The CinemaLounge

Gestart door high-q, juli 18, 2011, 14:27:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eddye

Citaat van: high-q op maart 16, 2012, 10:18:02


Cadeautje  :D

Voor mijn verjaardag heb ik van mijn vriendin iets geweldigs gekregen. Voor de verandering een keer niet iets tastbaars, maar een unieke ervaring. Gisteren heb ik een dag lang met grote katachigen mogen werken. Voornamelijk waren dat tijgers en leeuwen, maar er waren ondere andere ook een jachtluipaard, een jaguar en een lynx. Stuk voor stuk waren het ontzettend indrukwekkende beesten: Hun uiterlijk, gedrag en totale overkomen ... in één woord prachtig!

Naast het feit dat ik van deze dag ontzettend heb genoten, heb ik ook ontzettend veel geleerd. Niet alleen over de specifieke soorten, maar ook over de persoonlijkheden van de dieren waar ik mee mocht werken. Zo heb ik bijvoorbeeld in levende lijve mogen ondervinden dat er tussen de leeuwen en tijgers een aantal pestkoppen zaten die het geweldig vonden om nieuwe mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ik schrok me helemaal rot toen één van de tijgers van achter uit een hoek een aanloop nam en tegen het hek omhoog sprong om vervolgens vlak voor mijn neus op haar rug te gaan liggen met haar pootjes tegen het hek omdat ze geaaid wilde worden :D

Ook een ontzettend leuk moment was toen één van de leeuwen ongegeneerd zijn staart omhoog tilde en zijn hogedrukspuit op mij richtte omdat ik op een plek stond die hij als zijn territorium wilde markeren. Gelukkig schoot hij mis :tongue2:

Ook het mooie weer zorgde ervoor dat dit voor mij een onvergetelijke dag is geworden. Helaas was het niet toegestaan om foto's te maken, dus heb ik geen leuke plaatjes om te posten  :nopompom:


Wat een ongelooflijk mooie ervaring moet dat zijn geweest! ik ben echt jaloers op je, wat lijkt me dat gaaf. Was dit in een dierentuin?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

rallufff


Zo dat klint goed! Hele leuke ervaring zo te horen... Dingen die je niet snel vergeet ;). Orgineel cadeau ook....  :clapping:

Om even terug te komen op de kabel die je hebt getest en goed beviel, welk merk kabel was dit?
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

high-q

Citaat van: Eddye op maart 16, 2012, 10:22:02
Wat een ongelooflijk mooie ervaring moet dat zijn geweest! ik ben echt jaloers op je, wat lijkt me dat gaaf. Was dit in een dierentuin?

Geloof me, als dit een wens van je is gaat er op zo'n dag ontzettend veel door je heen. Ik ben nog steeds bezig met het verwerken van alle indrukken  :satisfied:

Overigens zit aan dit verhaal nog wel een staartje, de dag is opgezet met de gedachte dat ik in de toekomst vaker terug ga komen om het te doen naast
mijn vaste baan. Mocht je serieuze interesse hebben, dan kan ik je nog wel meer details pm'en.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

high-q

Citaat van: rallufff op maart 16, 2012, 10:46:03
Zo dat klint goed! Hele leuke ervaring zo te horen... Dingen die je niet snel vergeet ;). Orgineel cadeau ook....  :clapping:

Om even terug te komen op de kabel die je hebt getest en goed beviel, welk merk kabel was dit?

Het was een no-name kabel, niet eens specifiek voor luidsprekers. Enige wat ik weet is dat het een Litzen-kabel is, 8mm2 en afgewerkt met silconen buitenmantel. Even snel een copy paste van een googlesearch:

"Binnen de range van koper, zilver en goud kunnen we onderscheid maken tussen massieve draden en litze draden. Onder litze wordt verstaan: vele dunne draadjes die samen in een isolerende huls een dikkere draad vormen. Alle soorten en samenstellingen hebben een eigen effect op het geluid. Kabels met massieve aders geven het stereobeeld iets gestokener weer. Kabels met litze aders geven een iets softer geluidsbeeld. Ook nu weer gaat het om nuance verschillen. Vergelijkt u zelf maar eens de verschillen in uw systeem. Uw eigen smaak is bepalend en niet die van de fabrikant".

Zo zijn er nog heel veel andere verhalen, theorieen en onderbouwingen. Ik heb het gewoon geprobeerd.  Volgens mij had ik 4x 2.5m voor bi-wire nodig, kostte iets van 60eu. Als je serieuze interesse hebt kan ik het wel eens voor je navragen.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Martijnst1990

Prachtige en aparte ervaring moet dat geweest zijn zeg, erg origineel ook zoals gezegd! :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Gaaf cadeau zeg! Ik kan me voorstellen dat het heel erg indrukwekkend was. Ik heb een keer een lijger gezien en dat was een ervaring om nooit meer te vergeten. Wat een beest :o

Een netfilter zorgt meestal voor rust maar ook voor minder dynamiek. Een regenerator is op dat vlak beter maar ook een stuk duurder. Heb je inmiddels al meer kunnen vergelijken?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Cool man! Welk poesje heb je uiteindelijk mee naar huis genomen? Hmmm dat klinkt een beetje ranzig die zin ...  :D
De opa en oma van mijn moeder hadden in Indonesië een tijger als huisdier. Dat gaat goed zolang ze je niet likken. Door hun ruwe tong proeven ze dan je bloed en dan wordt het gevaarlijk.
Ik vind het persoonlijk niet echt verstandig om een tijger als huisdier te nemen, want je weet dat dat een keer gaat gebeuren.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

denoontje

Citaat van: high-q op maart 16, 2012, 11:15:20

Mocht je serieuze interesse hebben, dan kan ik je nog wel meer details pm'en.

Niet in verband met een vaste baan hoor, maar mijn vriendin is ook helemaal gek van katachtigen.
Is dit iets wat ze op regelmatige basis doen --> ze is in de zomer jarig en dit is dan wel een mooi cadeau.
Wellicht dan ook even per pm?

high-q

Citaat van: Martijn90 op maart 16, 2012, 16:45:27
Prachtige en aparte ervaring moet dat geweest zijn zeg, erg origineel ook zoals gezegd! :)

Niet een ervaring die je snel vergeet, vooral omdat je zo ontzettend dicht bij de beesten komt en ze heel anders op je aanwezigheid reageren dan wanneer er meerdere mensen in hun buurt zijn. Grappig dat ik gisteren "We bought a zoo" heb gekeken, ontzettend herkenbaar de situaties die ze lieten zien in die film  ;D


Citaat van: HTip op maart 17, 2012, 10:09:01
Gaaf cadeau zeg! Ik kan me voorstellen dat het heel erg indrukwekkend was. Ik heb een keer een lijger gezien en dat was een ervaring om nooit meer te vergeten. Wat een beest :o

Een netfilter zorgt meestal voor rust maar ook voor minder dynamiek. Een regenerator is op dat vlak beter maar ook een stuk duurder. Heb je inmiddels al meer kunnen vergelijken?

De dieren hebben stuk voor stuk indruk op me gemaakt, vooral omdat je ook alone-time met ze hebt en daardoor ook het het verschil in karakter per dier gaat zien.

De afgelopen paar dagen heb ik het netfilter er tussen laten zitten, maar heb helaas nog niet echt kunnen vergelijken. Aankomende week als ik wat meer geluisterd heb zal ik hem wel eens los koppelen. Ben benieuwd hoeveel verschil ik dan zal horen en welke van de twee situaties de voorkeur heeft. Zal ook eens in mijn kennisenkring rondvragen of iemand gebruik maakt van een regenerator. Altijd leuk om te testen!


Citaat van: larzie op maart 17, 2012, 13:04:13
Cool man! Welk poesje heb je uiteindelijk mee naar huis genomen? Hmmm dat klinkt een beetje ranzig die zin ...  :D
De opa en oma van mijn moeder hadden in Indonesië een tijger als huisdier. Dat gaat goed zolang ze je niet likken. Door hun ruwe tong proeven ze dan je bloed en dan wordt het gevaarlijk.
Ik vind het persoonlijk niet echt verstandig om een tijger als huisdier te nemen, want je weet dat dat een keer gaat gebeuren.


Als ik mocht kiezen welke ik mee naar huis mocht nemen zou het de jaguar zijn, past makkelijker in de auto dan een leeuw of tijger :P
Ook deze heeft ontzettend veel indruk op me gemaakt. Niet alleen vanwege haar uiterlijk, maar ook vanwege haar gedrag en snelheid  :o

Zulke beesten zou je niet als huisdier moeten willen hebben, never.


Citaat van: denoontje op maart 19, 2012, 09:11:02
Niet in verband met een vaste baan hoor, maar mijn vriendin is ook helemaal gek van katachtigen.
Is dit iets wat ze op regelmatige basis doen --> ze is in de zomer jarig en dit is dan wel een mooi cadeau.
Wellicht dan ook even per pm?

PM




HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Jaguars zijn vrij wild en agressief volgens mij? Zag een keer een filmpje van een kerel in een jeep die zn raampje iets te ver open had en die jaguar sprong naar binnen en dat ging niet zo lekker :P Jaguar als auto ok dat kan, maar jaguars in de auto is niet zo handig :P
Kun je nog beter een mannetjesleeuw achterin hebben. Die zijn lui :P die laten de vrouwtjes het werk doen :P
Persoonlijk vind ik van die witte bengaalse tijgers er wel erg stoer uitzien :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

skyfox

Wat een enorm gaaf cadeau!!!  :worship: Ik kan me heel goed voorstellen dat je er enorm van genoten hebt. Nieuwe spullen zijn leuk, maar een ervaring is vaak nog veel leuker!



Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

high-q

#1086
Citaat van: larzie op maart 19, 2012, 10:14:05
Jaguars zijn vrij wild en agressief volgens mij? Zag een keer een filmpje van een kerel in een jeep die zn raampje iets te ver open had en die jaguar sprong naar binnen en dat ging niet zo lekker :P Jaguar als auto ok dat kan, maar jaguars in de auto is niet zo handig :P
Kun je nog beter een mannetjesleeuw achterin hebben. Die zijn lui :P die laten de vrouwtjes het werk doen :P
Persoonlijk vind ik van die witte bengaalse tijgers er wel erg stoer uitzien :)

Ja dat klopt, ik heb het verhaal gehoord van hoe ze bij het centrum beland is. Laten we zeggen dat de chauffeur blij was dat hij er van af was, het beest was namelijk tijdens het transport uit zijn kooi ontsnapt  :D

Mannetjes leeuwen hebben alleen de luxe om lui te zijn als ze in een pride zitten  ;)


Citaat van: skyfox op maart 19, 2012, 10:42:36
Wat een enorm gaaf cadeau!!!  :worship: Ik kan me heel goed voorstellen dat je er enorm van genoten hebt. Nieuwe spullen zijn leuk, maar een ervaring is vaak nog veel leuker!

Zo heb ik het precies ervaren  :happy:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Had je ook "I am not food!" op je voorhoofd geschreven?  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op maart 19, 2012, 13:49:03
Had je ook "I am not food!" op je voorhoofd geschreven?  :D

Nee, alleen maar: Wraaaaawwwrrr!!  :tongue2:

Overigens heb ik zojuist na het volgen van het SVS subwoofertopic besloten om een Auralex Great Gramma te bestellen.
Ik ben erg benieuwd naar de invloed van deze riser. 
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Goeie keuze. Ik hoop dat jij dezelfde positieve ervaring gaat hebben.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Citaat van: high-q op februari 10, 2012, 10:07:58
Gefeliciteerd met je opdracht!  :bigsmile:
Over anderhalve maand zou het hier wel grotendeels af zijn, dus dan hoor ik het wel van je.

Zo. Kost even iets meer tijd dan verwacht, maar ik heb vandaag doorgegeven wat mij betreft in de week van 23 april door het land te gaan rijden. Geen idee hoe jij die week zit qua planning? Geloof dat ik donderdag (of vrijdag) Friesland ingepland had.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

high-q

Citaat van: Christiaan S op maart 20, 2012, 01:29:42
Zo. Kost even iets meer tijd dan verwacht, maar ik heb vandaag doorgegeven wat mij betreft in de week van 23 april door het land te gaan rijden. Geen idee hoe jij die week zit qua planning? Geloof dat ik donderdag (of vrijdag) Friesland ingepland had.

Zoals het er nu naar uit ziet heb ik op die dagen niks bijzonders staan. Hangt ook een beetje van de tijd af, normaal ben ik rond 18:00 thuis van werk. Als je eerder langs wilt komen kan ik wel even kijken of ik thuis kan werken of een vrije dag kan opnemen. Laat me jouw planning maar weten als die definitief is.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Cool Christiaan t eerste forumlid naast Maurits en ik die langskomt? Of was Martin van je beamer nou ook al langsgeweest?  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op maart 20, 2012, 15:36:15
Cool Christiaan t eerste forumlid naast Maurits en ik die langskomt? Of was Martin van je beamer nou ook al langsgeweest?  :D

Hangt er van af wat er in de tussentijd gebeurt. Misschien dat Spijkie (weet niet of hij mee leest) nog langs wil komen? Hebben we het bij jou over gehad, maar nooit echt een afspraak gemaakt. Zelfde verhaal als met de heer van de Leur.

Martin is erg benieuwd naar de 2.35:1 opstelling, maar de lens hiervoor heb ik nog niet. Als ik me niet vergis wil hij in de zomer langs komen op de motor.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

VlisChris

Het zal waarschijnlijk eerder richting na 6en gaan dan ervoor. Overdag ben ik waarschijnlijk (erg) druk met fotograferen. Heb op 1 dag iets van 5 plaatsen in Friesland staan waar ik zou fotograferen. Ligt er ook een beetje aan waar ik en mijn pa (die dan mijn chauffeur is) overnachten.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

high-q

Citaat van: Christiaan S op maart 20, 2012, 17:17:59
Het zal waarschijnlijk eerder richting na 6en gaan dan ervoor. Overdag ben ik waarschijnlijk (erg) druk met fotograferen. Heb op 1 dag iets van 5 plaatsen in Friesland staan waar ik zou fotograferen. Ligt er ook een beetje aan waar ik en mijn pa (die dan mijn chauffeur is) overnachten.

No problem, hoor ik het tzt van je. Zorg ik dat de oprit vrij is zodat je chauffeur daar de Bentley kan parkeren  :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

VlisChris

ROFLOL.
Leuk detail is dat mijn ouders een nieuwe auto moeten uitzoeken (nu op de langere termijn omdat ze tijdelijk mijn auto (die nu in de opslag staat) gaan gebruiken), maar mijn pa zit bij aygo's te kijken, c1, heel misschien een polo, enz.
Heeft helemaal geen zin meer om een grote auto voor de deur te zetten :)
Maar als je nog een Bentley over hebt die ik mag gebruiken dan hoor ik het graag 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

high-q

Veel upgrades binnen de familie  ;D

Wij zijn maar met z'n tweeën, dus een grote auto is voor ons ook niet echt nodig.
Daarnaast ben ik ook niet echt een Bentley-type :laugh:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

larzie

Heb je Pim en Arno al een pm gestuurd dan? Denk dat ze daar sneller naar kijken dan naar je topic (no offense)  :D Ik probeer alle topics ook een beetje te volgen, maar tegenwoordig valt dat niet mee. Er komen steeds meer enthousiastelingen bij!  :clapping:
Als Pim komt met zijn eigen merk eindversterker wil ik zeker ook even langskomen! Zou leuk zijn als Arno z'n pa de Chord dan ook nog heeft. Dan kunnen we ze met elkaar vergelijken. Dat zou erg interessant zijn!
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

high-q

Citaat van: larzie op maart 21, 2012, 10:04:16
Heb je Pim en Arno al een pm gestuurd dan? Denk dat ze daar sneller naar kijken dan naar je topic (no offense)  :D Ik probeer alle topics ook een beetje te volgen, maar tegenwoordig valt dat niet mee. Er komen steeds meer enthousiastelingen bij!  :clapping:
Als Pim komt met zijn eigen merk eindversterker wil ik zeker ook even langskomen! Zou leuk zijn als Arno z'n pa de Chord dan ook nog heeft. Dan kunnen we ze met elkaar vergelijken. Dat zou erg interessant zijn!

Nope ... and non taken  ;)

Zo'n vergelijksessie is best leuk, maar neemt over het algemeen een boel tijd in beslag. De Chord lijkt me sowieso nog wel interessant om eens te beluisteren. Als het binnenkort van de M&G's gaat komen hier, heb ik liever ook niet te veel mensen tegelijk over de vloer.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge