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RonG

Ik heb S1 nogmaals gekeken alvorens met S2 aan de slag te gaan, en een 2de keer was toch alles wat duidelijker :)

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Grindtegel

Het gaat mij er niet om dat ik het niet kan volgen, maar dat ieder verhaaltje in een te korte tijd wordt verteld en daardoor aan kracht inlevert, net zoals Xstream aangeeft.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

larzie

Citaat van: Grindtegel op april 17, 2012, 18:04:50
Het gaat mij er niet om dat ik het niet kan volgen, maar dat ieder verhaaltje in een te korte tijd wordt verteld en daardoor aan kracht inlevert, net zoals Xstream aangeeft.

Misschien werkt men dit keer wel toe naar een climax ipv ermee te beginnen. Na de allereerste aflevering van seizoen 1 zat ik echt van WTF!!! Helemaal in het begin met die white walkers en ook het einde van de aflevering met Bran!
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xstream

Citaat van: larzie op april 17, 2012, 22:19:08
Misschien werkt men dit keer wel toe naar een climax ipv ermee te beginnen. Na de allereerste aflevering van seizoen 1 zat ik echt van WTF!!! Helemaal in het begin met die white walkers en ook het einde van de aflevering met Bran!
Ja, was eigenlijk de beste afl. inderdaad :)
Net Afl. 3 gekeken. Het valt me nog mee qua nieuwe karakters, maar ik blijf 't ook nog steeds te krap vinden om 't allemaal duidelijk en met wat meer invulling en swoong te brengen. Je schiet echt van de ene naar de andere waarbij je eigenlijk al 't gevoel hebt dat je van alles moet hebben gemist. En daarbij zijn ze in oorlog, maar daar krijg je maar bar weinig van mee, hebben ze ook geen tijd (of geld) voor.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

evilniek

Citaat van: Zaagstra op april 16, 2012, 10:56:21
Dacht ik lekker serie 1 op BluRay te kijken dit weekend, crasht de speler zodra ik disk 1 probeer af te spelen (rest niet geprobeerd).  :(  Grrrrr!!!!   >:( Kijken of ik de fw kan upgraden cq of de schijf in een andere speler wel werkt. Het is in elk geval geen regioprobleem, hij komt van Amazon UK en is ook door HBO UK uitgebracht.

AAARGH!!!

Walter Zed

Het lijkt denk ik op een crash, inladen duurt gewoon erg lang heb ik al gemerkt, hoe lang heb je gewacht?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Zaagstra

#215
Citaat van: evilniek op april 18, 2012, 15:06:53
Het lijkt denk ik op een crash, inladen duurt gewoon erg lang heb ik al gemerkt, hoe lang heb je gewacht?

Hoezo "lijkt op", het was een crash  :D. De speler (Philips BDP7300, laatste fw) reageerde echt nergens meer op, de stroom moest er af. Bij de tweede poging kreeg ik allerlei groene flikkeringen, bij de derde zag ik wel kort de melding dat autoresume niet werkte, daarna heb ik een half uur gewacht omdat ik inderdaad ook gemerkt heb dat sommige titels wat moeizamer gaan. De schijfjes liggen nu bij een collega, die gaat het op haar speler uitproberen. En anders moet er maar (weer) wat anders komen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

erwinh

Keek toevallig deel 3? van seizoen 2 gisteren op HBO. Traag!!!!!!!!!!!!!! Pfff :o :o  Moet eerst nog maar eens met seizoen 1 beginnen  :P
Stereo: Devialet Phantom 1 Black
TV: LG Oled77GX6LA + Panasonic DP-UB9004

RonG

Citaat van: erwinh op april 18, 2012, 16:48:27
Moet eerst nog maar eens met seizoen 1 beginnen  :P

Dat zou ik zeer zeker doen anders snap je er niets van ben ik bang :)

Zaagstra

Korte update: collega heeft geen problemen vastgesteld. De serie boeit haar verder niet, maar de extras was ze wel van onder de indruk.

Wordt dus wederom sparen/kijken naar een andere speler.  :( :confused:

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

larzie

Citaat van: erwinh op april 18, 2012, 16:48:27
Keek toevallig deel 3? van seizoen 2 gisteren op HBO. Traag!!!!!!!!!!!!!! Pfff :o :o  Moet eerst nog maar eens met seizoen 1 beginnen  :P

Je kan seizoen 1 mooi in full hd downloaden met dts-hd ma geluid vanaf de nieuwsgroepen!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

riwi

Citaat van: larzie op april 23, 2012, 14:29:05
Je kan seizoen 1 mooi in full hd downloaden met dts-hd ma geluid vanaf de nieuwsgroepen!  :pompom:

Voor 37 euro ook te koop bij de mediamarkt. Ik had ze al gedownload, maar ik wilde deze toch wel op schijf hebben.
Ben S1 nu aan het herkijken...

Overigens lukt het me niet om op disk 1 bv aflevering 3 te selecteren. Dan zegt ie insert disk 2, dan doe je dat en verder niks meer. Moet de speler uit zetten... (Oppo met firmware op het iso afspeel niveau ;) )

Harry HT

Bijzondere baby...

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Martijnst1990

Vandaag bij de MM geweest om hem op te pikken, maar daar was hij volledig uitverkocht en kreeg te horen dat hij ook bij de importeur niet meer op voorraad is. Morgen ook maar bij wat andere winkels nog kijken.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zaagstra

Nou breekt mijn klomp. Gisteravond "True Grit" gekeken (de remake, zééér de moeite waard), denk ik, "kom ik gooi Game of Thrones er weer in". Gebeurt weer helemaal niets, ik ga naar de keuken broodje smeren, en ja hoor... Geluid uit de woonkamer. Dus meteen maar van Ep.1 en 2 genoten. Wàt een serie!

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Xstream

Ik vind S2 wel beter dan S1 tot zover ... Maar dat kan ook zijn omdat m'n verwachtingen wat bij zijn gesteld ;)
De afsluiters per ep. lijken ook wat sterker te zijn. Heb meer zin om de volgende te kijken ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub