Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.H

Citaat van: Teejoo op januari 26, 2016, 22:52:37
Ik zoek nog wat tips van comedy's die +-25 minuten duren. Kijk nu Big Bang Theory, Modern family en we zijn voor de 3x Friends aan het kijken. Blijft leuk.

Wie heeft ideeën?

Silicon Valley

Superstore

Of deze, iets ouder maar blijf ik wel leuk vinden.
Rules Of Engagement
JBL • Eminence • Earthquake • Apple • Audeze

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Robbo

Vond Silicon Valley te gemaakt.   In hetzelfde genre vond ik Halt Catch and Fire wel zeer goed en interessant.

katwax

Citaat van: Robbo op januari 28, 2016, 16:11:17
Vond Silicon Valley te gemaakt.   In hetzelfde genre vond ik Halt Catch and Fire wel zeer goed en interessant.
Even op de lijst zetten.
Natuurlijk is Silicon Valley comedy en Halt Catch and Fire drama :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

riwi

Citaat van: Kjelt op januari 27, 2016, 23:14:20
Ben met Narcos begonnen, best wel ok maar een 9?(imdb score) ECH NIE!

Hee toevallig ik ook gisteravond. In 2160p :) via de popcorm op de projector. 3 afleveringen gekeken. 't is wel langzaam maar ook niet zo traag dat het verveelt vind ik.
Die IMDB scores zijn POPULARITEITs scores :) M.a.w. Als Jan Doorsnee het wat vindt dan scoort het goed. Zegt niks over kwaliteit.

pameijer

Citaat van: Teejoo op januari 26, 2016, 22:52:37
Ik zoek nog wat tips van comedy's die +-25 minuten duren. Kijk nu Big Bang Theory, Modern family en we zijn voor de 3x Friends aan het kijken. Blijft leuk.

Wie heeft ideeën?
Mijn vriendin en ik liggen altijd in een deuk bij Parks & Recreation, heerlijke humor, niet van de glimlach maar van de ik-kom-niet-meer-bij-soort.
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

raMniv

Voor mijn lieftallige schoonouders ben ik op zoek naar een goede serie. Degene die ze al gezien hebben: the killing, the bridge (forbrydelsen), luther, homeland. Het liefst een serie die een verhaal heeft en niet op losse afleveringen leunt.

Ben benieuwd of jullie tips hebben.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Kjelt

Citaat van: riwi op januari 28, 2016, 18:33:58
Hee toevallig ik ook gisteravond. In 2160p :) via de popcorm op de projector. 3 afleveringen gekeken. 't is wel langzaam maar ook niet zo traag dat het verveelt vind ik.
Die IMDB scores zijn POPULARITEITs scores :) M.a.w. Als Jan Doorsnee het wat vindt dan scoort het goed. Zegt niks over kwaliteit.
Zit nu bij afl 7 en op zich is het verhaal best wel realistisch en onderhoudzaam maar ja ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen er zit weinig tot geen diepgang in de karakters de motieven onderlinge emoties, blijft voor een groot deel een hoog documentaire gehalte hebben vind ik.
Vanmiddag in dezelfde categorie (drugskartels in colombia) de film Clear and Present Danger gekeken op BD en dat beviel meteen een stuk beter  :)

riwi

@Ramniv : als ze Breaking Bad nog niet hebben gezien dan zou ik die bovenaan de lijst zetten. En True Detective seizoen 1 was zeker de moeite waard. Gewoon 8 afleveringen 1 verhaal. Of The Knick. Of als ze van western houden de serie Hell on Wheels over de aanleg van het spoor in het oude westen van amerika.

@Kjelt : ja de vertel manier is een beetje documentaire achtig. Komt eventuele spanning niet ten goede.

Teejoo

Leuke tips! Ga het weekend maar eens wat trailers kijken. Zojuist X-files gezien...helemaal top. Alsof ze nooit gestopt zijn!

gsuk

Citaat van: raMniv op januari 28, 2016, 19:36:24
Voor mijn lieftallige schoonouders ben ik op zoek naar een goede serie. Degene die ze al gezien hebben: the killing, the bridge (forbrydelsen), luther, homeland. Het liefst een serie die een verhaal heeft en niet op losse afleveringen leunt.

Ben benieuwd of jullie tips hebben.
River.
Broadchurch.
The Bridge (broen/bron)
seizoen 3 is serieus de moete waard
Mijn mening de beste seizoen tot nu toe.
Okkupert.

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Perfectionist

Welke serie is dat?

Heeft iemand Suits gezien? Hoge waardering bij IMDb (8,7).
Twijfel nog.
Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.


Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.


VlisChris

Citaat van: Perfectionist op januari 29, 2016, 00:04:08
Waar is die te zien? Niet op Netflix in ieder geval.

Dat was 2200 tot 00.00

Ik denk komende week E03? Fox in ieder geval ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

advr

Citaat van: morca op januari 29, 2016, 00:00:53
Ik heb ook ouderwets genoten  :popcorn:
Meteen weer 2 top afleveringen.

Ik zie uit naar de volgende afleveringen,heb in tijden niet zo aan de buis gekluisterd gezeten.
Zat er ook meteen weer in. Heerlijk. Dit is eigenlijk het enige wat ik weer ga kijken. [emoji4]
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

katwax

Citaat van: Perfectionist op januari 28, 2016, 23:47:04
Welke serie is dat?

Heeft iemand Suits gezien? Hoge waardering bij IMDb (8,7).
Twijfel nog.
Suits staat bij mijn vrouw in top 3 (en ze kijkt veel series). Ik vind het een aanrader al is het alleen al voor Donna  :wub:
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

gsuk

Tja  DONNA😍😍😍
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

VincentG

Fresh Off The Boat  vind ik ook erg vermakelijk.  ;D
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW