Robbert's huisje

Gestart door Robbert54, januari 25, 2008, 01:32:50

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HTip

Heel sfeervol Robbert. Dat worden gezellige tijden met zijn 2-tjes :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Ziet er goed uit! Waar heb je je apparatuur nu staan? (doe ff een foto vanaf de bank)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WickedGame


Robbert54

Citaat van: Snutchz op december 13, 2010, 13:17:57
Sfeertje hoor Robbert  :thumbs-up:

edit: hey.. da's 'n neppert  :nopompom:
ja, anders kom ik snikkend de kerst door :D

Citaat van: HTip op december 13, 2010, 14:16:47
Heel sfeervol Robbert. Dat worden gezellige tijden met zijn 2-tjes :wub:
dit is maar tijdelijk he, kleine bankje wat er nu staat wordt nog vervangen en er komt nog een grote hocker en dan gaat de salontafel weg. Tv meubel ben ik nog niet uit. staat momenteel nog onder een salontafeltje, maar zal ook nog wel iets leuks voor weer komen, Maar evengoed bedankt voor het compliment.

Citaat van: WickedGame op december 13, 2010, 15:11:43
Ziet er netjes uit!
thanks.

overigens denk ik dat ik de eettafel achterwege laat. scheelt me aanzienlijk in ruimte, koop wel een klaptafel voor het geval er visite is. En anders lekker op de bank.

Citaat van: Madhouse op december 13, 2010, 14:56:36
Ziet er goed uit! Waar heb je je apparatuur nu staan? (doe ff een foto vanaf de bank)
u vraagt, ik post. ;) Nu concert van JM weer opstaan. Bekend, dus kan goed het verschil horen. Het galmt allemaal nog wel een beetje, maar de ruimte is dan ook nog vrij leeg. Heb het al wel even afgesteld met de DB meter en het probleem met de rears is opgelost nu.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Bakje koffie er bij, JM op....heerlijk  :pompom:

Ziet er goed uit hoor!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Citaat van: The Vampire op december 13, 2010, 15:28:47
ja, anders kom ik snikkend de kerst door :D
Pffff, alsof we nog niet genoeg aanstellers op deze wereld hebben! :devil:

Ziet er knus uit! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

#4206
En ik mocht van jou niets op mijn speakers zetten... :unsure: :devil: ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Snutchz

die zal die wel van z'n moppie hebben gekregen  :P
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

celerontje

#4208
Citaat van: HTip op december 13, 2010, 15:44:33
En ik mocht van jou niets op mijn speakers zetten... :unsure: :devil: ;D
Jij bevindt je in een ''elite-klasse'' der speakers en iets op de speaker zetten is niet volgens het etiquette. ;D

Citaat van: Snutchz op december 13, 2010, 15:45:31
die zal die wel van z'n moppie hebben gekregen  :P
Philip heeft dit soort zaken al ruim van tevoren met Annet kunnen doorpraten en bij Robbert moet alles kunnen in het begin, he? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Alex Groningen

Ziet er erg leuk uit, Robert. Nog even geduld dus hebben voordat je andere meubels er zijn, en dan is je eigen stekkie helemaal op orde.

Martijnst1990

Ziet er echt heel leuk uit! Een lekker stekkie en ook een mooie ruimte nog voor je set, ondanks de beperkte ruimte van het appartement  :thumbs-up:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Goed bezig! Veel plezier in je nieuwe stek!

Die pinguin op die speaker die doet het hem, haha :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

denoontje

feli

komt er ook nog een sub upgrade?  :devil: :devil: :devil: :devil:

Ronin79

Ziet er goed uit Robbert.

Je bent op de goede weg  ;)

Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Robbert54

Citaat van: HTip op december 13, 2010, 15:44:33
En ik mocht van jou niets op mijn speakers zetten... :unsure: :devil: ;D
Hehehe heb m er gelijk afgehaald :D

Aan de rest: Thanks! Ondanks de geringe ruimte vind ik het toch nog wel aardig geslaagd. Wanneer de bank er is zal ik gelijk even foto's posten van het geheel.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Echt Web 2.0: Open Source woonkamer inrichting! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op december 13, 2010, 21:56:45
Hehehe heb m er gelijk afgehaald :D
Dat kan je nu wel zeggen zonder foto's, maar... ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Ziet er mooi uit Robbert, gefeliciteerd en veel geluk
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

tiptop

Ziet er knus uit zo! Jij komt de winter wel door zo te zien 8)

[ongevraagd modus]
1 klein tipje....als je weer geld heb, gooi alsjeblieft die sub het raam uit en koop een nette B&W sub terug. ;) :P
[ongevraagd modus uit]

Ziet er top uit iig. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Citaat van: tiptop op december 14, 2010, 10:03:37
[ongevraagd modus]
1 klein tipje....als je weer geld heb, gooi alsjeblieft die sub het raam uit en koop een nette B&W sub terug. ;) :P
[ongevraagd modus uit]

Of een BK  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

WickedGame

Citaat van: Madhouse op december 14, 2010, 11:35:37
Nee, die gaat absoluut niet meer weg!  :D

Dat zeg je nu, tot zich een betere mooier sub uitkomt :P Het virus is killing namelijk  ;D

Maar moet wel zeggen dat die subwoofer niet kan hoor Robert. Een BK Gemini is denk ik een leuke sub voor erbij, niet te groot maar je kamer is ook niet groot dus denk ik een prima aanvulling.

Madhouse

Citaat van: WickedGame op december 14, 2010, 11:45:41
Dat zeg je nu, tot zich een betere mooier sub uitkomt :P Het virus is killing namelijk  ;D

Klopt, maar ben aardig tevreden over de XXLS400, dus voorlopig een blijvertje.

Citaat van: WickedGame op december 14, 2010, 11:45:41
Maar moet wel zeggen dat die subwoofer niet kan hoor Robert. Een BK Gemini is denk ik een leuke sub voor erbij, niet te groot maar je kamer is ook niet groot dus denk ik een prima aanvulling.

Ik heb de Gemini ook gehad en is idd een lekkere sub (helaas niet geschikt voor mijn ruimte) en zal het in Robberts woonkamer goed doen denk ik.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub