Robbert's stereo set: nieuw appartement!!! nog meer foto's p6

Gestart door Robbert54, juni 5, 2012, 20:26:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xander32

Het geheel ziet er fraai uit en de speakers staan mooi vrij.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

neptune

zet hier iets neer

Robbert54

bedankt heren! we zijn er ook erg blij mee. En ik ben erg blij dat ik speakers zo neer kan zetten. Heb gelukkig geen moeilijke vriendin, ze vindt het zelf ook mooi.

zal nog even beter foto's maken, moet alleen nog zien hoe ik de kabels eronder wegwerk. zou een extra gat in de binnenkant kunnen maken en dan daar een stekkerdoos in maken.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

#128




heb het licht wel aardig omhoog moeten krikken, foto's blijven een beetje donker
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Kingpin

Mooi hoor, ook makkelijk met uitrichten als je laminaat heb ;)
Hoe bevalt de buurt?
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

neptune

zet hier iets neer

1198

beeld:Sony KDL-55NX810, amp:Anthem MRX700, front:Usher CP-6371, center:Usher S-525, surround:Usher S-520, sub:SVS PB13-Ultra (Sledge), fun:PS3

Robbert54

Citaat van: Kingpin op augustus  8, 2012, 18:42:37
Mooi hoor, ook makkelijk met uitrichten als je laminaat heb ;)
Hoe bevalt de buurt?
Ja prima! Heerlijk rustig hier! Klein winkel centrumpje op de hoek. En 5 min van de snelweg. Echt ideaal. Zijn heel tevreden hier.

Citaat van: Jumping Jack op augustus  8, 2012, 18:46:52
Heel mooi, lekker veel licht ook!
dank je. Zeker. Zal nog even foto's posten van de hele woonkamer, heerlijk ruim, grote ramen, Veel licht en lang zon
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

LeonArdusS

Citaat van: Robbert54 op augustus  8, 2012, 18:10:08




heb het licht wel aardig omhoog moeten krikken, foto's blijven een beetje donker

HULDE!!!  Strakke set man, veel geluk op je nieuwe plek.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

Martijnst1990

Kijk aan, echt heel mooi! Lijkt me een heerlijk plekje en je set komt ook nog eens goed tot zijn recht :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Robert,

ziet er schitterend uit. Dat meubel is trouwens gaaf zeg!! Wauw!

Veel plezier in jullie nieuwe honk!

gr,
Etienne
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo


LittleNinja

Bijzonder mooi Robbert!

Heerlijk veel ruimte om de spullen heen. Het geeft een mooi rustig plaatje.
Mooie Smeg koelkast ook. Wij hebben de baby blauwe staan.

Een hoop harde oppervlakken. Heb je de nagalm onder controle gekregen?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Robiwan

Citaat van: Robbert54 op augustus 11, 2012, 01:07:31






Probeer eens een mooi dik vloerkleed voor de speakers. Ik zie veel harde vlakken en dus lijkt mij de nagalmtijd aan de hoge kant.
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robbert54

Bedankt! De ruimte is echt heerlijk hier. De Smeg is idd een prachtding en een koopje. Wel een geval van you hate it or you love it. Er komt ook nog een vloerkleed. En er komen ook nog gordijnen. Vooral voor de opvulling. Ik ben niet echt meer bezig met nagalm of wat dan ook. Ik geniet gewoon van de muziek
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Echt prachtig! Mooi ook die gekleurde muur en natuurlijk die koelkast :D Vloer mag er ook zeker wezen trouwens.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54



Met dank aan bovenstaande donder (Boomer) is 1 van speakerunits beschadigd. Hij is er met de klauwen langs gegaan en nu zitten er flinke halen in het rubber :(

En aangezien ik weiger om de lelijkste frontjes ooit ervoor te zetten, moest ik toch iets anders verzinnen. Dus gisteren maar even langs de Praxis geweest om wat plakfolie te halen, met dit als resultaat:

van:



naar:





|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Citaat van: Martijn90 op augustus 12, 2012, 12:08:35
Echt prachtig! Mooi ook die gekleurde muur en natuurlijk die koelkast :D Vloer mag er ook zeker wezen trouwens.
Thanks!! vloer is gewoon vinyl. Overgenomen van de vorige bewoner. Zijn er erg blij mee. Mooie vloer, makkelijk te onderhouden en dempt ook nog!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

1198

Meubel, kat en koelkast zijn de huzaren stukjes wat mij betreft  8)
beeld:Sony KDL-55NX810, amp:Anthem MRX700, front:Usher CP-6371, center:Usher S-525, surround:Usher S-520, sub:SVS PB13-Ultra (Sledge), fun:PS3

LittleNinja

Och.... Dat niveau hoop ik ook ooit nog eens te bereiken... Gewoon kunnen genieten van de muziek. ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Robiwan

Citaat van: Robbert54 op augustus 12, 2012, 12:14:19


Met dank aan bovenstaande donder (Boomer) is 1 van speakerunits beschadigd. Hij is er met de klauwen langs gegaan en nu zitten er flinke halen in het rubber :(

En aangezien ik weiger om de lelijkste frontjes ooit ervoor te zetten, moest ik toch iets anders verzinnen. Dus gisteren maar even langs de Praxis geweest om wat plakfolie te halen, met dit als resultaat:


K..t beest. Lekker op de barbeque :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robbert54

Citaat van: Peerless Monster op augustus 12, 2012, 17:13:57
Gaaf man!!
Die Smeg is ook erg mooi in je appartementje...
Woon je nu ook samen? ;D
Jazeker!! Eigenlijk deden we dat al, maar nu is het helemaal officieel. Bevalt goed. Ik heb de set kunnen neerzetten zoals ik wou, dus dat is altijd goed ;D

Citaat van: 1198 op augustus 12, 2012, 17:27:10
Meubel, kat en koelkast zijn de huzaren stukjes wat mij betreft  8)
:thumbs-up:

Citaat van: LPlover op augustus 12, 2012, 18:42:34
K..t beest. Lekker op de barbeque :D
;D  :clapping:

altijd een hekel gehad aan katten, maar als je ze dan van kleins af aan hebt, dan wordt het een heel ander verhaal. Hoeveel ze ook slopen (en dat is nogal wat) zou ze niet meer kwijt willen. ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo