Sfeer op het HTforum

Gestart door J.A.F._Doorhof, oktober 8, 2010, 08:01:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe vind jij in vergelijk met andere fora en de maatschappij de sfeer hier

Erg goed
33 (8.3%)
goed
192 (48.4%)
kan beter
65 (16.4%)
gewoon
52 (13.1%)
matig
42 (10.6%)
slecht
9 (2.3%)
slechter kan niet
4 (1%)

Totaal aantal stemmen: 397

Deleted member

Citaat van: tompj op juni 20, 2013, 20:31:26
Dat jullie je niet kapotschamen zeg....stelletje kleuters.

Ik schaam me inderdaad kapot voor zoveel onverschilligheid. Maar laat maar, ik ga weer wat anders doen.  :hmmm:

chansig

Citaat van: cz79 op juni 20, 2013, 20:35:53
Je snapt heel goed wat ik bedoel, is gewoon erg kinderachtig wat jullie hier aan het doen zijn.

Nogmaals ik zie de lol er alleen maar van in. Dat Antoine een spelletje aan het spelen is, is voor mij duidelijk. Ik vind dat wel leuk en ga daar in mee.

Op dit moment lijkt het net alsof Antoine en ik in een kroeg zitten en keihard zitten te lachen en de omstanders zich hier aan ergeren. Dat vind ik dan wel vervelend.

Vandaar mijn smiley's: tong uitsteken, lekker doorgaan of mijn mond dichthouden.

Gr Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#652
Citaat van: Antoine op juni 20, 2013, 20:43:57
Dit is blijkbaar wat je geleerd is of je coping strategie; ontwijken. Prima, maar reageer dan niet.  :yawnee:

Ik wil best met je van gedachten wisselen over mijn coping strategie(en)...alleen niet op deze lachwekkende wijze. Daar is het me dan weer een te belangrijk iets voor.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

VlisChris

Abz
Chansig
Antoine

Bij deze de mededeling dat jullie geruzie maar eens over moet zijn. Jullie gedragen je eerlijk gezegd alle drie als kinderen uit een kleuterklas en ik sta op het punt om als een meester strafregels te gaan geven, of in ieder geval het topic op slot te gooien. Lijkt mij niet nodig maar daar heb ik jullie medewerking (van alle 3!) Wel voor nodig.

Alvast hartelijk dank daarvoor!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

chansig

Ik heb geen ruzie....Misschien mijn post naar CZ nog maar eens lezen...daar staat in hoe ik erin zit. Dat dit niet zo overkomt is een ander verhaal.

Maar de boodschap is helder...het was leuk voor nu.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Was al afgehaakt,
Citaat van: AbZ op juni 20, 2013, 20:36:14
en de onderlinge sfeer heeft er niet onder geleden  :smile:

maar nu komen er wat toch wat zelfbenoemde aasgieren overvliegen.
De groeten maar weer.
waarvan akte.

Deleted member

@Christiaan, zoals ik al zei, ik ga wat anders doen dus je schoolmeesters rietje kan wat mij betreft de kast weer in.  ;)

VlisChris

Mooi dat jullie alle drie onmiddelijk en belangrijker meewerkend reageren

Kan ik met een gerust hart gaan eten ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Deleted member

Hoop niet dat je 't koud hebt laten worden! :D Eet smakelijk!

chansig

Ook smakelijk namens mij...

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Is natuurlijk flauwekul, smakelijk eten en respect
hoef je niet te zeggen als je er gewoon op kunt rekenen.

Raphie

Citaat van: Antoine op juni 20, 2013, 20:30:14
Stel je voor dat je je enigszins kwetsbaar opstelt door te zeggen wat je echt vindt...daar zou misbruik van gemaakt kunnen worden: eng, wegwezen, mammmmmma! :-X
Dat doe ik juist en is ook niet goed?!?
JBL PRX Power!

Jumping Jack

Sshhht Raphie, Christiaan is aan het eten  ;D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

morca

#663
Citaat van: Jumping Jack op juni 20, 2013, 21:15:10
Sshhht Raphie, Christiaan is aan het eten  ;D.
Het eerste waar ik om moet lachen in dit topic.........
Eetze Chris !!

Totaal oftopic ik ga nu een spareribje smullen laterzzzzz  :D

VlisChris

Ook ik moest even smakelijk lachen :D
Thanks allen. Het smaakte voor geen meter; het is hier te warm om wat te eten en te koken. Maar och. Het zit er weer in ;)
Smakelijk Marco!
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Ze zijn bijna klaar hihi dat word smullen,daarna Xman effe aan,effe Xmaxen   :clapping:
Ben met deel 1 begonnen dus kan er nog een paar  :)

Deleted member


Zefanja

Hehe eindelijk weer vrolijke mensen in dit topic.
Wat nou geen goede sfeer  ;D
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

bottlekiss

Citaat van: Zefanja op juni 21, 2013, 09:53:13
Hehe eindelijk weer vrolijke mensen in dit topic.
Wat nou geen goede sfeer  ;D

Daar moeten dan eerst tientallen posts over heen gaan waarin leden voor o a. jankerts worden uitgemaakt en leden onderling ook nog publiekelijk met elkaar liggen te rollebollen.

En dat lijken mij precies de redenen dat Richi zich heeft teruggetrokken uit dit mooie forum.

Hoezo goede sfeer?
Classé-Chord-Dynaudio-Pioneer-Yamaha

Pinohelmond

Citaat van: bottlekiss op juni 21, 2013, 11:55:40
Daar moeten dan eerst tientallen posts over heen gaan waarin leden voor o a. jankerts worden uitgemaakt en leden onderling ook nog publiekelijk met elkaar liggen te rollebollen.

En dat lijken mij precies de redenen dat Richi zich heeft teruggetrokken uit dit mooie forum.

Hoezo goede sfeer?

Kap dan eens met de discussie weer aanwakkeren.  :police:
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Nahpets

Het HTForum is een forum met meer dan 20.000 leden. En net als in een stad van 20.000 inwoners zijn er altijd een aantal die hier zich prima thuis voelen, en zijn er mensen die verhuizen omdat de sfeer ze niet aan staat.

Het is onmogelijk om het 20.000 mensen/leden allemaal naar de zin te maken.

En ook ik vind het jammer dat Richi zich hier niet (meer) thuis voelt. Maar leden komen en gaan. So be it.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

bmateijsen

#671
Ik heb nu nooit het idee dat ik hier 20.000 leden zie lezen... hooguit 200.

Edit... ik zie nu dat er 271 mensen actief zijn ;D.

Deleted member

Citaat van: Pinohelmond op juni 21, 2013, 12:12:17
Kap dan eens met de discussie weer aanwakkeren.  :police:

Omdat jij 't zo vriendelijk vraagt zal hij daar ongetwijfeld gehoor aan geven.  :-X

bottlekiss

Citaat van: Antoine op juni 21, 2013, 12:20:11
Omdat jij 't zo vriendelijk vraagt zal hij daar ongetwijfeld gehoor aan geven.  :-X

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 laat ik maar even niets zeggen...
Classé-Chord-Dynaudio-Pioneer-Yamaha

bottlekiss

Citaat van: bottlekiss op juni 21, 2013, 12:26:56
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 laat ik maar even niets zeggen...

Sorry Antoine, wilde jou niet citeren maar Pinohelmond
Classé-Chord-Dynaudio-Pioneer-Yamaha