Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Thx Maz, maar die haalt het niet bij die van jou 8).


Citaat van: maz op oktober  1, 2014, 10:40:43
Heymaat

Net even e showcase doorgenomen en ...... Mooie overzicht met mooie fotos....


Enjoy..
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Alex Groningen

#2626
Niet zo bescheiden zijn. Je hebt een prachtige topic waarin in alle rust met alle tijd een prachtige set is opgebouwd! En deze topic zal de komende jaren ook nog erg leuk blijven, omdat je met alle geduld jij je set nog beter gaat perfectioneren!

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Maro

Citaat van: Alex Groningen op oktober  1, 2014, 19:58:49
Niet zo bescheiden zijn. Je hebt een prachtige topic waarin in alle rust met alle tijd een prachtige set is opgebouwd! En deze topic zal de komende jaren ook nog erg leuk blijven, omdat je met alle geduld jij je set nog beter gaat perfectioneren!

^^

Zal me niks verbazen dat het bij jou mooier klinkt dan bij Maz. Weet ook niet eens wat hij voor set heeft vandaag.  :o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -


Joris1971

Citaat van: morca op oktober  1, 2014, 21:34:56
Sander heeft zelf idd ook niet echt de minste speakers  ;D

Tannoy kicks ass dude  :headbanging:

Xander32

#2631
Dank mannen. Ik ben ook best content met hetgeen er nu staat en vooral hoe dat presteert ... Wensen zijn er nog wel, maar geen drang, geen moeten. Het enige wat er dit jaar mogelijk nog komt, is een NAS. En ik moet op zoek naar iemand die een catkabel kan trekken van meterkast naar de SBT.

Betreft Maz; hij lijkt een ongeleid projectiel, maar is dat in zo verre ik het kan inschatten niet. Wel een ware levensgenieter die wil genieten in het hier en nu. En niet eerder heb ik een set zo strak horen spelen, ongeacht de stand van de potmeter, als zijn ex set met Kharma ls. en ASR versterking. Erg indrukwekkend.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Joris1971 op oktober  1, 2014, 21:40:39
Tannoy kicks ass dude  :headbanging:



                                                             ^^
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


Xander32

... bij Maz thuis ben ik geweest toen ik van hem de tegels overnam. Een aardige, relaxte kerel.


Citaat van: morca op oktober  1, 2014, 21:57:55
Ben je bij Maz thuis geweest,of iemand die ze spulletjes gekocht heeft  ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


Xander32

Citaat van: morca op oktober  1, 2014, 22:15:38
Ok ,dus je hebt 1 vd sets gehoord.
Nice ,de avalons ?

Citaat van: Xander32 op oktober  1, 2014, 21:44:57
..., niet eerder heb ik een set zo strak horen spelen, ongeacht de stand van de potmeter, als zijn ex set met Kharma ls. en ASR versterking. Erg indrukwekkend.


8)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT


Xander32

Vandaag Eddy op luistervisite gehad. De tijd vloog, het was gezellig, we hebben weer ff kunnen bijpraten en ik heb iig. weer genoten van de muziek. Hoe en of Eddy dat deel heeft ervaren is aan hem zelf om dat al dan niet hier te ventileren 8).

Enne, een volgende keer wil Eddy zijn Devialet 170 meebrengen om eens te ervaren hetgeen die doet op de Glennies. Wat een top aanbod :worship:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op oktober  5, 2014, 18:01:41
Vandaag Eddy op luistervisite gehad. De tijd vloog, het was gezellig, we hebben weer ff kunnen bijpraten en ik heb iig. weer genoten van de muziek. Hoe en of Eddy dat deel heeft ervaren is aan hem zelf om dat al dan niet hier te ventileren 8).

Enne, een volgende keer wil Eddy zijn Devialet 170 200 meebrengen om eens te ervaren hetgeen die doet op de Glennies. Wat een top aanbod :worship:.
Hartelijk bedankt voor een zeer gezellige en muzikale middag. Persoonlijk vind ik je Glennies meer mijn smaak dan je vorige luidsprekers. Ik had geen zin om echt technisch te luisteren, en heb dat dan ook snel nagelaten. De muziek en het gezelschap waren wat mij betreft belangrijker dan de details van de speakers. Genoten.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

#2640
... het achterwege blijven van de drang om technisch te gaan luisteren, is nou juist ook hetgeen waarom ik zo happy ben met m'n Glennies  :).


Citaat van: Eddye op oktober  5, 2014, 19:05:09
Hartelijk bedankt voor een zeer gezellige en muzikale middag. Persoonlijk vind ik je Glennies meer mijn smaak dan je vorige luidsprekers. Ik had geen zin om echt technisch te luisteren, en heb dat dan ook snel nagelaten. De muziek en het gezelschap waren wat mij betreft belangrijker dan de details van de speakers. Genoten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

Citaat van: Xander32 op oktober  5, 2014, 19:18:35
... het achterwege blijven van de drang om technisch te gaan luisteren, is nou juist ook hetgeen waarom ik zo happy ben met m'n Glennies  :).

:thumbs-up:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

... momenteel heb ik ook geen enkele behoefte om iets te wijzigen of te upgraden. Zelf het minutieus plaatsen van de ls. heeft geen haast meer 8).

Slechts een NAS en een catkabel t.b.v. de SBT en het tv-signaal zijn openstaande wensen.


Met Eddy heb ik het voorst wel gehad over een PM11s3 welke er mogelijk nog een keer gaat komen. Maar dat is meer omdat ook ik af en toe de behoefte hebt om mijn geld uit te geven aan iets nieuws, zeker niet omdat het "moet". Rust, heerlijk!


Citaat van: John Wx op oktober  7, 2014, 11:01:00
:thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Die rust heb ik zelf ook al een tijdje, gewoon lekker luisteren zonder je aan iets in je keten te ergeren, of zelfs maar te denken dat het 'beter' moet/kan. Album kiezen en direct genieten. :music:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Voor dat laatste is een NAS haast wel een must ::).


Citaat van: Eddye op oktober  7, 2014, 20:35:49
Die rust heb ik zelf ook al een tijdje, gewoon lekker luisteren zonder je aan iets in je keten te ergeren, of zelfs maar te denken dat het 'beter' moet/kan. Album kiezen en direct genieten. :music:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Citaat van: Xander32 op oktober  7, 2014, 19:31:58
... momenteel heb ik ook geen enkele behoefte om iets te wijzigen of te upgraden. Zelf het minutieus plaatsen van de ls. heeft geen haast meer 8).

Slechts een NAS en een catkabel t.b.v. de SBT en het tv-signaal zijn openstaande wensen.


Met Eddy heb ik het voorst wel gehad over een PM11s3 welke er mogelijk nog een keer gaat komen. Maar dat is meer omdat ook ik af en toe de behoefte hebt om mijn geld uit te geven aan iets nieuws, zeker niet omdat het "moet". Rust, heerlijk!
De PM11S3 kan ik je ZEER warm aanbevelen! Hij moet nog even inspelen, maar daarna ben je van harte welkom mocht je 'm eens willen horen, wat mij betreft!
Stereo-fan for life!

John Wx

Citaat van: Xander32 op oktober  7, 2014, 22:35:37
Voor dat laatste is een NAS haast wel een must ::).

Met een 11 ga je wel weer je je mooie set uit elkaar trekken  >:(

En een Nas is wel makkelijk of je moet de hele dag een pc/laptop/netbook aanzetten

Maar ik las op een ander forum dat er al iets op de deurmat lag ? 5 dec is nog ver weg

Geniet ze



John
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Deleted member

Citaat van: John Wx op oktober  8, 2014, 09:26:46
Met een 11 ga je wel weer je je mooie set uit elkaar trekken  >:(
...

Welnee joh! Van een 15 naar een 11 is juist een logische stap! Het karakter zal grotendeels bewaard blijven, omdat beiden dezelfde origine hebben. Geen schokkende verandering in karakter; je zit niet ineens naar een heel andere versterker te luisteren. Ik verwacht wel een verbetering in dynamiek en detailweergave.
Stereo-fan for life!

John Wx

Citaat van: technative op oktober  8, 2014, 10:06:12
Welnee joh! Van een 15 naar een 11 is juist een logische stap! Het karakter zal grotendeels bewaard blijven, omdat beiden dezelfde origine hebben. Geen schokkende verandering in karakter; je zit niet ineens naar een heel andere versterker te luisteren. Ik verwacht wel een verbetering in dynamiek en detailweergave.

Had het over de looks  ::)


Maar ben ik zo wie zo geen persoon die blind versterkers uit elkaar kan houden als zo een ding met alle respect goed gebouwd is mag je naar mijn mening geen verschil horen mits de levels gelijk worden getrokken maar dat is een andere eindeloze discussie en die wil Sander nu helemaal niet :-)
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

Een tof aanbod waar ik graag gebruik van maak :thumbs-up:.


Citaat van: technative op oktober  8, 2014, 08:00:51
De PM11S3 kan ik je ZEER warm aanbevelen! Hij moet nog even inspelen, maar daarna ben je van harte welkom mocht je 'm eens willen horen, wat mij betreft!


Dat is ook wel iets wat mij mogelijk tegen gaat houden; het uiteenrijten van de 15 LE combi ... Anderzijds zal een eveneens zijde zwarte PM11s3 prima aansluiten op de SA15.

Citaat van: John Wx op oktober  8, 2014, 10:33:32
Had het over de looks  ::)


Maar ben ik zo wie zo geen persoon die blind versterkers uit elkaar kan houden als zo een ding met alle respect goed gebouwd is mag je naar mijn mening geen verschil horen mits de levels gelijk worden getrokken maar dat is een andere eindeloze discussie en die wil Sander nu helemaal niet :-)


Vooralsnog staat er enkel een NAS evoor het eind van dit jaar op stapel (afhankelijk van wanneer de DS215+ beschikbaar is).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT