Kermits 21:9 Homecinema

Gestart door kermit, december 14, 2006, 21:10:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

riwi

Citaat van: Kjelt op maart 10, 2013, 14:10:50
Nou bank dan naar voren schuiven  :devil: doe ik ook zo vaak.

Ik kan op de salontafel gaan zitten :) Dan zit je er minder dan 2 meter vanaf  ::) Voor 3D is dat wel leuk.

williams

Het is weer een erg mooi HT geworden ,vanuit Rotterdam gefeliciteerd met je mooie woning en Hometheater.

Tot vrijdag groetjes Williams
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Harry HT

Hi Kermy,

Ik zag dat je allerlei HT spullen verkoopt.

Gaat je theater alweer dicht?

Gegroet,

Harry


De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

riwi

Citaat van: Harry HT op april 29, 2013, 22:00:36
Hi Kermy,

Ik zag dat je allerlei HT spullen verkoopt.

Gaat je theater alweer dicht?

Gegroet,

Harry

Hij is helemaal gek geworden he? :)

kermit

Citaat van: Harry HT op april 29, 2013, 22:00:36
Hi Kermy,

Ik zag dat je allerlei HT spullen verkoopt.

Gaat je theater alweer dicht?

Gegroet,

Harry

Ja, idd gaan de deuren dicht. :D :D

MVG

Jammer, het ziet er zo mooi uit! Maar wellicht een goede en misschien ook wel leuke reden. Succes met de keuze!

dchris

Komt er iets anders voor de plaats?
Zo ja hoor ik graag welke spullen in de verkoop gaan.
Posters enz vind ik namelijk ook erg mooi ter aankleding.
Mvg,

Dchris

HTip

Citaat van: kermit op april 30, 2013, 22:22:37
Ja, idd gaan de deuren dicht. :D :D
En je was net klaar met je nieuwe HT... Jammer voor je, maar je hebt genoeg forumleden in de omgeving wonen om een keer een filmpje te pakken. En je bent ook nog altijd bij mij welkom. Is alleen wat verder rijden :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Kjelt

Te weinig gasten maar die waren dan ook niet uitgenodigd  :devil:  :D

kermit

#784
Heropenings kermits HT! ;D

kermit

#785
 :)

HTip

Lekker strak en ook nog aandacht voor de akoestiek... Helemaal goed Brian :worship:

Geniet ervan! :popcorn:

P.S. volgend jaar gaat er echt een keer van komen??
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

#787
Citaat van: HTip op december 13, 2013, 15:27:27
Lekker strak en ook nog aandacht voor de akoestiek... Helemaal goed Brian :worship:

Geniet ervan! :popcorn:

P.S. volgend jaar gaat er echt een keer van komen??

Hey Philip! Thanks! Gaan we zeker doen! Wil nu echt wel de lasagne proeven! :coffee:

HTip

Citaat van: kermit op december 13, 2013, 15:32:10
Hey Philip! Thanks! Gaan we zeker doen! Wil nu echt wel de lasagne proeven! :coffee:
Leuk! Ik zal je op de hoogte houden van de Lasagnedata! :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

Dat ziet er netjes uit! Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als je een panorama-foto maakt en waar je apparatuur staat. ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster


riwi

Mooi Brian, ziet er strak uit. Mooie stoelen ook.

Welk scherm heb je nu hangen?

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

henkhifi

audio innovations 500 audio note dac audio note cd speler audio note speakers alles zwaar gemodificeert burmester zilver interlinks

rijstfj


Harry HT

Hi,

Gefeliciteerd !

Het was te verwachten.

Weer voor Jvc gekozen ? Qua projectie

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Grindtegel

Supergaaf! maar je moet wel je topic titel aanpassen  :police:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit


kermit

#798
Citaat van: Harry HT op december 13, 2013, 20:47:52
Hi,

Gefeliciteerd !

Het was te verwachten.

Weer voor Jvc gekozen ? Qua projectie

Gegroet,

Harry

Haha! :colgate: idd Harry!
Ja idd weer Jvc!  Zwartwaarde !

kermit

Citaat van: riwi op december 13, 2013, 17:24:01
Mooi Brian, ziet er strak uit. Mooie stoelen ook.

Welk scherm heb je nu hangen?

Het is een tijdelijk scherm van king pin! Mijn oude maskingscherm gaat zondag naar Ge voor een aanpassing en zal wederom terug keren in mijn HT