aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

RubenV.

Ik heb geen verstand van platenspelers maar dit ziet er iig erg fraai uit  O0
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LABO

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 22:36:54
Ik ben uit met de verkoper....morgen ophalen in belgie...blijf bezig ....

Het is een michell platenspeler , met rega 250 arm en orthofoon red element, met clearaudio upgrade van bekabeling en tegengewicht....
Gefeliciteerd Maz. Ga je geen spijt van krijgen !!!
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII


VlisChris

Wanneer je hem gaat verkopen, denk dan ff aan Bas :P
Wellicht dat die wel interesse heeft :devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LABO

Citaat van: Christiaan S op oktober  3, 2014, 22:48:39
Wanneer je hem gaat verkopen, denk dan ff aan Bas :P
Wellicht dat die wel interesse heeft :devil:
Zoveel geduld heeft Maz niet :-)
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

twani

Citaat van: RubenV. op oktober  3, 2014, 22:38:29
Ik heb geen verstand van platenspelers maar dit ziet er iig erg fraai uit  O0

Nou zeker wel ;)

Mr.M

Citaat van: Christiaan S op oktober  3, 2014, 22:48:39
Wanneer je hem gaat verkopen, denk dan ff aan Bas :P
Wellicht dat die wel interesse heeft :devil:
deze ga ik niet alvast tekoop zetten .... Hopelijk is dit een blijvertje,.,hahah
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: LABO op oktober  3, 2014, 22:41:21
Gefeliciteerd Maz. Ga je geen spijt van krijgen !!!
tnx   labo


Ik denk ook niet dat ik spijt krijg.
Had henk(onder13)aan de lijn en hij heeft mij gerustgesteld dat dit een mooie speler is....
Dus moet goedkomen...
Plus dat het   een clear audio geupgrade heeft ,speciale dust cover  en mitchel platen klem ofzoiets...

Moet goedkomen... Morgen wordt het een dagje antwerpen ,bios in antwerpen ,uitetentje een platenspeler ophalen..... :pompom:
**UNDER CONSTRUCTION**

LABO

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 23:11:12
Morgen wordt het een dagje antwerpen ,bios in antwerpen ,uitetentje een platenspeler ophalen..... :pompom:
Veel plezier morgen
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Deleted Member 2

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 23:11:12
tnx   labo


Ik denk ook niet dat ik spijt krijg.
Had henk(onder13)aan de lijn en hij heeft mij gerustgesteld dat dit een mooie speler is....
Dus moet goedkomen...
Plus dat het   een clear audio geupgrade heeft ,speciale dust cover  en mitchel platen klem ofzoiets...

Moet goedkomen... Morgen wordt het een dagje antwerpen ,bios in antwerpen ,uitetentje een platenspeler ophalen..... :pompom:

Veel plezier morgen in Belgie Maz. Frank, Joyce en ik zijn ook in Belgie: Jazz Brugge en dan vooral voor het optreden van Paolo Fresu

Gr
Henk

Mr.M

Citaat van: Onder013 op oktober  3, 2014, 23:37:15
Veel plezier morgen in Belgie Maz. Frank, Joyce en ik zijn ook in Belgie: Jazz Brugge en dan vooral voor het optreden van Paolo Fresu

Gr
Henk

Niceee

Veel plezier daaro...
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Dit is mijn favoriet... En henk onder 13 heeft hem. ..... :worship:   geupgrade met de orbit plateau....
**UNDER CONSTRUCTION**

LABO

Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 23:57:38
Dit is mijn favoriet... En henk onder 13 heeft hem. ..... :worship:   geupgrade met de orbit plateau....
Laat ik nu denken dat dit jouw favoriet was :-)
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

Mr.M

In de michell lijn heb ik het over...


Wil je aub niet over transrotor praten....
Ik heb het moeilijk zat...
Wat jij daar heb staan is een pronkstuk labo......kwijl kwijl
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Baas boven baas ......en jij bent nu de baas labo.. :clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

Xander32

#490
 ;D ... een ongeleid projectiel ben je wel zeg. Al heb je er dit keer een belletje aan gewaagd naar Henk013. Wat is jouw doel met alle aan- en verkopen? Wat wil je er mee bereiken?


Je kan willekeurig topcomponenten verzamelen en stapelen, maar daarmee heb en krijg je nog geen topset, nog geen top geluid. Dat vraagt m.i. een wat meer doordachte aanpak.


Edit; dezelfde vragen heb je onderwijl al vaak genoeg op jou afgevuurd gekregen :).

... als al die aan- en verkopen jou gelukkig maken, kunnen deze ook een doel an sich zijn.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

#491
Citaat van: LABO op oktober  3, 2014, 22:52:37
Zoveel geduld heeft Maz niet :-)
Dat kan je iemand echt niet aan doen! Ik ben al mod en om dan ook nog forumleden op mij te laten wachten... Het moet hier nog wel een béétje leuk blijven! :crazy:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

sultankat

Citaat van: Xander32 op oktober  4, 2014, 07:08:02
;D ... een ongeleid projectiel ben je wel zeg. Al heb je er dit keer een belletje aan gewaagd naar Henk013. Wat is jouw doel met alle aan- en verkopen? Wat wil je er mee bereiken?


Je kan willekeurig topcomponenten verzamelen en stapelen, maar daarmee heb en krijg je nog geen topset, nog geen top geluid. Dat vraagt m.i. een wat meer doordachte aanpak.

Maar als al die aan- en verkopen jou gelukkig maken, kunnen deze ook een doel an sich zijn.

Dit lezende moest ik onwillekeurig denken aan een spreuk die in de keuken van mijn studentenhuis hing:

"Netheid is voor de dommen, alleen het genie beheerst de chaos"

Oftewel: laat Maz maar schuiven, die komt er wel.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

vik

Mooi!


Citaat van: maz op oktober  3, 2014, 23:57:38
Dit is mijn favoriet... En henk onder 13 heeft hem. ..... :worship:   geupgrade met de orbit plateau....
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

DofN

Citaat van: maz op oktober  4, 2014, 08:58:44
Ehhhhh nee, O0 ik moet toch ergens voor werken....

Stomme vraag van me ook.. Waarom zou je platen kopen als je geen platenspeler hebt, en waarom een platenspeler als je geen platen hebt. :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: doorofnight op oktober  4, 2014, 09:20:14
Stomme vraag van me ook.. Waarom zou je platen kopen als je geen platenspeler hebt, en waarom een platenspeler als je geen platen hebt. :)
Geen ideeee... :angel:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten