Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

riwi

Citaat van: Christiaan S op oktober 12, 2013, 23:13:12
Het is momenteel meer tijdsverdrijf eigenlijk :-\

Alle film en series kijken is toch tijdverdrijf. Veel zal je er niet van leren.
Ik heb van 24 de eerste 5 of 6 seizoenen gekeken. Vond het wel spannend, maar wel telkens meer van hetzelfde.
In seizoen 1 was de rol van de dochter wel goed vond ik (avatar van Hanky Panky ;) ). En President Palmer in S1 was Dennis Haysbert, ook wel een goede.

VlisChris

Die dochter is inderdaad wel een goede reden om te blijven kijken :D

Maar ik moet bekennen dat ik nu na 7 afleveringen eindelijk in het verhaal zit. Tijdsverdrijf als in ik zit een week thuis en mag helemaal niks. Mag net aan met de hond wandelen ;)
Morgen weer verder kijken. Begin benieuwd te raken hoe het afloopt. Al zijn er wat zaken die niet als de verrassing komen die het wel had moeten zijn (vermoed ik)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Xander32

We houden het lekker dichtbij huis; Code37 en nu weer Penoza. Goed te verteren.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

LuPo

Citaat van: Christiaan S op oktober 13, 2013, 01:46:00
Die dochter is inderdaad wel een goede reden om te blijven kijken :D

Maar ik moet bekennen dat ik nu na 7 afleveringen eindelijk in het verhaal zit. Tijdsverdrijf als in ik zit een week thuis en mag helemaal niks. Mag net aan met de hond wandelen ;)
Morgen weer verder kijken. Begin benieuwd te raken hoe het afloopt. Al zijn er wat zaken die niet als de verrassing komen die het wel had moeten zijn (vermoed ik)

Geen BB meer? :butbut:

VlisChris

Jawel!

Kijk ik samen met een maatje van me. Dinsdag weer verder 8) Seizoen 3
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Perfectionist

Gisteren Homeland seizoen 3, aflevering 3 gekeken. Wel duidelijk minder dan seizoen 1 en 2....
Een beter forum begint bij jezelf.

modde239

The Walking Dead 1e afl van seizoen 4 vond hem wel goed......op naar meer....

Hanky Panky

Citaat van: riwi op oktober 13, 2013, 00:25:05
Alle film en series kijken is toch tijdverdrijf. Veel zal je er niet van leren.
Ik heb van 24 de eerste 5 of 6 seizoenen gekeken. Vond het wel spannend, maar wel telkens meer van hetzelfde.
In seizoen 1 was de rol van de dochter wel goed vond ik (avatar van Hanky Panky ;) ).

:inlove: :inlove: Elisha Cuthbert  :inlove:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2


katwax

Begonnen met Suits -> love it :)
Doet me wel beetje denken aan Ally Mcbeal   :-\
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

MaxxMark

Vandaag de eerste 2 afleveringen van "The Tomorrow People"  gekeken.

Ik was blij verrast en heb het gevoel dat het een leuke serie kan worden.  Aangezien ik zelf niet van spoilers hou, en soms genre related info ook niet wil weten. Hieronder in 2 spoiler blokken wat meer info.

Eerste blok (alleen genre related):
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Als bovenstaande je al voldoende prikkelt om te kijken, vooral doen en niet de volgende spoiler tag lezen daar deze de basic premiss van de serie vertelt. Hoewel die vrij snel dudielijk is in de 1e aflevering vind ik het altijd fijn om het zelf te ontdekken, en niet vooraf te weten.



Tweede blok (wat meer inhoudelijk):

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Kortom, de serie bied naar mijn mening potentie, maar moet zich nog ff bewijzen.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

_ MarcelloW _

Citaat van: katwax op oktober 17, 2013, 11:02:34
Begonnen met Suits -> love it :)
Doet me wel beetje denken aan Ally Mcbeal   :-\

Dus dit is stiekem een bekentenis!

:o
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

AbZ


_ MarcelloW _

Citaat van: AbZ op oktober 18, 2013, 15:17:32
Ally McBeal  :wub: :pompom: :headbanging:  :D

Mwoah....



Maar die chick uit Suits.....





Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

clockwork

Oeps, in mijn herinnering was ze leuker... :butbut:

Maar ik heb in een ander topic wel eens begrepen dat Abel op model plank valt.  ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

AbZ

Citaat van: clockwork op oktober 18, 2013, 16:12:11
Oeps, in mijn herinnering was ze leuker... :butbut:

Maar ik heb in een ander topic wel eens begrepen dat Abel op model plank valt.  ;)
Vond de serie en de hoofdpersoon erg leuk
maar zo te zien is de uiterste verkoopdatum inmiddels verstreken  :-\

Verkeerd begrepen.  Een mooi figuur is ook niet hetzelfde als een sexy persoon.

clockwork

Citaat van: AbZ op oktober 18, 2013, 16:21:09
Vond de serie en de hoofdpersoon erg leuk
maar zo te zien is de uiterste verkoopdatum inmiddels verstreken  :-\

Verkeerd begrepen.  Een mooi figuur is ook niet hetzelfde als een sexy persoon.

My bad.  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

AbZ

Ik vond Gossip Girl trouwens ook leuk.  Derhalve maar gestopt met tv kijken.

modde239

Net de laatste afl van seizoen 4 van Strike Back gezien jammer dat het weer afgelopen is en nu maar weer wachten op seizoen 5.....blijft een top serie....... :headbanging:

Robbo

Afgelopen weekend de laatste aflevering gekeken van Hannibal S1.    Toppertje !

Inmiddels begonnen met Once Upon a Time. 

Witalik

Gister Homeland S3 E4 zitten kijken, en voor de mensen die in slaap vielen bij de eerste paar afleveringen zou ik toch even deze aflevering kijken :-) Zit echt een bizarre twist aan nu.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

katwax

Citaat van: Robbo op oktober 21, 2013, 08:08:34
Afgelopen weekend de laatste aflevering gekeken van Hannibal S1.    Toppertje !

Inmiddels begonnen met Once Upon a Time.
Hannibal moet ik nog beginnen, maar lijkt me wel iets.

Wij hebben onlangs S2 van Once upon a time uitgekeken en S2 is beter dan S1 allesinds.
S3 is onlangs begonnen, maar ik wacht even tot ze zeker half weg zijn dan kan ik volgende aflevering kijken indien ik niet kan wachten :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543