Raymond zijn mini HT heaven.

Gestart door Raymond187, december 31, 2012, 13:52:13

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RalphH

Citaat van: Raymond187 op november 20, 2013, 14:25:02
Apen ogen gefrituurd in stieren bud  :D

Toch wel als sausje gedrapeerd over de ballen hè, anders blief ik t nie.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

WickedGame

#1576
Citaat van: RalphH op november 20, 2013, 15:56:44
Toch wel als sausje gedrapeerd over de ballen hè, anders blief ik t nie.

Je krijgt wel je eigen kostje ;)

Hoop dat ik vrijdag beetje kan kauwen, het gerecht klinkt nogal stug en die ochtend vervangen ze een vulling bij mij  ;D Kan ook natuurlijk een verdoving vragen, dan kwijl ik de hele HT van ray onder  :laugh:

RalphH

Ray heeft vast een blender en een rietje. Haalt een beetje de charme van het gerecht weg, maar uiteindelijk gaat het om de smaak toch?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Citaat van: WickedGame op november 20, 2013, 16:00:30
Je krijgt wel je eigen kostje ;)

Hoop dat ik vrijdag beetje kan kauwen, het gerecht klinkt nogal stug en die ochtend vervangen ze een vulling bij mij  ;D Kan ook natuurlijk een verdoving vragen, dan kwijl ik de hele HT van ray onder  :laugh:
We hebben nog wel wat brinta baby pap van de kleine man :D

Raymond187

Eten is al in huis gehaald. 1.2kilo mager rund vlees voor de rengdang  :wub:

Morgenavond heb ik geen tijd. Ik moet workshops geven in Hilversum mediapark dus ben laat thuis. Het voer wordt wel morgen klaar gemaakt. Dan kan het de hele tijd in de saus zitten... nomnomnom


WickedGame

Citaat van: Raymond187 op november 20, 2013, 16:25:56
We hebben nog wel wat brinta baby pap van de kleine man :D

:tongue2: inclusief rietje? :D

Syphon

Citaat van: Raymond187 op november 20, 2013, 20:36:55
Eten is al in huis gehaald. 1.2kilo mager rund vlees voor de rengdang  :wub:

Morgenavond heb ik geen tijd. Ik moet workshops geven in Hilversum mediapark dus ben laat thuis. Het voer wordt wel morgen klaar gemaakt. Dan kan het de hele tijd in de saus zitten... nomnomnom

Recept? Ben benieuwd.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Citaat van: WickedGame op november 21, 2013, 08:49:06
:tongue2: inclusief rietje? :D
tis in poeder vorm ______//dat ken je dan opsnuiven :D

Citaat van: Syphon op november 21, 2013, 10:27:23
Recept? Ben benieuwd.
Familie recept wordt niet gedeeld.

Ralph en Wicked mogen zelf hun oordeel geven na morgen of het te eten was.

Citaat van: RalphH op november 21, 2013, 10:53:48
Lekkaaaaaaaaaah
Jahhhhhhhhh :D

We zijn net klaar. Staat nu op laag vuur beetje prutelen. Dan gaat toe in de koelkast de pan.En morgen middagweer 2 a 3 uurtjes op het vuur.

Daar komen nog de boontjes bij in indo saus, chineze kool in Thaaise vissaus. en Lekkel lijst naltuulek :D..... sambal bij  :headbanging: maar dat maak ik morgen middag.

Plaats wel een foto van het eind resultaat morgen. :D


larzie

Hey man als je asian gaat eten moet je wel je mede indo's uitnodigen :P
High-q en ik zijn zeer teleurgesteld!  :(

:laugh:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

WickedGame

Citaat van: larzie op november 21, 2013, 21:42:39
Hey man als je asian gaat eten moet je wel je mede indo's uitnodigen :P
High-q en ik zijn zeer teleurgesteld!  :(

:laugh:

Heb ik als kaaskop toch weer geluk....

maar rengdang.... hoop niet dat ik na het eten zo klink  ;D

Raymond187

Citaat van: morca op november 21, 2013, 21:22:54
Veel plezier morgen mannen,eneuh eetze  ;D
Thanks. Jammer dat je er niet bij kan zijn :(

Citaat van: larzie op november 21, 2013, 21:42:39
Hey man als je asian gaat eten moet je wel je mede indo's uitnodigen :P
High-q en ik zijn zeer teleurgesteld!  :(

:laugh:
Als ik een nieuwe set heb staan komt er een invite  :headbanging:

Citaat van: WickedGame op november 22, 2013, 07:52:55
Heb ik als kaaskop toch weer geluk....

maar rengdang.... hoop niet dat ik na het eten zo klink  ;D
Ach....misschien dat je wat lekkerder ruikt vanavond :D :D

Zo lekker wakker worden met een lekker muziekje



high-q

Have fun guys. Lijkt erop dat het heel gezellig gaat worden ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187


RalphH

Was zeer geslaagd dagje, dankje Ray voor de goede zorgen.
Verslagje volgt nog. ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

WickedGame

Thanks Ray en vriendin voor het middagje en avond. Ik weet in iedergeval dat ik de Anthem nu wel in het vergelijk moet gaan meenemen. Verslagje moet ik nog typen, maar ja het is weekend... dus dat komt later ;)


Raymond187

Ralph en Wicked, Het was zeer geslaagd. Uiteraard erg gezellig. Had ook niks anders verwacht :)

Morgen verslagje nu nog bijkomen van de zware nacht. Weinig geslapen, maar me arm is af  :pompom:

Citaat van: morca op november 23, 2013, 14:34:06
Pittig muziekje Ray om wakker te worden  :headbanging:

Andere keer,je woont niet zo ver,komt goed  ;)
Heerlijke muziek. Toen ze nog goeie muziek wisten te maken. Komt zeker een goed.

lynch1979

Ben benieuwd naar het eindresultaat   :bigsmile:

Raymond187

Moguhh,

Moet nog wat knappe foto's maken, maar deze heeft de artiest op FB geplaatst.

Laatste sessie was precies 4 uur. Totaal geen last gehad. Normaal was ik op na een sessie en eenmaal thuis was ik vrij suf. Dit x nog vrolijk het huis houden doen  O0 ... noujah vrolijk stofzuigen en de vat opruimen is niet bepaald mijn hobby :P


WickedGame


LuPo

Wow je kun wel zien dat die gast het goed kan zeg. Ik zie soms wel eens tattoo's langs komen met van die bibberlijntjes..

Het is niet mijn ding maar het ziet er wel erg netjes uit! :thumbs-up:

bvermeulen


WickedGame

M&G Raymond

Ik was uitgenodigd door Raymond om de Anthem 700 receiver van hem eens te komen beluisteren in zijn set. Dit aangezien ik zelf opzoek ben naar een vervanger voor mijn receiver en ik Anthem ook een kans wilde geven na alle positieve geluiden omtrent dit merk. Daarnaast wilde hij graag de Squeezebox Touch eens onderwerpen aan een test in zijn set, dit als mogelijke muziekstreamer ipv de Oppo, omdat je bij de Oppo continu de TV aan dient te hebben, wat bij de SB niet noodzakelijk is.

Goed, het was een uurtje of 16:00 dat ik in de buurt kwam van Raymond zijn woning. Na eerst doodleuk de rotonde rond te zijn gegaan en compleet het huis voorbij reed, kwam ik dan uiteindelijk toch aan bij Casa Raymond.

Na een super ontvangst, handjes geschud en wijntje overhandigd ook direct kennis gemaakt met RalphH, die al even aanwezig was en de kamer van Raymond aan het analyseren was met meet software.

Ondertussen installeerde ik alvast de SB touch samen met de CIAudio externe voeding. Om er dan doodleuk achter te komen dat ik mijn AB was vergeten, goed geen nood heb altijd nog een iPhone met iPeng erop dus we konden gelukkig door. Was ook direct een mooie gelegenheid om de bediening via een App te showen.

De SB Touch stond digitaal gekoppeld aan de Anthem. Om maar gelijk even over de Anthem te beginnen, deze receiver is qua klank precies wat ik zoek. Dus om maar direct met de deur in huis te vallen, de Anthem gaat mee in het vergelijk! Ik hoop alleen dat de MRX710 snel in Nederland leverbaar gaat worden om die test uit te voeren.

De receiver presteert in stereo geweldig, en zet een heel volwassen klankbeeld neer. Tevens liet Raymond mij de verschillen horen met ARC aan en ARC uit en dan hoor je ook direct hoe krachtig de ARC instellingen zijn, en hoe deze het geluid tot een veel hoger niveau brengen.

Raymond moest even mini-ray ophalen dus RalphH en ik hebben rustig onder het genot van een drankje verder gebabbeld over alle zaken omtrent HT en alles wat daarbuiten valt.

Raymond was ondertussen terug gekeerd samen met mini-ray. En het werd tijd voor het vullen van onze magen. Het werd rengdang, en man oh man wat was dat lekker! In iedergeval wel beter dan wat Raymond mij eerst wilde voorschotelen (iets van varkensanus? :P) Ondertussen was de vrouw des huizes ook gearriveerd en nader kennis gemaakt.

Na het hapje de stereo weergave van de Anthem nog eens op de proef gesteld. Dit omdat we ontdekten dat de Anthem over 5 kanalen zijn muziek aan het spelen was en niet over een 2.0 setting wat ik graag even wilde horen. Eenmaal de juiste instelling te pakken te hebben, heb ik even wat muziek stukken de revu laten passeren. En kan niets anders concluderen dat de Anthem tot veel in staat is. Of dit in mijn geval het zelfde resultaat gaat opleveren zal in tests moeten gaan uitwijzen. Maar de Anthem gaat mee in het vergelijk dat is een zekerheid.

Nadat ik overtuigd was over de weergave in stereo hebben we de HT-Forum demo disc erbij gepakt en de surround bubble van de Anthem aan de kaak gesteld. De bubble is geweldig! En ben dan ook zeer aangenaam verrast, zeker als je nagaat dat Raymond net als ik onze hobby moet uitoefenen in een woonkamer die naast HT doeleinden uiteraard ook gebruikt wordt voor wonen.

Na al het geweld en nog flink wat nakeuvelen over vanalles en nog wat, was het ook voor mij tijd om te gaan. De SB Touch heeft zijn meerwaarde bewezen als betaalbare audiostreamer, en ik ben overtuigd van de Anthem.

Raymond heb ik al uitgenodigd om bij mij eens te komen luisteren. Dus de M&G zal vast zijn vervolg krijgen. Tot die tijd ga ik mij beraden op mijn stappen die ik ga ondernemen op receiver vlak.

Raymond nog bedankt voor je gastvrijheid, dit geldt uiteraard ook voor je vriendin (aanstaande vrouw) en je mini exemplaar die je hebt rondlopen. Till next time!