FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FeaR1986

Citaat van: larzie op mei 17, 2012, 21:26:52
Heb ik gezegd dat DTS of DD niet veel verschil t.o.v. DTS-HD MA en Dolby True HD?  :confused: Bij mij maakt dat namelijk een wereld van verschil. :D

Nope jij niet, dat is meer mijn mening  ;) Al is volledige Blu-rays binnenhalen natuurlijk altijd wel een mogelijkheid zolang ik ze maar weggooi als ik ze gezien heb en het bewaren niet waard zijn. Dus niet dat ik straks TB's vol met media heb waar ik eigenlijk nooit iets van kijk.

CitaatZe nog gaan onderverdelen in genre ging mij wat te ver. :P

Indelen naar genre is iets wat op den duur ook niet meer werkt. Veel fims kunnen onder meerdere genres vallen. Had eerst mijn muziek ook op genre, maar dat werkt ook niet. Ook niet echt mooi als een band na een tijdje een andere sound probeert.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

#676
Loop overigens nog op twee dingen vast met de Dune. Geen grote problemen gelukkig:


  • Als ik de Dune uitzet komt er een clock in het display, maar na een x aantal uur gaat het display helemaal uit en het klokje dus ook. Heb reeds de instellingen doorlopen, maar kan niets vinden over om de klok 24/7 te laten aanstaan. Klopt dat, of zie ik toch iets over het hoofd?

  • YaDIS heb ik nu helemaal werkend, zowel met series als films. Met films valt net de buistenste rand links weg, met series mis ik echter een veel groter stuk. Is daar een instelling voor of ligt dit meer aan mijn TV (Philips 42PFL9603)?

    Puntje twee is opgelost, lag inderdaad aan de TV welke niet goed met het beeld om wist te gaan. Ik heb "Niet op schaal" in moeten stellen als formaat, Philips hun benaming voor 1:1 Pixelmapping.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

frankp

Als de klok uit gaat dan kan het zijn dat de Dune zichzelf vanuit software-standby naar hardware-off zet.
Dit kan je controleren door 'm weer aan te zetten. Duurt het dan een seconde of 10 om op te starten en zie je 3-2-1 in het scherm voorbij komen dan staat
ie in hardware-off, gaat ie met 1 sec. aan dan staat ie in software-standby.
Het is namelijk een bekend probleem dat de Dune zichzelf volledig uit zet. Heb ik ook gehad en daarvoor is het mainboard vervangen. Nu geen last meer van.

FeaR1986

99,99% zeker dat ik dat probleem hier dus ook heb. Gisteren had ik inderdaad dat "1 - 2 - 3" in beeld, oftewel het opstarten vanuit hardware-off. Zojuist nog een keer getest en meteen "ready" in beeld. Dus lijkt er inderdaad op dat mijn Dune D1 ook het probleem heeft met het hardware-off dan wel software-off. Zal eens contact opnemen met 4Launch waar ik de Dune heb gekocht. Hoop dat ze een werkende oplossing hebben, dus echt een nieuwe mainbord en geen vervangend exemplaar welke het hopelijk goed doet. Ik ga eens mailen.

Bedankt voor het antwoord in ieder geval. Niet het antwoord waar ik op hoopte, maar ik weet nu wel wat er met mijn Dune is...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Mooie aanwinst, die Dune :) Heb ik ook een tijdje over getwijfeld.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Thnx, ben er - ondanks de kleine bug - zeer content mee. Heb wel 4Launch een mail gestuurd. Nu eens afwachten op de reactie en mogelijke oplossing.

Maar jij en een Dune? Ik snap die HTPC van jou al niet echt, als je die wand ziet met al die Blu-rays :wub:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Citaat van: FeaR1986 op mei 19, 2012, 19:49:48
Thnx, ben er - ondanks de kleine bug - zeer content mee. Heb wel 4Launch een mail gestuurd. Nu eens afwachten op de reactie en mogelijke oplossing.

Maar jij en een Dune? Ik snap die HTPC van jou al niet echt, als je die wand ziet met al die Blu-rays :wub:
Vandaar de twijfel en het besluit het niet te doen :D Die HTPC is eigenlijk een veredelde normale PC. Doe er alles mee en dus is hij ook voor muziek en film. Hoewel film steeds minder word, de films die ik echt graag wil zien koop ik waardoor er in die BD wand altijd wel wat te vinden is ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

FeaR1986

Citaat van: Martijn90 op mei 19, 2012, 19:53:07
Vandaar de twijfel en het besluit het niet te doen :D Die HTPC is eigenlijk een veredelde normale PC. Doe er alles mee en dus is hij ook voor muziek en film. Hoewel film steeds minder word, de films die ik echt graag wil zien koop ik waardoor er in die BD wand altijd wel wat te vinden is ;)

De platenspeler heb ik weggedaan omdat muziek opzetten via de Squeezebox Touch makkelijker is en het me qua geluid niet veel uitmaakt. Maar een Blu-ray opzetten doe ik toch nog het liefst via de Denon DVD-2500BT, de Dune is wel sneller maar het echt opzetten doet me toch meer. De Dune heb ik dan ook gekocht voor de films die ik een keer wil zien en niet meer. De echt goede films komen ook hier op de plank te staan.


Platenspeler is nu dus weg (weer terug naar mijn ouders) en de HDI Dune Smart D1 staat nu op het kastje:


Nu nog de XPA-3 dan wel XPA-5. Alleen waar ik die moet gaan laten en of het meubel dat houdt...
Nieuw meubel is echt nog niet ter sprake want die wil ik op maat laten maken als ik ooit een wat voor mezelf vindt. Zou iets willen van bijna twee meter breed en dat kan ik hier weer niet kwijt...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rovinggecko

Wat dacht je hier van:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=122021.msg2164847#msg2164847

Gewoon een stuk meubelplaat bij de bouwmarkt in de kleur die bij je interieur past. Een paar pootjes er onder (ook passend bij jouw interieur), even afzagen zodat hij gelijk loopt met je kast en en een stripje fineer op de afgezaagde kant. Makkelijk zat en niet duur.  Geeft je apparatuur een mooi platform....  :inlove:

Als je het heel audiofiel wilt maken kunnen er natuurlijk ook spikes onder.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

FeaR1986

Citaat van: rovinggecko op mei 20, 2012, 18:25:27
Wat dacht je hier van:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=122021.msg2164847#msg2164847

Gewoon een stuk meubelplaat bij de bouwmarkt in de kleur die bij je interieur past. Een paar pootjes er onder (ook passend bij jouw interieur), even afzagen zodat hij gelijk loopt met je kast en en een stripje fineer op de afgezaagde kant. Makkelijk zat en niet duur.  Geeft je apparatuur een mooi platform....  :inlove:

Als je het heel audiofiel wilt maken kunnen er natuurlijk ook spikes onder.

Zat na het typen van mijn post in je topic te kijken en zie zoiets ook wel zitten. Simpel plankje, maar wel hetgeen wat ik nodig kan hebben. De XPA's zullen ook wel gebouwd zijn om het één en ander te dragen. Een XPA-2 op een XPA-3/5 moet wel lukken lijkt me.

Maar goed, de XPA-3/5 is er nog niet. Zie mijn post in het verkooptopic van de XPA-3. Als het voor jou makkelijker is wil ik hem best "afstaan".
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

rovinggecko

:)  Eén ding tegelijk. Had ondertussen m'n nieuwe sub onderdelen gescoord, dus daar gaat de aandacht voorlopig eerst naar uit. Maastricht is een end weg en met versterker alleen ben ik er nog niet.

Die XPA's kunnen wel wat dragen denk ik. Als je de -2 onderop zet kom je een heel eind. Je kan altijd even aan Emotiva vragen hoeveel het kan hebben, maar zo lang je geen 5 XPA-1's op elkaar stapelt...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

FeaR1986

Mweh, ik wilde de XPA-2 juist op de XPA-3 zetten. Al moet dat ook wel goed gaan lijkt me. Het is inderdaad niet zo dat er nog een berg andere dingen bovenop moet komen. Maar eerst maar eens zien of de XPA-3 verstuurd kan worden, want ophalen gaat hem niet worden  :nopompom:

Vijf XPA's op elkaar... dat is eigenlijk best wel geil  :wub:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Aanstaand weekend maar eens gaan puzzelen hoe ik het kastje in ga delen. Ga zaterdagochtend een Emotiva XPA-5 ophalen  :pompom:
Toch maar de XPA-5 gekozen in verband met het open houden van de optie om ooit naar 7.1 te gaan.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Martijnst1990

Zo dan, mooie upgrade weer! Succes met je kastje  ::)  :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Eddye

Citaat van: FeaR1986 op mei 20, 2012, 17:32:20





Nog een XPA-5 erbij  :crazy: Ik heb nu al medelijden met dat kastje.

Wel een coole upgrade, gefelicteerd!!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

FeaR1986

Dat kastje gaat inderdaad nog een probleem worden. Had het idee het plankje links te verwijderen zodat de XPA-5 en XPA-2 op elkaar kunnen staan. Rechts dan de beide Denons. Alleen komt er dan links zo'n 70 kilo en rechts ook een kilo of 50 (TV staat ook rechts). Wellicht dat ik van het weekend ook maar eens een kastje ga scoren. Gewoon wat goedkoops zodat het in ieder geval wat steviger staat allemaal...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Xander32

Nog meer wattage erbij :o.
Ach, van sommige zaken heb je nooit teveel :headbanging:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

skyfox

Gefeliciteerd met je aankoop!!!! Echt een droomsetje aan eindversterkers. Geniet ervan :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Denon Focal

Zo Kevin dat gaat snel, mooie aanwinst weer.
Ga je de receiver nu ook vervangen voor een pre?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

RubenV.

Ik wist gewoon dat dit er aan zat te komen  :clapping: Mooie set heb je nu al bij elkaar. Mijn eerste gedachte ging al uit naar je meubel, bij mij staat de xpa-5 ervoor omdat er kwa afmeting sowieso niet in past (laat staan kwa gewicht), ik ben benieuwd hoe je alles gaat plaatsen.


Citaat van: Denon Focal op juni  4, 2012, 22:22:07
Zo Kevin dat gaat snel, mooie aanwinst weer.
Ga je de receiver nu ook vervangen voor een pre?

Ik ben ook benieuwd welke pre je op het oog hebt (als je hier al over hebt nagedacht).
In ieder geval weer een mooie vooruitgang  O0
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

-madison-

Je gaat voorlopig geen vermogen te kort komen O0
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

FeaR1986

Citaat van: Xander32 op juni  4, 2012, 19:42:07
Ach, van sommige zaken heb je nooit teveel :headbanging:.

Dat motto heeft mijn bankrekening op dit moment even niet  :tongue2:

Citaat van: skyfox op juni  4, 2012, 20:33:05
Gefeliciteerd met je aankoop!!!! Echt een droomsetje aan eindversterkers. Geniet ervan :D

Thanks  ;D
Eigenlijk loop ik te kwijlen bij de set van clockwork met twee XPA-1's en een XPA-5, maar ben met mijn XPA-2 en XPA-5 ook zeer content  :smile:

Citaat van: RubenV. op juni  4, 2012, 23:03:01
Ik wist gewoon dat dit er aan zat te komen  :clapping: Mooie set heb je nu al bij elkaar. Mijn eerste gedachte ging al uit naar je meubel, bij mij staat de xpa-5 ervoor omdat er kwa afmeting sowieso niet in past (laat staan kwa gewicht), ik ben benieuwd hoe je alles gaat plaatsen.

Als ik de XPA's en de Denons in het kastje zet kunnen de dingen als gameconsoles en de HDI Dune bovenop de kast. Maar echt mooi is dat niet. Plus dat er zeker dan een blok hout onder het kastje mag om het gewicht te dragen. Hopelijk dat de Leen Bakker of wat dan ook wat leuks heeft staan. Liefst een kast met zes vakken, voor elk component een apart vak. Diepte maakt me voor nu niet uit, want dat komt ooit nog wel als ik een echt HiFi-meubel neer ga zetten van 60 diep.

Citaat van: -madison- op juni  5, 2012, 02:18:22
Je gaat voorlopig geen vermogen te kort komen O0

Eigenlijk ook best wel krom om een XPA-5 te nemen voor de center en rears, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Vraag me af wat de Magnat Motion gaan doen als ik daar wat vermogen doorheen jaag... Nog steeds jammer dat ik als rear gewoon niets anders kan nemen. Zelfs de Chorus 806V past niet op dat plankje...

Citaat van: Denon Focal op juni  4, 2012, 22:22:07
Ga je de receiver nu ook vervangen voor een pre?

"Nu" zeker nog niet, maar het staat wel in de planning. Alleen echt veel keuze is er niet. De AV7005 van Marantz en de PR-SC5509 van Onkyo zijn nog het meest betaalbaar tot laten we zeggen 2500 euro. En dat zijn ook twee merken die je nog wel eens ziet aangeboden worden tweedehands. Een stapje duurder is een Integra DHC-80.3 en daarna zou ik het echt niet meer weten. De pre/pro van Denon zou ik het liefste hebben, maar die is me echt te duur en niet in het zwart te krijgen. Dus wordt nog goed zoeken welke het moet gaan worden.

Al wil ik sowieso wachten op de nieuwe lichting processoren. De nieuwe receivers van Denon en Pioneer hebben bijvoorbeeld al HDMI Out voor Zone 2 en nog meer grappige dingen die op de huidige processoren nog niet zitten. Dus kijken naar een processor doe ik zeker wel, maar ik weet nog niet welke het wordt. Een Emotiva valt sowieso af. De blauwe LEDjes op de XPA's vind ik nog wel oké, maar op de processoren zitten me er toch wat te veel  :smile:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

clockwork

#697
Citaat van: FeaR1986 op juni  5, 2012, 03:58:40

Thanks  ;D
Eigenlijk loop ik te kwijlen bij de set van clockwork met twee XPA-1's en een XPA-5, maar ben met mijn XPA-2 en XPA-5 ook zeer content  :smile:


Dank je!  :blush:
Hoewel ik niet echt veel verschil verwacht tussen jouw XPA-2 en mijn XPA-1's. Volgens mij zit je nu helemaal goed.

En voor wat betreft de led's op de Emotiva pre's: die vallen in de praktijk echt mee. Ik heb in mijn HT de dimmer van mijn UMC-1 een paar stapjes aangezet en de lampjes vallen mij niet eens meer op. Helemaal uitzetten wil ik niet omdat ik de info op het display nog wil zien, maar dat kan ook. Ik verwacht deze zomer wel een 'stortvloed' van tweedehands UMC-1's. Wellicht is dat toch (tijdelijk) iets voor je.


Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

treky22

Citaat van: clockwork op juni  5, 2012, 09:38:41
tweedehands UMC-1 ... Wellicht is dat toch (tijdelijk) iets voor je.

Kweet er nog wel eentje  ::)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Denon Focal

Citaat van: Denon Focal op juni  4, 2012, 22:22:07
Zo Kevin dat gaat snel, mooie aanwinst weer.
Ga je de receiver nu ook vervangen voor een pre?

Wellicht een 2de hands Denon met Upgrade?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks