Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Gestart door Gizz, mei 10, 2007, 18:16:56

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

katwax

gisteren Falling Skies S02 uitgezien en het is veel beter dan S01, ik kijk zelfs beetje uit naar S03 nu :)

Ook eerste aflevering gezien van nieuwe seizoen dexter (S07), ziet er weer veel belovend uit.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Citaat van: riwi op december  1, 2012, 21:54:59
Ik was niet volledig: het is DMCA : http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Millennium_Copyright_Act
ge-Brein'd zou op z'n nederlands gezegd kunnen worden.

Content/copyright owners kunnen via de DMCA een takedown request doen. http://www.dmca.com/
Veel news providers werken daar aan mee, maar niet alle. torrent seeders luisteren zeker niet naar de DMCA ;)


Zoiets dus.

riwi


LuPo

Ik ga binnenkort Breaking Bad S5 maar eens beginnen. De eerste 4 in de zomer gekeken.

Verder is Homeland S2 volgens mij ook al een tijd bezig. Die heb ik via BNN(?) gevolgd een tijdje terug. Ook een spannende serie!

Wanneer komt GoT eigenlijk weer? Dat is ook een meesterlijke serie!

Ondertussen kijk ik nu Lost. Laatst gekocht in Engeland en leuke serie. Soms een klein beetje saai maar ze hebben gelukkig veel achtergrondverhalen. De hele tijd op dat eiland is ook niks.

J0ell

Citaat van: LuPo op december 11, 2012, 18:29:30
Ik ga binnenkort Breaking Bad S5 maar eens beginnen. De eerste 4 in de zomer gekeken.

Verder is Homeland S2 volgens mij ook al een tijd bezig. Die heb ik via BNN(?) gevolgd een tijdje terug. Ook een spannende serie!

Wanneer komt GoT eigenlijk weer? Dat is ook een meesterlijke serie!

Ondertussen kijk ik nu Lost. Laatst gekocht in Engeland en leuke serie. Soms een klein beetje saai maar ze hebben gelukkig veel achtergrondverhalen. De hele tijd op dat eiland is ook niks.

Lost saai? Meesterlijke serie bedoel je? :dontgetit:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

LuPo

Citaat van: joelvandebeek op december 12, 2012, 09:16:10
Lost saai? Meesterlijke serie bedoel je? :dontgetit:

Ik vind het soms werkelijk saai, en ook wel een beetje gemaakt met al die 'mysterische' gebeurtenissen. Komt bij mij een beetje over als "Owja, wat moeten we nu toch weer eens verzinnen". Maar door alle flashbacks en verhalen van de mensen erachter is het toch wel heel spannend hoor. :D

mradem

Och wat was de laatste aflevering van Dexter weer vet! Helaas nog maar 1 te gaan dit seizoen.

jerrytoet

dacht gister even Revenge te proberen, is 5 afleveringen geworden haha... spannend!

J0ell

Citaat van: mradem op december 12, 2012, 09:41:12
Och wat was de laatste aflevering van Dexter weer vet! Helaas nog maar 1 te gaan dit seizoen.

De laatste was inderdaad zeer goed! Ben erg benieuwd naar volgende week!  :thumbs-up:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

denoontje

Net deel 8 gezien van Arrow, vermakelijke serie over een moderne Robin Hood.
We konden niet wachten tot alles binnen was...nog 1 deel over en dan even wachten helaas.
Maar Dexter en Homeland staan ook klaar, nog even geduld hebben....

Grindtegel

Citaat van: denoontje op december 13, 2012, 23:25:18
Net deel 8 gezien van Arrow, vermakelijke serie over een moderne Robin Hood.
We konden niet wachten tot alles binnen was...nog 1 deel over en dan even wachten helaas.


Ter info: niet Robin Hood maar gebaseerd op de  "Green Arrow" action hero van DC Comics (waar ook Batman vandaan komt).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Ronin79

idd. een vermakelijke serie.
Gisteren had ik ook deel 8 gekeken. Deel 9 komt van de week (is gisteren uitgezonden in de VS), en
de rest van de afleveringen ergens in Januari. Hopelijk gaat men met deze serie door.
Ik vind het wel een leuke serie.  ;)

J0ell

Serie is inderdaad leuk, ben zelf nu ook up to date en het is nog even wachten op de nieuwe afleveringen.
Voor iedereen die het nog niet gezien hebben, probeer het eens  :D

Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Teejoo

Citaat van: riwi op december  1, 2012, 21:54:59
Content/copyright owners kunnen via de DMCA een takedown request doen. http://www.dmca.com/
Veel news providers werken daar aan mee, maar niet alle. torrent seeders luisteren zeker niet naar de DMCA ;)
Ik merkte het ook al bij Revolution en Big Bang theory. Zoals jij het schetst kan het dus relatief snel afgelopen zijn met de populariteit van nieuwsgroepen?

MaxxMark

Zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. De techniek van nieuwsgroepen blijft een distributed network. Ze zouden het bij de uploaders moeten aanpakken. Als het daar niet aangepakt wordt, zal het propageren van de data gewoon doorgaan en moet het bij alle  download providers aangepakt worden, iets wat eigenlijk onbegonnen werk is  omdat in principe iedere idioot een newsserver kan beginnen.

De makkelijkste manier om dat te omzeilen is natuurlijk door naar een andere newsprovider te gaan. Eventueel zou je er zelfs voor kunnen kiezen om je eigen newsgroup server op te zetten. Een optie die hierbij to-mind komt is dat iedere downloader een private newsserver start welke alleen content accepteert/ophaalt die hij daadwerkelijk wil (het is voor mij te lang geleden dat ik met newsservers bezig ben geweest om de haalbaarheid hiervan met zekerheid te weten).

En mochten newsgroups op een of andere helemaal stoppen, dan komt er vast wel een alternatief en zal er weer extra tijd gestoken worden om decentralized p2p netwerken beter te krijgen. Zo zou je al heel extreem kunnen denken aan p2p sharing over het TOR netwerk.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com



Geert

Zojuist seizoen 2 van Breaking Bad afgekeken. Dit is echt een van de beste series die ik ooit bekeken heb. Lekker nog 2.5 seizoen voor de boeg.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

_ MarcelloW _

Citaat van: Geert op december 21, 2012, 13:25:51
Zojuist seizoen 2 van Breaking Bad afgekeken. Dit is echt een van de beste series die ik ooit bekeken heb.

Vet he?! En het wordt alleen nog maar beter!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

clockwork

Citaat van: _ MarcelloW _ op december 21, 2012, 13:30:54
Vet he?! En het wordt alleen nog maar beter!

Echt wel!

Hier nu net 'Boss' seizoen 1 binnengehaald. Had ik even gemist. Ben benieuwd....
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Geert

Ik was eigenlijk helemaal niet zo'n serie liefhebber. Echter omdat ik zo'n beetje alle kijkbare films gehad heb, ben ik maar aan de series begonnen. Na eerst dus aan Game of Thrones te zijn begonnen kwam daarna The Killing, The Bridge en vervolgens dus Breaking Bad aan de beurt. Allemaal goede series maar Breaking Bad is toch wel duidelijk de beste. Het is maar goed dat mijn vriendin ook meekijkt. Zou dat niet het geval zijn dan zou ik tot 's morgens vroeg door blijven kijken.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

Xstream

Weer enorm genoten van Downton Abbey S3 :D Wat een top serie is dat toch. De muziek, productie, acteerwerk etc .. Als je zo'n dun verhaal toch zo boeiend kunt houden door sterke karakter ontwikkeling, dan kan ik daar alleen maar van genieten :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

peterrr

Hmmm,

Ik kan geen serie meer binnen halen via eweka.

Alle Amerikaanse series zijn geblokkeerd jammer.

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

modde239

Citaat van: peterrr op december 26, 2012, 14:50:46
Hmmm,

Ik kan geen serie meer binnen halen via eweka.

Alle Amerikaanse series zijn geblokkeerd jammer.

Grt peterr

Gewoon Supernews nemen geen problemen....

alexander2

Citaat van: Xstream op december 26, 2012, 13:42:48
Weer enorm genoten van Downton Abbey S3 :D Wat een top serie is dat toch. De muziek, productie, acteerwerk etc .. Als je zo'n dun verhaal toch zo boeiend kunt houden door sterke karakter ontwikkeling, dan kan ik daar alleen maar van genieten :)

En het was weer een ijzersterke aflevering op naar het nwe. seizoen.