Peerless Monsters setje...

Gestart door Peerless Monster, juli 4, 2007, 22:46:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peerless Monster

;D

Ons maakt het niet uit wat het is ...
Als het maar gezond is ;D.
Hier zijn we al behoorlijk lang mee bezig...
Morgen is het 13 weken in ieder geval.
Dus op naar die 20 weken! ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Pjotr27

He Rens, geweldig, van harte gefeliciteerd.... Goed nieuws....

En wees maar niet bang voor je audiospullen, kwestie van goed opvoeden  ;)
Dat is jou wel toevertrouwd... ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Graphtuner

dikke proficiat kerel
kleine hellraisers zijn fantastisch... ons 2e is onderweg  ;D en je kan je niet voorstellen hoe graag je hem/haar zal zien  :wub:
alhoewel ik gisteren mijn versterker wou aanzetten en merkte dat de volumeknop op het maximum stond... "waar is dat mormel??!!"  :laugh: :laugh:
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

blue-eyes

Citaat van: Peerless Monster op september  8, 2011, 08:06:59
;D

Ons maakt het niet uit wat het is ...
Als het maar gezond is ;D.
Hier zijn we al behoorlijk lang mee bezig...
Morgen is het 13 weken in ieder geval.
Dus op naar die 20 weken! ;D

Heel leuk Rens :)
Gefeliciteerd!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

;D

Achter slot en grendel dus...
Of verkopen...

Ik heb al een bod van 50 mille. Wie bied hoger? ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

SV..S

Citaat van: Peerless Monster op september  8, 2011, 12:55:44
;D

Achter slot en grendel dus...
Of verkopen...

Ik heb al een bod van 50 mille. Wie bied hoger? ;D ;D
voor de kleine :o
dat is in Nederland niet legaal hoor  :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Former member 78

Citaat van: Peerless Monster op september  8, 2011, 12:55:44
;D

Achter slot en grendel dus...
Of verkopen...

Ik heb al een bod van 50 mille. Wie bied hoger? ;D ;D

Damn, das handel! ;D

Audiofiel

Die van mij gaat nog niet weg voor 50 miljoen. :blush:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

WickedGame


morca

Citaat van: Peerless Monster op september  8, 2011, 00:20:55
Dank jullie allemaal!
Het was voor ons echt een lange weg van spuiten, ziekenhuizen, kleine kamertjes...
Dus dat oefenen waar iedereen het wel eens over heeft... Wat houdt dat ook al weer in ;).

Dank voor jullie lieve woorden. Vooral Anita! ;D
Als vrouw kan je je wel een beetje voorstellen hoe zich hier het 1 en ander heeft afgespeeld de afgelopen periode ;)

Ok....nou super dat het toch nog gelukt is dan ,echt top  :thumbs-up:

Peerless Monster

Citaat van: Audiofiel op september  8, 2011, 16:07:33
Die van mij gaat nog niet weg voor 50 miljoen. :blush:

50 mille is wat kleine openingsbod I know....
Maar ik sta overal voor open...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Former member 78


Pjotr27

CitaatIk heb al een bod van 50 mille. Wie bied hoger? Grin Grin

Als je na de geboorte een week `s nachts hebt wakker gelegen door een kleine met een verkeerd dag/ nacht ritme denk ik dat je met de helft ook al tevreden bent! ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Peerless Monster

Citaat van: Pjotr27 op september  8, 2011, 18:17:49
Als je na de geboorte een week `s nachts hebt wakker gelegen door een kleine met een verkeerd dag/ nacht ritme denk ik dat je met de helft ook al tevreden bent! ;D

;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

HTip

Dubbele proficiat! :pompom:

Met de aanstaande kleine én de mooie speler...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sjaudio

Citaat van: Pjotr27 op september  8, 2011, 18:17:49
Als je na de geboorte een week `s nachts hebt wakker gelegen door een kleine met een verkeerd dag/ nacht ritme denk ik dat je met de helft ook al tevreden bent! ;D

;D ;D

MarcFR

Yamaha R-N803 D. Speakers B&W 707 S2 . Elipson Chroma 400 platenspeler. Audioquest Rocket 44 speakerkabel.

twani

Gaaf, van harte. En vwb het terroriseren van je audiospullen is er nog best hoop, die van mij hebben er eigenlijk nooit aangezeten, ik heb dan ook erg grote handen ;D

Peerless Monster

Ben vandaag zo vrolijk ;)...
Thanks iedereen ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Deleted member

Wowsers, dit had ik even gemist! Van harte gefeliciteerd Rens, veel geluk en plezier! :clapping:

fanny

Gefeliciteerd!!
Neem de 390S over een maand of 7 wel van je over, zonde als hij daar stof staat te happen ;D ;D

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Pjotr27

Wordt tijd voor signature en showcase aanpassing nu je Plinius een nieuwe baas heeft.... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

fanny

de 390S rechtstreeks aan de eindtrappen?